top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 356 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A Valexandra varzaru
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua, Am fost l

    Buna ziua, Am fost la sucursala CEC BANK de pe Calea Victoriei unde am avut nevoie de un trasfer rapid (un transfer din Spania catre mine) Saptamana trecuta am fost de doua ori, in zile diferite, si mi s-a spus ca nu au valuta in euro, eu avand de ridicat suma de doar 200 euro. Am trecut din nou azi, deci dupa 5 zile, si mi s-a spus ca n-are cine sa-mi faca transferul, fara nicio alta explicatie in plus. Mi se pare incalificabila aceasta atitudine si nu e firesc sa nu fiu servita de 3 ori la rand, in zile diferite. Apreciez anticipat, Alexandra Varzaru

    09-03-2015

    Răspuns CEC Bank

    Pentru ca ne dorim imbunatatirea calitatii serviciilor noastre, ne-ar ajuta foarte mult sa ne spuneti unitatea CEC Bank la care au avut loc cele semnalate. Aceste informatii ne sunt necesare pentru a analiza situatia si a lua masurile care se impun. Va multumim pentru ca ati ales banca noastra si va asiguram pe aceasta cale ca vom intreprinde toate masurile pentru ca astfel de situatii sa nu mai apara. Directia Marketing si Comunicare

    A GAncuta Grigorie
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua, as dori sa a

    Buna ziua, as dori sa achizitionez un apartament, prin programul prima casa, impreuna cu prietenul meu. Pana acum am fost la 3 persoane diferite din cadrul a 3 sucursale diferite din Timisoara si sunt foarte dezamagita. In primul rand agentii nu cunosc produsul si nu stiu ce acte sunt necesare pentru accesarea acestui credit. La inceput mi s-a spus ca adeverinta de venit pe care am primit-o de la locul de munca nu va fi acceptata de banca (compania mea nu completeaza adeverintele de la banca, ci au o adeverinta tip pe care o elibereaza si care contine toate cerintele de pe adeverinta bancii - mentionez ca am mai luat credit cu o astfel de adeverinta de la alte banci). Unul dintre agenti mi-a precizat ca trebuie sa locuim la aceeasi adresa, in Timisoara, lucru care mi se pare putin ciudat tinand seama ca nu avem o locuinta comuna (acesta fiind motivul pentru care vrem sa ne cumparam un apartament); in prezent avem adrese diferite pe buletin, in localitati diferite. Am dori sa accesam totusi creditul de la CEC Bank, in special pentru dobanda mai mica pe care o are banca, dar nu stiu daca o sa reusim sa dam de cineva care sa ne spuna exact ce acte sunt necesare, ce se accepta si ce nu si care sa ne indrume si sa ne ajute sa obtinem acest credit (adica de o persoana care isi cunoaste produsul pe car eil ofera) In speranta ca ma puteti ajuta cu un raspuns/recomandare, va multumesc.

    05-03-2015

    Răspuns CEC Bank

    Stimata Doamna, Situatia dumneavoastra prezinta unele particularitati (forma de prezentare a adeverintei de venit, ce este diferita fata de modelul CEC Bank, calitatea de coproprietar al apartamentului care nu a fost inca decisa etc) motiv pentru care va rugam ca in masura timpului disponibil sa va prezentati la sediul sucursalei CEC Bank Timisoara – Calea Torontalului nr. 2A de luni pana vineri intre orele 09:00-17:30. Pentru ca ne dorim sa fiti client al bancii, dorim sa va furnizam informatii clare privind documentele necesare, costurile aferente creditului, precum si pasii pe care trebuie sa-i urmati. De asemenea, ne puteti contacta la unul dintre numerele de telefon: 0256 420520, 0256 420192, 0256420193 unde salariatii din cadrul serviciului relatii cu clientii va vor sprijini in clarificarea informatiilor solicitate de dumneavoastra astfel incat, in masura procedurilor in vigoare, sa rezolvati situatia in maniera cea mai avantajoasa pentru dumneavoastra. Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele CEC Bank si va asiguram de tot suportul nostru in ceea ce priveste rezolvarea cu prioritate si cu profesionalism a solicitarii dumneavoastra. Cu stima, Directia Marketing si Comunicare

    A Aanca anca
    Prima casa de la CEC Bank

    -

    -

    25-02-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va informam ca CEC Bank a primit recent fonduri suplimentare de plafon de garantii si va invitam in unitatile bancii pentru a inregistra solicitarea dumneavoastra. In acest context, dorim sa amintim unele dintre avantajele de care pot beneficia clientii la contractarea unui Credit Prima Casa: • Dobanda competitiva; • La calculul venitului net se pot lua in calcul toate veniturile certe cu caracter de permanenta pe toata durata de creditare, ale familiei; • Perioada de gratie avantajoasa de pana la 180 zile; • Posibilitatea utilizarii serviciului de Internet Banking gratuit in primele 3 luni, pentru vizualizarea situatiei creditului (sold, dobanzi, rate), dar si pentru operatiuni curente (plati, depozite) Directia Marketing si Comunicare

    M NMARIE-JEANE NICOLAE
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua! Am facut dos

    Buna ziua! Am facut dosar pentru creditul Prima casa la BRD, iar acum pentru ca fondurile nu sunt alocate efectiv vreau sa imi retrag dosarul si sa fac altul la CEC. TREBUIE SA MAI FAC O ALTA EVALUARE?sau o pot pastra pe aceeasi? Va multumesc!

    10-02-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca in cazul dumneavoastra se va efectua o verificare a raportului de evaluare a bunului imobil admis in garantie, care va costa 100 lei. Pentru mai multe informatii si consiliere va asteptam in unitatile bancii. Directia Marketing si Comunicare

    I Iionut ion
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua. Sunt propriet

    Buna ziua. Sunt proprietarul unui imobil ce va fi vândut prin prima casa. Am cazut la întelegere cu cealalta parte Vitoreanu Cristi facând un antecontract v -c prin 20.11.2014 cu termen de încheiere a contractului v -c 15.02.2015, lucru ce mi.a pus semne mari de întrebare tinând cont ca maxim 2 luni cam tin analizele. Se apropie 15.02.2015 iar cei de la banca un semn nu dau, ba chiar mi.au spus ca se va întârzia pana în 20.02.2015. Daca se trece de acest termen eu fiind în paguba pana acum deoarece sunt tinut de alt antecontract voi cere notarului rezolutiunea. Cea mai slab banca Cec Bank. Va multumesc

    08-02-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca solicitantul creditului a fost informat cu privire la documentele ce urmeaza sa le mai prezinte bancii in vederea obtinerii garantiei de la FNGCIMM. Directia Marketing si Comunicare

    M MMIHAELA MOLDOVAN
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Am depus in noiembrie 20

    Am depus in noiembrie 2014 un dosar pentru credit ipotecar si mi s-a spus ca dureaza 3 saptamani, maxim 4 saptamani pana imi dau banii. Am facut inainte de depunerea dosarului mai multe simulari si mi-au spus ca ma incadrez si pot lua fara nici o problema suma ceruta numai cu veniturile din PFA. Cand am depus dosarul chiar directorul sucursale mi-a mai facut un calcul si mi-a spus ca mi-ar mai trebui un venit ca sa imi dea suma solicitata. Atunci am depus pe langa veniturile din PFA, adeverinta de salariu unde lucrez 8 ore (cu acest venit mi-a zis ca ma incadrez fara nici o problema, imi mai trebuia par 600 net, iar eu am 1100 net), si am mai adus o adeverinta de la un loc de munca unde lucrez 2 ore (asta desi nu mi-a fost solicitata si conform calculelor ma descurcam si fara ea). Desi am adus actele cerute de ei, dupa cateva zile mi-au cerut sa mai completez un alt tip de adeverinta. Am adus pe 3 decembrie 2014 ultima adeverinta ceruta de ei. Am facut ce mi-au spus ei: am facut evaluare, am deschis cont, am depus bani. Pe 3 decembrie 2014 cand am depus adeverinta completata mi-au zis ca pe 18 decembrie se termina de analizat dosarul, si mergem la notar sa facem contractul. Am zis ca este ok avand in vedere ca pe 15 ianuarie 2015 imi expira antecontractul. Desi am sunat si am facut si drumuri la banca, sa vad stadiul dosarului, sa vad daca este ok, daca mai au nevoie de vreun act, raspunsul primit de fiecare data a fost ca este totul ok, din moment ce nu au primit nici un raspuns de la colegiilor din centrala si ca dosarul este in lucru. La 18 decembrie cand am fost au zis ca inca nu au nici un raspus ca inca se lucreaza, si ca ma anunta ei cand e gata. Am sunat la ei si dupa Craciun iar raspunsul a fost ca au intrat colegii de la centrala in concediu. In ianuarie pe 6 ma suna si ma anunta ca dosarul a fost respins si ca nu au idee, ca colegii lor din centrala nu le spun motivul si sa vin sa imi retrag banii si sa imi inchid contul la ei. Desi stiau ca imi expira pe 15 ian antecontractul ei nu au binevoit sa ma anunte decat cu 7 zile lucratoare inainte de termen ca imi resping dosarul. De ce au dat un raspuns asa tarziu, mai ales ca partea financiara nu dureaza mai mult de o saptamana? Daca a fost ceva in neregula de ce nu au cerut completari?

    28-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca Banca aplica proceduri interne de evaluare pe baza carora se analizeaza cererile de credit ale clientilor, prin prisma riscului si a bonitatii financiare, conform reglementarilor BNR in vigoare, iar decizia de respingere este in concordanta cu normele si procedurile in vigoare. Directia Marketing si Comunicare

    A WArpad Warga
    Cont curent de la CEC Bank

    Buna ziua Sunt un ceta

    Buna ziua Sunt un cetatean Roman cu domiciliu in Germania si am dubla cetatenie Am un cont curent persoane fizice. Intrebarea mea:trebuie sa platesc CAS ptr. acest cont? Cu speranta ca mi se raspunde la intrebare Multumesc anticipat.

    26-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca aspectele legate de retinerea, calculul si determinarea CAS nu sunt in sfera bancii ci a organelor fiscale de care apartine clientul si ii recomandam sa se adreseze acestora. Directia Marketing si Comunicare

    G Cgeorge catalin calin
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua, ma numesc Cal

    Buna ziua, ma numesc Calin George Catalin, am dosar pentru prima casa din 10.10.2014, la sucursala cec bank big constanta, de la banca am inteles ca a plecat la ,,sucursala,, pentru aprobare de la sfârsitul lunii decembrie, suntem in 26.01.2015 ai nu am nici o veste cu privire la stadiu dosarului, vânzatorii imobilului nu mai au rabdare sa ma mai astepte si mi-e teama sa nu renunte la antecontract. Vreau sa stiu cand pleaca la fondul de garantare, pentru ca au trecut 2 luni si 16 zile, iar la fond va mai dura 10 zile lucratoare. In aceeasi perioada cu mine un prieten a depus acelasi dosar la BCR si ieri a întocmit actele de vânzare cumparare a imobilului.

    26-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca a fost rezolvata solicitarea domnului Calin George Catalin privind acordarea unui credit Prima Casa. Clientul a fost informat despre noul stadiu al dosarului. Directia Marketing si Comunicare

    M Nmarina nicolici
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Anul trecut 2014 mama a

    Anul trecut 2014 mama a solicitat un card de pensii ,pe data de 9 martie a aceluias an mama a decedat.Cardul din emis de unitatea CEC din piata Victoriei Timisoara,nu s-a mai ridicat deoarece LA data mentionata ridicarii mama decedase.ASA ca m-am prezentat la unitatea CEC respectiva cu copia dupa certificatul de deces al mamei,cartea mea de id.mi s-a spus can nu am cf. De mostenitor, si am mai facut un drum sa aduc actul de proprietate care ma viza.???deci decesul l-am anuntat, am lasat si o copie dupa cf.deces,am mentionat ca nu folosesc contul de altfel nici nu e pe numele meu,si doresc inchiderea lui .in concluzie azi 23 ianuarie 2015 ,o functionara ma Anuta de pe nr.0256491543 ca am de plata 12 lei pt. Inchiderea contului mamei Nicolici Milosava.Nu este o suma! dar nu e Nici o rezolvare,, domnilor EU mi-am facut datoria va rog si pe dv.accelasi lucru sa-l faceti,pai cum sa platescdublu annul viitor.?cei care.nu au mostenitori CE FAC in astfel de situatii?

    23-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca in data de 30.01.2015 contul a fost inchis fara perceperea de comision. Directia Marketig si Comunicare

    M Smaria serban
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna seara.As vrea sa sp

    Buna seara.As vrea sa spun ca am fost la cec bank Navodari pentru a retrage din cont o suma mica de bani.Am fost intrebata daca suma este provenita din salariu si am raspuns ca da,este provenita din salariu.Doamna de acolo sa uitat foarte mirata la suma ce era in contul meu si mi-a zis>asta e salariul?>apoi fiindca la cont aveam alta adresa si intre timp mi-am schimbat domiciliu pe navodari..doamna mi-a dat un formul pe care sa il completez cu datele din buletin(intre timp buletinul meu fiind in mana dansei )eu am completat in formular ceeace am putut lasand loc pt cnp si seria si nr buletinul pana cand termina dansa de completat in baza de date ca apoi sa completez si eu in formular...bineinteles ca imi ramasese un camp necompletat si dansa ma atentionat sa il completez si pe ala...........insa nu il vedeam si o tot intrebam unde este campul pt ca nu il vad.......dansa mereu imi spunea( fara sa imi arate cu un pix) ACOLO..i-am zis....va rog frumos aratati-mi dumneavostra pentru ca eu nu vad......iar dansa imi spune...pai acolo pe un ton foarte ignorant .tinand cont ca comportamentul ia fost mereu ignorant m-am enervat si i-am zis>dar intindeti mana si aratati-mi dumneavoastra,va doare mana sa o intintendi si sa imi arati?....in secunda 2, doamna sa inrosit la fata si si-a schimbat imediat si tonul vocii si ignoranta zicandu-mi ca pot merge la casierie sa ridic suma....ajunsa la casierie mi-am ridicat suma in euro...si am rugat casiera sa imi schimbe suma din euro in lei.cu zambetul dragalas pe buze dansa mi-a zis simplu.....NU POT. am intrebat de ce nu se poate pentru am mai schimbat si altadata......acelasi raspuns simplu si cu un zambet dragalas mi-a raspuns NU POT. am multumit si eu la fel si am plecat.......nedumerirea mea este ......oare am eu chip de prost?sau doamnele sunt obosite?

    16-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Maria Serban, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aspectele care v-au nemultumit, ne cerem scuze pentru neplacerea provocata si va asiguram de permanenta noastra preocupare privind buna servire a clientilor. Informatiile solicitate de ofiterul de cont sunt necesare pentru actualizarea bazei de date a clientilor bancii. In urma verificarilor efectuate, s-a constatat ca refuzul de a efectua schimbul valutar solicitat de dumneavoastra s-a datorat unei erori tehnice. Speram ca veti ramane in continuare clientul nostru si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie