top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M UMihaela Ursulescu
Credit nevoi personale de la BCR

Am un credit de 42500 Ro

Am un credit de 42500 Ron , de nevoi personale , sunt bugetara si am ca si ceilalti bugetari , o reducere de 15,5% pe lunile noiembrie si decembrie , deci aproape ca nu pot plati rata de 724 Ron ; am facut cerere in vederea reesalonarii ratelor pe urmatoarele 2 luni , urmand ca in februarie sa platesc si rata si comisioane aferente , in valoare de 800 Ron , eu avand un salariu pe anul 2009 de 1546 Ron . Nu am gasit nici un fel de intelegere , personalul in sine deosebit de arogant si au reusit sa ma si scoata din sarite , parca eram o povara pentru ei . Am simtit o cumplita umilire . Va rog sa-mi dati un sfat cum sa procedez , pt ca am ajuns sa-mi fie sila sa mai cer ceva . Este vorba de BCR Onesti .

10-12-2009

V CVASILE COTA
Credit nevoi personale de la BCR

am avut 5 credite de-a l

am avut 5 credite de-a lungul anilor.Am fost f corecti si la sfirsitul ultimului credit am avut o "oferta" doar cu buletinul fara alte acte. Cind ne-am dus la banca(dupa o saptamina ne hotarisem)sa facem creditul...optiunea care era pina la 31 dec nu mai era. Ni s-a facut alta oferta cu adeverinta de retributie, fisa fiscala, copie c, si titular si sotie... dupa o saptamina de asteptare ...stupoare!!! ni s-au cerut alte acte: adeverinta de la sotie de retributie, copie carte de munca , fisa fiscala si astea toate trimise urgent prin fax... ca sa se rezolve repede.Am facut eforturi sa obtin copie de pe cartea de munca de la Bucuresti, fisa fiscala (de la sotie) am mai asteptat citeva zile ca sa fim anuntati ca ne mai trebuie o fisa fiscala de la titularul creditului pt ca aceea care a depus-o era numai pe citeva luni( pt ca a lucrat la alta institutie)Nu este normal ca functionarul de la banca sa stie ce acte trebuie sa prezinti la un credit de nevoi personale??? E bataie de joc!! mai ales ca am dovedit ca am fost f corecti intotdeauna!!! AM RENUNTAT LA CREDIT SI CAUTAM O BANCA SERIOASA.Mai ales ca valoarea creditului era de 4000 lei.

09-12-2009

P TPetro Thekla
Probleme diverse de la BCR

Prin septembrie 2009 am

Prin septembrie 2009 am fost la banca unde am completat/semnat formularul pentru TCGA = Termeni si conditii generale de afaceri pentru persoane fizice(mentionez ca nu mi s-a inminat exemplarul TCGA, am semnat doar ca am primit). In decembrie 2009 constat ca iar trebuie sa semnez formularul pentru ca au modificat TCGA-ul. N-am vrut sa semnez si mi-au spus ca-mi restrictioneaza accesul la cont. Cind le-am spus de OPC, mi-au invocat sistemul informatic care nu merge mai departe pina cu semnez eu respectivul document. Pina la urma, directorul bancii tot mi-a facut transferul cerut chiar daca nu am semnat documentul. Pe linga toate astea, as dori sa mentionez si ca agentul de paza al bancii statea rezemat de ghiseul operatoarei si asista la toate operatiunile clientilor. Clientii stateau aliniati dupa linia de discretie, agentul de paza statea rezemat in cot la ghiseu si asista la toate operatiunile. A fost cireasa de pe tort si impulsul perfect pentru a ma muta la alta banca care are 0% comisioane la ATM-uri, internet banking etc.

08-12-2009

V DViliam Dollinger
Leasing auto de la UniCredit Leasing

<p>S.C Belvedere Andy SR

<p>S.C Belvedere Andy SRL :</p> <p>Deci,dupa evenimentele mentionate pe site-ul dumneavoastra am angajat o avocata.<br /><br />A  trimis o scrisoare cu curierat la Unicredit Leasing.Bineinteles ca a ramas fara raspuns, si bineinteles ca D-na Apostol  a continuat sa ignore orice telefon ( fie pe mobil sau la birou ) .<br /><br />Intre timp Unicredit Leasing a prelungit asigurarea casco cu un an intreg, fara sa ne intrebe de parere sau macar sa ne anunte. Ne-am trezit direct cu deconturi.<br /><br />Saptamana trecuta ne-au anuntat fostii vecini din Deva ( unde am avut sediul acum 3 ani ) ca avem o corespondenta.Spre surprinderea noastra a fost de la un executor din Deva care a preluat dosarul de la un executor din Bucuresti. Ni s-a cerut sa aducem autoturismul la Deva in maxim o zi ! ( in conditiile in care masina nu are RCA si nici macar numere rosii ) .Avocata noastra s-a prezentat la executor si i-a prezentat situatia de plata.A constatat si dansul ca de fapt nu are ce sa execute din momentul in care masina este achitata integral.<br /><br />Am sunat la Unicredit leasing si am cerut o programare pentru audienta la d-le director Dan Constantinescu. Reprezentantul a ocolit subiectul  elegant si ne-a reamintit ca avem o restanta de doua deconturi ( din prelungirea contractului cu Allianz Tiriac )  si un litigu.Am cerut din nou programare.Am fost pus in asteptare .Cand a revenit,ne-a anuntat ca cineva de la &#8220;recuperari&#8221; ne va suna. Binenteles ca au fost doar vorbe in vant.<br /><br />Asadar, astazi , 2 Noiembrie, am plecat cu avocata la Bucuresti, sa vedem ce putem face la Unicredit Leasing.Dupa o ora si jumatate de asteptare ne-a primit un domn pe numele Ioan Otelea,Legal Advisor- Collection Manager.Probabil ca dansul a terminat o facultate de drept, dar una de bun simt, nu a terminat.<br /><br />Avocata noastra a prezentat punctul nostru de vedere.La argumentele aduse acest domn ba tragea din umeri ba se stramba.<br /><br />Cateva lucruri care ne-au socat :<br /><br />1.I s-a aratat corespondenta cu d-na Apostol. Raspunsul dansului a fost ca aceste emailuri sunt scoase din context .I s-a aratat adresa de la Unicredit Leasing semnata de manuta lui si de catre D-l Dan Constantinescu.In aceasta adresa este mentionata conversatia cu d-na Apostol.   <br /><br />2.Am intrebat pe acest domn, de ce a fost trimis dosarul la executor ?  Raspunsul a fost ca contractul s-a reziliat .Ca si concluzie, intelegerea cu Unicredit Leasing facuta cu d-na Apostol este nula. Am intrebat daca Unicredit Leasing vrea si banii si masina ??  La aceasta intrebare d-l a raspuns,tineti-va bine&#8230; &#8220;DA&#8221; ! Deci d-lui i s-a parut normal sa incaseze 40,000 euro, din care cca. 8000 euro profit si sa ramana si cu masina. La acest raspuns i-am spus d-lui ca acest lucru se numeste FURT, la care dansul ma intreaba &#8220;Cand ati semnat contractul ce a fost ? &#8220;   Nici pana acum nu imi dau seama daca dansul era pus pe glume  sau chiar ne acuza cumva fara nici o baza de furt (!? ) prin simplul fapt ca am semnat un contract de leasing.<br /><br />D-l ne-a zis ca a tras 3 concluzii din discutia cu noi :<br /><br />1.Unicredit Leasing nu stie sa se comporte cu clientii<br /><br />2.Actionam in instanta<br /><br />3.Apelam la media<br /><br /> <br /><br />Am intrebat daca d-l Constantinescu este in cladire. Ne-a intrebat daca  avem programare. Am spus ca nu avem fiindca ni s-a refuzat elegant o programare si ca a ramas sa ne sune cineva din departamentul dansului.Mare a fost surpriza dansului cand a auzit acest lucru. S-a oferit sa coboare jos cu noi la receptie ca sa facem o programare fiindca &#8220; va dati seama ca dansul este un om ocupat, si poate sa fie liber astazi sau poate nu &#8220;. Am preferat sa plecam.<br /><br />Deci,cam asta a fost intalnirea noastra cu reprezentantii Unicredit Leasing. Multa batjocura,tragere din umeri, refuz de a recunoaste o intelegere, crearea unei atmosfere de genul &#8220; Eu sunt mult mai destept ca voi si mai uit de sus in jos , pe voi, cei de la provincie&#8221;.</p>

08-12-2009

P TPetro Thekla
Schimb valutar de la Intesa Sanpaolo Bank

Pe site-ul bancii (precu

Pe site-ul bancii (precum si pe conso) apare un curs valutar (avantajos), la ghiseu e afisat alt curs (mai mare). Cursul afisat pe site e pentru \"clientii bancii\", cursul de la ghiseu e pentru restul. In plus am stat mult la ghiseu si mi s-a facut si copie dupa buletin (de ce?). Eu nu voi mai colabora niciodata cu aceasta banca.

04-12-2009

V Fvictor fotache
Leasing auto de la UniCredit Leasing

dupa derularea unui cont

dupa derularea unui contract de leasing auto timp de trei ani fara nici o secunda de intarziere la plata ratelor si dobanzilor acum la incheierea contractului mi-au facturat costuri de inchidere contract in valoare de FIX 200 euro plus TVA fara nici o explicatie si fara nici o justificare a acestor cheltuieli argumentand ca acestea ar fi confidentiale in relatiile cu tertii cu toate ca in contract la art. 3.3.2 se stipuleaza ca orice plata suplimentara va fi insotita de documente justificative.ATENTIE-cereti de la inceput ca in orice fel de contract sa fie mentionate toate costurile ce tin de acel contract pentru a nu avea asemenea surprize mai tarziu

04-12-2009

M Tmihaela tedoru
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

pe data de 15 octombrie

pe data de 15 octombrie am semnat un contract la bcr banca pentru locuinte si am depus suma de 650 ron. astazi am fost la banca pentru a rezilia acest contract din motive personale si am cerut sa mi se returneze suma depusa . Stupoare intreaga suma reprezinta comisionul bancii pentru deschiderea de cont pentru acest produs bancar. Nu pot sa-mi revin dar sigur lucrurile nu vor ramane asa . Ofer aceasta informatie pentru toti cei care au ceva de lucru cu bancile. Nu avem cultura financiara si ne pacalesc foarte usor. Sunt mai mult decat revoltata de atitudinea personalului de la bcr. Ma abtin cu greu sa nu spun cele mai triviale urari la adresa lor. Voi posta aceste informatii , aceasta pacaleala a bcr pe toate site-urile, si in mod sigur ii voi actiona in justitie . Contractul l-am semnat la bcr sucursala d-na Ghica consultant Voinea Marius Ionut

03-12-2009

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

Raportul contractual ce se stabileste intre clienti si BCR Banca pentru Locuinte este reglementat de Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale BCR Banca pentru Locuinte S.A. (CGC). Acestea sunt parte integranta din contractul de economisire-creditare, iar clientii le primesc, le iau la cunostinta si, prin semnarea cererii, accepta continutul lor - mentionam ca in formularul tipizat al cererii sunt incluse mentiuni exprese in acest sens. De asemenea, subliniem faptul ca CGC ale bancii noastre sunt aprobate de catre Banca Nationala a Romaniei, conform prevederilor OUG nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, astfel cum a fost modificata si completata ulterior si ale Regulamentului BNR nr. 11/2007 privind autorizarea institutiilor de credit persoane juridice romane si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte, si au acelasi continut, standard, pentru toti clientii nostri. Conform capitolului 1 (4) din CGC - la incheierea contractului de economisire-creditare pentru domeniul locativ devine scadent si se percepe un comision de deschidere in valoare de 1% din suma contractata. Primele depuneri efectuate de client se vor face in contul comisionului de deschidere. Dupa achitarea integrala a comisionului de deschidere toate platile efectuate vor fi considerate ca fiind rate de economisire. Comisionul de deschidere nu se restituie. Valoarea comisionului de deschidere de 1% din suma contractata este mentionata clar si distinct pe formularul tipizat pe care clientul il completeaza in vederea deschiderii contractului de economisire-creditare si este si reconfimat in scrisoarea de acceptare a contractului. Prin urmare, am utilizat calea informarii directe si in scris a clientilor cu privire la comisioanele practicate (cele doua, de deschidere, respectiv de reziliere, daca este cazul). Pe langa aceasta, consilierii care intermediaza incheierea contractelor de economisire-creditare ale BCR BpL au obligatia contractuala de a furniza fiecarei persoane interesate de produsele BCR BpL toate datele si informatiile necesare, si in mod special pe cele legate de comisioanele bancii si modul de derulare a contractului. Referitor la aspectele semnalate de catre doamna Tedoru, vom intreprinde toate demersurile pentru a determina daca a fost cazul unei consilieri defectuoase si pentru a remedia, in mod corespunzator, situatia creata. BCR Banca pentru Locuinte

G AGicu Apetrei
Credite bunuri in magazine de la BRD Finance

Am cumparat un telefon d

Am cumparat un telefon de la Euro GSM prin BRD Finance. Pe timpul desfasurarii ratelor nu am primit nici o informatie de la ei cum ca ar fi primit ratele trimise de mine lunar. La sfarsitul contractului cand i-am sunat sa vedem daca este totul ok, mi-au spus ca mai am de plata o suma mare de bani, cand eu stiam ca nu mai am nimic. Norocul meu a fost ca am pastrat chitantele, le-am trimis si totul a fost ok. Nu sa-si ceara scuze, nu nimic. Aviz amatorilor. Evitati BRD finance pe cat posibil. Nu trimit nici un extras lunar acasa cu ratele pe care le-ai platit. Cand am sunat si le-am trimis prin fax chitantele, am cerut sa vorbesc cu un manager de la ei sa-mi spun oful dar tipa de la telefon mi-a spus ca nu este cazul ca a retinut ea si mi-a inchis telefonul. Cand vrei sa-i contactezi astepti cel putin o ora la telefon pe motiv ca sunt multi clienti \"cu probleme \"si doar trei operatoare.

24-11-2009

Răspuns BRD Finance

Situatia prezentata a fost generata de efectuarea de catre client a unor plati incorecte pentru cele trei credite de consum contractate in vederea achizitionarii de produse. Coordonatele creditelor (perioada de creditare, valoare rata lunara, numar de rate, data scadenta) se regasesc atat pe contractele semnate, la data solicitarii acestora, cat si in scrisorile informative transmise de BRD Finance ulterior, la adresa de corespondenta declarata. In ceea ce priveste extrasele de cont aferente cardului de credit, acestea s-au emis si transmis lunar la adresa de corespondenta, cat si prin e-mail, la adresa indicata de catre clienta. Convorbirile telefonice au fost tratate de catre angajatii departamentului Relatii Clienti BRD Finance cu un grad ridicat de profesionalism, disponibilitate si implicare, furnizand toate detaiile necesare rezolvarii acestei situatii. Ulterior apelurilor initializate catre BRD Finance, situatia prezentata de clienta a fost clarificata si solutionata favorabil. De asemenea, va informam ca gradul de disponibilitate al operatorilor serviciului de relatii cu clientii este ridicat, timpul maxim de asteptare pana la preluarea unui apel de catre acestia fiind in medie de 15 secunde. Ii asiguram in continuare pe clientii BRD Finance de intreaga noastra disponibilitate in solutionarea rapida si eficienta a tuturor solicitarilor lor. BRD Finance

C Fcristian frantescu
Prima casa de la Alpha Bank

rekomand alpha bank (am

rekomand alpha bank (am asteptat 40 de zile dar am casa dorita),mii de multumiri Dnei care raspunde la fondul de garantare(a durat exact 5 zile lucratoare) si multe multumiri forumului conso.ro care te ajuta sa previ eventualele mici obstacole care pot aparea in timpul procedurii de creditare

23-11-2009

V MVasile Mincu
Depozit la termen de la Banca Transilvania

Functionarii se comporta

Functionarii se comporta execrabil cu clientii vechi chiar daca acestia detin depozite consistente la BT.Functionarul nu a parut deloc deranjat de perspectiva de a-mi muta depozitele la alta banca:) Doar nu e banca lui,nu? Lipsa totala de respect fata de clienti! Am fost refuzat cind am vrut sa depun o suma serioasa intr-un depozit pe motive ce tin de birocratie! Asa ceva numai intr-o tara de retardati se poate intimpla!

23-11-2009

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie