top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

V VVLAD VARLAM
Retragere numerar de la CEC Bank

Nu intrati ln suc obor

Sucursala CEC Bank obor din București. Casiera f agresiva pe 17.07.2023. nu vrea sa elibereze numerar la casieria daca ai un card de debit. Numai că atm ul nu funcționează. Altor persoane de la coada le spunea că dansa sta până la ora 17.00 și daca ea vrea ii ține până atunci. Era ora 14.00. deseori personalul se poarta așa urat, inclusiv doamnele ofițer de cont și nu de azi de ieri ci de multi ani . Banca are produse bune dar personalul este în vârstă și nu are răbdare cu clienții persoane vârstnice care sunt deseori jigniți am fost de față.

18-07-2023

M MMaria Matei
Transfer international de la Libra Bank

INGROZITORI NU RECOMAND

SUNT ABSOLUT JALNICI Am facut un transfer din contul meu Libra cu o suma destul de maricica in strainatate pentru a achizitiona o locuinta. Am trimis documentele justificative referitoare la bani imediat cum mi s-au cerut. Au trecut 8 zile lucratoare si inca nu am primit nici un ban sau un raspuns referitor la locatia banilor. Ba mai mult, banca nu este in stare sa imi specifice unde imi sunt banii! Mi s-a comunicat de la banca din strainatate ca Libra Bank nu a fost in stare sa completeze corespunzator Swift-ul din transfer si au trimis informatia gresita prin banci intermediare (cum ar fi ING, Unicredit si BCR). Le-am comunicat prin telefon si email cu exactitate care a fost greseala si cum trebuie procedat, si ei nu reactioneaza in nici un fel. Sunt total dezamagita si dezgustata si sper sa imi recuperez banii. Am dat mail-uri si telefoane cu sutele si abia se misca sa “investigheze” cazul meu, plus ca mai cer si 25€ din portofelul meu pentru a porni investigatia pe greseala lor. Personalul este total nepregatit. Nu recomand deloc!

13-07-2023

D MDumitru Mihai
Card de debit de la Banca Transilvania

Am fost victima unei inselaciuni bancare

Am fost victima unei inselaciuni bancare cu o suma destul de mare, initial dintr-o prostie facuta de mine. Am observat imediat ca suma a disparut de pe cardul meu de la Banca Transilvana si am sunat dupa cca 2 minute la banca, solicitand blocarea cardului si anularea imediata a trazactiilor care nu au fost autorizate de mine. Am facut imediat instiintare, precum si solicitare de refuz pe care le-am trimis online. Banca nu a intreprins nimic si dupa 5 zile s-a finalizat tranzactia, adica banii au disparut efectiv din cont. Bineinteles ca am facut si plangere penala la Politie si la alte organe indreptatite sa se ocupe de astfel de fraude bancare. Banii au intrat in doua conturi: Binance si Revolut Dublin. Banca, daca vrea poate cere și obține anularea tranzacțiilor ca fiind fraude dovedite, de la banca unde este contul în care s-au virat banii. Acum Politia si celealte organe sunt pe urmele infractiunii si astept cu speranta ca macar Banca Transilvania sa colaboreze cu aceste organe si sa puna la dispozitie toate documentele necesare (conturile unde au intrat banii, datele de tranzactionare, solicitarile mele catre banca de a bloca si a refuza aceste tranzactii, etc.)

01-07-2023

L VLiviu Vizan
Credit rapid de la TBI Bank

Neseriozitate din partea tbi bank

Neseriosi incepand de la operatori care spun ca in 15 minute este gata iar tu astepti doua zile unde a doua zi in prima parte a zilei iti refuza creditul de cumparaturi iar seara te cheama si il aproba creditul dar cum surpriza in loc de 15% dobanda iti acorda creditul cu 35%dobanda pentru ca ai nevoie sa cumperi materiale Gangsterii de la tbi banc stau la panda iar tu daca ai marenevoie pun copii operatori sa te cheme si sa iti aprobe 35%dobanda Daca stie cineva unde pot reclama aceasta legislatie de nimic care reprezinta tbi bank va rog sa ma ajutati pentru ai scoate de pe piata bancara pe acesti hotii care iau banii cu japca din buzunarele noastre pentru ca noi avem nevoie

27-06-2023

G SGeorgeta Simion
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania

Aplicația BT24 este o catastrofa

Aplicația BT mai mult ma încurcat decât sa ma ajute pt ca se închide înainte sa vizualizezi tot ce ai nevoie, parolele trebuie schimbate aproape la fiecare logare, codul nu este transmis prin sms în timp real, astfel ca Aplicația nu ți mai permite sa te loghezi decât după un interval de timp stabilit de banca. Nu mi se pare ok pe banii mei plătiți în plus sa am dificultăți în condițiile în care la Garanti BBVA folosesc zilnic Aplicația fără probleme și costuri suplimentare.

10-06-2023

P RPadoan Riccardo
Cont curent de la Banca Transilvania

Incompetent și nepoliticos

Toate băncile au propriile reguli. Banca Trabsilvania are reguli una împotriva celeilalte. Personalul, filialei Campulung Muscel, grosolan si incompetent, trebuie sa urmeze cursuri de relatii publice inainte de a urma cursurile de economie.

09-06-2023

S VStanciu Vasilescu
Card de debit de la Raiffeisen Bank

Bani blocati in loc sa ajunga pe Revolut

Am avut nevoie sa fac un transfer urgent cu o suma mare in Revolut si de-acolo sotiei mele care pleaca a doua zi in UK. Raiffeisen a blocat banii desi a trimis eroare spre Revolut. Am vorbit la Revolut si mi-au spus ca dureaza maxim 5 zile deblocarea automata, am vorbit apoi cu Raiffeisen si mi-au spus ca dureaza 30 de zile nu automat, ci cu interventia lor, dar ca in general dureaza mai putin. Au deschis dosar si astept sa ma sune. Au trecut 24h de la eroare si inca astept rezolvarea ei.

31-05-2023

R IRaluca Izabella
Cont curent de la Banca Transilvania

Rude employees!

RUDE EMPLOYEES!! Just to make it clear! Once you’re not a client anymore they treat you like s**t! I misplaced an order, because I was not informed that our contract has ended, (actually we still paying taxes to them because of their lack of information) ,one of the agents called me, to let me know in a very RUDE way, that we have to speak to our bank regarding the order. So, after a very long time being their client and paying lots of maintenance taxes just because I was wrong once they treated me so badly! I will let everyone know about this experience and I will go forward with complaints! I’m glad we ended this contract RUDE EMPLOYEES!! Just to make it clear! Once you’re not a client anymore they treat you like s**t! I misplaced an order, because I was not informed that our contract has ended, (actually we still paying taxes to them because of their lack of information) ,one of the agents called me, to let me know in a very RUDE way, that we have to speak to our bank regarding the order. So, after a very long time being their client and paying lots of maintenance taxes just because I was wrong once they treated me so badly! I will let everyone know about this experience and I will go forward with complaints! I’m glad we ended this contract!

31-05-2023

A AAndrei Andrei
Card de credit de la BCR

Banca care acorda credite la cine vor..

Banca care acorda credite ...la cine vor ei..,sau caută motive sa nu acorde..nu recomand BCR

22-05-2023

S Csimona ciurdas
Cont curent de la BCR

Frauda

Buna ziua! Am avut o experinta foarte neplacuta cu banca BCR , sunt client al bancii din 2014 , am cont la ei in care imi intra salariul in fiecare luna. In data de 11.03.2023 primesc un mesaj pe telefon ca am efectuat o tranzactie in valoare de 400 de euro la ora 7.40 , moment in care eu ma aflam in masina mergeam la Cluj. In mesaj era specificat daca nu sunt eu sa sun la nr de telefon *2227, bineinteles nefacand eu tranzactia am sunat pe loc. La apelul meu a raspuns o doamna /domnisoara care saraca nu stia nici pe ce planeta se afla. Dupa o serie de intrebari constata duduia ca eu am autorizat tranzactia , lucru total gresit. Cica tranzactia s-a facut prin nu stiu ce portofel virtual etc , specific ca eu nu mi-am inrolat cardul in nici un portofel virtual , am pe telefon doar aplicatia George. Imi recomanda respectiva sa ma duc la politie sa depun plangere , bineinteles inainte fac un refuz la tranzactie , dupa care primesc un raspuns de la banca in care mi se spune ca eu am autorizat tranzactia. De la politie nu am mai primit nici un raspuns . Dupa 2 zile de la tranzactie imi apare in aplicatia George ca suma de 400 euro a fost transferata pe un card REVOLUT. Eu cred ca este implivat ceva angajat al bancii de aceea banca este foarte sigura ca eu am facut tranzactia , deoarece angajatii au acces la toate datele clientilor. RUSINE SA LE FIE , Bineinteles m-am mutat la alta Banca , nu mai vreau sa aud de BCR cat traiesc. O mare dezamagire

26-04-2023

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie