top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

P PPetre Emanuel Popescu
Asigurare Casco de la CEC Bank

Prea scumpe..:€÷

Prea scumpe..:€÷

03-10-2023

E Celisabeta cosma
Probleme diverse de la Banca Transilvania

o experienta foarte neplacuta, abia aste

O experienta foarte neplacuta, abia astept sa fac transferul la alta banca. De 4 zile sun sa vorbesc cu cineva sa- mi deblocheze conturile pentru 63 lei cu poprire de la ANAF pe care am achitat o.La data achitarii am primit raspuns ca contul este deblocat automat. Urmez instructiunile bancii dar nimic , tot felu de roboti care ma invarte in acelasi loc si nu am acces la bani. Din toate accestea m am ales cu un opuseu de tensiune.Multumesc banca Transilvasnia!Va bateti joc de clienți

18-09-2023

R VRăzvan Vâlcu
Card de credit de la ING

Nevoie de responsivitate mai bună

Degeaba utilizați procese high-teck, precum recunoașterea vocală a cuvintelor, asistenți digitali și algoritme sofisticate pentru identificarea clientului, dacă trebuie să stăm mai mult de 14 minute (14!!) în telefon ca să intrăm în direct cu un reprezentant de la serviciul de relații clienți / customer support. Pe vremuri cardul de credit mergea mai bine: orice plată se împărțea în 12 rate egale și notificarea se primea direct din momentul plății cu cardul. Acum trebuie să răspund la un sms cu suma cheltuită și după ce răspund nu se întâmplă nimic. În homebank nu apar noile rate eșalonate, ca și cum suma nu ar fi fost plătită. E important să se revină la numărul de rate > = 12. Poate mă trezesc că au fost mai puține rate și că am de plătit mai mult.... Am dat 3 stele pentru că nu mi se pare o problemă la fel de gravă ca blocarea contului / nefuncționarea cardului. Totuși, consider că este un subiect important pentru utilizatorii acestui serviciu.

18-09-2023

M NMihai Nedelcu
Refinantare credit de la CEC Bank

Cec Bank refinanțare

Buna ziua ! Este posibil ca sa faci o refinanțare credit și nici după două săptămâni să nu primești nici un răspuns din partea agenției daca sa aprobat sau nu ?

18-09-2023

B ZBogdan Zorila
Card de debit de la BCR

Am facut greseala sa introduc cardul de

Am facut greseala sa introduc cardul de UK intr-un bancomat BCR. Bancomat defect. Nu a mai scos cardul . Am intrat in banca sa le spun ce s-a intamplat iar in banca, o atitudine muzerabila, mi s-a spus sa sun in UK la banca care mi-a oferit cardul. Au refuzat sa investigheze macar ce s-a intamplat cu bancomatul. Am sunat la BCR, le-am dat mail-uri, degeaba, Dupa mult timp mi-au spus ca, cardul meu a fost distrus pt ca nu l-am ridicat. Ei care ma impiedicau sa-l ridic acum dau vina pe mine, ca eu sunt de vina. O atitudine mizerabila, o experienta mizerabila. O nepasare completa. Mi-au furat si distrus cardul care nici nu e BCR. Acum BCR se ofera sa imi plateasca taxele pt un nou card. Normal ca se simt vinovati. Din pacate acum taxele sunt 5 000 000 de lire. Atat aveti sa imi dati pt furt, distrugere si o atitudine mizerabila. Stati departea de banca asta!!!!!!

15-09-2023

M AMarin Albut
Retragere numerar de la Banca Transilvania

BT oradea

Azi, 13 septembrie la agenția din Oradea , str. Transilvaniei , la ora 9 ,nu erau bani în niciunul din cele 4 bancomate , oamenii stăteau la coadă ca la carne pe vremuri , rușine.

13-09-2023

T BTheodora Becheru
Card de debit de la CEC Bank

CEC BANK-isi bat joc de clienți

Nu recomand aceasta banca nimănui.Nu oferă clienților posibilitatea de a deschide/inchide conturi online sau din aplicatie fără a oferi o explicație .Jignesc și se cearta cu clienții.

08-09-2023

A OAdriana Olaru
Card de credit de la Banca Transilvania

Evitați Banca Transilvania!!!

BT24 este cea mai proastă aplicație de internet banking. Pentru a accesa BT24 este nevoie de o parolă care expiră după 3 luni. Dacă vrei să faci o plată cu cardul, ți se mai cere altă parolă ( ”Parola mea unică”), valabilă tot 3 luni. Cele 2 parole nu expiră simultan. Ca să vezi ce bani ți-au intrat sau ieșit din cont, trebuie să parcurgi niște pași complicați, pe care nu poți să-i memorezi și trebuie să-i descoperi de fiecare dată. Extrase de cont sau ordine de plată se pot descărca doar din ultimile 6 luni. Ca măsuri de securitate, au intodus restricții care limitează drepturile clienților de a dispune de banii lor când și cum vor. Astfel, în seara zilei de 6 septembrie, am vrut să lichidez un depozit de 7500 lei pentru a plăti o comandă de 8400 lei la Altex. Am primit mesaj că operațiunea va fi procesată în viitor. Pentru că aveam nevoie urgentă de bani, am cerut sorei mele să-mi vireze din contul ei de la Banca Transilvania suma de 5000 lei. Surpriză! Banii au intrat în cont, deși banii din depozitul meu nu intraseră. Totuși, acești bani nu mi-au folosit la nimic deoarece plata a fost refuzată pe motiv că am depășit limita. Am anulat comanda și am făcut o nouă comandă, alegând ca metodă de plată transferul bancar. Banii au plecat din contul meu pe 7 septembrie la ora 0.00 dar nu au ajuns nici acum în contul în care i-am trimis. Am dat niște telefoane și am aflat că banii vor ajunge în 3-5 zile. Așadar, produsele nu le voi mai primi în data de 8 septembrie, cum era stabilit. Mai mult, este posibil ca peste 3-5 zile acele produse să nu mai fie în stoc iar banii virați la Altex îi voi recupera peste alte 3 zile. După o jumătate de oră de așteptare, am vorbit cu o angajată de la Banca Transilvania care mi-a spus că suma limită standard pentru plata cu cardul este de 9000 lei. I-am spus că mi-a fost refuzată plata sumei de 8400 lei. Mi-a explicat că plata a fost refuzată deoarece mai făcusem alte plăți cu cardul, care, cumulate, au depășit 9000 lei. A omis să-mi spună pe ce perioadă de timp se calculează valoarea sumelor plătite cu cardul (o lună, un an). Mi-a ridicat plafonul la suma de 30000 lei, dar pe o perioadă de 3 luni. Peste 3 luni trebuie să solicit din nou extinderea plafonului standard. Am mai avut o problemă asemănătoare cu cardul în euro, când eram în străinătate și nu am putut să plătesc cazarea la hotel. Mă întreb dacă e vorba numai de incompetență sau și de o atitudine de sfidare și abuz la adresa clienților. Anunț Banca Transilvania că îl voi spune ADIO cât mai curând posibil.

07-09-2023

C DCRISTIAN NICOLAE DAN
Descoperit cont de la BCR

Abuz si lipsa de respect pentru client

Abuz si lipsa de respect pentru client. Nu poti sa blochezi accesul clientului - de fapt al unei familii care avea conturi la BCR - denuntand unilateral si fara nicio notificare contractele cu clientii, pe motiv de culpa a clientului, in conditiile in care clientii respectivi nu avea nicio datorie la tine si nu ti-au creat probleme niciodata. Insa, se pare ca la BCR abuzul e la rang de arta. Concret, in cursul zilei de azi, 6.09.2023, am constatat cu stupoare ca nu mai pot accesa aplicatia George nici de pe telefon, nici de pe contul de e-banking din browserul de internet. Mai mult, cand am sunat la serviciul de clienti, mi s-a spus ca nici nu mai am conturi la BCR, ca le as fi inchis - in conditiile in care aveam doua conturi, ambele cu fonduri in ele. Pentru ca nu mi-a venit sa cred, am mai sunat odata la serviciul clienti, dupa o ora, sa vad daca s-a remediat situatia, crezand totusi ca este o greseala. Nu se remediase nimic si mi-am facut o programare intr-o sucursala din orasul vecin (la noi in oras BCR si-a desfiintat sucursala). La Sibiu, unde am fost, am intalnit niste doamne plictisite si deranjate cumva, ca am venit cam tarziu, aproape de ora inchiderii si prea multe nu am putut sa rezolv. O tineau una si buna ca eu nu am conturile de care povesteam. Am reusit sa le conving aratandu-le cardurile bancare atasate la acele conturi. Intr-un final au reusit sa constate ca, intr-adevar, am avut conturi la BCR dar ca au fost inchise. „De catre cine, doamna, ca eu nu am solicitat asta”. „De la centru”. Mi-au comunicat ca as putea sa imi retrag restul de bani cash, dar cu conditia sa achit comision de 2,5%. Asta in contextul in care nu eu am solicitat inchiderea conturilor, nu eu am solicitat retragere cash. Adica ma dai afara de la tine din banca si imi retii si comision pe banii mei. In plus, la cateva momente dupa ce am parasit sucursala nerezolvand nimic, realizez ca si contul sotiei fusese blocat. Erau conturile noastre principale in care incasam inclusiv alocatia copiilor. Asadar, in momentul de fata, o intreaga familie am ramas fara cash, cu banii blocati de BCR fara notificare prealabila si conditionandu-ni-se retragerea banilor din conturi de plata unui comision pe care eu nu doresc sa-l las bancii. Asta se intampla intr-o banca de pe teritoriul Romaniei, in anul 2023, banca supravegheata de BNR. Bravo, „slava!”

06-09-2023

E SEu Ilinca Sunt eu
Card de credit de la Cetelem

Acum 2-3ani am cumparat ceva de la Emag

Acum 2-3ani am cumparat ceva de la Emag prin credit Cetelem, totodata mi au trimis si cardul, am achitat ratele timp de 1an . Banutii acumulati pe cardul respectiv i am scos , continuand sa platesc ratele in fiecare luna, dar cu dobanzile nesimtite pe care le eu,timp de 1an de zi inca nu s au acumulat pe acel card. Platind toti banutii,intradevar cu unele intarzieri, ma trezesc ca inca mai am creditul respectiv de achitat si ca de fapt nu platisem decat dobanzile lor ????. Nesimtire si inselatorie pe fata. Nu sfatuiesc pe nimeni sa faca credite cu aceasta banca.

06-09-2023

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie