top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

I Cionescu cineva
Cont curent de la Banca Transilvania

1. Au incercat sa imi de

1. Au incercat sa imi dea un card cu comision mare la retragere numerar. 2. Cand mi-am ales in final tipul de card, am bifat optiunea \"leaga cardul de contul curent\", cei de la banca au vazut asta, dar nu m-au avertizat ca nu se poate lega de contul curent. M-au sunat insa peste cateva ore si mi-au comunicat acest lucru. 3. Atentie! Nu stiu cum se procedeaza la alte banci, insa mi s-a parut nelalocul lui faptul ca exista un formular special pentru plafonul de garantare - cred ca garantarea unei anumite sume din cea depusa (pana la 10.000 de euro, sau cat s-o mai fi facut) ar trebui sa se aplice implicit, si nu doar daca optezi tu pentru asta. Ce te faci daca nu ai habar de asta si nu bifezi optiunea? Ei vin si iti spun \"Desi legea prevede garantarea bla bla, dvs. nu ati ales aceasta optiune, deci nu beneficiati de garantare\". Per ansamblu, intreaga experienta mi s-a parut aiurea. Ca si cum stai la discutii, civilizat, cu cineva care vrea sa iti fure din geanta cu prima ocazie. Dubios rau.

31-07-2009

L MLucian Matei
Card de debit de la Bancpost

Am fost in Germania cu c

Am fost in Germania cu card Maestro, a trebuit sa fac plati cu cardul si nu am reusit decat a 5-a oara, pentru celelalte incercari a trebuit sa scot banii din bancomat ca sa platesc apoi cu bani lichizi. Cand m-am intors in tzara am verificat imediat contul de card (pe 1 a lunii)si am gasit ca-mi lipseau bani, apoi dupa alte 10 zile (in care nu s-a mai facut nici o tranzactie cu cardul), deci in data de 10 am verificat din nou contul si spre stupefactie am gasit ca imi lipseau alti bani. Am mers a intreb ce sa intampla si sa alfu ca acei bani care-mi lipseau erau pentru tranzactiile efectuate in strainate, bun pana aici, dar culmea ca tranzactia efectuata era pe data de 9, deci teoretic pana atunci ar fi trebuit sa am banii pe cont ceea ce nu era adevarat. Culmea e ca pe data respectiva (9) era cel mai prost curs pentru mine, asa ca au vazut ocazia sa-mi mai retina din bani. O alta pacalela e ca desi eu am ridicat ero, cursul de schimb a fost calculat in dolari vreo 700 si ceva de dolari ca aceia sa fie apoi 500 euro, la un curs de schimb intre monede la care nu aveam acces. Mi s-a spus ca banca nu lucreza decat in dolari, culmea e ca acel card (maesto) este card european , deci referinta se face in euro, nu in dolari. Asa ca ma decis pe viitor sa nu mai fac nici o tranzactie in valuta cu banca. La momentul respectiv cursul era de 3,6 lei, dar eu am cumparat euro cu peste 4 lei. O astfel de tzeapa nu mai primesc de la Bancpost.

30-07-2009

N HNicolae Hollosi
Credit nevoi personale de la BCR

Am contractat un credit

Am contractat un credit de nevoi personale in valoare de cca 9000 ron pe o perioada de 8 ani,cu o rata lunara de 150 lei. Rata a ajuns deja la 188 lei in doar citiva ani de la incheierea contractului.

23-07-2009

G TGabriel Teodor
Cont curent de la BRD

Am credit de nevoi perso

Am credit de nevoi personale la BRD cu dobanda fixa. Am primit desfasurator de returnare a creditului si mi s-a spus foarte dragut: \"La fiecare plata, mai adaugati valoarea a 50 de euro centi ca si comision lunar de gestiune a contului.\" Pai si comisionul asta, chiar daca mic, de ce nu intra in DAE? Sa nu mai spun ca prin BRD Net am vazut ca e de vreo 3 lei, deci peste 50 de euro centi. Alta problema este ca mai primesc in contul de la ei banii pentru o colaborare. Si pentru fiecare suma de cateva milioane maxim, comisioane surpriza de 7 lei, 10 lei, adica destul de mult, zic eu. Si mai sunt si angajatii pe care ii intrebi si dau din umeri, dar pe banii tai. De curand am primit banii aia prin Unicredit si surpriza, am primit toata suma, fara sa-mi opreasca nici un comision. Mai sunt si alte surprize de genul, nu poti face fara comision un transfer de bani dintr-un cont al tau in alt cont al tau(amandoua la BRD). In concluzie, niste japcari!

20-07-2009

C Kcarol knall
Leasing auto de la BCR Leasing

Am obtinut un credit aut

Am obtinut un credit auto intr-un timp record, dar problemele au inceput dupa 2 ani dupa ce am platit ratele rananand valoarea reziduala de plata .Am luat legatura cu cei de la leasing si mi sa stabilit esalonarea valori in rate egale.Dupa un an si citeva luni am avut surpriza de a constata ca am platit doar dobinda dar nu stie nimeni pt ce,am sunat labcr leasing si mi sa cerut sa fac o cerere pt reesalonarea val. rez.contra sumei de 150eplus tva.subliniez ca daca nu observam acest lucru plateam dobinda pina in 2011 urmand la sfirsit a achita val rez. in intregime .

16-07-2009

S ASereghi Alex
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Piraeus Bank

Sunt client al Piraeus B

Sunt client al Piraeus Bank din 2007 cand am imprumutat o suma de aproximativ 80.000 CHF pe 30 de ani cu ajutorul unui credit de nevoi personale garantat cu ipoteca. In luna aprilie 2009 primesc o instiintare prin care banca datorita \"contextului international marcat de turbulente\" si a \"costurilor de finantare mari\" va mari din mai 2009 marja bancii cu 2%. Marja mea e 4%, marirea cu 2% in plus inseamna marirea marjei bancii cu 50% fata de cea contractata!!! Nici azi nu-mi vine sa cred ce-mi face banca cu care am pornit la drum pt 30 de ani impreuna. Dobanda este formata din marja + Libor. Am inceput cu o rata de 1.000lei/luna ajungand azi cu marja marita sa platesc 1600 de lei, adica cu 60% mai mult in moneda cu care sunt platit. Leul s-a depreciat foarte mult in raport cu CHF-ul si a fost riscul ce mi l-am asumat la semnarea contractului impreuna cu indicele Libor, insa marja era riscul bancii, care azi, cand Liborul a scazut de la 2,33% la 0,4% nu si-l asuma! Goana dupa profiturile promise actionariatului si nepasarea fata de clientii buni platnici m-au lasat cu un gust mai mult decat amar. Se vede ca sunt greci si nu romani, nu le pasa de ce efecte produc masurile lor abuzive, in tara lor nu si-ar permite asa ceva. Am ramas surprins la declaratiile oficiale ale bancii in presa scrisa. Unul dintre articolele ce-l dau exemplu (si nu e singurul) este cel al d-nei Alexandra Popa (conso.ro) (http://www.conso.ro/citeste-comentariu/137/imob/Piraeus-Bank-salta-costurile-pentru-clientii-carora-li-sau-ieftinit-casele.html). Un articol muncit care incearca sa spuna ceva despre aceste mariri abuzive, dar o spune din punctul de vedere al bancii care ofera informatiile care ii convin. Articolul se refera exact la cazul meu asa ca cei curiosi si interesati nu au decat sa-l citeasca si sa vada in ceea ce urmeaza cateva raspunsuri ale unui client ce simte abuzat, care si-a dat tot interesul de a evita aceasta marire: 1. Banca nu m-a instiintat niciodata ca as putea aduce completari de garantii si astfel sa fiu scutit de aceasta marire abuziva. Dimpotriva, cand am intrebat la banca daca as putea aduce completari, mi-au spus ca si cu aceste completari ei tot vor mari marja! 2. Studiul realizat de Colliers nu este relevant in cazul meu si de altfel nu este relevant pentru nici un client in parte, fiecare avand o ipoteca evaluata individual. Nu toate proprietatile in tara au scazut. Acel studiu nu se poate referi la ipoteca mea. 3. S-a mentionat „Reprezentantii bancii sustin ca pana acum, o treime dintre acesti clienti – beneficiari de credite ipotecare – au fost invitati la banca pentru a discuta si agrea de comun acord o solutie pentru rezolvarea acestei situatii, fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data.” E cea mai mare minciuna gogonata ce au servito. Aici nu pot sa spun decat ca s-au folosit de conso.ro sa arete cat sunt ei de „corecti”. Instiintarea de marire am primit-o in aprilie 2009 in care ma anuntau ca vor mari marja din mai 2009. Imediat ce am primit notificarea le-am raspuns in scris REFUZAND marirea considerand-o nejustificata. Am mers, am dat telefon, i-am contactat de mai bine de 2-3 ori pe saptamana, dar degeaba, au ramas neclintiti. „Banca centrala a impus aceasta marire si nu putem face nimic” imi spuneau de fiecare data. Nu mi-a ramas decat sa-i reclam la OPC, asta si am facut si sa contactez un avocat. Si bineinteles din mai 2009 banca si-a marit marja! Deci „fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data” nu este adevarat. 4. Sa dat exemplul clientului din Bucuresti care ar fi dispus sa aduca o evaluare reala a ipotecii lui „Vom discuta cu clientii, in situatia in care acestia vin cu propriul raport de evaluare. Dar nu putem spune de pe acum ce se va hotari”. Va spun eu de acum, tot o maresc, asa cum v-am mentionat la punctul 1. Astfel de articole „intoxicate” cu povesti coafate ale bancii se mai gasesc in presa scrisa, doar clientul care sufera pe urma acestei mariri si plateste lunar sute de lei noi in plus acestori bancheri stie de fapt care e adevarul.

08-07-2009

C Cconfidential confidential
Internet banking de la Raiffeisen Bank

Nu sunt client Raiffeise

Nu sunt client Raiffeisen dar primesc pe e-mail o gramada de mesaje despre probleme cu contul meu si invitatia de a intra pe un site denumit Raiffeisen. Daca banca nu poate combate existenta unor astfel de incercari de tip spam/pishing cum pot avea incredere sa devin vreodata client al acestei banci ? Cum as putea avea incredere sa folosesc net-ul ca mediu pentru tranzactii ? PS Deoarece primesc mesaje nesolicitate veti intelege ca nu doresc sa imi dau numele. Adresa de e-mail este reala.

07-07-2009

P Ipetcu ioana
Cont curent de la Banca Transilvania

Am fost in nenumarate ra

Am fost in nenumarate randuri la Banca Transilvania si am spus ca activitatea firmei mele in contextul crizei, s-a mai restrans si as vrea sa negociem comisioanele NESIMTITE care le-am platit ani la rand si acuma numai putem tine ritmul cu ei, dar se pare ca nu exista intelegere, sa amintim ca la o vestita sucursala bucuresteana din 3 doamne care ar trebui sa fie la ghiseu, doar una este si o coada de cel putin 10 persoane, bancomatul de multe ori nu merge poate e obosit, dar si noi am obosit si o sa-i parasim ca dupa ce ca au comisioane cat CASA si lipsa serviciilor ne striga CONCURENTA FRATILOR. TREZITI-VA!!!!!!!!

07-07-2009

G SGEORGETA SPATARELU
Card de credit de la BRD Finance

Am intalnit banca in int

Am intalnit banca in interiorul unui supermarket si asa am facut un credit pentru ca nu vroiam sa renunt la niste cumparaturi. De atunci folosesc cardul la cumparaturi pe gratie sau rate si imi este foarte folositor ca pensionara. Nu am fost restanta niciodata iar cand s-a intamplat sa nu primesc extrasul (nu din vina bancii) am fost atentionata si nu m-am suparat pentru ca mi-a fost de ajutor. Am o relatie foarte buna (corecta) cu BRD (ma refer si la alte produse bancare)si nu apelez niciodata la alta banca.

01-07-2009

M PMaria Popescu
Credit nevoi personale de la BCR

Articolul pe care l-am c

Articolul pe care l-am citit despre micsorarea indicilor in luna iulie m-a incitat sa-mi scriu parerea, scaderea masiva a dobanzilor la credite - este reala numai ca stire la BCR. Din 2005 a crescut in prostie dobanda care era cica 9% iar acum e 50% cu toate costurile, comision de casierie si alte vrajeli bagate de ei. Mai rau decat camatarii!!!!!!!!!!! Si parerea mea despre ei reflecta profesionalismul de care dau ei dovada prin jecmanirea muritorilor care au pus botul sa-si faca la ei credit! N-o sa scada nik niciodata la astia, o sa creasca vesnic ca o tumoare!!!!!

29-06-2009

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie