top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M PMarian Petrea
Card de credit de la Raiffeisen Bank

Angajatul bancii a venit

Angajatul bancii a venit la sediul firmei si ne-a propus cardul de credit fara nici un comision. Am intrebat de mai multe ori si mi s-a confirmat ca nu sunt comisioane de nici o natura. Am optat pt acest card de credit si au inceput comisioanele: - administrare card anuala 40 lei - taxa de transmitere sold lunar 1.5 lei Initial mi s-a comunicat ca acel 1.5 lei este pt trimiterea acasa a unui plic cu soldul. Nu am primit niciodata acel plic iar cand am sunat sa intreb de ce sunt commission pt un serviciu de care nu beneficiez mi s-a comunicat ca de fapt nu e pt plic ci e o taxa lunara cat timp am de achitat ceva. Aceste comisioane sunt deranjante in contextual in care nu mi s-au comunicat. Rezultat: am inchis cardul si voi evita aceasta banca si angajatii ei care nu stiu mare lucru despre ce vand.

13-08-2015

I Hion hanganu
Prima casa de la Banca Transilvania

Va salut! Trecem de vreo

Va salut! Trecem de vreo 3 luni si jumate prin cea mai groaznica experienta din viata noastra de familie cu aceasta banca transilvania. Avem un dosar pentru prima casa la ei si am ajuns in stadiu in care am facut inclusiv antecontractul la notariat, am dat si avansul vanzatorului, si cu toate astea de vreo luna nu mai stim nimic de dosar, nu am nici o explicatie, consultantul la care am depus toate actele nu stie sau nu vrea sau nu il mai intereseaza pentru ca merg la el saptamanal sa il intreb de dosar si ma duce efectiv cu vorba. Noi am avut un card de cumparaturi la cetelem (alti banditi si aia pt ca mi au bagat efectiv cardul pe gat iar dupa ce am scos niste bani de pe el, in loc sa mi trimita cum ziceau la inceput un desfasurator cu situatia cardului sa stiu si eu ce bani am scos sau cat mai am de dat, ei au inceput sa trimita mesaje pe telefon exact precum camatarii si imi ziceau ca am de plata diferite sume de bani, iar la un moment dat nu mai stiam nimic cati bani am de plata, in fine pana la urma am ramas cu vreo doua rate in urma pana l am achitat) si am mers la transilvania pentru a face creditul asta pentru prima casa iar consultantului i am zis ca am avut niste restante la un card, mi a zis ca incercam o simulare sa vedem daca putem lua credit in situatia asta si a zis ca da, mi a zis si la ce suma de bani ne incadram si ca putem sa cautam locuinta. Am gasit locuinta, banca a trimis evaluatorul, am dus toate actele locuintei intre timp si ne au zis ca totul e ok. Mai mult, ne au trimis la notar sa facem antecontractul am dat si avansul iar banca ne a asigurat ca dosarul ramane sa il trimita la fond si ca in maxim 3 sapt semnam contractul de vanzare cumparare. Intre timp consultantul meu a plecat vreo 2 sapt. in concediu timp in care noi am ramasa asa in aer, dupa ce a venit ne a zis ca au aparut niste probleme legate de acel card cu acele restante si ca sa vedem daca poate sa mai faca ceva. De o luna nu mai stim nimic, de cate ori merg la banca sa intreb imi zice ca nu stie nimic, iar noi nu stim ce sa facem pt ca in primul rand de restante s a stiut de la inceput de cand s a facut simularea de ce ne au lasat sa ajungem in stadiul asta? tin sa mai spun ca suntem in 12 august iar pe 1 septembrie imi expira si antecontractul adica pierd avansul. nu stim ce sa mai facem, ne poate da cineva vreun sfat? Ne gandim sa dam banca in judecata.

12-08-2015

F PFlorin Preduchin
Cont curent de la Banca Transilvania

De aproape doi ani am tr

De aproape doi ani am trecut conturile firmei la Banca Transilvania. Ultima problema pe care am avut-o cu circa o ora in urma m-a determinat sa transmit si altora, inclusiv celor care conduc aceasta banca, experientele avute in acest timp. Iata cateva: 1. Pentru a efectua o tranzactie trebuie sa pierzi foarte mult timp, intre 15 si 60 minute. Personal insuficient, ceea ce inseamna cheltuieli minime cu salariatii, dar pe timpul si, evident, pe banii clientilor. 2. In ultimele luni au aparut doua angajate noi, fara experienta, Fiecare dintre acestea nu stia sa faca unele operatiuni ceea ce, uneori, a provocat blocarea activitatii din agentie pentru ca celelalte angajate sa-i arate celei noi ce are de facut. Din nou, timp pierdut aiurea de catre clienti si nervi. Din nou, aceasta inseamna pentru banca cheltuieli minime cu salariati tineri dar neexperimentati, iar pentru clienti pierdere de timp si de bani, pentru ca "time is money". 3. Inainte de semnarea contractului pentru liniile de credit am negociat dobanzile, apoi la semnare nu am mai citit toate hartiiile mergand pe incredere. Dupa un timp, am aflat ca aveam un comision de neutilizare de 1,5% desi negociasem un comision de 1%. 4. Cu cateva luni in urma, am facut o plata externa, rugand operatoarea de la banca sa scrie codul SWIFT al bancii unde trebuia sa ajunga banii, dupa modelul unor tranzactii anterioare. A doua zi am plecat la o intalnire de afaceri in alta tara. Dupa doua zile, primesc telefon de la firma si sunt instiintat ca banii s-au intors in contul nostru. Telefonez la banca si mi se spune ca banca din strainatate refuzase banii. O minciuna ordinara! De fapt, salariata bancii gresise swiftul. Iar, evident, costul tranzactiei esuate l-am platit tot eu. Toata treaba asta a insemnat si destul timp pierdut si zbucium, nenumarate telefoane pe roaming s.a.m d. Deci, din nou, lipsa de profesionalism din partea salariatilor bancii. 5. Cu circa o luna in urma, fac o plata externa prin internet banking. Dupa cateva ore primesc un telefon de la banca si mi se spune ca nu am suficienti bani in cont, prin urmare tranzactia nu se poate efectua. Stiam ce bani am in cont si aveam si o linie de credit, ceea ce acoperea cu mult valoarea transferului. I-am amintit salariatei bancii suma din contul curent si ca ceea ce mai trebuie poate sa ia din linia de credit. Si-a cerut scuze si mi-a spus ca uitase de linia de credit. Pai eu trebuie sa le spun cum sa-si faca treaba? Din nou, lipsa de profesionalism! 6. Si, in sfarsit, intamplarea de azi. Am mers la banca si am cumparat o suma in Euro. Mi s-a comunicat cursul negociat, am semnat documentul de tranzactie si am plecat. Dupa circa trei ore primesc un telefon de la banca si mi se comunica faptul ca tranzactia nu a fost aprobata pentru ca se gresise cursul. In loc sa mi se dea cursul de vanzare pentru Euro mi s-a dat cursul de cumparare care era putin mai mic! Aveam documentul tranzactiei cu semnatura salariatei si stampila bancii, asa ca puteam sa le fortez mana pentru a nu anula tranzactia, dar mi s-a facut lehamite. E de ras sau de plans? Iare cele de mai sus sunt doar o parte din intamplarile neplacute pe care le-am avut cu aceasta banca. Inainte de aceasta am avut cont circa 15 ani la Mindbank, ulterior ATE Bank, si in toti acesti ani nu am avut atatea probleme. Acum caut referinte despre alte banci pentru a-mi muta conturile dar, din pacate, ceea ce citesc pe forumuri ma cam ingrozeste. Oare cei de la supravegherea bancilor, BNR-ul, nu citesc aceste feedback-uri de la clientii bancilor? De fapt, de ce sa ne mai intrebam? Tot ce se intampla in tara asta este doar un simulacru de societate democratica si asezata. Pana si reprezentantele unor firme straine serioase se molipsesc de virusul neseriozitatii romanesti!

11-08-2015

V FVasile Fodor
Probleme diverse de la Cetelem

am incercat timp de sapt

am incercat timp de saptamani intregi ca sa pot obtine un scadentar ca sa pot face o refinantare, pe care l-am obtinut dupa zeci de telefoane si stres acumulat. dupa primirea scadentarului banca la care mi-am facut recreditarea a trimis banii si pe urma alte zeci de telefoane si alte 2 saptamani ca sa mi se confirme ca au intrat banii in contul cetelem dar ca mai trebuie sa le mai platesc 161de lei. am platit si cei 161 de lei si am solicitat o adresa de inchidere a contului la care operatoarea de la relatii cu clientii mi-a spus ca trebuie sa mai astept de la 4 la 30 de zile ca sa mi se inchida contul.

05-08-2015

B UBruno Undis
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Raiffeisen Bank

Cum va permiteti sami sc

Cum va permiteti sami schimbati CHF. In RON eara sa ma intrebati si eara sami dati hartia cu care sa facut schimbul! Pai nu o aveti ca lati facut ABUZIV si ILEGAL! La fel cum miati dat si creditul in CHF fara sa vad nici un FRANC ELVETIAN!!!! Daca aveti coloana vertebrala sunatima ?a stam putin de vorba! Da sunt sigur ca nu o veti face! VA DORESCTO VARA FIERBINTE

30-07-2015

C SCarmen Schinle
Prima casa de la BRD

Recent am finalizat cu c

Recent am finalizat cu creditul prima casa sunt multumita de functionarii institutiei sunt foarte bine pregatiti ,,sa finalizat foarte repede .Ma bucur de realizare si succes tuturor .Recomand tuturor BRD si consilieri bine pregatiti!

28-07-2015

C PCristina Prodan
Card de credit de la Alpha Bank

Am un card de credit pen

Am un card de credit pentru care pl?tesc în fiecare an comision de administrare de?i nici nu l-am activat de acum 3 ani când l-am primit. Dup? achitarea comisionului pe anul în curs, 2015, m-am trezit (dup? vreo 2-3 luni) cu o soma?ie prin care mi se cerea s? achit 1 ron restan?? la cardul de credit. Fiindc? nu în?elegeam de unde a ap?rut, am sunat la num?rul din SMS-ul primit. Acolo o doamn? nervoas?, tot ea, mi-a spus c? nu ?tie fiindc? nu e treaba ei ?i m-a informat c? am 2 lei ?i 27 de bani (asta în decurs de 4 zile). În aceea?i zi m? prezint la un punct al b?ncii Alpha Bank unde nimeni nu ?tie s?-mi r?spund? ini?ial de ce am de achitat aceste sume dup? care mi se spune c? suma nu e 2,27 ci 4 lei. ?i asta fiindc? nu achitasem 1 leu care însemna extrasul de cont, extras pe care nu l-am primit niciodat? de când mi-am dat noile date de domiciliu. De la 1 leu la 4 lei erau (vezi Doamne!) dobânzi acumulate în decurs de... vreo 4-6 zile sau cel pu?in a?a am în?eles fiindc? nimeni nu mi-a oferit garan?ia c? nu voi mai avea de plat? ?i luna viitoare acelea?i sume în cre?tere. Eu cred c? banca a angajat inten?ionat ni?te func?ionari incompeten?i care s?-?i ia banii ?i s? nu fie în stare s? î?i spun? de ce ?i cum. M? voi adresa autorit??ii de supraveghere bancar? sau chiar instan?elor fiindc? mi se pare un jaf cu sume mici ?i o h?r?uire din partea acestei b?nci. Una peste alta nu pot s? predau cardul b?ncii decât dac? m? duc la filiala care mi l-a dat. Eu locuiesc acum în Bucure?ti ?i filiala e în Ploie?ti!

27-07-2015

M GMoraru Georgiana
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua! Nici eu nu r

Buna ziua! Nici eu nu recomand aceasta banca. Lipsa de respect din partea angajatilor CEC bank care nu stiu sa vorbeasca cu clientii (app, eu am lucrat si inca mai lucrez in service delivery si niciodata nu am tipat la client sau am vorbit urat, intotdeauna ne-am pastrat calmul, ceea ce lipseste la CEC); lipsa de professionalism ne-a costat foarte mult timp si bani – refacut acte, extrase de carte funciara, prelungire contract cu dezvoltatorul; Nu dau vina pe sediul la care mi-am depus dosarul pentru prima casa, dau vina pe Sediul Central unde este buba, unde dosarul sta cu lunile, unde angajatii sunt prost pregatiti si cer cate o hartie pe saptamana pentru a completa dosarul. Angajatii se comporta de parca ei ne fac noua o favoare acordandu-ne creditele pe 30 de ani (care apropo inseamna o viata de om!). Parerea mea este sa evitati aceasta banca, chiar nu se merita pentru cativa zeci de lei in minus la creditul lunar.

27-07-2015

C MClaudiu Mateias
Prima casa de la CEC Bank

Bun? ziua! Am aplicat

Bun? ziua! Am aplicat pentru credit Prima Cas? la CEC Bank, Agen?ia nr 10, Timi?oara (în spate la Bega Shopping Center). Am aplicat la CEC pentru c? aveau cea mai bun? dobând?, îns? procedura de lucru este învechit? ?i total ira?ional? pe alocuri. - În primul rând nu în?eleg de ce se cere factur? de utilit??i de la adresa de domiciliu. ?tiu c? nu este singura banc? care o cere, îns? pentru mine a fost mai greu de ob?inut deoarece am dociliul în Bac?u ?i p?rin?ii nu mai locuiesc în apartamentul pe care am adresa, ei fiind muta?i la ?ar?. - Apoi, se mai cere ?i o copie dup? actul de identitate al celui care apare pe factur? (tat?l, în cazul meu). Copia trebuie s? fie semnat? de p?rinte. - Am adus copia xerox semnat? sub poza buletinului ?i ghici?i ce: mi s-a spus c? nu este ok pentru c? trebuie semnat? pe verso. M-au pus s? aduc alt? copie semnat? "corect" pe verso. Imagina?i-v? c? nu e u?or având în vedere c? p?rin?ii mei locuiesc într-un sat la 800 km distan?? de Timi?oara. - Printre timp a venit ?i evaluatorul. Evaluarea a fost ok, exact pe pre?ul apartamentului. Doar c?... CEC Bank are un alt evaluator intern care evalueaz? evaluarea. Acel evaluator nu a fost de acord ?i a mai t?iat vreo 2000 de euro din pre?. Plus c? a trebuit s? mai pl?tesc ?i 100 de lei pentru a-mi spune c? nu vrea s?-mi dea credit pe cât valoreaz? apartamentul. :) Eu aveam 2 variante: fie s? dau banii din buzunarul meu fie s? fac un credit de nevoi personale. Nu ?tiu dac? e o tactic? a b?ncii pentru a mai apela ?i la un credit tot la ei sau pur ?i simplu politica lor este s? sub-evalueze apartamentele. Având în vedere toat? experien?a nepl?cut? avut? cu ei, am renun?at la CEC pentru c? am sim?it c?-mi pune piedici, parc? nu voia s?-mi dea credit. Am ales BRD cu care dosarul e trimis la fond spre aprobare. Mul?i aleg CEC pentru c? au printre cele mai bune dobânzi, îns? sistemul de lucru ?i birocra?ia la ei este cumplit?. Citi?i multe review-uri înainte de a lua o decizia asupra b?ncii la care ve?i aplica pentru credit.

25-07-2015

C RCristian Racareanu
Tranzactii la ghiseu de la BCR

In atentia conducerii BC

In atentia conducerii BCR Sistemul de transfer de sume intre un cont si altul a fost schimbat de cateva luni, si "imbunatatit" in sensul ca acum de fiecare data cand doresc sa alimentaz cardul meu BCR cu bani care se afla tot in contul meu la BCR trebuie sa petrec minute in sir completand, de mana, un formular asemanator cu cele pentru mandatele postale. As dori sa stiu cine, in secolul 21 si al tranzactiilor electronice, risipeste banii BCR pe hartii inutile si isi bate joc de timpul meu si al celor care asteapta in urma mea, punandu-ma sa completez CNP, nume si prenume de doua ori, IBAN tot de doua ori, de la cele doua conturi, etc., in loc ca pur si simplu sa cer functionarului de la ghiseu sa transfere suma si sa semnez ca eu am cerut si autorizat tranzactia? Daca ati angajat cumva recent un factor postal dintr-o regiune rurala, sau vreun diriginte de oficiu postal din vreo comuna, care nu stie sa lucreze pe calculator, va sugerez sa-i gasiti altceva de facut. Deocamdata va face de rasul clientilor si risipeste banii BCR pe teancuri de formulare completate, spatiu de depozitare (cu siguranta necesar), timp de lucru al salariatilor care in loc sa se ocupe de treburile bancii trebuie sa stea sa tina evidenta acestor formulare (cu siguranta cineva trebuie sa tina aceasta evidenta), etc, etc. Va rog mult de tot sa reveniti in secolul 21 si, cand aveti nevoie de idei inovatoare, sa le cautati la specialisti si nu la asemenea personaje. Intr-o societate comerciala nu e loc de pile in functii de decizie, pentru ca incompetenta costa bani.

21-07-2015

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie