A VAnca Georgiana Vandici
Prima casa de la Eximbank
Buna ziua. Serviciile Ba
Buna ziua. Serviciile Bancii Romanesti lasa mult de dorit. Dupa aproape 2 luni de cand am aplicat la ei pentru un credit de Prima Casa, dosarul meu nu a ajuns la Fondul de Garantare. Desi cei de la sucursala sunt draguti cu clientii si esti tentat sa crezi ca asa se vor purta si ceilalti cu tine, pe parcurs ai parte de tot felul de neplaceri. La inceput, pentru ca am o parte din salariu pe DDA, mi s-au cerut o serie de acte suplimentare, inclusiv o adeverinta prin care sa demonstrez veniturile din aceste drepturi pe ultimele 3 luni. Dupa o saptamana, mi s-a cerut sa aduc inca o adeverinta in completarea acesteia cu veniturile din DDA pe tot 2009. Inca o saptamana pierduta pana mi-au reevaluat dosarul. Nu era mai simplu sa imi ceara adeverinta pe tot anul din prima? Bun, dupa asta, am trimis dosarul la evaluare. Toate bune pana la partea finala. Actele pentru Fond au fost trimise in functie de cat de repede le-am obtinut la centrala, in atentia persoanei care se ocupa de dosar. Ultimul plic, trimis vineri prin curierul lor, de fata cu mine, continea extrasul de carte funciara de informare. Dupa 3 zile lucratoare, adica marti, aflu cu stupoare ca dosarul nu poate fi trimis la Fond pentru ca ... s-a ratacit extrasul. Cum ar trebui sa reactionez? In afara de aceste probleme as dori sa reclam si lipsa de comunicare intre centrala si sucursala. Pentru orice informatie legata de dosar cei de la sucursala trebuiau sa trimita nenumarate mailuri si sa dea telefoane, iar timpul de raspuns era uneori chiar si de 24 ore. Dc colaborarea dintre ei ar fi mai buna, probabil ca si noi, clientii, ne-am simti mai in siguranta. Va multumesc pentru timpul acordat si sper ca macar alte persoane sa fie avertizate, de experienta mea, daca se gandesc sa mai faca la ei credit prin Prima casa.