top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M PMarius poescu
Cont de economii de la BRD

Mi-am deschis un Atucont

Mi-am deschis un Atucont la sucursala BRD Dristor, in special pt. ca aveam deja cont curent la BRD. Duce ce am intrebat de 3 ori despre tarife si comisioane si le-am precizat ca urasc costurile ascunse, am deschis contul. In urmatorul minut am fost anuntat ca exista comisioane de transfer intrabancare !!! intre contul curent si cel de economii dupa ce creatura de la ghiseu m-a mintit o jumatate de ora inainte sa il deschid ca sint gratis, deoarece !!! sint la sucursale BRD diferite (contul curent e la sucursala VIctoria). Am crezut ca fac un accident vascular de nervi !

17-05-2012

T Ctexsan cobra
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Salut tuturor! Am fost c

Salut tuturor! Am fost contactat tefonic de catre o consultanta pe nume Ramona Ghita de la B.C.R.bpl,spunindu mi ca au o oferta de creditare avantajoasa, i-am spus ca nu am timp si ca nu ma intereseaza. A inceput sa sune zilnic sa ma invite la sediu sa-mi explice. Pana la urma am acceptat, m-am dus si mi s-au aratat niste pliante cu oferte de economisire/creditare,colorate si cu poze de familii fericite cu locuinte noi. Am fost informat ca daca vreau credit pt locuinta treb sa deschid un cont la B.C.R. si ca o sa obtin prima de la stat 25% pe an si de la banca 2% dobanda pe an,pt suma din cont,in plianta nu scria nimic de comisioane si nici de alti termeni si conditii si nici nu mi sa comunicat de catre consultanta care am observat ca este cam afoana(o intrba tot timpul pe alta). Am intrebat tot timpul daca pot sa-mi retrag banii cind vreau, daca apare vreo problema si nu pot sa duc contractul pana la sfarsit(contractul se intinde pe 10 ani) DA nici o problema mi s-a spus.Am ales sa depun ratele pe 1 an pt suma contractata de 70000 Ron, mi s- a spus ca pt deschidere cont treb sa depun 699ron+12 rate. Am acceptat si pt depunere atrebuit sa merg imreuna cu consultanta in alta cladire unde era de fapt sed B.C.R.,am depus banii am semnat si cind ma uit pe hirtii(contract,care nu ti-l da sa-l citesti inainte) am vazut TEAPA care am luat-o;cei 699 erau comision de deschidere,am citit CONTRACTUL TEAPA care are multe dedesupturi:prima de la stat nu e sigura si nu e 25%,daca vrei credit,numai daca aproba BCRul pt ca BCRbpl e separat cei care percep comisioanele. Daca vreau sa scot banii inainte de termen imi mai ia un comision de inchidere de 699 ron si mi dau banii cind aproba ei adica peste 3 luni. Am scris aceste rinduri pt a proteja populatia,care siasa a fost jegmanita si escrocata de tot felul de caritsuri,FNi si altele.ATENTIE NU LUATI TEAPA CA MINE, cereti contractl inainte si cititi-l, nu semnati nimic daca nu intelegeti.Au pacalit si pensionare de 87 de ani cu contracte de 5 ani fara imputernicire, daca Doamne fereste moare le raman lor banii. Va dati seama unde s-a ajuns cu escrocheria,statul nu are bani sa plateasca salariile si pensiile si ei aburesc lumea ca o sa dea statul 25%. La incheiere va spun o vorba romaneasca"BELITI OCHII BINE SA NU BELITI ALTCEVA LA URMA! Numai un exemplu de arit metica elementara, daca au gasit si sigur au gasit 100000 de fraieri ca mine pe toata tara au castigat 1 MILIARD DE EURO fara sa faca mare lucru...Va multumesc pt atentia acordata...NU LUATI TEAPA CA MINE!

30-04-2012

G SGeorgiana Laura Silvia Sararu
Card de debit de la BRD

Nu mi s-a spus ce costur

Nu mi s-a spus ce costuri lunare va presupune deschiderea contului, iar atunci cand am fost sa inchid acest cont fiecare functionar mi-a spus altceva. In Slatina mi s-a spus ca in termen de 30 de zile de la inchiderea cardului va trebui sa merg sa-mi inchid contul in judetul unde l-am deschis. Cand am ajuns la Pitesti, desi doamna de acolo a fost foarte amabila, nu mi-a spus ca acest cont se va inchide dupa cele 30 de zile de la inchiderea cardului.

18-04-2012

V DVIRGIL DRAGU
Probleme diverse de la CEC Bank

Buna ziua! Numele meu es

Buna ziua! Numele meu este Dragu Virgil sunt din BRAILA si m-am hotarat de aceasta data sa va relatez faptul ca angajatele CEC-BANK BRAILA AGENTIA VIDIN nu respecta sub nici o forma programul de lucru afisat pe usa dand dovada de multa impertinenta in momentul in care le explici cum ca nu este ora inchiderii (vino maine! s-a inchis-si ti-a inchis gura). Incerc sa va spun ca mai suntem si angajati ca ne invoim de la program sa prindem deschis la cec sa ne platim datoriile.Vizavi de aceasta se poate verifica cu certitudine ora si minutul la care se inchide unitatea (prin sistemul video din interior) pentu public,eu intelegand prin acel orar afisat ca pot intra in unitate la 16-30 si sa ies cand isi termina treaba doamna de la ghiseu. Angajatele sunt de varsta pensionarii si probabil le este greu se tina pasul cu tehnologia sa se miste mai repede sau or fi alte motive pe care doresc sa mi le comunicati.Tare as fi vrut sa fac aceasta sesizare catre un organ competent si sa fiu pus fata in fata cu acestea-sunt tineri care doresc un asemenea loc de munca iar cei cel au s-au plictisit de bine-din cauza asta probabil ca au si clientela!

17-04-2012

Răspuns CEC Bank

Referitor la mesajul domnului Virgil Dragu din Braila, precizam faptul ca in urma verificarilor efectuate, aspectele sesizate nu se confirma. In data de 17.04.2012, salariatii CEC Bank Agentia Nr. 1 din cadrul Sucursalei Braila au continuat lucrul cu publicul si dupa ora de inchidere, respectiv 16.30, deservind cu promptitudine toti clientii existenti. Mentionam ca toti salariatii CEC Bank au experienta in utilizarea aplicatiilor bancii si au urmat mai multe cursuri de perfectionare in domeniul abordarii si cunoasterii clientelei. Il invitam pe domnul Dragu la sediul unitatii CEC Bank pentru a clarifica aspectele care l-au nemultumit si pentru a efectua, pe viitor, cu incredere, operatiuni la banca noastra. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

G Cgheorghe ciucur
Depozit la termen de la Alpha Bank

depozit alpha tax protec

depozit alpha tax protect :transparenta,costuri mici, dobanzi din top3

11-04-2012

M AMarius Albinita
Card de credit de la Raiffeisen Bank

Buna ziua, ma numesc Mar

Buna ziua, ma numesc Marius Albinita, am fost contactat in data de 10.04.2012 de un angajat (cel putin asa s-a prezentat) din partea Raiffeisen Bank prin care mi se prezenta o oferta de card de cumparaturi (adica de credit cu DAE 25%, dar nu mi-a mentionat acest lucru decat dupa ce am intrebat eu). Am oprit-o pe domnisoara din ceea ce spunea si i-am spus foarte clar ca nu sunt interesat, dupa care a devenit agresiva si foarte invaziva. I-am spus din nou ca nu sunt interesat. I-am comunicat ca nu este nici pe departe orientare si respect catre client ceea ce face, aproape fara nici o urma de respect a incercat sa-mi inchida telefonul in nas, nu inainte de ai spune ca nu este normal ceea ce face si am cerut sa nu mai fiu deranjat pentru acest gen de oferte. Toate acestea dupa ce acum cateva saptamani am actualizat datele din cont si am bifat expres NU DORESC SA FIU CONTACTAT PENTRU OFERTE, PROMOTII ETC. Ceea ce vreau sa va spun este ca bancile isi determina angajati sa faca vanzari prin telefon fara a tine cont de nevoile si de dorintele clientului, fara a mai pune la socoteala respectul fata de acesta (nemai vorbind de respectarea contractului). Mi se pare de bun simt sa iti dai sau nu acordul pentru acest gen de abordare si odata ce l-ai dat sa fie respectat. Opinia mea generala despre Raiffeisen este urmatoare: 1) Costuri exagerat de mari (toate serviciile) fata de media pietei; 2) Timp foarte mare de asteptare in agentii (aproape in orice agentie in care am fost chiar si pentru cel mai banal schimb valutar am asteptat de la 40 min in sus) 3) Angajatii sunt relativ orientati catre client, nu foarte deschisi (o domnisoara dintr-o agentie mi-a spus ca Raiffeisen creste costurile generale pentru toate serviciile pentru ca asa cere BNR - ceea ce e o mare prostie; 4) Au o prezenta buna pe piata (multe agentii poate mai mult decat e nevoie) Per total mi-as dori sa nu am prea mult de a face cu ei. Multumesc!

11-04-2012

A GADRIANO GROZA
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

MI-AU SCHIMBAT DOBANDA D

MI-AU SCHIMBAT DOBANDA DUPA BUNUL LOR PLAC. MAI BINE STATI INTR-O COLIBA DECAT SA LUATI BANI DE LA BANCI. CAMATARII SUNT MAI INGADUITORI. BANCILE SUNT NISTE CAMATARI CU LEGEA IN MANA.

08-04-2012

P SPAVEL Silviu
Card de credit de la GarantiBank

Am solicitat un card de

Am solicitat un card de credit in jurul datei de 14DEC2011. Unul dintre cei mai prost pregatit oameni (cred eu!) mi-a fost dat sa fie persoana de contact. Dar era ditamai Retail Manager... M-a facut sa cred ca este un proces simplu si rapid. Prtobabil fiindca ii precizasem/subliniasem ca nu am mult timp, plec in concediu peste 3 saptamini si am nevoie de card. "Grija" cu care a tratat problema face ca, abia prin inceput de martie 2012, dupa o interventie dura la nivel de headquarter Garanti, sa se miste lucrurile si sa apara cardul. DA, Garanti este lenta pe asemenea procese dar interventia mea vine sa evidentieze inca un aspect: lipsa de profesionalism a personalului. Pt ca aveam ceva depozite la ei, eram un client interesant, in crestere. In concluzie, evitati aceasta combinatie ucigatoare: inertia bancii si neprofesionalismul angajatilor! Ca sa fie limpede: acelasi card l-am obtinut in 5 zile la BCR, in perioada sarbatorilor de iarna!

06-04-2012

N CNicu Cuntan
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Raiffeisen Bank

O experienta neplacuta a

O experienta neplacuta am avut si eu cu Raiffeisen Bank, in sensul in care dupa un an de la accesarea creditului, in 2009 mi-au marit rata cu aproximativ 20 EURO de la sine putere, fara a semna vreun act aditional la contractul incheiat cu ei. Dupa aparitia OUG 50/2010 am incercat din proprie initiativa sa aliniez contractul la normele actuale dar fara nici un rezultat. Angajatii Raiffeisen Bank din punctul meu de vedere erau total nepregatiti sau plictisiti in a pricepe problema mea, astfel ca numeroasele mele adrese catre banca se finalizau cu raspunsuri de genul: "la momentul accesarii creditului nu era in vigoare legea / oug XXX". Probabil atata timp cat EURIBORUL este la un minim istoric bancii ii convine aceasta situatie deoarece MULGE (incaseaza) de pe fiecare bani buni. Ideea este ca trebuie sa speri ca va veni si situatia in care economia isi va reveni iar acet indice va creste si atunci probabil banca va incerca prin diverse metode sa restructureze creditul. Alaturi de banca, din punctul de vedere al multor oameni, este de vina si BANCA NATIONALA care SUSTINE BANCILE si aici vreau sa va aduc in discutie cazul meu si a miilor de cetateni (care contribuie la URIASELE lor salarii) care au un credit de nevoi personale cu ipoteca / impotecar / imobiliar si care dupa aparitia OUG 50/2010 care mai apoi s-a trasformat in lege, au ramas la mana bancilor deoarece nu a fost precizata o formula de calcul pentru stabilirea MARJEI (pentru acele credite luate in anii 2007 - 2009 si care nu precizau o modalitate de calcul a dobanzi). Astfel banca in cazul subsemnatului in fiecare an imi trimite cate o epistola (adresa stas - fara numar) prin care ma instiinteaza ca marja in cazul meu este ba X ba Y si ca ei pentru ca sunt niste domni / doamne imi calculeaza rata dupa o marje mult inferiora la ceea ce mi-au trasmis mie in scris. Din cele povestite dupa cum bine se vede banca calculeaza dupa bunul plac rata dobanzii, desi de fiecare data le-am adus la cunostiinta cu nu sunt deacord cu marje uriase impuse de ei pentru alinierea contractului la noile norme. Poate acum la final de mandat parlamentarii nostri vor face o fapta buna si vor corecta aceste nedreptati pentru ca altfel multi dintre ei se vor intoarce printre noi si atunci nu cred ca se vor putea lauda cu ceva in fata noastra atata timp cat o sa le putem bate obrazul (cu spune o vorba din popor). Cu stima.

05-04-2012

F IFlorin Iacob
Card de credit de la ING

Am vrut sa depun 4 ron i

Am vrut sa depun 4 ron in contul meu pentru a face o suma rotunda pe card, iar domnisoara de la relatii cu clientii de la banca ING , mi-a spus ca nu este posibil sa depun 4 ron , suma minima fiind 5 ron, ceea ce mie mi se pare in neregula. Exemplu: daca eu doresc sa depun 1 ron pe zi ( ceea ce la alte banci se poate BRD, BCR, BT) , trebuie sa am posibilitatea sa depun. O alta experienta neplacuta care am avut-o: Aveam in cont 399 ron, si am vrut sa-i scot cash dar nu din bancomat ci din banca. Iarasi nu s-a putut. Domnisoara mia spus ca am posibilitatea sa scot doar din bancomat, iar 9 lei au ramas acolo degeaba, neavand nici posibilitatea sa depun 1 leu si sa scot 400 ron

04-04-2012

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie