top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

R KRadu Kovaci
Prima casa de la ING

Cum nu se pot sterge com

Cum nu se pot sterge comentariile anterioare, ma simt dator sa precizez. Am dosarul aprobat de Fondul de garantare si astept sa semnez ultimele acte cu banca. Vreau sa ii multumesc doamnei care este team leaderul sucursalei unde am facut aplicatia de credit ca mi-a luat in seama petitiile si plangerile si s-a ocupat personal de dosarul meu. Revin cu un comentariu pozitiv, dupa ce se finalizeaza toata tranzactia.

29-04-2016

I NION NECSULESCU
Prima casa de la BCR Banca pentru Locuinte

buna ziua;pe data de 15/

buna ziua;pe data de 15/04/2016,am incheiat contractul cu bpl care a durat 5 ani de zile.Cand am fost sa-mi ridic banii cuveniti,inclusiv prima de stat am constatat ca nu a fost bagata in cont nici ultima transa pe 2014 inclusiv prima pe 2015.Am cerut lamuriri si directorul de la b.c.r CAMPULUNG MUSCEL a spus ca banca se afla in proces cu Curtea de conturi.Acum ce sa fac si cum pot sa-mi recuperez banii inapoi ca a zis ca nu-mi da nici o prima de stat si doar ce am contribuit eu si dobanda aferenta sumei depuse.Pentru ce m-am sacrificat 5ani de zile sa contribui anual pentru a respecta contractul facut cu B.C.R si acum ei nu-si respecta clauzele contractuale?Cand am sa pot primi intreaga suma cuvenita?

27-04-2016

R KRadu Kovaci
Prima casa de la ING

Am solicitat un credit P

Am solicitat un credit Prima Casa din luna ianuarie si mi-a expirat deja de 2 ori antecontractul de vanzare cumparare. Angajatii ING m-au convins sa contractez si un credit de nevoi personale pentru a achita avansul de 5% si dupa numeroase petitii si plangeri nu au rezolvat nimic, i-am amenintat cu televiziunea si actiunea in instanta deja, fiind 3 luni de cand am aplicat. Am dosarul blocat la Fondul de garantare cu status in analiza de o luna deja, si am solicitat bancii sa puna mana pe telefon si sa contacteze fondul dar din motive numai de ei stiute refuza sa efectueze acel apel telefonic invocand tot felul de scuze. Raspunsuri ambigue, va tinem la curent, speram sa se rezolve.

25-04-2016

M XMaria xxxxx
Cont curent de la Raiffeisen Bank

Pot incepe prin a spune

Pot incepe prin a spune ca niciodata nu m-am asteptat de la o institutie financiara sa faca tranzactii la ghiseu fara a cere clientului sa se identifice, dar se pare ce in aceasta banca oricine poate sa semneze in numele meu, sa se foloseasca se numele si identitatea mea, pentru ca nu i se cere nici un act de identitate, multumesc mult pentru nesiguranta oferita meritati 0. Oricum de azi nu mai sunt clientul vostru, dar daca credeti ca puteti sa va jucati cu datele mele, sa lasati pe altcineva sa semneze in locul meu si sa faca tranzactii in locul meu, iar eu nu am sa apelez la masuri legale, va inselati. AA si daca directoarea de filiala acopera proprii angajati poate sa renunte si la clienti.

22-04-2016

I MIrina Florentina Matei
Tranzactii la ghiseu de la Banca Transilvania

Timpul de asteptare pent

Timpul de asteptare pentru un extras de cont sau un ordin de plata de exemplu, indiferent ca esti persoana fizica sau juridica este foarte mare! Cu o singura persoana care face aceste operatiuni, cum am putea vreodata sa stam mai putin de 40-50 de minute? Bataie de joc la adresa clientului

21-04-2016

C CCHF Credit
Probleme diverse de la Credit Europe Bank

Nr. unic (nr. format vec

Nr. unic (nr. format vechi) : 2221/303/2014 Data inregistrarii 29.05.2015 Data ultimei modificari: 09.03.2016 Sectie: Sec?ia a-VI-a Civil? Materie: Litigii cu profesioni?tii Obiect: nulitate act juridic Stadiu procesual: Apel CREDIT EUROPE BANK NV PRIN MANDATAR CREDIT EUROPE IPOTECAR IFN SA Intimat CREDIT EUROPE IPOTECAR IFN SA Intimat 09.12.2015 Ora estimata: 12:00 Complet: C16-APEL Tip solutie: Schimbat total Solutia pe scurt: Admite apelul. Schimba in tot sentinta apelata, in sensul c? admite actiunea, astfel cum a fost precizata. Constata caracterul abuziv si nulitatea absolut? a urm?tooarelor clauze: - art 4.3 din contractul de credit, art 5.1 lit c, art 5.1 lit e, art 5.2 - art II prin care se modifica art 5.1 lit k din actul aditional nr. 2/2011 - art II din actul aditional nr. 3/2012 prin care se modifica art 5.1 lit c si k din contractul de credit - art I pct 4.3 din actul aditional nr. 1/2009 referitor la dobanda si art I pct 4.3 din actul aditional nr. 2/2011 Dispune exonerarea pe viitor de la plata comisionului de administrare si reesalonare credit. Dispune restituirea tuturor sumelor incasate cu titlu de comision de administrare, comision de reesalonare credit, la care se adauga dobanzile legale aferente, raportat la valoarea CHF de la data platii efective. Constata caracterul abuziv al clauzei de risc valutar din contract si eliminarea sa. Dispune stabilizarea( inghetarea) cursului de schimb CHF-leu la momentul semnarii contractului, curs care sa fie valabil pe toata durata derularii contractului. Dispune denominarea in moneda nationala a platilor. Definitiv?. Pronuntata in sedinta publica Document: Hotarâre 2805/2015 09.12.2015

21-04-2016

G Ggabriel gabriel
Cont curent de la Raiffeisen Bank

In urma cu 2 saptamani a

In urma cu 2 saptamani am vazut ca s-au virat 200 ron din contul curent catre un site de jocuri.Am sunat la ei si le-am spus ca N-AM FACUT EU TRANZACTIA CATRE ACEL SITE si ca sunt victima unei escrocherii de gen clonare card sau phishing ,iar ei ma suna si spune ca eu am facut tranzactia,cand eu in realitate,in primul rand nu dau bani pe jocuri si in al doilea rand evit tot timpul sa platesc online tocmai pt a evita fraudele care se fac pe internet..mentionez ca n-am nici copii si nici prietena ca sa zic macar ca ei au facut tranzactia fara ca sa stiu In acest moment drept multumire ca sunt client de 5 ani si am schimbat o multime de euro la ei m-au pagubit de 200 de ron.Multumesc raiffeisen

21-04-2016

R Grichard godeanu
Card de debit de la Bancpost

Banc post# cacat banc.Am

Banc post# cacat banc.Am bani pe card debit Si nu ii pot utiliza .Au modificat plafonul de extragere de la 4000 lei la 2000 pe zi .Sunt in Spania si imi cer sa vin in romania pt a accesa fast internet banking sau sa inputernicesc pe cineva.Am nevoie de bani mei azi nu dupa o saptamana.Tricolicii de la callcenter spun ca nu pot transfera bani decat atunci cand sunt in tara sau daca imputernicesc pe cineva pt securitatea contului.Dar on urma cu cateva luni mi-au trimis postal un card de credit cu pinul in acelasi plic.Unde e securizarea banilor.Sa-i manance cancerul pe cei din sistemul bancar.

19-04-2016

I BIonut Belizan
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Buna ziua am facut o cer

Buna ziua am facut o cerere de credit la cec bank si au trecut 14 zile si nam primit nici un raspuns.mai dureaza mult pina obtin?deoarece mie imi trebuiesc banii urgent

18-04-2016

T VTibor Vincze
Card de credit de la BRD

Legat de transparenta co

Legat de transparenta costurilor sunt foarte dezamagit.. Fata de costurile care m-i s-au comunicat cand am depus cererea pt. card, costurile s-au dublat, deoarece costurile lunare nu mi-au comunicat.. Raspunsul lor cand le-am intrebat de ce a fost ca ei au pe toate tipurile de cont comisioanele respective (cu exceptia de conturi pt incasari de salarii) si ei mi-au comunicat doar diferenta. Intr-adevar, cu mai mult de un an in urma am incasat salarul la ei, da nush de ce s-au gandit ca eu imi mai aduc aminte de comisioanele de atunci.. Mi-au inmanat un contract de 17 pagini care desigur nu l-am cititi in detaliu. Parerea mea este ca pt. fie care contract ar trebui sa imprima o lista cu toate posibilele comisioane si sa-mi inmaneze, da nici macar verbal nu mi-a fost comunicat acest comision. Poate am pretentii prea mari..

18-04-2016

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie