top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

L MLia Maftei
Depozit la termen de la CEC Bank

Am avut frumoasa surpriz

Am avut frumoasa surpriza sa constat ca dupa trei ani sa primesc mai putini bani decat am depus , mai exact : pe data de 03-01-2013 am depus suma de 500 lei cu dobanda anuntata de 4,75 % pe an , iar la lichidarea contului pe data de 14-04-2016 am primit suma totala de 451,83 lei ! Constat ca era mai avantajos daca faceam acel depozit "la ciorap" , sau eventual la alta institutie bancara , mai serioasa . Nu am facut inca calculul timpului dupa care nu as mai fi avut de primit nimic , cat despre viteza de lucru , nu mai vorbim , am primit la 13 ,13 un Ordin de Transfer , apoi la 13,51 un Ordin de Lichidare , timpul total de asteptare a fost in jur de o ora cu toate ca in fata mea , initial , a fost un singur client . Am sesizat neregula legata de suma primita si am fost informat ca pot sa vin ziua urmatoare pentru discutii . Incalificabil !

14-04-2016

B DBuzdugan Dumitru
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

In luna decembrie 2014 i

In luna decembrie 2014 impreuna cu membrii familiei am incheiat cu Raiffeisen Bank contracte de eonomisire -creditare. Conform contractului R.B.L. este imputernicita sa solicite in numele detinatorului de contract prima acordata anual. Pana in prezent (10 aprilie 2016) nu am primit nici un leu din sumele mentionate la incheierea contracelor. La art.15 pct.2 din contract se precizeaza ca anual, R.B.L va stabili situatia soldurilor finale ale conturilor si va transmite clientului un extras de cont. Am ajuns in anul 2016 si nu am primit un asemenea document. Din cate cunosc, eu, client m-am achitat de toate obligatiile contractuale. Ma intreb: de ce banca nu face acelasi lucru?

10-04-2016

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Dumitru Buzdugan, Pentru a putea analiza situatia descrisa de dumneavoastra si pentru a va furniza un raspuns la cele sesizate, va rugam sa ne transmiteti intr-un e-mail (pe adresa info@railoc.ro) datele dumneavoastra personale (CNP sau numar de contract RBL). Multumim, Echipa RBL

O MOana Marchezi
Card de credit de la Credit Europe Bank

Am incercat sa accesez o

Am incercat sa accesez online un Card Avantaj, am fost sunata a doua zi de un reprezentant al bancii si dupa un lung sir de intrebari si verificari in biroul de credit etc am fost anuntata de operator ca ma incadrez la acest card si ca mi se va emite un card in sucursala stabilita de mine. Dupa 3 zile am fost sunata sa ridic cardul si invitata sa semnez acordul de verificare a venitului declarat de mine in baza Anaf pt stabilirea sumei ce urma sa intre pe card. Toate bune am ridicat cardul, am semnat un teanc de acte si contracte din care nu au binevoit sa-mi dea macar o hartie urmand ca in 2-3 zile sa primesc un sms cu suma aprobata daca venitul declarat era cel din Anaf. Dupa o saptamana in care nu am primit nici un semn am sunat sa vad ce se intampla si am aflat cu stupoare ca am fost respinsa si ca pot sa distrug cardul ca l-au anulat. Evident ca am incercat sa aflu de ce/ Datele erau corecte nu era nici un motiv insa nu mi s-a dat nici o explicatie. Mi se pare cel putin ciudat sa emiti un card sa pertinzi ca faci verificari si apoi sa respingi fara sa anunti si fara sa comunici si motivul desi in ainte de emiterea cardului ai verificat si scoringul era ok iar venitul nu avea cum sa fie declarat gresit stiind ca se verifica la Anaf aceste date.. Este o banca cel putin dubioasa! Nu recomand!

06-04-2016

S SStefanut Soare Ivanescu
Card de debit de la Bancpost

Buna ziua, Ma numesc St

Buna ziua, Ma numesc Stefanut Soare Ivanescu si va prezint urmatoarea reclamatie in legatura cu sistemul defectuos de relationare cu clientii: Am sunat la infoline (0372181557) pentru lamuriri in legatura cu cardul visa classic pe care-l detin. Dupa 5 minute de ascultat muzica de asteptare (iritanta de-a dreptul), intrucat "toti operatorii sunt ocupati", am sunat la ALO-Bancpost (0213085460) unde, dupa alte minute de robot telefonic si muzica de asteptare a raspuns operatoarea Carolina nu mai stiu (nume neinteligibil) care mi-a facut legatura la "colegii de la carduri de credit" unde am asteptat iarasi cateva minute robotul telefonic si muzica de asteptare pana mi-a raspuns operatoarea Ioana Vitan sau Bitan (toate numele sunt neinteligibile, la orice operator telefonic de la Bancpost) care mi-a spus "asteptati sa va fac legatura la colegii mei de la carduri de credit". Dupa 14,44 minute de stat la telefon ascultand roboti telefonici si muzica iritanta de asteptare, am reusit sa obtin asteptarea pentru a fi transferat la un operator de la carduri de credit. Asta este exact bataie de joc si lipsa de respect fata de client. Mai mult decat atat, nu au birou sau nr de telefon sau alta forma de contact unde sa faci o sesizare sau reclamatie.

06-04-2016

N INUTA IORDAN
Cont de economii de la BCR Banca pentru Locuinte

Am deschis in martie 201

Am deschis in martie 2011 un cont de economii pe 5 ani,depun and in fiecare an 1000 euro ,urmand sa beneficiez de o prima de la stat de 25% pe an. Am depus de asemenea suma de 530 ron ,comision de deschidere. Eu mi-am indeplinit obligatia contractuala ,virand banii timp de 5 ani,iar acum cand am vrut sa-mi retrag banii(dupa 5 ani) pentru a cumpara o locuinta ,am primit numai banii depusi de mine fara "PRIMA DE STAT" si FARA COMISIONUL DE DESCHIDERE . Nu mi se pare normal ca o banca sa nu-si respecte relatiile contractuale cu clientii . Daca as fi stiut ca nu se da PRIMA DE STAT ,as fi optat pentru alt produs bancar si poate la alta banca. M-au dezamagit complet si am scris acest articol sa nu se mai pacaleasca si alti clienti . E o mare cacialma. Nuty

04-04-2016

O MOvidiu Mateescu
Credit imobiliar de la ING

Buna ziua, Am un cred

Buna ziua, Am un credit ipotecar ("Prima Casa") la ING acordat in mai 2015. In data de 21.03.2016 am fost intr-o agentie ING, alta decat cea care mi-a acordat creditul. Aici am solicitat sa fac o plata anticipata (suma era deja depusa in contul curent) cu DIMINUAREA PERIOADEI. Aici mi s-a explicat ca nu se poate si ca trebuie sa merg sa fac o cerere in agentia care mi-a acordat creditul, pe motiv ca fiecare agentie lucreaza ca franciza si are clientii ei, samd. In data de 25.03.2016 m-am prezentat in agentia care mi-a acordat creditul si am facut cererea respectiva, aceasta urmand a fi "procesata" de "office". Pana la data de 31.03.2016 cerea nu a fost "inca" "procesata" de catre "office" pe motiv ca, in cazul in care se solicita scaderea perioadei, "procedura este mai delicata", ca sa citez persoana de la relatii cu clientii. In schimb, atat angajatii din agentie cat si cel de la relatii cu clientii mi-au spus ca in cazul in care solicitam diminuarea ratei cererea ar fi fost rezolvata pe loc si mi-au promis ca voi fi contactat in momentul in care cererea mea va fi procesata voi fi contactat de catre agentie. Trebuie sa mentionez ca suma pe care doresc sa o platesc anticipat este egala cu 5 rate lunare, dar efectul la sfarsitul platii creditului este de 12 rate lunare (adica termin de platit creditul cu un an mai devreme iar banca nu mi incaseaza dobanda echivalenta cu suma a 7 rate lunare), deoarece componenta de principal din rata in acest moment este de aproximativ 40% din rata. In cazul in care as alege diminuarea ratei, reducerea dobanzii in valoare absoluta este, din punctul meu de vedere, nesemnificativa in raport cu situatia in care aleg diminuarea perioadei. Comentariile sunt de prisos...

31-03-2016

D SDaniela Szabo
Credit imobiliar de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Va multumesc tuturor cel

Va multumesc tuturor celor care ati expus experientele voastre si regret ca in Romania arta smecheriilor financiare a avansat la nivel de institutii financiare in care omul ce si-ar dori sa economiseasca ar trebui sa aiba incredere. Lucrez in strainatate si ma gandeam sa vin in tara sa fac un credit chiar daca dobanda bancilor straine din Romania este dubla fata de cea pe care aceleasi banci o aplica in tarile lor mama, dar citind comentariile mi s-a ridicat parul in cap si m-am umplut de groaza ! Imi dau seama ca aceste institutii nu fac decat sa vizeze jupuirea oamenilor de economiile lor. Experiente neplacute am avut mereu cu bancile in Romania, unde te trezesti cu costuri si cheltuielii neanuntate si nejustificate insa credeam ca lucrurile s-au mai simplificat si personalul a capatat experienta sau chiar au facut schimb de experienta cu omologii lor de la bancile mama, insa ceea ce am citit ca intamplari ale clientilor sunt adevarate excrocherii legalizate. Va asigur ca la bancile din UE asa ceva nu se intampla, si nu vei vedea babe noi analfabete angajate (neveste si soacre de militieni si securisti, caci angajarile la banci in Ro se fac pe spaga si obligatii) care n-au habar de proceduri , care n-au vazut in viata lor un PC si la care trebuie sa astepti pana tasteaza fiecare litera greu de gasit chiar si cu ochelarii, asa cum mi s-a intamplat mie cand am efectuat cu 3 ani in urma un schimb valutar de a durat 30 minute pana mamaie nou angajata a reusit sa imi scrie numele corect totincurcandu-se in tastatura, intamplare de care mi-am amintit citind unul dintre comentarii ce descria doua babe angajate ce habar n-aveau de proceduri, acte si responsabilitatea fata de clienti...credeam ca lucrurile s-au mai schimbat...dar vad ca nu trebuie sa asteptam Apocalipsa, o traim deja! De groaza..ma gandesc ca decat sa revin in Romania mai bine ma mut in jungla care acum oricum este goala tinand cont ca toate maimutele sunt la oras, lucreaza la banci.

30-03-2016

S CSABIN MARIUS CALIN
Refinantare credit de la Banca Transilvania

buna ziua,fiind intr.o s

buna ziua,fiind intr.o situatie critica, financiar vorbind,am ajuns la banca transilvania pt o refinantare...tin sa mentionez ca am avut 5 alte credite IFN,platind dobanzi dupa dobanzi,situatie ce nu o mai puteam controla asa ca am refinantat la Banca Transilvania sucursala mihai bravu.....acolo am depus dosarul unde a si fost aprobat ..vreau sa multumesc in special doamnei,domnisoarei Isabela Calin consilier credite pt atitudinea pozitiva,sociabila ,serviabila recomand tuturor serviciile intregului colectiv de acolo.....BIG LIKE....MULTUMESC!

28-03-2016

T CTurcitu Cristina
Cont curent de la Alpha Bank

Buna ziua. Am deschis

Buna ziua. Am deschis o relatie bancara cu Alpha Bank in Otopeni si am continuat-o in Brasov. Toti functionarii si directorii celor 2 agentii au fost profesionisti, amabili, prompti si mai ales respectuosi, in special doamna Adriana Sima de la Alpha Bank Brasov din Bd. Eroilor/str. 15 Noiembrie. Acesti profesionisti cunosc foarte bine faptul ca o relatie banca-client trebuie sa se bazeze in primul rand pe respect reciproc, ceea ce - ca termen de comparatie- la ING Otopeni nu am intalnit niciodata. Degeaba se lauda ING ca e mare si tare, daca unii angajati isi bat joc de clienti si implicit de banca la care lucreaza! La Alpha Bank, din contra, exista angajati precum doamna Adriana Sima, care fac cinste bancii. Ca atare: Felicitari, Alpha Bank!

25-03-2016

L BLaurentiu B.
Cont curent de la CEC Bank

Buna ziua Nu stiu cine

Buna ziua Nu stiu cine m-a pus sa-mi deschid cont curent la CEC Bank, dar a fost o mare greseala, nu recomand la nimeni. de ce? 1: timpul de asteptare la orice nevoie ai este incredibil de mare si fara sens. de ex: am avut de platit o amenda acum cateva saptamani si am avut o poprire din cauza asta. Amenda a fost platita am fost anuntat ca poprirea se va anula dupa 2-3 zile, au trecut deja 2 saptamani si la CEC bank nu s-a intamplat nimic inca. 2: nu exista o aplicatie pentru smart phone pentru internet banking in 2016, iar serviciul de internet banking de pe browser lasa de dorit 3: Angajatii de la Titan Liviu Rebreanu foarte recalcitranti si incruntati mai ales cei de la casierie

23-03-2016

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie