top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

C Cclaudia conte
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

Am avut credit la aceast

Am avut credit la aceasta ,,minunata,, banca in euro…m-am dus sa achit creditul si aveam si ceva ,,monezi de 1 euro 2 euro….mi-au refuzat plata ,;motiv nu primesc monezi,,….CE??????…nu plateam cu bani din congo ci cu euro…,egal ce…erau EURO….sunt niste nemernici si noi mari prosti ca acceptam un astfel de ,,tratament,, din partea lor….credeti ca se poate face ceva pt viitor?????….(

13-09-2012

Răspuns Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank a decis sa modifice tratamentul aplicat depunerilor cash in moneda metalica, lei si valuta, la ghiseele bancii pentru a simplifica si eficientiza interactiunea clientilor cu banca. Astfel, depunerile de numerar in moneda metalica sunt acceptate de Raiffeisen Bank numai prin contracte de transport valori sau conventii de depunere cash la ghiseele bancii, in saci sigilati. Pentru cazurile in care suma depusa presupune zecimale, acceptam valori intregi si furnizam rest sau oferim optiunea creditarii contului cu diferenta. Aplicam acelasi tratament si operatiunilor efectuate pe casa de schimb valutar. Echipa Raiffeisen Bank

D PDan Pavel
Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

Am un credit de nevoi pe

Am un credit de nevoi personale la care DAE este 18,27 % !!!!!!! NU 12,68 % asa cum se prezinta pe site-ul bancii!!! Acel DAE l-am vazut doar pe contractul final primit la semnat!

13-09-2012

M Tmihai t
Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

Pana acum , la inceput d

Pana acum , la inceput de septembrie , creditul de nevoi personale PracticBT cu dobanda de 10 respectiv 10,5 % si cu un sigur comision (taxa de 70ron ) platibila la luarea creditului a fost cel mai bun credit de acest fel de pe piata. Transparenta costurilor este foarte buna iar acoradarea s-a realizat in 9 zile. Ca si minusuri ale bancii, ar fi totusi comisioanele interbancare destul de mari comparativ cu alte banci (sunt banci cu comision 0 interbancar) si faptul ca , dintr-un card ce credit nu poti muta bani online intr-un cont curent (invers se poate, insa banca vrea sa nu piarda comisioanele). Poate si la dobanda la descoperire de cont se mai poate umbla putin in favoarea clientilor.

31-08-2012

R FRomeo Florea
Credit auto de la Banca Transilvania

Am contractat in 2007 un

Am contractat in 2007 un credit auto si pot sa spun ca am fost extrem de multumit: functionarii bancii de nota 10, procedura de lucru transparenta si explicita, costurile foarte bune, timp de asteptare minim. Am achitat creditul in avans fara sa suport cheltuieli suplimentare pentru acest lucru. Am ramas client fidel al Bancii Transilvania.

28-08-2012

E Eelena elena
Depozit la termen de la CEC Bank

Am avut bani depusi acol

Am avut bani depusi acolo si am ramas fara ei. cecurile de 5000. pe timpul raposatului. Am intrebat functionara cum pot sa-i recuperez ca erau 3 CEC-uri dar mi a zis ca si ea a pierdut, ceea ce nu cred. Nu mai am incredere in ei.

27-08-2012

Răspuns CEC Bank

Depunerea si pastrarea disponibilitatilor banesti la o banca este o decizie personala si voluntara a fiecarui deponent, in functie de interesele sale. CEC Bank, ca de altfel orice banca, nu despagubeste, nu compenseaza si nu indexeaza sumele depuse de clientii sai pentru a le pastra puterea de cumparare din momentul depunerii si pana la restituire. In hotararea asupra cererii nr. 34746-97, Curtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) intrunita in sedinta din 10 iulie 2001, a statuat ca nu este "o obligatie generala Statelor de a mentine, printr-o indexare sistematica puterea de cumparare a sumelor depuse la anumite organisme bancare sau financiare" si nici "de a mentine constanta puterea de cumparare a sumelor liber depuse la anumite organisme bancare sau financiare", respectiv ca titularii conturilor, vazand "eroziunea capitalului economisit datorita inflatiei" care a afectat dupa 1989 toata populatia Romaniei "ca urmare a tranzitiei la economia de piata" si "conjunctura economica generala a tarii", puteau "in orice moment sa obtina rambursarea economiilor lor plus dobanda" agreata cu institutia de credit la semnarea contractului de depozit sau economisire. Precizam totodata ca in urma aplicarii prevederilor Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei nationale, incepand cu data de 01 iulie 2005, sumele depuse in conturi la banci au fost supuse prevederilor acestei legi, respectiv au fost convertite in noua unitate monetara. Suma exprimata in moneda veche a fost inlocuita cu suma exprimata in moneda noua, prin impartire la 10.000 (ex. suma de 10.000 lei a devenit 1 RON, iar 5.000 lei a devenit 0,5 RON). Sumele depuse pe libretele de economii sau in alte conturi au fost in permanenta la dispozitia clientilor care puteau sa le retraga oricand si sa le dea destinatia dorita, in cazul in care avantajele oferite de produsele respective nu mai corespundeau dorintelor lor sau cand au constatat deteriorarea puterii de cumparare a banilor in contextul perioadei de dupa 1989. Banca nu este obligata si nici nu are posibilitatea legala pe o piata libera, sa mentina puterea de cumparare a monedei si nici sa asigure depunatorii impotriva inflatiei, acestea fiind parghii de politica monetara, care nu fac obiectul de activitate al bancilor comerciale. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

A Sandrei secea
Prima casa de la BRD

Niste mincinosi si incom

Niste mincinosi si incompetenti. Inainte sa gasim apartamentul dorit am mers sa studiem piata. Am ales sa facem creditul la BRD (sucursala Bogdanestilor) pentru ca ni s-a parut cel mai convenabil la acea data si mai aveam si un credit de nevoi personale la ei. Ne-am gasit apartamentul care l-am luat impreuna cu loc de parcare subterana si boxa. Am mers si am intrebat la banca daca se acorda banii si pentru cele 2 anexe. Raspunsul a fost da si din partea bancii si din partea notarului cu care banca colaboreaza si ca au mai fost cazuri si ca se acorda fara nici o problema, fiind chiar asigurati de consilierul bancii. Am adresat aceasta intrebare de 3 ori si a fost chiar si o discutie telefonica intre notarul dezvoltatorului si reprezentantii bancii. Apoi am intrebat pe ce perioada sa facem antecontractul. Au spus 1,5 luni maxim, dar normal au spus ca nu dureaza mai mult de 1 luna, iar noi am facut pe 2. OK. Am depus toate actele, s-a facut evaluarea, s-au analizat actele de catre evaluator, s-au trimis apoi la departamentul juridic de la banca, s-au analizat si acolo, apoi a ajuns dosarul in backoffice la banca. Am asteptat aprox 3 sapt (normal dura 1-2). Moment in care nu am mai primit nici un semn de la ei. Cand am sunat ni s-a spus ca dosarul trebuie sa plece la fond in cateva zile. OK. Am mai stat cateva zile apoi ni s-a spus ca nu pleaca inca la fond ca mai trebuie sa se uite peste acte deoarece sunt 3 CF-uri (imobil+anexe) si ca nu stiu ce sa faca, veniturile nefiind o problema.. Peste cateva zile am sunat din nou, cand iar au spus ca se trimite la fond. Am revenit dupa cateva zile, nu era trimis deoarece tot nu s-a dat acordul bancii. Ne-a fost spus ca nimeni nu-si asuma responsabilitatea. Au fost aproape 2 sapt in care am tot fost minti ca pleaca la fond, ca a plecat la fond dosarul, timp in care nu se facea nimic. Ei ziceau ca dosarul e la fond, noi sunam la fond si cei de acolo ziceau ca nu e. BRD-ul mintea in continuare. Intr-un final au trimis dosarul la alt jurist sa-l mai analizeze o data, persoana care a dat OK-ul din partea bancii, deoarece era simplu: sunt 3 CF-uri, dar totul se face pe acelasi contract, unde sunt si banca si fondul proprietari (mult le-a mai luat). ... s-a trimis dosarul la fond intr-o marti. Miercuri a fost liber de Sf. Maria, nu s-a lucrat, joi si vineri doamna de la BRD si-a luat concediu. Am sunat joi la fond, au spus ca nu e la fond. Vineri ne suna o colega de la banca care ne spune ca nu se vede bine stampila de pe antecontract, asta dupa ce a fost analizat de n-spe persoane. OK. Am dus din nou antecontractul la banca. Intre timp am sunat la relatii clienti si am facut o plangere, care bineinteles ca ele doar sunt preluate si nu si rezolvate. Urmatoarea saptamana era la fond cu toate actele in regula. Luni ni s-a comunicat ca pana la sfarsitul saptamanii sunt gata actele si semnam contractul. Vineri mai aveau de analizat locul de parcare. Luni sunam la banca si ni se spune ca nu e bun CF-ul pentru locul de parcare, deoarece doamna notar (M.L., notarul care ne-a fost bagat pe gat de catre banca din cauza ca alti notari gresesc actele) nu a scos CF-ul pentru locul de parcare care trebuia. In acest moment am turbat. Deoarece e inadmisibil ca cineva care cu asta se ocupa, si incaseaza o caruta de bani pentru niste analize, atentie si niste semnaturi, sa faca asa ceva, stiind situatia in care se afla dosarul, adica antecontractul urma sa expire in curand. I-am specificat si doamnei de la banca ca pentru serviciile notariale nu o sa dau nici un ban, din cauza incopetentei si neglijenteide care au dat dovada. Si colac peste pupaza, ca CF-ul pentru locul de parcare abia a doua zi se poate ridica. Am facut din nou o reclamatie/seziare la BRD. Am si sunat la ei, dar telefonul pentru sesizari e doar pentru a discuta cu cineva in caz de plictiseala, sesizarea nu se face telefonic, doar in scris. Dupa jumatate de ora sunt sunat de la banca ca CF-ul se poate scoate si la ora 14, ziua curenta. Deci se poate... In final la ora 16 a venit si raspunsul de la fond ca e ok. In ultima zi, cand expira antecontractul, poate or sa vina si actele de la fond. In concluzie, mai bine stati in "casa de carton" decat sa lucrari cu BRD-ul. In aceasta banca lucreaza oameni carora nu le pasa deloc de clientii lor, dau dovada de incompetenta la tot pasul si mint clientul pentru ca sa il atraga.

27-08-2012

D Ndobrin niculae
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Sant un client fidel al

Sant un client fidel al serviciilor bancare ale BT dar... pe 27-08-2012 ora 9.30 prezentandu-ma la unitatea din Soveja, Constanta pentru derularea unei tranzactii cu Western Union sant intervievat de operatoarea de serviciu Daniela Dumitru. La intrebarea daca se poate elibera suma de 300$ mi sa raspuns ca nu poate intra in sistem la acea ora ca bani exista avand confirmarea de la casiera dar sa revin peste 30 min. Revenind imi trasmite ca suma solicitata nu mai exista efectuandu-se alte tranzactii. Pentru inbunatatirea seviciilor dvs si respectul pentru clienti vin cu rugamintea respectuasa ca asemenea lucruri neplacute sa fie indepartate iar angajatii unitati dvs sa dea dovada de profesinalism. Cu respect

27-08-2012

M AMarius Albinita
Card de debit de la Raiffeisen Bank

Va salut, am o intrebare

Va salut, am o intrebare pentru cine cunoaste procedurile interne sau are informatii legate de acest lucru. De ce dureaza 10 zile sa se "inchida" un cont curent cu un card atasat, in conditiile in care cardul era valabil, soldul pe card era disponibil?! Intradevar s-au facut tranzactii la comercianti cu cardul, dar din cate stiu tranzactiile se deconteaza in 24h. Va multumesc

20-08-2012

L MLuiza Mona
Credit imobiliar de la CEC Bank

Sunt extrem de dezamagit

Sunt extrem de dezamagita de experienta CEC Bank avuta cu programul Prima Casa 4. Am pierdut si timp si bani. Am adus toate actele necesare, mi s-a spus ca nu sunt probleme legate de dosar pentru ca apoi sa mi se respinga dosarul ( dupa 2 saptamani) deoarece blocul in care se afla apartamentul este incadrat in clasa de risc seismic 3 ( clasele 1 si 2 sunt cele cu risc crescut, 3 - risc minor si clasa 4 - imobilele noi) ... ei vroiau ca blocul sa nu fie incadrat in nici o clasa ( adica sa nu fii fost evaluat ) ... asa am pierdut si timp si bani. Acum va trebui sa caut o alta banca si sa refac documentele. Va sfatuiesc sa stati departe de aceasta banca.

20-08-2012

Răspuns CEC Bank

Referitor la sesizarea doamnei Luiza Mona din Bucuresti, va comunicam faptul ca CEC Bank - Agentia Baneasa a respectat reglementarile interne de creditare, conform carora evaluarea imobilului se efectueaza numai dupa depunerea de catre client a documentelor la sediul bancii. In urma evaluarii imobilului in cauza, banca a decis ca respectivul imobil nu se poate finanta/admite in garantie. Mentionam totodata faptul ca din data de 10.08.2012 pana in data de 20.08.2012 sunt sase zile lucratoare, termen in care reprezentantii Bancii au respectat etapele de analiza a dosarului. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

D PDaniel Popa
Depozit la termen de la CEC Bank

De povestit nepotilor ..

De povestit nepotilor ... CEC Bank, sucursala Iasi, strada Garii !!! Pe data de 14 august 2012 scadenta la un depozit de 8000 lei, pe o perioada de trei luni cu dobanda de 5,5 %%. Ma prezint si solicit sa lichidez depozitul si sa inchid contul, cont special creat pentru acest depozit. Functionara imi spune ca nu poate sa inchida contul si de ce nu ma duc la sediul unde am incheiat contractul sa solicit de acolo banii si inchiderea contului. Dupa ce ii spun ca, intamplator, este ziua in care isi iau pensionarii pensiile de la CEC Bank si este o coada foarte mare in locatia unde am depus in urma cu trei luni banii si stiu de pe site-ul lor (CEC Bank) ca pot sa ridic banii de la orice sucursala, functionara comenteaza ca ei au o suma limitata de bani alocata pentru pensii si, totusi, o sa imi faca formalitatile necesare sa ridic 8000 lei, plus 50 lei din dobanda, desi dobanda corecta era de 92,92 lei. Deci, la CEC Bank, un functionar isi permite sa faca ce vrea cu banii mei si sa imi dea cat considera el din dobanda !!! I-am replicat ca doresc toata suma si mi-a spus ca nu se poate !!! Cand i-am spus ca voi face reclamatie, am intrebat-o unde si la cine trebuie sa reclam atitudinea ei si i-am solicitat sa imi spuna unde este sucursala la care pot sa imi iau TOATA SUMA DE BANI SI SA INCHID CONTUL, a convenit (DE PARCA IMI FACEA O FAVOARE) sa vada ea cum face sa rezolve cu actele...sa imi lichideze depozitul cu scadenta in acea zi ! Am refuzat si am mers la o alta sucursala, iar acolo SURPRIZE !!!, SURPRIZE!!! AM REUSIT FARA PROBLEME SA SCOT TOATA SUMA DE BANI, 8000 LEI PLUS DOBANDA AFERENTA CELOR TREI LUNI IN CARE AM TINUT BANII LA CEC Bank SI NU DOAR O PARTE DIN DOBANDA !!! In concluzie> CEC Bank: functionari sub orice critica, care te poarta pe drumuri ca sa iti poti ridica banii tai. SIGUR NU VOI MAI APELA LA ACEASTA BANCA !!!

15-08-2012

Răspuns CEC Bank

In data de 14.08.2012, clientul s-a prezentat la sediul CEC Bank Iasi - Agentia Gara, solicitand lichidarea unui depozit aflat la scadenta si a contului curent la care acesta este atasat, salariatului din front office care in acel moment derula operatiuni pentru un alt client. Din acest motiv, salariatul nu a dat curs imediat solicitarii clientului, dar i-a furnizat un minim de informatii, respectiv faptul ca depozitul poate fi lichidat in acea zi fara perceperea vreunui comision, iar inchiderea contului curent se poate face si ulterior, in baza unui formular inmanat de altfel clientului spre completare. Lichidarea unui depozit nu presupune inchiderea automata a contului curent, acesta putand fi utilizat de clienti pentru operatiuni bancare ulterioare. Precizam ca orice operatiune de lichidare a depozitelor se efectueaza cu plata concomitenta a intregii dobanzi calculate de sistem pentru suma depusa, fara interventia factorului uman, in functie de termenul si procentul de dobanda aferente fiecarui tip de depozit. Unitatile bancii sunt aprovizionate in permanenta cu suficient numerar, pentru a onora operatiunile solicitate de clienti. Directia Marketing si Comunicare CEC Ban

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie