top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

S MSanda Mihaiteanu
Credit nevoi personale de la Piraeus Bank

<p>Tot legat de aceasta

<p>Tot legat de aceasta banca. In urma unor discutii pe mail cu reprezentantii bancii pe marginea unor nereguli constatate de mine in graficul de rambursare, intrucat, incepand cu un anumit moment, nu mai primeam niciun raspuns, am redactat un memoriu, trimis simultan &nbsp;la BNR si OPC. La vreo 5-6 saptamani de la aceasta initiativa, am fost contactata de reprezentantii bancii pentru semnarea unui act aditional la CC (prin care se scadea procentul total de dobanda datorita scaderii costului aplicat al RMO, element semnalat de mine in memoriu, printre altele). In momentul semnarii, dra. consiliera imi spune textual \"o data cu semnarea acestui act aditional, colegii mei va roaga sa semnati si o hartie prin care renuntati la sesizarea trimisa la BNR\" (!?). Evident, nu am semnat nimic.</p> <p>Atentie maxima, stimati debitori, cititi cu atentie maxima tot ce va pune sub nas banca, oricare ar fi aceasta.</p>

02-10-2009

S MSanda Mihaiteanu
Credit nevoi personale de la Piraeus Bank

Sunt titulara unui contr

Sunt titulara unui contract de credit nevoi personale fara ipoteca, pe 10 ani. Scriu acest mesaj in atentia tuturor celor care mai au in contracte dobanzi cu precizarea costului RMO. Cand am contractat eu (martie 2007), dob. mea era compusa din: 6% marja bancii + 1,85% costul RMO + Euribor la 6 luni. In acea perioada, bancile erau obligate sa constituie la BNR rezerve minime obligatorii de 40% din valoarea creditelor in euro acordate, remunerate cu o dobanda de 1,75% parca. Incepand cu august 2009, procentul a scazut la 30% (deci bancilor le-a scazut povara constituirii RMO la BNR). Logic deci, si costul meu contractual trebuia sa scada, nu? Cum nicio banca nu se gandeste intai la binele clientului, daca nu cereti expres fiecare, nu vi se va scadea, si veti continua sa platiti lunar un cost suplimentar, care mareste necuvenit marja bancii. Trec peste aspectul general ca nu stiu cat de legala este, din partea bancii, aplicarea acestui cost al RMO unui client final bancar. Recititi-va contractele de credit si, daca aveti precizat expres un cost al RMO, cereti bancii creditoare scaderea acestuia cu min 25%.

02-10-2009

I Cioan chilintan
Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

am solicitat un credit d

am solicitat un credit de nevoi personale ,am predat toate documentele cerute de banca UNICREDIT TIRIAC.Bineinteles dupa toate reclamele facute de ei ,mi s-a parut avand cele mai bune conditii,dar din pacate m-am inselat.Mi s-a spus sa astept ca voi fi sunat de la banca,si eu, si firma la care lucrez,dar... nu am fost contactati absolut deloc.Mi s-a comunicat de la banca ca am fost respins!!! Nu stiu pe ce motiv,am indeplinit conditiile ,si firma nu are pierderi ,nu este in faliment,eu nu am avut niciodata credite,adica nu sunt nici in CRB.Ce as putea sa fac? ,sau cum as putea afla motivele? Numele meu este Chilintan Ioan,Satu Mare Multumesc P.S. Cred ca numai reclama este de ei,si parerea mea, este ca isi bat joc de oameni.In Satu Mare sunt fffffff multe persoane cu aceeasi problema.

01-10-2009

R PRobert PENU
Schimb valutar de la ING

Lucruri negative 1.curs

Lucruri negative 1.cursul de cumparare-vanzare slab in comparatie cu alte banci(diferenta de 0.15 ron intre cursul de cumparare si cel de vanzare) 2.rata de referinta mare 4% la EURIBOR 1.2% 3.cozi la bancomate permanent 4.bancomate fara numerar destul de des 5.comision la retragerea in numerar chiar daca la crearea contului s-a spus altceva Lucruri pozitive 1.home bank

30-09-2009

M DMARIA IULIANA DEACONU
Card de credit de la GarantiBank

am fost refuzata dupa o

am fost refuzata dupa o luna de asteptre si nu am inteles de ce,suma ceruta era minima sunt ec. de meserie am un salar brut de 1200 lei ma incadram , mentionez ca nu am mai avut nici un fel de credit sau rata pana in acest moment si mi se pare nedrept sa nu ti se dea un raspuns clar cand intrebi de ce? eu am o nelamurire pt. ca mai sunt si alte banci care m au refuzat si nu am intes motivul ...........sunt foarte nedumerita?

29-09-2009

C Icamelia ilie
Prima casa de la BRD

cei de la BRD ne-au ceru

cei de la BRD ne-au cerut bilantul la firma unde lucram. Si pe motiv ca firma e pe pierdere, imi resping dosarul. Este normal asa ceva? Nu mi-au spus de la inceput ca acesta ar fii un criteriu de acordare a creditului. M-au pus sa fac si evaluare si declaratiile notariale de 3 ori. E normal?

28-09-2009

N DNastase Dorin
Credit nevoi personale de la BCR

Am avut nevoie de un cre

Am avut nevoie de un credit de nevoi personale forte mic, am mers la prima banca care mia iesit in cale (BCR - cu renume!?), mi s-a spus ca nu este nici o problema si ca se va aproba. Am adus toate actele necesare, am platit taxa de dosar inainte de aprobare (si nu era mica). Toate bune, peste o perioada sant anuntat ca nu s-a aprobat creditul si nici taxa de analiza nu se restituie. Si cu banii luati trimis la plimbare. Nu mi-a venit sa cred, la orice banca as fi mers s-ar fi aprobat fara probleme si fara taxa de analiza a dosarului ceea ce s-a si intamplat ulterior. Never BCR. Apropo pe timpul acela eram doar un simplu director de filiala in Bucuresti cu salariu nu chiar mic. Aveam nevoie doar de un amarat de credit ordinar de cateva milioane, max. pe un an.Acum am firma mea , ocolesc cat pot de mult banca asta si la fel a-mi sfatuiesc toti prietenii si toate cunostintele.

26-09-2009

A NAlina Niculescu
Card de credit de la GarantiBank

Operatori nepregatiti...

Operatori nepregatiti... \"Nu stiu\", \"Numai putin\", \"Tot ce se poate\" astea sunt frazele cel mai des intalnite in vocabularul lor. Sunt nesiguri pe ei, se enerveaza repede si niciodata nu au un raspuns concret....

23-09-2009

3 B360 bvd
Internet banking de la Raiffeisen Bank

Hm... cu spamul mai merg

Hm... cu spamul mai merge dar gata cu timpul liber, Raiffeisen Online iti ia mult mai mult timp si este cu mult mai complicat decat statul la coada! ... acum au shimbat modul de logare si plata on-line: stai zeci de minute in sir in plus pentru cateva plati. La fiecare plata, nu logare, ti se cere pin-ul cardului on-line, din nou suma, un cod (!?!?) al beneficiarului, de parca numele, contul IBAN si restul datelor furnizate la introducerea lui nu mai sunt suficiente... si de cateva ori pe sesiune esti pus sa retragi si sa reintroduci cardul! Apoi, trebuie sa cari dupa tine peste tot cutiuta respectiva cu card cu tot: n-ai cutiuta sau card, n-ai servicii on-line! Chiar ca suntem in pericol: daca isi inchipuie cei de la Raiff... ca trebuie multa minte unui haker sau craker sa faca un softulet care sa genereze codurile cutiutei respective, cred ca se insala - au incercat si altii mai faimosi (daca nu mai inteligenti) sa scape.... O solutie mai inteligenta nu s-o gasi? Chiar sa ne mutam conturile la alta banca... ??!

22-09-2009

A AAnca Anca
Prima casa de la BRD

Din cate stiu, prin prog

Din cate stiu, prin programul Prima casa se pot achizitiona si locuinte in faza de proiect sau constructie. Blocul in care eu am platit avans pt.un apartament este finalizat, dat in folosinta si la sfarsitul lunii octombrie primesc CF individual. Cu toate acestea de la banca am primit raspuns nefavorabil, adica dosarul este respins pt.ca imobilul nu are CF si nu poate fi luat drept garantie. Mai am o intrebare: de ce un angajat al BRD primeste raspuns favorabil la dosar fara a avea CF, iar eu ca simplu client nu? Chiar ramanem la latitudinea bancii, la chefurile juristilor din banca? Daca mie juristii imi dau raspuns nefavorabil nu am nici o sansa ca dosarul sa ajunga la FNGCIMM .... ce fac atunci? pierd cateva mii de euro date drept avans + alte cateva sute de lei date pe la notari? Bineinteles ca toate problemele au aparut in momentul in care am depus dosarul la banca. Inainte, cand intrebam doar si ne informam (asta ca sa nu ne aruncam cu capul inainte) totul era foarte roz, adica se primeste dosarul fara CF cu conditia sa-l depui la banca in termen de 18 luni, dureaza 2 luni sa ti se acorde creditul, bla bla .... In momentul in care am depus dosarul situatia s-a schimbat total ... deja dureaza 3 luni analiza dosarului + alte 3 luni reanalizarea lui dupa ce ducem CF-ul si dupa 3 saptamani suntem informati ca de fapt nu primim creditul pt.ca nu avem CF. Adica mi se pare inadmisibil ca cineva sa isi bata joc in halul asta de noi. Si apoi sa ti se si spuna ca de fapt se accepta dosare fara CF, dar la noi este un caz particular, dar fara sa iti explice in ce consta particularitatea acestui caz. Alta chestie: daca mergi la sucursala trebuie programare, desi stau in birouri toate angajatele fara sa aiba vreun client ... daca mergi la 3 consilieri, primesti tot atatea raspunsuri, iar daca ai tupeul sa mergi de 3 ori la fiecare, vei primi de trei*trei ori raspunsuri diferite. As mai avea muuuuuuuuulte de spus, dar deja imi pierd coerenta si nu vreau sa aberez.

22-09-2009

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie