top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 356 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    G GGHEORGHE GARTU
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Am contractat un credit

    Am contractat un credit imobiliar refinantare cu ipoteca ,durata contractului fiind 15 ani.Daca as reduce perioada cotractuala cu 5 ani se vor recalcula si dobanzile platite pana in prezent sau doar dobanzile viitoare? Multumesc anticipat pentru un raspuns !

    15-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Gartu Gheorghe, Va comunicam ca puteti solicita reducerea duratei de creditare, cu cerere scrisa depusa la banca, in speta la sucursala Bacau si in baza analizei bonitatii la data solicitarii. Solicitarea se aproba daca indepliniti conditiile de eligibilitate la data depunerii solicitatii (incadrarea in gradul de indatorare, etc) Pentru analiza bonitatii trebuie sa depuneti la banca o serie de documente privind veniturile realizate de dumneavoastra in calitate de client cat si sotia codebitor in contractul de credit etc Ca urmare, va rugam sa va prezentati la sucursala Bacau pentru a fi consiliat privind reducerea duratei de creditare si a primi lista cu documentele necesare pe care trebuie sa la prezentati la banca pentru analiza bonitatii si indeplinirii criteriilor de eligibiliatate. Cu stima Directia Marketing si Comunicare

    C TCornel Ioan Todoran Filip
    Prima casa de la CEC Bank

    Ma numesc Todoran-Filip

    Ma numesc Todoran-Filip Cornel Ioan si am depus dosarul pentru prima casa la cec banK Baia Mare Sucursala CEC BANK Unirii, in data de 31 decembrie 2014 si nu stiu ce se intampla cu fondurile sau cu dosarul , cand incep din nou sa se aloce fonduri ? Normal dosarul trebuia sa fie trimis la bistrita pentru preaprobare dar nu stiu in ce stadiu este dosarul.

    12-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule, Va invitam la Sucursala CEC Bank – Baia Mare pentru completarea dosarului. Totodata, va rugam sa ne contactati pe adresa office@cec.ro pentru a va pune la dispozitie lista documentelor care lipsesc din dosarul depus. Ne bucura faptul ca oferta Bancii de produse si servicii bancare este apreciata de clientii nostri, printre cele mai avantajoase si solicitate produse regasindu-se si creditul Prima Noastra Casa. Va asiguram ca pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor nostri, Banca face demersuri in vederea obtinerii fondurilor necesare finantarii clientilor sai. Cu stima, Directia Marketing si Comunicare

    M Rmihai/florentin rusan
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la CEC Bank

    Am un credit de refinant

    Am un credit de refinantare consum cu ipoteca, activat in anul 2008, dobanda fixa un an, dupa care variabila. In 2010 nu am fost instiintat sau contactat si fara acordul meu a fost modificat contractul. In prezent ca plaresc robor+ 5,09 dobanda de referinta, iar pe saitul cec este afisata dobanda de referinta in jurul cifrei 3,oo. Nu am primit actul aditional sau vreo alta explicatie despre vreo modificare. Am contactat angajatii cec care mi/au spus ca am un credit de superconsum, ceea ce nu este adevarat, dar nu mi/au dat nici o lamurire. Doresc actul aditional sau o justificare din care sa rezulte schimbarea denumirii creditului.

    03-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca domnul Rusan Mihai Florentin a fost invitat la sediul sucursalei Craiova unde a fost consiliat si a primit copii dupa notificarile transmise anterior de banca. Directia Marketing si Comunicare

    A MAdriana Mititelu
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna dimineata. Experie

    Buna dimineata. Experienta mea,nu cred ca e singulara pentru ca se aflau cu aceeasi problema acolo,mai multe persoane. Deci pe scurt despre ce este vorba: Mama mea este pensionara si are o poprire efectuata deja de catre casa de pensii si reiese inclusiv de pe talonul de pensie.Aceasta poprire se efectueaza deja din luna noiembrie anul curent.Pensia este de 554 de lei din care poprirea este de 184 de lei. Pe luna noiembrie am putut ridica de pe card pensia cu suma retinuta deja.Am intrebat despre ce este vorba,in banca si mi-i s-a spus ca are o poprire.Am asteptat acasa informatii asa cum ne-a fost recomandat.Nu am primit nimic. Pe luna decembrie cand am fost la bancomat sa scoatem pensia,nu am putut.Am intrat din nou in sediu si am aflat ca este pusa poprire pe pensie.bun stiam deja pentru ca scria si pe cupon dar de ce banca blocheaza contul?banii au intrat doar in cont si nu pe card. Donsoara respectiva ne-a spus ca trebuie sa mergem sa aducem de la casa de pensii o adeverinta precum ca se efectueaza de la ei popriprea si ca deabea dupa aceea putem sa luam banii(pensia) ..hmm deci intr-un cuvant nu ai bani sa treci strada dar dute si cere o adeverinta care se poate obtine prin comunicarea intre cec bank si casa de pensii..doar suntem in era tehnologiei..nu?ma insel?La casa de pensii nu te baga nbimeni in seama..asta este foarte bine stiut de nenumaratele drumuri(mai ales in prag de sarbatori) si inclusiv din vociferarile celor in aceeasi situatie cu noi. Dar totusi se poate face ceva...o cerere e-mail intre cec bank si sediul central al bancii,dupa cate am inteles si/dar ne poate da doar 2/3 din suma ramasa,respectiv 240 de lei.Ok,acceptam. Dar aici se ridica problema!!! De ce nu ne poate da nici un document legat de aceasta tranzactie?adica reiese ca efectiv atat a dorit mama sa ridice din infama suma care i-a ramas din pensie!cum adica?este normal ca cec bank sa se preteze la astfel de lucruri?de sarbatori?Care este dreptul ei?sa accepte o retinere a bancii fara sa comenteze?de ce sa ramana in cont aceasta suma?adica respectiv 130 de lei. Nu este mare lucru pentru multi dintre cei care au salarii rezonabile dar pt un pensionar care a fost nedreptatit inclusiv de casa de pensii dupa 37 de ani de munca din care i-au acceptat doar 27 de ani,sa ramana tocmai acum de sarbatori fara amarata de pensie??Timpul petrecut in banca?hmm mult!!! 2 domnisoare citeau dosare,o singura angajata(la care asteptam si noi ) avea in jur de 8 persoane carora trebuia sa le rezolve doleantele..iar timpul per fiecare era relativ..,casiera super agitata ca nu-si putea accesa cele 2 simuri pe acelasi telefon..in fine fiecare cu problemele sale..si clienti nemultumiti!!!dupa noi urma o domnisoara care se confrunta cu aceesi p[roblema ca si noi,ne-a spus ca luna de luna trebuie sa repete ritualul cu e-mailul pentru ca,la casa de pensii nu le-a fost data nici o adeverinta. Oricum in incheiere..intreb: Este posibil ca aceasta institutie sa se preteze la astfel de lucruri?poate nu as fi reactionat asa..daca totusi mi se acorda un document din care sa reiasa ca banca pune si ea poprire din lipsa comunicarii intre cele 2 institutii...si mai ales de sarbatori! Cum poate fi recompensat un client pt dreptul sau calcat in picioare?cum poate fi recompensat un pensionar care a considerat ca trecand de la posta de unde banii nu-i veneau niciodata la timp la o banca are parte de acelasi tratament..chiar mai rau!?Plimbat pe drumuri? Ce sa mai zic de bancomat?De unde se dicteaza oprirea lor?Da,sunt de acord cu faptul ca sunt si alte banci in zona si ca exista si anumite acorduri interbancare..dar chiar si asa..plec de la un bancomat la altul tot cec bank..si minciuna iese la iveala..nu e oprit in tot sectorul cum mi s-a spus...si informatia raspicata:"Nu stiu cand ii vor da drumul!" pff..iar cand revin de la celalalt cec bank functioneaza..Domnilor,unde traim? Cat am stat a doua zi in banca o donsoara l-a oprit de cateva ori.Oare nu trebuiesc niste explicatii logice date clientilor? Oare institutia dumneavoastra foloseste "Mystery clients"?sau e prea mult? Inchei cu o mare dezamagire fata de serviciile si atitudinea angajatilor ..cat despre "stars" nu ar trebui sa fie obligatorii..nu avetio si zero sau minus.. Cu respect si multumiri acestui site pentru inlesnirea comunicarii prin intermediul internetului deoarece personal nu prea se poate ajunge nicaieri. Sarbatori fericite, Adriana Mititelu

    22-12-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Adriana Mititelu, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, cu privire la poprirea pensiei mamei dumneavoastra, va comunicam urmatoarele : Banca in calitate de tert poprit are obligatia sa dea curs popririi. In conditiile in care clientul va prezenta o adresa emisa de Casa de Pensii prin care se certifica poprirea a 1/3 din contravaloarea pensiei, se va elibera intreaga valoare a pensiei. Contul va ramane blocat pana la sosirea adresei de desfiintare a popririi, adresa care va fi emisa de executorul judecatoresc. Doamna Burcin Filofteia a fost contactata telefonic si informata cu privire la contul poprit. Va multumim anticipat si ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatii sau clarificari pe care le considerati necesare.

    A MAUGUSTIN CATALIN MITRAN
    Card de credit de la CEC Bank

    Am facut un dosar pt ca

    Am facut un dosar pt card de credit si as vrea sa stiu situatia dosarului meu, in conditiile in care eu sunt student si trebuie sa-mi platesc studiile. A trecut aproape o luna si nu am primit nici un raspuns, din cauza asta pot pierde anul universitar. Nu ma suparam daca raspunsul era nu, stiam ce am de facut, dar asa, am tot asteptat rezultatul dosarului care nu mai vine...

    18-12-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Augustin Catalin Mitran, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, va comunicam ca solicitarea dumneavoastra a fost aprobata inca din data de 17.12.2014. Va asteptam la sediul bancii - Agentia CEC Bank Toporasi, pentru ca in 30 zile de la data emiterii (17.12.2014) sa va ridicati cardul de credit Va multumim ca ati ales sa fiti client CEC Bank si va asteptam in continuare sa utilizati produsele si serviciile oferite de banca, asiguradu-va de intreaga noastra consideratie.

    G MGabriel Mototolea
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua, Cum in scu

    Buna ziua, Cum in scurt timp imi expira cartea de identitate, am fost la sucursala CEC, din Galati, str. Domneasca, nr. 26, de langa magazinul Winmarkt Modern. Acolo vroiam sa platesc taxa de timbru si contravaloarea noii carti de identitate, asa cum am facut si in urma cu 7 ani, cand mi-am facut precedentul buletin. Cum birou de informatii nu exista in aceasta sucursala, nici macar un gardian la usa nu era, ca sa-l intreb pe el despre cum merg treburile la "minunata" dvs. banca, am incercat sa abordez o doamna de la unul din ghisee, care am vazut ca nu deservea niciun client. De fapt, nu am inteles prea bine ce facea, parea sa intoarca o foaie (aceeasi foaie) intruna de pe o parte pe alta. Am incercat sa-i explic ce vreau sa fac, dar n-am apucat sa zic 3 vorbe, pentru ca mi-a retezat-o scurt, zicandu-mi sa ma duc sa stau la coada (da, era coada de vreo 5 persoane - pana la usa) si sa-mi astept randul. Parea vadit deranjata de tupeul meu de a o deranja din ceea ce facea acolo! Imi astept cuminte randul, ajung la o alta doamna, de la ghiseul de alaturi (prima doamna era in continuare ocupata facand nimic), explic doamnei de la al doilea ghiseu ce problema am, ca sa aflu ca banca dvs. nu mai presteaza acest serviciu! Multumesc CEC! M-ati facut sa pierd jumatate din pauza de masa, ca sa stau DEGEABA la o coada intr-o sucursala de-a dvs., pentru ca nu sunteti in stare sa aveti un birou de informatii sau macar angajati decenti!

    17-12-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate Domnule Gabriel Mototolea, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aspectele care v-au nemultumit, ne cerem scuze pentru neplacerea provocata si va asiguram de permanenta noastra preocupare privind buna servire a clientilor. Speram ca veti folosi in continuare produsele si serviciile Bancii si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu stima, Directia Marketing si Comunicare

    S Isorinel ifrosa
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Am fost de 3 ori la cec

    Am fost de 3 ori la cec braila de pe soseaua buzaului sa retrag bani prin transfer rapid,d na de la ghiseu ne a vorbit urat ,am ajuns la ora 9 iar dumneaiei nu avea nici macar calculatorul deschis,se schimba l a acea ora, iar la ghiseu erau multi clienti,dar ptr. dumneaiei nu era o problema,ptr. noi ca stateam ca fraierii

    28-11-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Sorinel Ifrosa, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aceasta experienta si va informam ca am luat masurile care se impun. Va asiguram ca tratam cu seriozitate toate sesizarile cu privire la o posibila activitate a salariatilor nostri neconforma cu standardele bancare si suntem preocupati in permanenta de o atitudine deschisa, onesta si profesionista a acestora, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a CEC Bank. Ne cerem scuze pentru neplacerile provocate si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

    V GVICTOR GHEORGHE
    Credit nevoi personale de la CEC Bank

    Desii oferta bancii este

    Desii oferta bancii este atractiva creditul l-am obtinut foarte greu,intr-un mod precipitat,stresant,neplacut si ma gandesc sa fac cumva sa scap de acest credit si de aceasta banca,ca ma ia cu dureri de cap cand merg sa-mi achit ratele in unitatea aceea C.E.C..V-am facut curiosi de experienta mea?Pai sa inceapa nea V. sa va relateze intamplarile (ca nu-s putine:) ) cum ar spune unii Traim in Romania si ne ocupa tot timpul . In ziua cand am mers la banca sa-mi iau si eu ca tot omul un credit ,m-a socat aglomeratia (batrani,copii care tipau ,tineri aroganti ),dupa lungi asteptari in picioare (unitatea avand doar 3 scaune pentru clienti :) ) am fost iinvitat la biroul unei doamne care se ocupa de credite,am obtinut informatiile si documentele necesare si dupa 2 zile am revenit la banca sa depun actele.De data aceasta s-a ocupat de mine doamna directoare,care m-a invitat la biroul dumneaei cu o amabilitate falsa (se vedea clar ca deranjez)aceasta se afla intr-o stare precipitata,agitata,nervoasa (cand radea si facea glume dubioase ,cand radea foarte tare ,cand tipa la angajati ,cand raspundea unuia la telefon si acesta o facea sa planga )intru-un cuvant o atitudine nedemna pentru o banca cu prestigiu ,socat de aceasta atitudine am incercat sa leg o discutie profesionala despre creditul meu , nereusind deoarece aceasta se ridica de la birou mereu intrerupandu-ma cu tipete si stigate catre salariata din biroul alaturat (Craisooo esti o imbecila ,o idioata,nu esti facuta pentru munca asta ,mai bine stai acasa,si multe alte adresari ce nu le-am retinut ).Tin sa precizez ca deja tecuse o ora de cand stateam si asteptam sa se calmeze distinsa doamna.Dar ce credeti nu s-a terminat inca :) , doamna directoare mi-a adus niste foi de completat si de citit cu atentie,dar cum sa fii atent cand incepe cu nemultumirile si frustrarile legate de banca in care lucreaza si de la care eu vroiam un credit ,sunte-ti curiosi ce frustrari are o directoare de la C.E.C ?Eheeee pai acestea sunt multe doamnelori si domnilor cum ar fi:ca lucreaza in banca de nu stiu cati ani si se lupta in permanenta cu sistemul imbecil si salariatii tot imbecili si aia saracii ,incompetenti ,idioti etc.:),aa ce credeti am primit si o incurajare legata de credit citez cuvant cu cuvant ca asta chiar mi s-a parut foarte amuzanta si am retinut-o (o sa vedeti dumneavoastra ce probleme si piedici o sa avem,cate motive o sa gaseasca imbecilii care analizeaza cererea de credit,si o sa dureze foarte mult pana primesc confimarea).Sper ca nu v-am plictisit prea tare dar eu chiar am ramas socat de aceasta experienta mai ales ca intradevar creditul pana l-am obtinut a durat foarte mult deoarece mi-au fost pierdute acte ,cereri etc din dosar fiind nevoit sa revin iar si iar la banca .Concluzia este ca dragilor sa va feresca Sfantul sa ajungeti in angentia Bucurestii Noi pe mainile acestei doamne directoare careia as vrea sa-i transmit ca si dumneaei isi primeste salariul de la aceeasi institutie cu acelasi sistem imbecil pe care il denigreaza alungand clientii .Tare sunt curios ce parere au domnii si doamnele din conducerea C.E.C despre asa o subalterna .

    15-11-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Victor Gheorghe, Va asiguram ca CEC Bank trateaza cu seriozitate toate sesizarile cu privire la o posibila activitate a salariatilor bancii neconforma cu standardele bancare. Suntem preocupati in permanenta de o atitudine deschisa, onesta si profesionista a salariatilor, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a bancii. Pentru a purta o discutie mai detaliata cu privire la cele sesizate va rugam sa ne transmiteti la adresa office@cec.ro datele dumneavoastra de contact. Va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare

    C SCristian S
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Desi oferta financiara e

    Desi oferta financiara este destul de buna in comparatie cu alte banci, birocratia, timpul de asteptare, pregatirea angajatilor sunt sub orice critica. Cand intri intr-o agentie CEC Bank ai impresia ca timpul a stat in loc in ultimii 25 de ani. Evitati aceasta "banca".

    14-10-2014

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca cererea domnului Cristian Sima prin care solicita un credit ipotecar si un card de credit a fost inregistrata in data de 05.06.2014. Cardul de credit a fost aprobat si predat domnului Sima in data de 10.07.2014. Creditul a fost aprobat in data de 16.07.2014. Domnului Sima a fost informat de decizia de aprobare, si-a exprimat acordul in legatura cu valoarea aprobata, dar avand in vedere faptul ca antecontractul de vanzare cumparare a fost reziliat, domnia sa a fost invitat la banca pentru a lamuri situatia. Domnul Sima nu s-a mai prezentat la banca si prin urmare creditul ipotecar nu a fost finalizat. Directia Marketing si Comunicare

    N VNarcis Sebastian Vlasa
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua, Numele meu

    Buna ziua, Numele meu este Vlasa Narcis si sunt din Iasi. Doresc sa va intreb cand se vor primi din nou dosare pentru Prima Casa. Din luna august merg periodic la sediile Cec Bank din Iasi insa nimeni nu imi ofera nici un raspuns concret. Din punctul de lucru din Alexandru cel Bun mi s-a comunicat saptmana trecuta ca s-a facut un tabel cu persoanele interesate sa contracteze un credit insa nu s-a mai primit nici un raspuns de atunci. Cu toate acestea, atat la televizor cat si pe internet se difuzeaza reportaje si sunt articole in care se mentioneaza ca fondurile realocate in luna septembrie de la ANL-uri au ajuns la banci si chiar mai mult, s-ar fi epuizat deja si ca vineri, 7.10.2014 s-au suplimentat din nou fondurile. Va rog sa imi oferiti un raspuns concret referitor la aceste fonduri, o data exacta cand se vor putea primi din nou dosare. Am fost amanati luni intregi de-acum, si riscam sa pierdem apartamentul gasit pentru ca proprietarii nu mai sunt dispusi sa astepte. Va multumesc!

    13-10-2014

    Răspuns CEC Bank

    Ii multumim domnului Narcis Sebastian Vlasa pentru mesajul postat si pentru interesul manifestat fata de produsele CEC Bank. Ne bucura faptul ca oferta de produse si servicii bancare este apreciata de clientii nostri, printre cele mai avantajoase si solicitate produse regasindu-se si creditul Prima Noastra Casa. Banca a primit suplimentare de fonduri pentru Programul “Prima Casa” si domnul Narcis Sebastian Vlasa a fost contactat de reprezentantii Agentiei CEC Bank Alexandru cel Bun in vederea intocmirii dosarului de credit Prima Casa. Directia Marketing si Comunicare

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie