top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 356 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C SCosmin-Mihail Stefan
    Card de debit de la CEC Bank

    Am si eu o problema cu C

    Am si eu o problema cu CEC BANK. Am castigat cateva mii de lei la o casa de pariuri din afara tarii in data de 25.ian 2013. Am verificat cardul timp de 11 zile si inca nu am primit banii in cont, in condiitile in care de la aceeasi casa de pariuri pe 2 carduri diferite, de la banci diferite banii ajung a doua zi in cont. Am vorbit cu cei din call center de la CEC si mi-au zis ca trebuie sa astept 30 de zile pana ajung banii in cont (desi la alte banci ajung maxim a 2-a zi) si desi imi zic ca banii stau in banca 30 de zile, nimeni nu ii poate vedea. Mai mult anagajatii din sucursala nu stiau nimic despre tranzactiile de acest tip, pe care ei il denumesc " refund". Astept un raspuns din partea bancii pentru ca nu mi se pare normal ca Cec-ul blocheaza niste bani pe care nici eu nu-i vad in sistem.

    04-02-2014

    Răspuns CEC Bank

    Domnului Stefan Cosmin Mihail i s-a remis raspuns specific. Mentionam ca tipul de tranzactie la care se refera clientul nu se identifica cu un ordin de plata standard sau cu un transfer interbancar si nu poate fi asimilat ca si mod de tratare acestora. Directia Marketing si Comunicare

    A DAdriana Dutu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Ma numesc Dutu Adriana,

    Ma numesc Dutu Adriana, din Murfatlar si in data de 03.02.2014 pe la orele 10 am fost in unitatea bancara Cec Bank sa depun bani in interes de serviciu, am avut o nelamurire legata de ceea ce completez la reprezentand in cererea de depunere. Managerul firmei la care lucrez cat si superiorii mei legali , au spus sa scriu cheltuieli diverse iar doamna ofiter de cont nu era de acord spunandu-mi sa scriu incasari pariuri. Precizez ca doamna angajata a institutiei bancare nu avea ecuson, nici pe biroul dansei nu era scris numele eu nestiind cui ma adresez. Am rugat-o pe doamna daca pot sa dau un telefon superiorilor pentru ai intreba ce scriu deoarece ei nu erau de acord sa scriu pariuri sportive. Am luat legatura cu managerul iar acesta vroia sa scriu depunere numerar cheltuieli diverse, iar doamna functionara iar nu era de acord, precizez ca imi vorbea pe un ton ridicat tipand la mine ca nu stiu ce sa scriu, in acel moment mai erau clienti in banca care se uitau la noi, eu fiind pusa intr-o situatie jenanta, am rugat-o sa vorbeasca la telefon cu superiorul meu. Deranjata si de acest lucru dupa ce a vorbit cu managarul meu a tipat la mine ca dansa nu sta sa vorbeasca la telefon, apoi a plecat de la birou vorbind pe un ton ridicat ca sa o chem cand rezolv, ca dansa nu sta dupa mine. Aceasta s-a dus intr-o incapere alaturata de unde s-a intors mancand cava, apoi a dat un telefon personal. Precizez ca nu astepta nici un client la dansa, ceilalti erau pentru caserie. Dupa ce a terminat conversatia la telefon mi-a spus sa merg in sala sa astept daca nu am un raspuns de la superiori. Am asteptat in sala impreuna cu colega mea iar dupa aproximativ 3 minute a venit un client la dansa, si pe acesta tratandu-l cu dispre, vorbind iar la telefon in interes personal in acelasi timp in care clientul cerea lamuriri. Vorbeam cu colega mea incet, dar doamna a fost iar deranjata tipand la mine sa nu mai vorbesc ca nu se poate concentra. Langa mine era un client acesta confirmand ca nu vorbeam tare pentru ca el fiind langa noi si nu ne-a auzit. Am cerut un caiet de reclamatii si sugesti iar doamna mi-a spus ca nu are, iar apoi ca nu imi da. M-a sunat superiorul meu dupa ce a vorbit cu cineva de la centrala Cec Bank si mi-a spus sa scriu depunere numerar cheltuieli diverse, dar functionara nu a fost de acord. In final superiorii mi-au spus sa scriu doar depunere numerar. Sunt insarcinata in 12 saptamani iar prin situatia jenanta de astazi nu am mai trecut niciodata mai ales intr-o institutie bancara. Doresc sa fie luate masuri deoarece nu accept sa fiu tratata astfel.

    03-02-2014

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si a raspuns doamnei in mod direct. Directia Marketing si Comunicare

    G SGeorge Stoica
    Prima casa de la CEC Bank

    Am depus o cerere de cre

    Am depus o cerere de credit prima casa in noiembrie 2014 si, desi am fost asigurat ca nu exista probleme cu plafonul alocat bancii, CEC a ramas fara plafon in decembrie si am asteptat pana saptamana aceasta (29 ianuarie) sa mi se aprobe dosarul la fond. Dupa aprobare, am constatat ca perioada de creditare a fost trecuta gresit (360 luni in loc de 240 luni). Acum nu se mai poate face o noua solicitare la fond, deoarece s-au terminat si noile fonduri suplimentare. As dori sa stiu daca iau acest credit pe 360 luni, pot sa fac o cerere dupa aceea pentru a mi se micsora perioada la 20 de ani, adica o rata mai mare si fara sa fac rambursari anticipate. Multumesc

    31-01-2014

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si a raspuns clientului in mod direct. Directia Marketing si Comunicare

    I HIonut Valentin Hornea
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Fiindca institutiile sta

    Fiindca institutiile statului lucreaza cu aceasta banca suntem nevoiti sa apelam la serviciilor lor. Din fericire experienta mea cu aceasta banca este foarte sumara, de putine ori apeland la aceasta metoda de plata. Dar de fiecare data am intrat in contact cu oameni acri si plictisiti de viata dornici sa ma expedieze cat mai repede din incinta. In 3 zile consecutive am incercat la agentia de pe Mihai Bravu nr. 296, Bucuresti, sa achit diverse taxe si ce credeti? De fiecare data nu LE MERGEA SISTEMUL !!!!! In 3 zile consecutive, ba chiar intr-o dimineata nici casierita nu venise. Cum putem noi functiona intr-o societate in care nu suntem respectati ? O banca de clovni !!!

    29-01-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Ionut Valentin Hornea, Va multumim ca ati alocat timp sa ne aduceti la cunostinta aceste aspecte si ne cerem scuze pentru situatia de ordin tehnic care a impiedicat realizarea operatiunilor solicitate de dumneavoastra. Va asiguram ca se depun toate eforturile pentru a asigura o buna servire a clientilor si implicit pentru a satisface toate nevoile clientilor. Suntem permanent preocupati in identificarea celor mai bune modalitati de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor nostri, iar personalul Bancii are obligatia de a pune clientilor oricand la dispozitie cu competenta si profesionalism informatii utile, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare. Speram ca nu veti ezita sa folositi in continuare serviciile oferite de CEC BANK si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

    E TEduard TOLL
    Depozit la termen de la CEC Bank

    Va sciu din comuna UIVAR

    Va sciu din comuna UIVAR, despre modul incredibil cum functioneaza unitatea CEC Bank: In primul rand, programul bancii este de numai doua zile pe saptamana respectiv: marti si miercuri, in aceste doua zile este o aglomeratie de nedescris. Ar fi cazul sa se revina la programul de dinainte adica, toata sptamina. La aceasta banca vin oameni de peste 5 sate.

    18-12-2013

    Răspuns CEC Bank

    Multumim domnului Eduard Toll ca a ales sa fie clientul CEC Bank si a alocat timp sa ne descrie aspectele referitoare la functionarea Agentiei Uivar. Il informam ca programul de lucru cu publicul a fost modificat datorita unor situatii conjuncturale. Precizam, de asemenea, ca Agentia Uivar are instalat un ATM care este alimentat in mod constant si care permite pe langa retragerea de numerar si plata facturilor la utilitati (telefon, curent, gaz etc.). Totodata, invitam clientul sa utilizeze si canalele alternative puse la dispozitie de Banca, respectiv Internet Banking si Serviciul de Phone Banking –TeleCEC. Prin intermediul acestor servicii se pot efectua plati interne si externe (in lei sau valuta), schimb valutar, se pot constitui si lichida depozite, beneficiind de comisioane cu 30% mai mici fata de cele percepute in agentii.

    A BAndreea Baldigau
    Transfer international de la CEC Bank

    Buna ziua! Am primit ban

    Buna ziua! Am primit bani prin transfer international, si as dori sa stiu pana cand ii pot ridica in conditiile in care nu pot ajunge la banca prea curand? Care este termenul limita? Va multumesc!

    10-12-2013

    Răspuns CEC Bank

    Stimata Doamna, Va comunicam ca banii transmisi prin intermediul serviciului Transfer Rapid pot fi ridicati in unitatile bancii in termen de 30 zile calendaristice de la primire. Pentru ridicarea sumei primite este necesar sa prezentati numarul de transfer complet (fara cifre/litere lipsa). Va multumim ca folositi serviciile bancii noastre si va asteptam in unitatile CEC Bank. Pentru alte informatii puteti consulta site-ul bancii www.cec.ro

    M BMarian Bratu
    Prima casa de la CEC Bank

    Ce descrieti dumneavoast

    Ce descrieti dumneavoastra e putin la mine e de-a dreptul ULUITOR! De poveste, dar real! CREDITUL APROBAT dar care in final NU este APROBAT. Povestea e simpla: un profesor (adica eu) am incercat sa contractez un credit pentru achizitionarea unei locuinte prin Programul Prima Casa la filiala CEC din Valenii de Munte. Am inceput demersurile in iulie 2013, dupa ce am primit avizul de la juridic mi-au spus ca desi in aviz scrie ca imobilul poate fi luat in garantie trebuie sa mai duc o serie de documente. Apoi doamna la care am aplicat a intrat in concediu. Cand s-a terminat concediul doamnei au ramas fara bani pentru Program. La inceputul lunii septembrie au revenit fondurile si am reluat procesul: alte adeverinte, alte rapoarte reges, revisal etc. Am facut evaluarea pe 12 septembrie 2013 m-a costat 350lei, am facut antecontractul de vanzare cumparare pe 17 septembrie cu termen 17 oct 2013. Pe 1 oct 2013 am primit o informare telefonica ca dosarul a fost respins deoarece am niste probleme la contractul de munca. Pe 3 octombrie am fost in audienta la d-na directoare de la sucursala Ploiesti, d-na C.S. si am explicat ca problemele din contract (numarul de contract era trecut gresit) se datorau unei erori umane si nu din rea-vointa. La intrevedere au mai participat si sefa Serviciului de credite d-na C.G. si sefa relatii clienti. In urma acestei intrevederi am primit acceptul de a-mi reface dosarul. A venit seful de agentie de la Valenii de Munte la mine la scoala, a verificat unde lucrez si am refacut dosarul. Pe 15 octombrie primesc telefon de la seful agentie Valenii de Munte ca s-a APROBAT creditul si ca trebuie sa mai depun niste acte si sa fac un act aditional cu termen limita 90 zile pentru ca dureaza mult timp analiza dosarului la FNGCIMM. In aceeasi zi merg la agentie, mi se citeste PAC-ul si in acest timp vad si cele trei semnaturi de aprobare. A doua zi, pe 16 octombrie merg la notariat si fac un act aditional cu termen limita 20 noiembrie 2013, pe 28 octombrie aflu ca dosarul nu aplecat catre FNGCIMM si ca d-na de la Serviciul de credite,mai solicita inca un document (un certificat de atestare fiscala de la Primaria unde-si platesc proprietarii impozitul). Asta dupa ce d-na V.I. de la agentia Valenii de Munte a fost o saptaman in concediu si o alta d-na de la Ploiesti care introducea datele in aplicatia catre FNGCIMa fost si dumneaei o saptamana in concediu. Joi, 14 noiembrie primesc telefon de la acelasi sef de agentie ca dosarul a fost RESPINS de catre FNGCIMM, ca nu se mai poate face nimic si ca dosarul nu a ajuns la Ploiesti si ca d-na directoare imi acorda creditul dar sa vin cu o alta garantie. Din motive obiective vineri pe 15noiembrie nu am putut merge la filiala din Valenii de munte dar luni, 18 noiembrie am fost la agentie insa dosarul nu era acolo, era la Ploiesti. Am ajuns pe la ora 16, d-na directoare m-a primit dar mi-a vandut gogosi ca imobilul nu poate fi luat in garantie etc. etc. Azi, 19 noiembrie 2013 am fost din nou la d-na directoare si am depus o cerere in care ceream documentul de la FNGCIMM chiar daca stiam ca dosarul NICI MACAR NU FUSESE TRIMIS CATRE FNGCIMM (deoarece sunasem la FNGCIMM de dimineata si aveam un raspuns oficial pe mail).Cererea fost inregistrata abia dupa ce am fost tinut in anticamera o ora, pana s-a terminat programul de lucru cu publicul (17,30). Vazand ca nu plec pana nu primesc documentul cerut in cerere si nu ce-mi oferise dumneaei d-na director a iesit din birou si mi-a repetat aceleasi texte din seara precedenta indiferent de argumentele pe care i le aduceam. Asa se poate TRANSFORMA un credit APROBAT in unul RESPINS. Poate ca v-ati plictisit citind aceste lucruri insa au fost relatate in sinteza si sper sa le citeasca toti cei care intentioneaza sa colaboreze cu aceasta institutie bancara INAINTE de a incepe demersurile.

    19-11-2013

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Marian Bratu, Referitor la postarea dumneavoastra pe site-ul www.conso.ro, va comunicam ca prima solicitare adresata bancii in luna septembrie a fost respinsa in urma analizei efectuate asupra documentatiei inaintate, motivele acestei decizii fiind cele pe care deja vi le-am prezentat in formularul de informare nr. 2838/03.10.2013 pe care l-ati primit de la banca. Urmatoarea solicitare adresata bancii in data de 09.10.2013 ar fi putut fi aprobata doar in conditiile indeplinirii anumiror conditii, asa cum v-a fost comunicat in data de 14.10.2013, printre care amintim: clarificarea suprafetei de teren corect, cu prezentarea documentelor justificative in acest sens, avand in vedere ca acest fapt ar putea genera eventuale litigii cu potentialii proprietari ai imobilului. Avand in vedere ca aceste conditii impuse de banca nu au fost indeplinite, solicitarea dumneavostra a fost reanalizata si tinand cont de faptul ca majoritatea documentelor din dosarul de credit analizat expirau s-a decis respingerea cererii in data de 14.11.2012. Regretam ca am fost in imposibilitatea sa dam curs cererii dumneavoastra si pe viitor speram intr-o buna colaborare, prin identificarea altor solutii de finantare.

    P IPaul Iacob
    Card de credit de la CEC Bank

    Sunt un batran de 82 de

    Sunt un batran de 82 de ani care isi primesta pensia pe card VISA CEC BANK. In data de 18 octombrie am fost sa-mi ridic pensia de la bancomatul de la CEC BANK filiala OLTENITA.Bancomatul a efectuat toate operatiile,mai putin pe cea de restituire a sumei solicitate. Anunt banca,imediat lucratoarele sar si spun ca au uitat sa semnalizeze ca bancomatul este defect.Solicit verificarea contului si se constata ca au ramas doar 37 de bani. Depun in aceeasi zi o contestatie,spunandu-mi-se ca pot primi banii intre 10 si 30 de zile. Am mers periodic sa verific daca au intrat banii in cont. De fiecare data raspunsul a fost negativ.Si mai trist a fost cand pe 12 noiembrie am trecut ultima data pe la cec sefa de acolo imi arunca peste umar ca pot primi banii,dreptul meu,peste 120 de zile. Am incremenit. Sunt foarte bolnav, sunt nevazator, am nevoie de bani sa-mi platesc insotitorul, lemnele, medicamentele etc.VA IMPLOR SA MA AJUTATI SA-MI RECUPEREZ BANII.Nu am nicio vina ca nu a fost semnalizata defectiunea bancomatului.Cred ca trebuie sa aveti mai multa grija si mai mult respect fata de clientii bancii.Datorita noua EXISTATI.

    15-11-2013

    Răspuns CEC Bank

    Solicitarea domnului Iacob Paul a fost solutionata favorabil, suma tranzactiei contestate fiind deja restituita pe contul de card al clientului. Precizam ca in asemenea cazuri, functie de complexitatea investigatiilor pe care trebuie sa le efectueze banca, termenul de rezolvare este variabil si poate ajunge pana la 120 zile, termen adus la cunostinta clientului in contractul de emitere card.

    S SSilviu Silviu
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    In februarie 2012 am con

    In februarie 2012 am contractat un credit promotional ipotecar pe 15 ani cu dobanda fixa de 5,97% timp de un an de zile, iar dupa primul an dobanda este variabila robor 6M+1,75 pp. Fiindca mi-am facut card de salariu la ei nu platesc nici un comision. Comisioanele analiza dosar, evaluare imobil, administrare credit, plata anticipata etc. au fost 0 lei. Transparenta costurilor - cum scrie in contract este si in realitate. Timpul de asteptare - una sau 2 saptamani, oricum pe langa 15 ani e rezonabil. Functionarii institutiei financiare - un pic cam contradictorii fiindca pentru intocmirea dosarului de credit la o agentie mi se cereau un set de documente, iar la alta agentie alt set de documentele, ma rog banuiesc ca documentele dintr-un dosar pot diferi de la o banca la alta, nu de la o agentie la alta sau poate ma insel Una peste alta, recomand cu mare incredere sa contractati credite de la acesta banca daca aveti nevoie (sper sa nu aveti nevoie de asa ceva, dar din pacate in ziua de azi este un rau necesar). PS: Oricum consider ca pretul unui apartament vechi de peste 25 de ani este aproape dublat din cauza bancilor, dar asta e, noi ne ducem singuri la ele.

    31-10-2013

    S SSimona Sauca
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua. Din toate

    Buna ziua. Din toate bancile cu care am lucrat pana acum, Cec Bank este singura care, atunci cand retrag bani de la bancomat, nu imi afiseaza soldul ramas. Ca sa imi aflu soldul trebuie sa dau interogare sold, operatiune cu comision de 0,30 lei ceea ce mi se pare un abuz. Am intrebat la banca si mi s-a raspuns ca pot sa aflu gratuit de la ghiseu, dar daca e o coada si eu nu vreau sa platesc acel comision la bancomat, inseamna ca trebuie sa imi pierd timpul aiurea. Orice institutie bancara care isi respecta clientul ii arata pe chitanta suma retrasa ( ca si aici) si SOLDUL RAMAS (ceea ce aici nu se intampla). O alta scuza pe care am primit-o este asta "Soldul dupa retragerea unei sume, se poate considera ca nu mai este la fel de important ca cel de dinainte" Cum poti sa spui asa ceva?Cum poti tu ca banca sa-mi numesti soldul ramas neimportant si in concluzie sa nu il afisezi? Adica orice leu pe care eu il am in cont ma intereseaza si ar fi frumos din partea bancii daca te-ar instiinta la retragere pe chitanta respectiva, fara sa mai pierd vremea cu alte operatiuni. Dezamagire totala!

    29-10-2013

    Răspuns CEC Bank

    Vva comunicam faptul ca soldul contului de card poate fi aflat gratuit la ghiseele bancii sau contra cost prin alte servicii puse la dispozitie de banca, precum Internet Banking sau Info SMS. Precizam ca neafisarea disponibilului contului de card pe chitanta de retragere numerar ATM si comisionarea interogarii de sold prin ATM nu constituie un abuz din partea bancii, intrucat tarifarea operatiunilor prin card este adusa la cunostinta clientelei si acceptata prin tariful anexat fiecarui contract de emitere card. In plus, la fiecare operatiune ATM banca afiseaza tarifele practicate iar operatiunile se pot derula ulterior numai cu acceptul expres al clientului.

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie