top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M AMihai Antonov
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am incheiat un contract

Am incheiat un contract de economisire-creditare dar dupa o perioada am avut nevoie de bani si am solicitat rezilierea contractului. Lasand de o parte, comisionul de deschidere, de administrare, dobanda mica, etc. am aflat cu surpriza ca trebuie sa platesc o penalizare de 1% din valoarea contractului (si nu a soldului) la rezilierea imediata. M-am impacat si cu asta si am solicitat totusi rezilierea. Am completat ce era de completat si am fost asigurat ca in 3-4 zile, maximum o saptamana (deoarece contul era la alta banca si aceasta ar intarzia intrarea in posesie a banilor - lucru total neadevarat si experimentat la alte banci cu tot felul de alte "produse"). Au trecut deja 8 zile si m-am adresat bancii la telefonul indicat explicand si oferind toate datele cerute. Dupa cateva ore am fost sunat si o voce feminina - dar nu a acelei persoane cu care am incheiat hartiile - m-a anuntat ca cererea mea a fost respinsa initial deoarece lipsea semnatura directorului de agentie, dar ca, in momentul acesta, consilierul respectiv a completat cu smnatura lipsa si a trimis-o prin posta, iar maine dupa amiaza imi vor fi transferati banii ... deci peste doua zile trebuie sa o iau de la capat cu telefoanele! Adica: Stimati papagali care mai credeti in titulaturi prestigioase (Erste!) luati-va Rudotelul atunci cand doriti sa obtineti beneficiile din contracte incheiate cu aceasta organizatie - pentru ca nu merita titulatura de banca! Contractele sunt intesate cu rubrici pe care dragii de consultanti nu isi pierd vremea sa vi le detalieze sau le omit cu totul. Nu trebuie sa mai precizez ca toate "omisiunile" , ca un facut, sunt in favoarea organizatiei. Concluzie: Am luat TEAPA!

28-08-2013

I TIoan T?ut
Credit IMM de la BCR

În plina criza a redus l

În plina criza a redus linia de credit obligându-ne sa rambursam. Acordarea liniei de credit pe 3 luni cu toate cheltuielile aferente-foarte mari cu evaluari... Egal falimentul iminent. Nu am avut cu cine vorbi, totul s-a centralizat, a început hartuirea.

26-08-2013

M IMaria Istrate
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Oameni buni, mare atenti

Oameni buni, mare atentie ce semnati....creditarea este o optiune...daca alegeti si acest produs atunci veti plati faimosul commision de 600 ron. Daca doriti doar economisire atunci veti plati comisionul de 1% din suma contractata. Dar, de cele mai multe ori, cand semnati contractul, functionarul va baga pe gat si optiunea creditare, de dragul comisionul...eu una, eram hotarata sa fac economisire. Am intrat pe acest site, mi-am notat cu grija parerile cele mai importante, apoi am pus intrebari consilierului pana l-am enervat definitiv...desi i-am spus ca sunt nelamuriri ce le-am gasit pe site, din experienta altora....din momentul acela m-am razgandit. Stimati consilieri, din momentul in care sunati pe cineva ca sa convingeti sa dea pe mana dvs economiile lor, inarmati-va cu rabdare si raspundeti intrebarilor potentialilor client, chiar daca vi se par stupide. Voi sunteti cei care ma sunati de 3-4 ori pe zi sa stau de vorba cu dvs, nu invers....

20-08-2013

M NMuresan Nicoleta
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Produsul Banca pt. Locui

Produsul Banca pt. Locuinta functioneaza foarte bine in Romania din 2004. Prima de 25% este reglementata si garantata prin legea O.U.G. 99/ 2006- actualizata , art. 288-317. Guvernul decide in fiecare an momentul in care incepe sa se dea prima de la stat si modul in care se vireaza prima :intr-o singura transa sau mai multe. Contractul se poate rezilia oricand, dar potrivit legii clientii care isi rezileaza contractul inainte de 5 ani de zile, pierd prima de la stat si vor avea la dispozitie doar banii economisiti de ei si dobanda bancii. De asemenea , comisionul de 1% platit la inceputul contractului este nereturnabil, fapt specificat in contractul de economisire. Doamnei Mariana Busoi(Bucuresti) as dori sa-i recomand sa contacteze sediul central al bancii fie pe adresa de e-mail, telefon sau sa le trimita o solicitare prin posta pt. a verifica daca cererea dansei de reziliere a contractului a ajuns la sediul central al bancii. Personal, de cate ori am avut o nelamurire am trimis un e-mail catre BCR-BPL si de fiecare data am primit raspuns.

17-08-2013

N TNicolae Tanasa
Internet banking de la CEC Bank

Buna ziua , vreau si eu

Buna ziua , vreau si eu sa stiu cum pot schimba tokenul care l-am primit de la banca cu cardul acela nou si mult mai mic caci am trimis un mail la cec si nu mi-a raspuns nimeni de 4 zile

08-08-2013

Răspuns CEC Bank

CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns clientului in mod direct

C MCristian Marcu
Prima casa de la CEC Bank

Va multumesc pentru rasp

Va multumesc pentru raspunsul prompt, dar el nu este bazat pe modul in care lucrurile s-au intamplat. Va rog sa regasiti in continuare argumentele in acest sens. Versiunea bancii: Documentatia de creditare nu a fost prezentata integral pana la data de 12.07.2013, cand expira termenul de valabilitate al notificarii de preaprobare. Astfel, documente precum avizul de legalitate si evaluare au fost emise cu intarziere din cauza lipsei unor documente necesare emiterii acestora, documente pe care doamna Marcu le-a prezentat cu intarziere. Versiunea noastra: In data de marti 25.06.2013 am mers la sucursala bancii cu precontractul de vanzare cumparare si toate actele primite de la dezvoltatorul imobiliar. Am dus inclusiv “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” autentificate de notar in data de 21.06.2013. Actele au fost verificate de catre reprezentantul bancii si ni s-au cerut in plus urmatoarele acte: Adeverinte salariu noi pe care le-am dus la banca pe data de 26.06.2013, extrase carte funciara la zi autentificate si duse la banca 27.06.2013. Am intrebat insistent daca declaratiile sunt in regula si ni s-a zis ca nu este nici o problema.Doresc sa stiu unde a fost intarzierea Versiunea bancii “Pentru efectuarea evaluarii, pe langa actele de proprietate ale imobilului si documentatia cadastrala, se solicita si avizul de legalitate. Intrucat acest document a fost emis in data de 04.07.2013, deplasarea pe teren a evaluatorului a avut loc in data de 05.07.2013 iar raportul de evaluare a fost emis in data de 15.07.2013 Versiunea noastra: In data de 1.07.2013 am contactat banca sa intrebam de evaluare. Ni s-a spus ca in urmatoarele 2 zile vom fi contactati de evaluator. Nu s-a intamplat si pe 3.07 am revenit. Raspunsul a fost ca este foarte aglomerat si ca joi sigur ne suna. Ne-a sunat pe 4.07 dar doar sa facem programare pentru 5.07. Acum inteleg de ce nu ne-a sunat pe 2-3.07. Versiunea bancii: De asemenea, propunerea de aprobare a creditului nu a putut fi inaintata departamentului competent din cadrul bancii, intrucat “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” au fost prezentate bancii in data de 23.07.2013, fiind autentificate la notar in aceeasi zi. Versiunea noastra: In data de 22.07.2013, ora 17:24, la aproape o luna de la depunerea documentelor am fost anuntati ca trebuie sa re-facem declaratiile notariale, declaratii autentificate a doua zi de dimineata si duse la banca pe 23.07.2013 la ora 9.30. Pe data de 23.07 am avut o mica cearta cu angajatii bancii pentru faptul ca dupa 15.07 cand s-a primit raportul de evaluare pana in acea zi 23.07.2013 dosarul a stat si a pierdut timpul in sucursala, nu ni s-a dat un motiv concret si s-a promis ca pe 24.07 va pleca spre centru lucru care s-a si intamplat dar era deja prea tarziu. Versiunea bancii: Banca In data de 26.07.2013, un reprezentant al bancii i-a comunicat doamnei Marcu faptul ca e posibil ca plafonul sa fie epuizat pana la momentul la care solicitarea va fi inscrisa in platforma Fondului de Garantare. In aceeasi zi, doamna Marcu a anuntat banca ca renunta la finantare. Versiunea noastra: Va trimit continutul mailului trimis de catre angajatul bancii in data de 26.07 la ora 11.49 "Buna ziua, Am incercat sa va sun Am primit mesaj dimineta ca nu mai sunt fonduri si se asteapta suplimentarea lor (nu a precizat nimeni un termen cat dureaza, se pare ca nu mult) Astept sa ma sunati" La telefon ni s-a spus fondurile sunt epuizate. Am vorbit la alte banci si am primit raspuns ca sa ne miscam repede si sa aducem dosarul. Avand multe acte in dosarul de la banca dumneavoastra ( declaratii, extrase carte funciara noi din 24.07.2013 care le facusem pentru fond) am cerut dosarul. Ni s-a spus ca trebuie sa renuntam la finantare pentru a ni se da. Am trimis mail in care solicitam retragerea dosarului si ni s-a spus sa trecem luni sa-l luam. Luni 29.07 cand am mers sa ridicam dosarul ne-au comunicat ca inca este la centru, lucru care a intarziat depunerea cererii la alta banca si a periclitat obtinerea creditului. Deasemenea am sunat la Telverde: 0 800 800 848 unde mi s-a spus cu parere de rau ca epuizarea fondurilor s-a anuntat pe data de 23.07.2013 si ca dosarul meu nu avea cum sa mai prinda fonduri.(probabil exista inregistrarea acestei convorbiri). Toate datele scrise aici sunt sustinute cu documente si copii ale acestora, precum si cu conversatii tinute cu angajatii bancii pe email. Niciodata nu ni s-a comunicat ca suntem in intarziere, toate actele cerute au fost duse la banca in maxim 48 ore de la solicitare. Momentul cand au fost duse actele, date si ore se pot vedea presupun pe camerele de supraveghere. Doresc rezolvarea cat mai amiabila a problemei .Va stau la dispozitie pentru orice informatie aveti nevoie. Raspunsul de pe conso.ro poate fi catalogat a fi calomnios si doresc reevaluarea acestuia.

08-08-2013

Răspuns CEC Bank

Va comunicam faptul ca ne mentinem punctul de vedere transmis anterior. Ii multumim clientului pentru aspectele sesizate si il invitam sa se adreseze in mod direct bancii, pentru orice alte clarificari pe care le considera necesare.

D Ad alexandru
Depozit la termen de la CEC Bank

Am observat pe site ul C

Am observat pe site ul CEC Bank o anumita neconcordanta \r\n\r\nLa sectiunea \"Economisire \" pun ca pot deschide un depozit cu dobanda fixa pe termen de 1 luna / 3 luni cu capitalizare\r\n\r\nLa sectiunea \"Lista depozitelor de economisire retrase din oferta CEC Bank \" spun ca aceste depozite la 1 luna /3 luni au fost scoase din oferta bancii\ r\n\r\n\"depozit la termen cu rata fixa a dobanzii 30 zile cu capitalizare 3,90% 1 luna\r\n Depozit la termen cu rata fixa a dobanzii 90 zile cu capitalizare 4,10% Ca sa inteleg bine , nu mai pot constitui depozite la CEC pe 1 luna/3 luni ? Ce se intampla cu cei care au aceste depozite deja , dar nu i-a informat nimeni ? \r\n\r\nMultumesc

08-08-2013

Răspuns CEC Bank

Informatiile postate pe site-ul de internet al Bancii, www.cec.ro - sectiunea Persoane Fizice - Economisire, sunt corecte. Sesizarea clientului a fost cauzata de confuzia intre "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii", aflat in oferta curenta a bancii si "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii 30 zile cu capitalizare", respectiv "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii 90 zile cu capitalizare", care sunt produse de economisire distincte, retrase din oferta bancii. "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii" se poate constitui pe termene de 7 zile, 1 luna, 3 luni, 6 luni, 9 luni si 12 luni, in LEI, EUR si USD. La scadenta, dobanda cuvenita la suma constituita in depozit se capitalizeaza sau se vireaza in contul curent, conform optiunii clientului. Dobanda este fixa pe perioada de constituire a depozitului. Mai multe detalii despre acest produs de economisire pot fi accesate la adresa https://www.cec.ro/home/persoane-fizice/depozite/depozitul-la-termen-cu-rata-fixa-a-dobanzii-in-lei-si-valuta.aspx

A TAndrei Tanasa
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua, In luna iuni

Buna ziua, In luna iunie am depus cere pt un credit prima casa in euro.Pe 30 iulie s-a primit aprobarea finala a creditului comunicandu -ne ca urmatorul pas este transmiterea la fond.depunem si extrasele pt a fi transmise la fond , ni se zice ca dosarul a fost transmis la fond dar nu poate sa ni se dea nr de inregistrare.Dupa insistente la fond aflam ca nu s a trimis si de fapt sistemul electronic Cec nu poate trimite dosarele la fond pe motiv ca "nu mai sunt fonduri". Cum este posibil ca un dosar aprobat fizic sa ramana blocat?ce se va intampla cu cei in situatia asta carora li s a aprobat dosarul in euro dar ulterior constata banca ca nu mai are fonduri????

07-08-2013

Răspuns CEC Bank

CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns clientului in mod direct

M UMariana Ursoi
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Ma rog de cei de la BCR

Ma rog de cei de la BCR banca pentru locuinte sa imi vireze banii in cont de 8 luni...Suntem o institutie serioasa sau cautam motive sa nu dam banii oamenilor inapoi? Chiar asa de rau s-a ajuns? Este o teapa mare ...nu primesti prima de la stat decat poate dupa 1 an si jumatate daca o primesti..dar banii cu greu ii recuperezi..inventeaza tot felul de chestii numai sa nu iti dea banii inapoi..imi pare rau ca nu am citit inainte pareri ca nu mai facem nici un contract cu ei....De 8 luni fac hartii si hartii si efectiv ma rog de ei...

07-08-2013

S Dsdgrbgb drggg
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Incerc de 8 luni sa-mi r

Incerc de 8 luni sa-mi recuperez banii de la acest minunat BCR banca pentru locuinte... Distractia incepe cand vrei sa iei banii inapoi..de 8 luni ma rog de ei..si inventeaza tot felul de motive astfel incat nu pot intra in posesia banilor..Mi se pare revoltator....Incredibil..incredibil in aceste vremuri... imi pare atat de rau ca nu am citit pe forumuri inainte..ca nu faceam eu prostia asta..sper totusi ca imi voi recupera banii intr-un final..in romania mori cu hartiile in brate...

07-08-2013

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie