top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

P GPetraru Gabriela
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Si eu vreau sa luptam im

Si eu vreau sa luptam impreuna pentru drepturile pagubitilor! BCR pierde multa credibilitate la clienti daca ne-a vandut banii timp de cinci ani unora care s-au folosit de ei si vor acum sa nu plateasca nimic asa cum au facut in toate promisiunile cu care am fost atrasi sa deschidem aceste conturi! Si copiii, si batranii, chiar si multiple conturi pe un nume toti au fost atrasi sa depuna cu promisiuni desarte.... timp de cinci ani nu ni s-a comunicat sa mergem sa retragem banii cu atat cat era la momentul respectiv castig si sa ni se dea si tot ce ni s-a luat adica cei 1% pt un eventual credit Bauspar si comisioane anuale si impozite pe castig. BCR ne-a dus cu vorba... probabil ca sa des banii pt construirea catedralei... sa li se intoarca minciunile si dusul cu vorba impotriva!!! BCR nu este Caritas ci o banca ce se vrea in rand cu bancile Europene! Noi ne-am imcrezut corect in ce ni se promitea timp de cinci ani si anume ca nu vor cere dovezi pe ce am cheltuit proprii bani economisiti si dobanzi plus prime. Ori sunt prosti ori dau prin gropi dusi de Satan pe acolo. Asadar doresc sa lupt in numele a trei conturi inte-o grupare a pagubitilor, la fel ca si cu taxele auto.

16-09-2019

L TLaurentiu Tiron
Banca pentru locuinte de la BCR

Si eu am 2 conturi la BP

Si eu am 2 conturi la BPL unul a expirat in mai la care nu am primit nici o prima de la stat si unul expira in octombrie. Ma alatur celor care vor sa dea in judecata banca

16-09-2019

B FBadea Florin Geani
Card de debit de la BRD

Bun? ziua, ma numesc Flo

Bun? ziua, ma numesc Florin in anul 2017 am deschis si eu un cont in dolari pentru salariu pt ca am un contract de munc? în str?in?tate ,toate bune pina in anul 2019 cind mi-sa inchis contul fara a avea macar bunul sim? sa ma anunte. Bravo BRD asa s? d? dovad? de profesionalism.

13-09-2019

T OTiberiu Oprea
Card de credit de la ING

La începutul lunii augus

La începutul lunii august mi-am pierdut cardul de debit. Aveam un card ING complet(salariu, economii, homebank, etc). L-am închis ?i am încercat s? fac o solicitare pentru eliberarea unui card nou din portalul Homebank ING. Nu a mers din cauz? c?, spunea acolo, nu aveam datele personale actualizate. La cererea ING Bank am f?cut o actualizare de date din contul ING Homebank, de?i nu am avut nici o schimbare de domiciliu sau altceva cât de cât important. Am sunat ?i am aflat ca “ar fi bine” s? m? ?i prezint personal la sediul ING de care apar?in pentru actualizare ?i am f?cut ?i acest lucru. Am primit email de confirmare c? solicitarea mea de actualizare a datelor a fost primit? ?i urmeaz? s? se rezolve in cel mult 2 zile lucr?toare. Asta se întampla pe data de 13 August. Nici pâna ast?zi nu s-a solu?ionat problema. Am vizitat mai multe sedii ING pentru aceea?i problem? trimis fiind de c?tre operatorii Call Center ING. De asemenea au fost trimise mai multe cereri de urgentare(email-uri) de la aceste sedii ING. În plus am avut peste 10 discu?ii în diferite zile cu operatorii Call Center ING despre aceast? problem?. Ieri am primit un email de confirmare în care primeam scuze din partea ING ?i eram informat c? problema s-a rezolvat în final ?i sunt rugat s? ma prezint la unul din sediile ING cu buletinul ca s?-mi poat? fi eliberat cardul de credit. Am primit ?i telefon de la un angajat ING care a confirmat c? problema s-a rezolvat ?i m-a rugat s? m? prezint la sediu pentru eliberarea cardului. Am fost astazi la sediul ING pentru a nu ?tiu câta oar? pentru aceea?i problem? ?i surpriz?, nu s-a rezolvat nimic, angaja?ii ING s-au sunat unii pe altii in continuare ?i-au dat emailuri ?i cam atât, am fost rugat s? revin. In tot acest timp, peste o lun? de zile, eu nu am avut card de debit, nici card virtual nu am putut ob?ine din aceea?i cauz?. Este contul în care îmi intr? salariul, am economiile, fac pl?ti, etc.

13-09-2019

L ILaura Iuoras
Credit nevoi personale de la Cetelem

In luna iulie mama mea ,

In luna iulie mama mea ,titulara cont doreste sa retraga suma de 1500 lei ,dar este refuzata datorita unor cauze independente de ea. In luna urmatoare suma apare ca suma datorata.Dupa multe telefoane,i se cere sa solicite refuz la plata la unul din punctele de lucru din Cluj. Zis si facut. Dupa 2 luni, fara anunt prealabil, fara extras de cont , fara raspuns la cererea ei, direct BC pentru suma de 87 lei. Deoarece mama mea nu e fan internet cand sun si cer activarea unui card nou sosit, pe motiv ca mi-am asumat numele mamei, greseala pe care mi-am asumat-o, direct acuzare de frauda" pentru cine?"si blocarea oricarui raspuns pe nr mamei de tel. Mai mult activarea cardului doar in punctele de lucru. Si acum o intrebare? Cu suma minima de plata pt luna iulie cum ramane? " Multumim mult" Cetelem

12-09-2019

Răspuns Cetelem

Buna ziua, Regretam situatia neplacuta si ne cerem scuze pentru inconvenient. Va invederam ca Cetelem lucreaza constant la imbunatatirea serviciilor pentru a oferi clientilor o experienta cat mai placuta. Pentru solutionarea cererii dumneavoastra avem rugamintea sa ne transmiteti un e-mail pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro Cu multumiri, Cetelem Romania

G Agigel achim
Prima de la stat de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua,am 2 contract

Buna ziua,am 2 contracte,eu si sotia, am primit de 2ori prima de la stat(2ani) si atat.Ma alatur celor care vor sa mearga in instanta,respectiv sa angajam un avocat sa ne reprezinte in instanta.

12-09-2019

M SMarian Stancu
Prima de la stat de la BCR Banca pentru Locuinte

Am un contract de econom

Am un contract de economisire din 2015 si nu am primit nici o prima anual?. In aceadta situatie creata doresc sa stiu daca la încheierea celor 5 ani cf contract pot sa retrag suma economisirea fara a mai lua credit?

11-09-2019

C DCazanel Doina
Schimb valutar de la CEC Bank

Buna ziua! Doresc sa sti

Buna ziua! Doresc sa stiu daca la un schimb de 50 euro se opreste de catre casier o xerocopie a cartii de identitate? Mentionez ca nu mi s a oprit niciodata indiferent de suma in euro schimbata!!!

10-09-2019

Răspuns CEC Bank

Va informam ca nu se opreste la casierie copia cartii de identitate in cazul schimbului valutar.

A MAndrei Macoviciuc
Depozit la termen de la UniCredit Bank

Hoti cu acte in regula..

Hoti cu acte in regula... sau nu. ideea este ca depozitul nu se poate lichida automat la scadenta, ci te anunta ei in inca 2 zile! asta dupa ce ca majoritatea operatiunilor online trebuie si confirmate cu un operator. Dupa ce ca reclama cu dobanda avantajoasa e defapt mincinoasa. si multe alte nereguli... NU recomand!

09-09-2019

V DVasile Dima
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Buna ziua ma numesc Dima

Buna ziua ma numesc Dima Vasile am depus dosar pentru un credit în data de 04.09.2019 si înca nu am primit nici un raspuns daca sa aprobat sau nu ca sa stiu ce am de facut. Multumesc frumos

09-09-2019

Răspuns CEC Bank

Un reprezentant al unitatii bancare la care ati depus dosarul de credit o sa va contacteze in cel mai scurt timp pentru a va comunica rezolutia cu privire la solicitare.

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie