top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

Z TZoltan Turi
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am incheiat un contract

Am incheiat un contract de economisire-creditare Economii PLUS la sfarsitul anului 2011 si ma gandesc sa-l reziliez si sa nu-mi mai bat capul cu el. De la bun inceput am spus d-nei consilier ca eu doresc DOAR sa economisesc perioada de 5 ani ani, cu depunerea economiilor la final de an, o singura depunere, astfel incat sa pot dispune de economii + dobanda (foarte mica) a bancii + prime, fara a justifica ce fac cu banii. Pe extrasul de cont care il primesc al doilea an cu intarziere (dupa ce trimit bancii mai multe mailuiri si ii sun sa-i rog sa-mi trimita extrasul) imi apare data preconizata a repartizarii 08.2015 pe cand contractul s-a facut pe 3 ani, suma contractata 30.000 lei. Deci dupa calculele mele repartizarea contractului trebuia sa fie la inceputul anului 2015, NU cu intarziere prezonizata de 8 luni, sau cine stie pana la cate luni/ani va ajunge pana atunci... In 5 ani, daca economisesc anual 4300-4500 lei + dobanda + prime ajung aproximativ la suma de 30.000 lei (suma contractata). Nu am de gand sa majorez suma contractata, imi este arhisuficient comisionul de 300 lei de la inceput. Am sunat la banca dar am primit total alt raspuns fata de ce am primit la sucursala. Cred ca nici macar ei nu-si cunosc produsul... Am urmatoarele intrebari dupa care voi decide soarta contractului: Este in regula sa NU majorez suma contractata din moment ce economiile+dobanzile+primele nu vor depasi aceea suma si sa economisesc 5 ani? Ce pot face ca dupa perioada de 5 ani sa pot intra in posesia economiilor+dobanzilor+primelor fara decalaje de luni/ani? Cum pot influenta cifra de evaluare? Care sunt costurile de transfer a sumei ajunse la maturitate intr-un cont deschis la alta banca? Sunt alte cheltuieli/comisioane la sfarsitul contractului, dupa perioada de 5 ani (de transfer, de orice, etc.)? Daca statul vireaza prima cu intarziere (ceea ce a devenit deja traditie) in n+1 transe cand si cum ajunge ultima prima la mine?

18-04-2013

V AVulpe Alexandru
Depozit la termen de la BCR

Am prins depozit promo p

Am prins depozit promo pe 3 luni prin Click 24 banking caruia îi creste dobânda cu 0,25% la fiecare reînnoire. Chiar ?i a?a dobânda nu e mare, dar în timp ajunge bunicic?. Momentan înc? n-a sosit prima maturitate. Altfel, depozitele au dobânzi mici la BCR (în condi?iile în care dobânzile la credite sunt mai mari la BCR decât la alte b?nci). Asta (p?rere personal?) înseamn? c? sunt pe pierdere ?i vor profit rapid.

17-04-2013

V AVulpe Alexandru
Cont de economii de la ING

Mi-am deschis cont de ec

Mi-am deschis cont de economii în 2011. Condi?iile erau clare: dobând? de x% plus dobânda bonus de y% (acordat? la diferen?a dintre media economiilor pe trimestrul încheiat ?i cel anterior) De asta e doar 4 la transparen?a costurilor. Trebuie s? te pricepi cu excelul ca s? vezi exact ce randament are. Oricum, dobânda nu era (x+y)% cum prezentau ei. Ulterior a ap?rut minunea cu depozit bonus pe 4 luni cu dobanda z% (z>x) ?i au anulat dobânda bonus. ?i acest depozit bonus se poate deschide cu maxim diferen?a dintre soldul economiilor la momentul deschiderii acestuia ?i media economiilor pe ultimele trei luni anterioare lunii în care te afli. Aici trebuie s? te pricepi cu excelul ?i mai bine. Ideea e c?, cu cât deschizi mai multe depozite bonus (ai voie maxim 10) ?i depui to?i banii în aceste depozite bonus r?mânând cât mai pu?ini bani în contul de economii, cu atât dobânda se apropie de z. Cu cât ai mai mul?i bani în contul de economii, cu atât dobânda se apropie de x. Dac? depui lunar suficient de mul?i bani în contul de economii po?i ajunge s? depui destui bani în depozite bonus, a.î contul de economii s? r?mân? aproape gol. Dar e un proces lung, care se desf??oar? pe mai multe luni. Nu e pentru cei ner?bd?tori s? aib? dobânda z% în loc de x%. Dar dac? tot rostogole?ti aceste depozite (deschizi unul nou dup? ce unul din cele 10 a ajuns la maturitate) se poate men?ine dobânda constant spre z% (asta doar în condi?iile în care ai economisit suficien?i bani). Se pot face diverse scenarii - o infuzie brusc? mare de capital dup? ce 3 luni n-ai economisit nimic - face s? ai la dispozi?ie o sum? mare pt depozit bonus - dar în alea 3 luni n-ai beneficiat de cei x% la contul de economii - doar dac? i-ai avut prin alt? banc? sau alt depozit la termen - se pot face diverse scenarii - cine e interesat s? pun? mâna pe excel (sau alt program echivalent - de ce s? discrimin?m) ?i s? fac? calcule. Un avantaj f important e c? se pot sparge depozitele ?i nu se pierde dobânda acumulat? pân? atunci. Func?ioneaz? practic ca ?i un cont de economii dar cu dobând? superioar?. Stimuleaz? clientul s? economiseasc? tot mai mult.

17-04-2013

V AVulpe Alexandru
Card de debit de la BCR

Pe vremea aceea (2005) e

Pe vremea aceea (2005) era altfel. Costurile nu erau f transparente, difuzarea informatiilor pe internet nu prea exista. Acum (2013) pot spune c? serviciile de Internet banking (practic doar pe astea le folosesc, interac?iunea cu func?ionarii fiind minim?) sunt irepro?abile. Aplica?ia 24banking de mobil este cred cea mai bun?.

17-04-2013

M SMaria STAN
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

Buna ziua, Am luat un c

Buna ziua, Am luat un credit de nevoi personale de la aceasta banca si dupa ce am incheiat ctr.am vazut ca am un comision de 0,45%ce se calculeaza prin aplicarea procentului la valoarea initiala a creditului.Am intrbat consilierul ce inseamna asta si nu a stiut cum sa explice ,ba mai mult mi-a spus ca banca va analiza oportunitatea renuntarii la incasarea comisionului de administrare lucru ce nu s-a intamplat deoarece platesc de vreo5 ani si nu au de gand sa renunte la acest comision. Creditul este in EUR si acest comision ajunge la 55,35 EUR /LUNA. Am mers zile acestea la protectia consumatorului si la un avocat sa vedem ce o sa rezolvam.O EXPERIENTA NEPLACUTA ,O BATAIE DE JOC,OAMENI MINTITI,TRASI PE SFOARA...................

09-04-2013

M RMARI R...
Schimb valutar de la BCR

Am cerut sa schimb la ca

Am cerut sa schimb la caseria lor fabuloasa suma de 20 Euro si m-au anuntat ca trebuie sa astept sa fiu INTRODUSA IN BANCA LOR DE DATE....si am spus ca NU DORESC.....si mi-au raspuns CA POLITICA BANCI NU LE PERMITE SA SCHIMBE BANI ...CELOR CARE NU SUNT IN BANCA LOR DE DATE....E REVOLTATOR.......................UNDE TRAIM...................

09-04-2013

A ZAlexandru Z.
Cont curent de la Banca Transilvania

Lucrez cu Banca Transilv

Lucrez cu Banca Transilvania de cativa ani si, in general, sunt foarte multumit de serviciile pe care le ofera. Produsul de cont curent este unul dintre cele mai bune de pe piata. Tot timpul a avut un raport calitate/pret excelent si, de ceva vreme, dispune si de unul dintre cele mai performante sisteme de internet banking din Romania.

07-04-2013

T LT Loredana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am facut un contract de

Am facut un contract de economisire creditare la sf anului 2011, la inceputul anului 2012 trebuia sa primesc extrasul de cont dar desi am intrebat consultantul in nenumarate randuri cand trebuie sa-l primesc raspunsul era "va veni, sunt prea multe si dureaza" asa ca in luna aprilie 2012 a trebuit sa-l cer eu si evident ca am fost informata ca mi-a fost trimis iar un alt extras cerut de mine costa 5 lei. Extrasul cerut l-am primit. Anul acesta aceeasi experienta, am asteptat, nu am primit nici un extras iar zilele trecute am trimis iar e-mail la care mi s-a raspuns, ca si anul trecut, ca extrasul a fost trimis iar un altul costa 5 lei. Am raspuns ca nu am de gand sa platesc pt ceva ce era obligatia lor contractuala sa-mi trimita si ca vreau sa stiu cand si cu ce firma mi l-au trimis; desi mi-a venit autoraspuns ca voi primi raspuns in 24 ore, nu am mai primit nici un raspuns. Vreau sa inteleg cum extrasul si scrisoare cu situatia contului care s-au angajat ca o trimit in luna noiembrie a fiecarui an nu ajunge niciodata dar, contra cost ajung. Vreau sa inteleg cum in institutia asta ca sa primesti extrasul de cont trebuie sa atasezi mai multe acte dar pe urma ei dau scrisoarea cu extrasul unei firme ca sa le livreze fara titlu de confidentialitate pt ca anul trecut au insinuat la un moment dat ca probabil s-a pierdut pe drum sau poate mi-a fost furata din cutia postala (si i-am asigurat ca nu mi-a mai disparut nici o alta corespondenta cu nici o alta banca sau alte institutii din cutia postala) deci ori BCR trimite extrasul doar contra cost ori extrasul meu a ajuns prin neglijenta lor in mainile cine stie cui (poate un angajat curios sau poate ca a fost livrat gresit din neatentie) mai este cineva in situatie asemanatoare? multumesc

05-04-2013

M DMaria Dumitrascu
Prima casa de la BRD

Lipsa totala de transpar

Lipsa totala de transparenta, incompetenta. Si eu am vrut sa accesez un credit Prima Casa la BRD. Am depus actele apartamentului in 22.01.2013 la Agentia BRD Ghencea Bucuresti, iar dupa aproximativ 2 luni, consilierul bancii mi-a spus ca in principiu e ok avizul juridic. Drept urmare, mi-a spus firmele de evaluare agreate BRD, iar eu am facut evaluarea pe care am si platit-o. Dupa aceasta conform indicatiilor date de consilierul BRD, trebuia sa fac antecontractul. Si surpriza...... ! Am fost sunata de de consilierul BRD ca am aviz juridic negativ privind apartamentul pe care voiam sa-l cumpar. Am solicitat motivatia atat lui cat si directorului de agentie. Ambii mi-au raspus: "banca nu e obligata sa ofere motivatie clientilor" sau "nu stiu de ce". Am facut sesizare si la VOCALIS, pana in prezent nu am niciun raspuns din partea bancii. Eu nu o sa mai calc vreodata in BRD! Si o sa am grija se le spun si altora de aceasta intamplare.

26-03-2013

A CAdrian Cirlomanu
Internet banking de la BCR

Sunt client BCR de ani d

Sunt client BCR de ani de zile, folosind Internet Banking-ul cam de cand l-au facut gratuit clientilor retail (o oferta de prin 2005-2006) iar acum platesc pentru acest serviciu. Am mai multe lucruri de semnalat: 1. sa nu ai de-a face cu sucursala. Am avut probleme la inchiderea conturilor (trebuind sa ma deplasez de mai multe ori), la radierea unor entitati fictive create de catre angajatii bancii (practic, apaream de mai multe ori in sistem, cu acelasi nume dar cu CNP usor modificat) 2. sa nu ai de-a face cu call-center-ul. Rata de succes a fost sub 50%, dupa ce iti citeste 3 cartonase te trimite in sucursala (nu iti poate spune un IBAN, nu poate vedea conturile, nu poate vedea tranzactiile, nu-ti poate explica sumele blocate, nu-ti poate debloca internet banking-ul). 3. modifica comisioane, termeni si conditii dupa cum au ei chef. Au majorat comisioane in 2012, majoreaza si acum in 2013, iar la ghiseu ma anunta cu nonsalanta ca o sa imi modifice si tipul de pachet contractat (evident, ca sa fac aceleasi operatiuni ca astazi ar trebui sa platesc mai mult) 4. stati pe internet banking-destul de cuprinzator, desi si aici am dat intr-o belea intrucat nu mi-a raportat neplata unui direct debit, iar luna urmatoare m-am trezit debransat de la gaze :D 5. au multe ATM-uri, iar cash-ul e inca foarte util in tara asta. trebuie sa ma hotarasc in 30 de zile daca gasesc alt lac in care sa ma arunc cand plec din putul BCR. costurile la alta banca le banuiesc a fi similare, insa poate dau de niste servicii mai prietenoase la distanta: in Bucuresti, chiar este o problema sa pierzi 1-2 ore in trafic + sucursala pentru a depune o solicitare ce poate fi foarte bine rezolvata la telefon.

26-03-2013

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie