top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

B BBogdan Bogdan
Depozit la termen de la Alpha Bank

Depozitul "Alpha Tax Pro

Depozitul "Alpha Tax Protect" mi se pare foarte bun si nu am avut nicio problema pana acuma cu banca. Am facut si retrageri si plati cu cardul si a fost totul bine. Singurul dezavantaj este ca nu are prelungire automata.

03-10-2013

V AVulpe Alexandru
Mesaje pentru alti utilizatori de la Alpha Bank

@Catalin Mogoseanu. N

@Catalin Mogoseanu. N-ai nici o sansa. OUG 50/2010 spune ca comisionul de administrare este unul ce poate fi perceput de banci. Mai mult OUG 50/2010 nu reglementeaza nivelul maxim sau minim al comisioanelor percepute. Adica tu ai semnat binemersi contractul de credit în care se mentiona un comision de 2% si nu ai ce sa-i faci..

01-10-2013

C Mcatalin mogoseanu
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Alpha Bank

Am contactat un credit d

Am contactat un credit de nevoi personale cu ipoteca in anul 2008 in valoate de 41500 E. Am in contract un comision de administrare pe an reprezentand 2% din valoarea creditului,aproximativ 800 E pe an reprezentand cheltuielile bancii pentru administrarea si monitorizarea creditului.Consider ca acest comision de administrare este ilegal drept pentru care voi actiona banca in judecata.......daca aveti experiente asemanatoare va rog sa imi scrieti pe adresa de maill raluca_mogoseanu@yahoo.com

27-09-2013

I SILEANA SUSCA
Internet banking de la CEC Bank

Buna seara.. nestiind cu

Buna seara.. nestiind cui sa ma adresez, as dori sa aflu cat timp dureaza sa primesti Token pentru internet banking?? Am depus cererea acum o luna si mi s-a spus ca in cel mult 2 saptamani o sa-mi ajunga ,in schimb angajata de la filiala de cec unde am deschis contul nu stie cand a sa-l aiba !! cu multumiri ... Ileana Susca , Maramures !!

26-09-2013

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca doamna Susca Ileana a primit dispozitivul VASCO

F SFlorina Stefanoiu
Prima casa de la Eximbank

Am depus dosarul pentru

Am depus dosarul pentru un credit Prima Casa acum doua saptamani la Banca Romaneasca. Mi s-a spus ca in maxim o saptamana si jumatate o sa mi se dea un raspuns in cea ce priveste preabrobarea financiara. Astazi, 24.09.2013, dupa doua saptamani mi s-a raspuns, in sfarsit: RESPINS. De ce? Salariu este ok, sunt angajata la aceiasi companie de cel putin doi ani, credite nu am avut niciodata, datorii nici atat, nici macar vreo factura pe numele meu si nu vreau decat o suma mica pentru o garsoniera. Mi s-a raspuns ca nu mi s-a acordat deoarece nu am o casa, masina ( pai, domnilor, e un credit Prima Casa), credite si pentru ca nu sunt casatorita. Ca sa nu spun ca am fost obligata sa fac si un card la ei, ca este la pachet cu creditul pentru Prima Casa. Concluzionand cele spuse, nu va pierdeti timpul cu aceasta banca!

24-09-2013

U Iuser iasi
Credit imobiliar de la Banca Italo-Romena

Aveti grija la produsul

Aveti grija la produsul you@home de la BIR! Daca optati sa va virati salariile in conturile deschise la ei(pentru a obtine reducerea de 0.5 pp din marja bancii) si la un moment dat nu mai este rentabil sa pastrati conturile la ei (de ex. maresc comisioanele, care sunt deja printre cele mai mari de pe piata), vi se aplica o penalizare de 2% pe an din sold! Practic clientul este obligat sa pastreze conturile de salarii la BIR pe toata durata creditului, fara ca banca sa-si ia un angajament ca nu modifica comisioanele, care, ar putea sa creasca incat sa anuleze reducerea de 0.5 pp! Ca sa va faceti o idee ce inseamna 2% din sold pe an, la un credit de 40.000 Euro in 30 ani: ~800 euro in primul an, 780 in al 2-lea, 770 in al 3-lea, 760 in al 4-lea, etc. Reducerea de 0.5pp inseamna ~ 150 euro pe an, la acelasi credit. Mentionez ca angajatii bancii mi-au spus ca daca imi inchid conturile, mi se anuleaza doar reducerea de 0.5pp! Dezinformare sau nestiinta? Solicitati si cititi cu atentie contractul! Solicitati de asemenea sa vi se adune la DAE si costurile aferente asigurarilor ca sa obtineti DAE real al creditului (la mine au refuzat, pe motivul ca nu stiu, nu pot sa estimeze cat costa asigurarile!!!). Lipsa de transparenta totala la aceasta banca.

18-09-2013

U Iuser iasi
Prima casa de la BRD

Am avut o experienta ext

Am avut o experienta extrem de neplacuta si umilitoare in calitate de client BRD. Am solicitat un credit Prima Casa in Euro in luna mai. Sfatuit de angajatii BRD am solicitat o Promisiune de Garantare de la FNGCIMM pentru a "rezerva" garantii in Euro pentru creditul mentionat. In acest sens BRD mi-a oferit o Promisiune de Creditare. Am obtinut Promisiunea de Garantare de la Fond, dar, SURPRIZA, plafonul de garantare in Euro s-a epuizat (lucru de care, bineinteles ca nu am fost informat, insa am aflat dupa 2 saptamani singura). Dupa o luna si jumatate de discutii interminabile, reclamatii si tergiversari, nu am primit nici un respuns oficial de la BRD cu privire la situatia mea, in afara de "mai asteptati". Nu au fost interesati nici macar sa-mi faca o oferta de credit ipotecar, dupa ce m-au adus in aceasta situatie! Nici o banca in lumea civilizata nu are voie sa promita un serviciu pe care nu-l poate oferi (in acest caz, un credit)! E ca si cum ai rezerva un pachet turistic, ai cheltui niste bani sa-ti cumperi bilet de avion, etc., si cand ajungi la destinatie afli ca rezervarea ta (platita) nu exista! Am pierdut 5 luni cu aceasta banca si multi bani pentu acte notariale, evaluare, avansul pe care l-am platit, comisionul de rezervare platit Fondului, etc. , bani pe care nu-i voi mai recupera decat in Justitie. Pana la urma, a trebuit sa o iau de la capat si sa fac un credit imobiliar la alta banca. Nu sfatuiesc pe nimeni sa apeleze la serviciile acestei banci. Pentru a atrage clienti, promite marea cu sarea, iar apoi te lasa "in aer" si nu au decenta sa raspunda la reclamatii sau cereri de lamurire. Nu mai spun sa ofere solutii pentru situatiile pe care ei le-au creat!

18-09-2013

R PRomica Popescu
Credit nevoi personale cu ipoteca de la CEC Bank

Avand in vedere ca adeve

Avand in vedere ca adeverinta de venit este valabila 30 de zile, puteti sa imi spuneti pana in ce moment al procesului de obtinere a creditului este valabila? Ma refer la momentul semnarii contractului de credit; semnarii contractului de ipoteca sau la efectuarea intabularii ipotecii in favoarea bancii? de la CEC Bank mi s-a spus ca perioada de valabilitate trebuie sa acopere inscrierea ipotecii in favoarea bancii, ceea ce mi se pare o absurditate in conditiile in care au trecut 3 saptamani de cand am depus documentele pentru un amarat de credit ipotecar de 50.000 RON.

16-09-2013

Răspuns CEC Bank

Stimate domnule Romica Popescu, Va multumim pentru interesul acordat produselor bancii noastre si va comunicam urmatoarele: Adeverinta de salariu are valabilitate 30 de zile calendaristice de la data emiterii. Acesta trebuie sa fie valabila pe parcursul derularii procesului de analiza dosar, pana la momentul aprobarii creditului. Asigurandu-va de tot suportul, va asteptam in unitatile noastre. Directia Marketing si Comunicare

S BSorina Bogdan
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

De 10 ani am un card de

De 10 ani am un card de credit de la Raiffeisen si in iunie am hotarat sa refinantez acest card tot la Raiffeisen. Mi-a fost refuzata refinantarea pe motiv ca in urma cu 10 luni ( auust 2012 )am avut o rescadentare la acest card, rescadentare solicitata de mine si la care am renuntat in ianuarie 2013. Mentionez ca nu am avut intarzieri de plata, nu sunt raportata la Biroul de Credit cu restante, cardul de debit il am tot la Raiffeisen. Personalul din agentia unde am depus solicitarea pentru refinantare m-a sfatuit sa incerc din nou in august ( atunci aveam 1 an de la rescadentare ). Asa cum v-am spus, cardul de debit la Raiffeisen, fara intarzieri de plata, impreuna cu sotul venituri suficienta pt a solicita refinantarea, refinantare care si de aceasta data mi-a fost refuzata motivul fiind tot aceeasi rescadentare de anul trecut. Am facut o sesizare telefonica in 23.08.2013 prin care solicitam alte motive pt refuzul bancii, sesizare inregistrata cu nr 1-697719184. De atunci nu m-a mai contactat nimeni si pe deasupra m-am trezit si cu cardul de credit blocat. Din data de 09.09.2013 sun zilnic la nr 08008020202, vorbesc cu diverse persoane legat de sesizarea mea ( toata lumea imi spune ca dosarul este in analiza ), de situatia cardului meu de credit, toata lumea imi cere nr de telefon pt a reveni cu informatii dar nimeni nu ma mai contacteaza, Eu sun zilnic si exasperez , se pare, pe toata lumea. Nu mi se pare normal ca eu sa platesc in continuare pt cardul de credit, dar acesta sa fie blocat. Nici macar nu mi s-a dat un telefon din partea bancii sa ma anunte ca imi blocheaza cardul. Din ce in ce mai des ma gandesc sa apelez la serviciile unui avocat pt ca de una singura nu primesc nici un raspuns din partea bancii.

13-09-2013

C KCOLOMAN KOHUT
Cont de economii de la ING

S-AU REDUS DOBANZILE PAN

S-AU REDUS DOBANZILE PANA LA 3.5, NISTE HOTI CA CEI DE LA ING NUMAI IN ROMANIA SPER SA-SI FOLOSEASCA BANII COPILULUI MEU PE LUMANARI

09-09-2013

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie