top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

I BIon Besliu
Call Center de la Banca Transilvania

Cele mai slabe servicii, nu recomand evi

Cele mai slabe servicii, nu recomand, evitați.

01-09-2023

D IDaniel Iosu
Cont curent de la UniCredit Bank

Delăsare, dezinteres , dezinformare...

Am depus cerere oentru închiderea contului, am primit confirmarea și după doi ani figuram dator în evidentele lor din cauza unei doamne adormite. Sunt rudimentari ,rigizi și cu salariați noi tot timpul , cel puțin cei care interacționează cu publicul...asta e și n-ai ce-i face alta mama numai face.

29-08-2023

C SCedrik Sinclair
Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

Banca Transilvania, de evitat!!!!

Am aplicat online pentru un credit de refinantare de la alta banca. Pe data de 2 august 2023 am fost chemat in agentie, am stat vreo 3 ore, mi-au completat toate hartiile, totul bine si frumos, mi-au spus ca probabil a doua zi voi fi chemat sa semnez contractul.. In prima saptamana nu m-au contactat, nu au raspuns la telefon, nimic. Apoi mi-au mai cerut un extras, l-am trimis. Din nou pauza o saptamana. Am sunat la relatii cu clientii, au spus ca dosarul e in analiza, dar ca totul e ok, nu stiu de ce nu a fost aprobat inca. M-au contactat din nou ulterior, ca le mai trebuie un extras (era cel trimis anterior, probabil l-au ignorat prima data). Astazi este 28 august, deci dupa 26 zile si nici un raspuns... NU RECOMAND!!!!!!!!!!!!!

28-08-2023

C CCristian CDC
Card de debit de la Banca Transilvania

Conturi personale blocate de BT

Instrumente și modalități de plată defectuoase a Bancii Transilvania - Nu recomand. Nu am putut avea acces la banii din conturile personale. În urma procesului de confirmare plată a intervenit o eroare din partea sistemului Banci Transilvania cu mesajul: ‘’A INTERVENIT O EROARE. VĂ RUGAM SĂ REÎNCERCAȚI’’. Am reușit să vorbesc cu un agent de la Banca Transilvania dupa mult timp de așteptare, care mi-a cerut să folosesc altă metodă de plată, folosind pagina web direct a comerciantului și totodată mi-a resetat datele de identificare care îmi vor permite să reinițializez plata. Am încercat dar tot în zadar. Reclamatia facută nu a interesat pe nimeni din partea BT Transilvania. Rușine BT. Am fost forțat să folosesc un serviciu fizic de plată și nu online pentru care am fost sancționat extra 200 euro ( wizz air check-in). Prin acesta situatie banca Transilvabia mi-a restrictionat accesul la conturile personale prin sistemul lor defectuos.

23-08-2023

V AViorel Andronachi
Tranzactii la ghiseu de la Libra Bank

FUGITI !!!

Am avut ocazia sa lucrez cu mai multe banci din Europa dar mai prosti operatori ca la Libra Bank -sucursala Galati nu mi-a fost dat sa vad. Si cand vezi asa ceva te astepti sa fie bugetari sau niste loaze angajate cu pile dar nu , sunt angajatii Libra ! Fiind vorba de bani si nu de castraveti sau mai stiu eu ce , va spun sincer , imi este frica sa mai continui colaborarea cu asemenea specimene .

18-08-2023

R RRiciu Liliana Ric
Credit rapid de la TBI Bank

Nota 0 incorecți și rasiști

Nu acordă pe nici un sit plata tbi nici în 6 luni deși îndeplinești condițiile! Incorecți și rasiști !

17-08-2023

A MAlina Manolescu
Cont curent de la ING

Cont personal blocat de 3 luni

Si eu am probleme cu banca ING. De 3 luni de zile mi-au blocat contul personal din motive,, necunoscute,, și mi-au blocat banii din cont de nu pot să-i retrag sau să-i transfer la alta banca. Niște j.... I.

08-08-2023

E NEmil Costin Negut
Card de credit de la BCR

Înșelătorie card credit

De câteva zile am o problema pe care nu au fost în stare să o rezolve 3 operatori callcenter și nici mesajele repetate în George nu au fost de mare ajutor:( .La cardul de credit o sumă încasată pe cardul de creit de 1500 Ron nu a fost scăzută din soldul scadent pe 24.08.2024l3 și nici un reprezentant al băncii nu reușește să mi explice ce se întâmplă....ba mai mult, îmi comunica din sistem că suma este scăzută din soldul respectiv, deși suma comunicată telefonic, nu corespunde cu suma regăsită în George (menționez că în George acest sold scadent se actualizează la fiecare rambursare și luna aceasta s a actualizat de 3 ori cu 3 sume de 600, 50 și 50, dar suma de 1500 nu a fost luată în calcul).Problema este că eu nu am la dispoziție nici un instrument pt a ști care este de fapt valoarea soldului scadent pe 24 august pt a putea rambursa suma corecta, fara să plătesc dobânzi penalizatoare....Sa fie incompetență sau un șiretlic de a înșela clienții?...lucru, care nu pare să. fie străin de BCR!????????????????

05-08-2023

N DNicolai Deliu
Card de debit de la BRD

Frauda financiara

Pe data de 18.05.2023 am fost victima unei fraude financiare. Aveam deschis un cont pe o platformă de tranzacșionare. În momentul în care am vrut să-mi retrag banii, am avut o discuție mai lungă cu un agent al acelei platforme, care m-a pus să instalez ANYDESK pe telefonul meu. La un moment dat , mi s-a părut ciudată discuția și am închis. Intâmplător am accesat contul meu prin YOU BRD și am observat că fusese golit. Am apelat imediat call centerul BRD pentru blocarea tranzacțiilor ( au fost 3 in 2 minute). Mai târziu mi-au spus că banii fuseseră transferați într-un cont la Banca Transilvania și că au făcut cerere de returnare. La solicitare BRD am făcut și plângere la poliție, deși le-am spus că banii au plecat din BRD, nu din buzunarul meu. De atunci am avut mai multe contacte cu BRD prin care am solicitat refacerea contului meu, deoarece cele trei tranzacții au fost efectuate fără aprobarea mea (cod pin sau amprentă). Ba mai mult, YOU BRD are setat ca maxim plați online zilnice 15000 lei. Eu am fost fraudat cu peste 31000 lei. Până acum nu am avut ca reacție din partea BRD decat un răspuns din partea d-nei director Calitate Simona Voineagu prin care îmi spune să aștept returnarea banilor de către Banca Transilvania. Încă o dată, consider că banca ar trebui să-și revizuiască măsurile de securitatea tranzacțiilor, iar în acest caz particular să-și asume responsabilitatea.

02-08-2023

A AAngelica Angeluca
Card de debit de la Banca Transilvania

Frauda Bt

Am fost victima unei inselaciuni bancare cu o suma…Am observat imediat ca este înșelăciune și am sunat la Banca Transilvana solicitand anularea imediata a trazactiilor..Am facut imediat instiintare, precum si solicitare de refuz. Banca nu a intreprins nimic si dupa câteva zile a spus ca nu este speța bancară ???????? adica banii au disparut efectiv din cont…..am facut si plangere penala la Politie si la alte organe indreptatite sa se ocupe de astfel de fraude bancare.Banca, daca vrea poate cere și obține anularea tranzacțiilor ca fiind fraude dovedita …dar nu are interes cred ca e pe o mâna cu ei…doar așa îmi explic… Menționez ca lucrez la Bt sunt angajata ????????????

25-07-2023

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie