top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

R PRODICA MIHAELA POPESCU
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Sunt total nemultumita d

Sunt total nemultumita de imposibilitatea de a mai comunica cu BCR-BPL Nici la telefonul 0214074325 si nici in sediile BCR nu se pot obtine informatii privind virarea transei a II-a din prima de la stat pe 2014 dupa rezilierea contractului dupa 5 ani. Nu mi se pare normal ca o banca sa-si incheie relatia contractuala cu clientul si sa nu-i mai ofere informatii cata vreme ii mai datoreaza bani. Eu mi-am indeplinit obligatia contractuala virand banii timp 5 ani, banca nu si-a indeplinit-o in totalitate dand vina pe stat. La rezilierea contractului dupa 5 ani in august 2015 incasasem mai putin de o treime din prima de la stat pe 2014, urmand ca diferenta s-o incasez ulterior.Numai ca acest lucru nu s-a mai intamplat in cele 7 luni scurse.

23-03-2016

I NIoana Neuman
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Am fost sa pun o intreba

Am fost sa pun o intrebare,destul de simpla,iar angajatele Bancii Transilvania sediul din Pantelimon,au ras toate in cor ,nu se poate sa va tratati asa clientii.fara educatie.Asa ceva nu am intalnit nicAieri in lumea asta.Dezamagire totala,sa pui o intrebare si sa fii umilit!

17-03-2016

V PVasile Stelian Pagu
Prima casa de la GarantiBank

NU incercati sa lucrati

NU incercati sa lucrati cu Garanti Bank din Suceava sunt incredibili si nemai vazut de neseriosi, pe langa faptul ca un dosar care trebuia sa fie analizat in doar 2 saptamani pt un acord in ceea ce priveste prima casa m-au tinut 2 luni, dupa care m-au pus sa platesc evaluatorul acesta a venit mi-a evaluat apartamentul ce urma sa-l iau chiar mai mult cu aproape o mie euro, mi-ai dat raspunsul (cei de la banca) printr-un mesaj ca creditul nu se aproba din cauza ca dosarul nu indeplineste niste conditii de eligibilitate, auzi la ei: m-au lasat si fara bani care i-am dat pt evaluare si fara explicatii, bineinteles ca m-am dus la banca si bineinteles ca am mai stat vreo 30 de minute pana a venit doamna cu care am lucrat care are telefon degeaba pt ca nu raspunde la el niciodata, ba va mint singura data in care mi-a raspuns era cand mi s-a dat mesajul ca banca nu imi acorda creditul, a naibi coicidenta, ajuns acolo cer explicatii, raspunsul a fost singurul: ca firma la care lucreaza nevastamea e pe minus (am fost optat pt un credit in doi ea fiind coodebitor) haideti sa fim seriosi dar doamne ma iarta pana acum nu ati vazut sunteti sau ati fost chiori? Ma uit la ea (doamna de la banca) si o intreb daca e pe bune asta cica da, inghit in sec mi s-au oprit pe gat cam tot alfabetul sfintilor si o intreb cu un calm nu prea vizibil dar colegii dumneavoastra nu s-au gandit ca poate sotia nu lucreaza tot timpul la acel loc de munca sau poate firma isi revine, dar se pare ca nu, la ei nu asa functioneaza, probabili au ochelari precum caii naravasi, am lasat-o moarta dupa alte tentative de explicatii. Incercati si nu lucrati cu ei nu sunt seriosi.

16-03-2016

Răspuns GarantiBank

Stimate Domnule Vasile Stelian Pagu, Referitor la aspectele relatate in legatura cu procesul de accesare a unui credit Prima Casa la Banca noastra, ne cerem scuze pentru situatia intampinata si va asiguram ca aceasta este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim clientilor nostri. Colegii nostri din sucursala Suceava au intreprins toate demersurile pentru a sustine aplicatia dumneavoastra de credit, motivele de respingere fiind independente de ei. Am efectuat demersurile necesare in vederea solutionarii acestei situatii, dumneavoastra urmand a fi informat despre actiunile intreprinse printr-un mesaj privat transmis direct in atentia dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere! Cu deosebit respect, GARANTI BANK S.A.

V CVIRONICA CIUCANU
Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

-SUNT CLIENTUL BANCII DE

-SUNT CLIENTUL BANCII DE 9 ANI,PERSOANA JURIDICA,DAR CA ACUM NU AM INTALNIT ASA CEVA-AM AJUNS SA FIU TRATAT CA O SLUGA LA POARTA" IMPERIULUI" LOR DE CATRE ANGAJATII SI PERSONALUL DE CONDUCERE IN CONDITIILE CAND AM FOST UN CLIENT FIDEL,NU AM INTARZIAT NICI O ZI CU PLATILE.AM SUNAT DE 5 ORI IN DOUA ZILE LA RAND LA CONDUCERE ,NU A RASPUNS NIMENI DE TEAMA CA NU AU CE-MI RASPUNDE .PACAT!! AUDE CINEVA ACOLO SUS?!SOLUTIA-ALTA BANCA CU COMISIOANE MAI MICI,PROMTITUDINE SI RESPECT!STIMATI DIRECTORI DIN RAIFFAISEN

11-03-2016

V EVasile Elek
Internet banking de la Alpha Bank

Detin aplicatia internet

Detin aplicatia internet banking de la Alpha bank si nu sa actualizat de vreo zece zile, si am avut nenorocul sa doresc sa achizitionez ceva si sa imi spuna ca am fonduri insuficiente ,cand aplicatia imi arata ca am de patru ori suma respectiva. Foarte nemultumit. Cand am incercat sa sun la consilieri,m-au pasat de la un consilier la altul,ca nu ei se ocupa.

07-03-2016

P Mpaul iulian muresan
Credit nevoi personale de la Cetelem

CETELEM.....niste tepari

CETELEM.....niste tepari care promit marea cu sarea si nu ofera nimic....iti aproba imprumutul telefonic dupa ce-ti afla toate datele.....te pun sa le trimiti un teanc de acte iar la final sa-ti dea SMS ca nu esti ELIGIBIL decat la un credit pe sfert cat cel initial si cu o dobanda dubla decat cea initiala.....Vanatori de date personale complete si vanzatori de iluzii.....feriti-va de ei sau veti pati la fel......va garanteaza ceva pe care sa va bazati....iar la final ramaneti cu umblatura pt acte si cu buza umflata....dar cu toate datele personale la ei.....ATENTIE MARE...

07-03-2016

D CDaniela Ceobanu
Credit imobiliar de la Aedificium Banca pentru Locuinte

In2006 am incheiat 4 con

In2006 am incheiat 4 contracte la hvb banca pt locuinte, banca care in 2009 a fuzionat cu raiffeisen. In anul 2012 am dorit sa facem un imprumut deoarece ne incadram din toate punctele de vedere pt acesta. Ni s-a spus ca nu se poate, iar banii pe care i-am avut, aprox 130000 ron iau folosit ca suma ca sa ne faca un nou contract. Va dati seama ce mizerie. De ce nu ne incadram nimeni nu ne-a spus pana in ziua de azi. Va sugerez sa nu va amestecati. Cu aceasta banca.este bune sa nu lucrati

07-03-2016

L BLaurentiu Bratu
Refinantare credit de la Eximbank

COMISION UNIC PENTRU SER

COMISION UNIC PENTRU SERVICII PRESTATE LA CEREREA CLIENTILOR Vreau sa refinantez un credit de nevoi personale cu ipoteca. Banca la care vreau sa refinantez mi-a inmanat o adresa pe care sa o dau bancii de la care vreau sa plec, adresa prin care sunt cerute: a) Soldul de rambursat la zi; b) IBAN-ul unde sa fie transferati banii; c) Acceptul vechii banci de transfer al ipotecii. La banca de la care vreau sa plec, pentru eliberarea unei adrese care sa contina informatiile astea mi se cere un "COMISION UNIC PENTRU SERVICII PRESTATE LA CEREREA CLIENTILOR" in suma fixa de 500 de RON. Comisionul nu a fost mentionat explicit ca suma in contractul initial de creditare, ci mi se impune acum sa semnez un ACT ADITIONAL prin care sa accept acest comision. Altfel, nu imi elibereaza informatiile respective. E corect sa imi ceara asa ceva acum, ca vreau sa plec de la ei?

29-02-2016

L LLiliana Lututovici
Credit nevoi personale de la Bancpost

Din 2000 am avut pensia,

Din 2000 am avut pensia,pe card, la Bancpost. Am avut credite care le-am achitat si in avans. In 2011 am facut un credit( Piatra Neamt). Ca urmare a divortului, am solicitat refinantare, pentru am organiza noua situatie. M-am trezit cu 2 credite, cel vechi si unul nou. Venitul lunar era 2000 lei. In 2014, situatia financiara s-a schimbat si am solicitat cumularea celor 2 credite si esalonarea pentru o rata+dobanda+? maxim 500 lei/luna. Am fost refuzata, s-a propus prelungirea pe mai muli ani! In prezent sumele sunt: a. 200.o2+73.3+53,75(com adm) ,b. 270.38+49.23+36,10 . Venitul este 800. Am hotarat sa achit ,cum pot, primele sume din cele doua credite. Nu mai pot fi corecta pentru ca nu m-au ajutat cand am solicitat.

24-02-2016

T CTurcitu Cristina
Cont curent de la ING

Mama mea a deschis un co

Mama mea a deschis un cont de pensie la ING Otopeni, unde i s-a spus ca banca se va ocupa integral de procesul transferului de pensie si de dosar, ca in 2-3 luni va intra pensia, ca nu exista comisioane si ca totul va fi ok. Dupa 3 luni, sunam si tonul devine obraznic si arogant, in sensul ca -citez- "Nu mai este problema bancii, duceti-va la casa de pensii!" . Dupa inca 3 luni, stupoare: angajatii bancii - nu numai ca NU s-au ocupat de dosar si de transfer, dar au arhivat dosarul in arhiva bancii , astfel incat mama mea putea sa stea si 5 ani, ca tot nu i se transfera pensia in cont! Ba mai mult, dupa 3 luni, banca a inceput perceperea unui comision, ca deh, asa stie ING sa trateze un pensionar! A inceput o "lupta" a telefoanelor inchise in nas, a unor sesizari ignorate zile intregi, a unei secretomanii ridicole in privinta unei informari corecte daca s-au aplicat sau nu sanctiuni persoanelor responsabile de bataia de joc provocata timp de 6 luni de zile unui pensionar. RUSINE!

23-02-2016

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie