top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 356 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C MCristian Marcu
    Prima casa de la CEC Bank

    Va multumesc pentru rasp

    Va multumesc pentru raspunsul prompt, dar el nu este bazat pe modul in care lucrurile s-au intamplat. Va rog sa regasiti in continuare argumentele in acest sens. Versiunea bancii: Documentatia de creditare nu a fost prezentata integral pana la data de 12.07.2013, cand expira termenul de valabilitate al notificarii de preaprobare. Astfel, documente precum avizul de legalitate si evaluare au fost emise cu intarziere din cauza lipsei unor documente necesare emiterii acestora, documente pe care doamna Marcu le-a prezentat cu intarziere. Versiunea noastra: In data de marti 25.06.2013 am mers la sucursala bancii cu precontractul de vanzare cumparare si toate actele primite de la dezvoltatorul imobiliar. Am dus inclusiv “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” autentificate de notar in data de 21.06.2013. Actele au fost verificate de catre reprezentantul bancii si ni s-au cerut in plus urmatoarele acte: Adeverinte salariu noi pe care le-am dus la banca pe data de 26.06.2013, extrase carte funciara la zi autentificate si duse la banca 27.06.2013. Am intrebat insistent daca declaratiile sunt in regula si ni s-a zis ca nu este nici o problema.Doresc sa stiu unde a fost intarzierea Versiunea bancii “Pentru efectuarea evaluarii, pe langa actele de proprietate ale imobilului si documentatia cadastrala, se solicita si avizul de legalitate. Intrucat acest document a fost emis in data de 04.07.2013, deplasarea pe teren a evaluatorului a avut loc in data de 05.07.2013 iar raportul de evaluare a fost emis in data de 15.07.2013 Versiunea noastra: In data de 1.07.2013 am contactat banca sa intrebam de evaluare. Ni s-a spus ca in urmatoarele 2 zile vom fi contactati de evaluator. Nu s-a intamplat si pe 3.07 am revenit. Raspunsul a fost ca este foarte aglomerat si ca joi sigur ne suna. Ne-a sunat pe 4.07 dar doar sa facem programare pentru 5.07. Acum inteleg de ce nu ne-a sunat pe 2-3.07. Versiunea bancii: De asemenea, propunerea de aprobare a creditului nu a putut fi inaintata departamentului competent din cadrul bancii, intrucat “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” au fost prezentate bancii in data de 23.07.2013, fiind autentificate la notar in aceeasi zi. Versiunea noastra: In data de 22.07.2013, ora 17:24, la aproape o luna de la depunerea documentelor am fost anuntati ca trebuie sa re-facem declaratiile notariale, declaratii autentificate a doua zi de dimineata si duse la banca pe 23.07.2013 la ora 9.30. Pe data de 23.07 am avut o mica cearta cu angajatii bancii pentru faptul ca dupa 15.07 cand s-a primit raportul de evaluare pana in acea zi 23.07.2013 dosarul a stat si a pierdut timpul in sucursala, nu ni s-a dat un motiv concret si s-a promis ca pe 24.07 va pleca spre centru lucru care s-a si intamplat dar era deja prea tarziu. Versiunea bancii: Banca In data de 26.07.2013, un reprezentant al bancii i-a comunicat doamnei Marcu faptul ca e posibil ca plafonul sa fie epuizat pana la momentul la care solicitarea va fi inscrisa in platforma Fondului de Garantare. In aceeasi zi, doamna Marcu a anuntat banca ca renunta la finantare. Versiunea noastra: Va trimit continutul mailului trimis de catre angajatul bancii in data de 26.07 la ora 11.49 "Buna ziua, Am incercat sa va sun Am primit mesaj dimineta ca nu mai sunt fonduri si se asteapta suplimentarea lor (nu a precizat nimeni un termen cat dureaza, se pare ca nu mult) Astept sa ma sunati" La telefon ni s-a spus fondurile sunt epuizate. Am vorbit la alte banci si am primit raspuns ca sa ne miscam repede si sa aducem dosarul. Avand multe acte in dosarul de la banca dumneavoastra ( declaratii, extrase carte funciara noi din 24.07.2013 care le facusem pentru fond) am cerut dosarul. Ni s-a spus ca trebuie sa renuntam la finantare pentru a ni se da. Am trimis mail in care solicitam retragerea dosarului si ni s-a spus sa trecem luni sa-l luam. Luni 29.07 cand am mers sa ridicam dosarul ne-au comunicat ca inca este la centru, lucru care a intarziat depunerea cererii la alta banca si a periclitat obtinerea creditului. Deasemenea am sunat la Telverde: 0 800 800 848 unde mi s-a spus cu parere de rau ca epuizarea fondurilor s-a anuntat pe data de 23.07.2013 si ca dosarul meu nu avea cum sa mai prinda fonduri.(probabil exista inregistrarea acestei convorbiri). Toate datele scrise aici sunt sustinute cu documente si copii ale acestora, precum si cu conversatii tinute cu angajatii bancii pe email. Niciodata nu ni s-a comunicat ca suntem in intarziere, toate actele cerute au fost duse la banca in maxim 48 ore de la solicitare. Momentul cand au fost duse actele, date si ore se pot vedea presupun pe camerele de supraveghere. Doresc rezolvarea cat mai amiabila a problemei .Va stau la dispozitie pentru orice informatie aveti nevoie. Raspunsul de pe conso.ro poate fi catalogat a fi calomnios si doresc reevaluarea acestuia.

    08-08-2013

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam faptul ca ne mentinem punctul de vedere transmis anterior. Ii multumim clientului pentru aspectele sesizate si il invitam sa se adreseze in mod direct bancii, pentru orice alte clarificari pe care le considera necesare.

    D Ad alexandru
    Depozit la termen de la CEC Bank

    Am observat pe site ul C

    Am observat pe site ul CEC Bank o anumita neconcordanta \r\n\r\nLa sectiunea \"Economisire \" pun ca pot deschide un depozit cu dobanda fixa pe termen de 1 luna / 3 luni cu capitalizare\r\n\r\nLa sectiunea \"Lista depozitelor de economisire retrase din oferta CEC Bank \" spun ca aceste depozite la 1 luna /3 luni au fost scoase din oferta bancii\ r\n\r\n\"depozit la termen cu rata fixa a dobanzii 30 zile cu capitalizare 3,90% 1 luna\r\n Depozit la termen cu rata fixa a dobanzii 90 zile cu capitalizare 4,10% Ca sa inteleg bine , nu mai pot constitui depozite la CEC pe 1 luna/3 luni ? Ce se intampla cu cei care au aceste depozite deja , dar nu i-a informat nimeni ? \r\n\r\nMultumesc

    08-08-2013

    Răspuns CEC Bank

    Informatiile postate pe site-ul de internet al Bancii, www.cec.ro - sectiunea Persoane Fizice - Economisire, sunt corecte. Sesizarea clientului a fost cauzata de confuzia intre "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii", aflat in oferta curenta a bancii si "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii 30 zile cu capitalizare", respectiv "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii 90 zile cu capitalizare", care sunt produse de economisire distincte, retrase din oferta bancii. "Depozitul la termen cu rata fixa a dobanzii" se poate constitui pe termene de 7 zile, 1 luna, 3 luni, 6 luni, 9 luni si 12 luni, in LEI, EUR si USD. La scadenta, dobanda cuvenita la suma constituita in depozit se capitalizeaza sau se vireaza in contul curent, conform optiunii clientului. Dobanda este fixa pe perioada de constituire a depozitului. Mai multe detalii despre acest produs de economisire pot fi accesate la adresa https://www.cec.ro/home/persoane-fizice/depozite/depozitul-la-termen-cu-rata-fixa-a-dobanzii-in-lei-si-valuta.aspx

    A TAndrei Tanasa
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua, In luna iuni

    Buna ziua, In luna iunie am depus cere pt un credit prima casa in euro.Pe 30 iulie s-a primit aprobarea finala a creditului comunicandu -ne ca urmatorul pas este transmiterea la fond.depunem si extrasele pt a fi transmise la fond , ni se zice ca dosarul a fost transmis la fond dar nu poate sa ni se dea nr de inregistrare.Dupa insistente la fond aflam ca nu s a trimis si de fapt sistemul electronic Cec nu poate trimite dosarele la fond pe motiv ca "nu mai sunt fonduri". Cum este posibil ca un dosar aprobat fizic sa ramana blocat?ce se va intampla cu cei in situatia asta carora li s a aprobat dosarul in euro dar ulterior constata banca ca nu mai are fonduri????

    07-08-2013

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns clientului in mod direct

    M CMarcu Cristian
    Prima casa de la CEC Bank

    Primesc preaprobarea fin

    Primesc preaprobarea financiara la putin timp ma prezint la banca cu precontractul. Am dus toate actele cerute de banca in cel mai scurt timp. Ni s-a zis ca avem aprobare juridica si financiara si ca este plecat la centru dosarul si de acolo va pleca catre fondul de garantare. Aducem pe 24 iulie extrase carte funciara noi necesare pentru fondul de garantare. Pe 26 iulie suntem sunati ca s-au terminat fondurile, si nu ni se da nici o informatie despre ce inseamna acest lucru. Extrasele de carte funciara noi nu au plecat spre centru ele au ramas in filiala. Persoana care s-a ocupat de dosar este in concediu si orice alta persoana cu care am vorbit mi-a raspuns doar cu nu stiu, nu am informatii. Nu inteleg cum un dosar care era pe ultima suta de metrii sa ramana blocat.

    04-08-2013

    Răspuns CEC Bank

    In data de 13.06.2013, CEC Bank i-a transmis doamnei Marcu Diana, sotia domnului Marcu Cristian, o notificare referitoare la preaprobarea solicitarii de contractare a unui credit oferit de banca in cadrul Programului Prima Casa, domnul Marcu Cristian avand calitatea de codebitor. In notificare se mentioneaza faptul ca aprobarea finala va fi data numai in momentul prezentarii intregii documentatii de credit solicitate de banca, termenul de valabilitate al adresei fiind de 30 zile calendaristice de la data emiterii. Documentatia de creditare nu a fost prezentata integral pana la data de 12.07.2013, cand expira termenul de valabilitate al notificarii de preaprobare. Astfel, documente precum avizul de legalitate si evaluare au fost emise cu intarziere din cauza lipsei unor documente necesare emiterii acestora, documente pe care doamna Marcu le-a prezentat cu intarziere. Pentru efectuarea evaluarii, pe langa actele de proprietate ale imobilului si documentatia cadastrala, se solicita si avizul de legalitate. Intrucat acest document a fost emis in data de 04.07.2013, deplasarea pe teren a evaluatorului a avut loc in data de 05.07.2013 iar raportul de evaluare a fost emis in data de 15.07.2013. De asemenea, propunerea de aprobare a creditului nu a putut fi inaintata departamentului competent din cadrul bancii, intrucat “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” au fost prezentate bancii in data de 23.07.2013, fiind autentificate la notar in aceeasi zi. In data de 26.07.2013, un reprezentant al bancii i-a comunicat doamnei Marcu faptul ca e posibil ca plafonul sa fie epuizat pana la momentul la care solicitarea va fi inscrisa in platforma Fondului de Garantare. In aceeasi zi, doamna Marcu a anuntat banca ca renunta la finantare.

    M JMaria-Timea Juszel
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Am o problema,pe siteul

    Am o problema,pe siteul CEC BANK am gasit un spatiu de inchiriat chiar buna pt spatiul comercial. Spatiul este in judetul Satu Mare,loc Andrid,am mers la sucursal Satu Mare pt informatii in legatura cu procedura de licitatie,reprezentantu de la logistica mi-a spus ca petul oferit sa fie apropiat de pretul cerut.Am depus oferta au cerut 1 euro/mpam oferit 0,80euro/mp cererea a fost respinsa.A doua oara am depus oferta 1 euro/mp dupa ce am predat am observat pe site pretul de pornire este modificata 0,80euro/mp,cat am oferit eu prima data. Mai fac inca un drum(70km)schimb oferta si astep cu nerabdare ziua licitatiei si aztaz primesc raspunsul ca spatiul nu se inchiriaza este propus pt vanzare,pe site nici o schimbare. La CEC asta inseamna negociere cu un singur ofertant ca tot schimba procedura si conditiile? Nu am fost chemata la negociere cu toate ca de 7 ani nimeni nu sa interesat de spatiul respectiv sunt foarte revoltata ca am pierdut timp,bani si speranta in sistemul asta prea complicata pt oameni de rand.Acum nu stiu la cine sa depun reclamatie sau pe cine sa intreb unde am gresit.

    25-07-2013

    Răspuns CEC Bank

    Referitor la sesizarea doamnei Maria-Timea Juszel din Carei, va comunicam urmatoarele: In cadrul licitatiei organizate de CEC Bank in data de 30.05.2013, avand ca obiect inchirierea spatiului din localitatea Andrid, judetul Satu Mare, pretul oferit de catre doamna Maria Timea Juszel s-a situat sub pretul de pornire de 1 euro/mp. Din acest motiv, cererea doamnei Juszel a fost respinsa. In cadrul celei de-a doua licitatii organizate de banca in data de 27.06.2013, pretul a fost redus la 0,82 euro/mp iar anuntul postat pe site-ul de Internet www.cec.ro a fost actualizat corespunzator. In urma ofertei de pret depuse de catre doamna Juszel si a conditiilor impuse in cadrul negocierilor dintre parti, banca a decis in final respingerea ofertei inaintate. Doamna Juszel a fost contactata telefonic de catre un reprezentant al CEC Bank Sucursala Satu Mare, fiindu-i comunicat faptul ca oferta a fost respinsa si ca spatiul in cauza este posibil sa fie oferit in viitor spre vanzare.

    M IMaria Ionela
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Prima experienta avuta c

    Prima experienta avuta cu aceasta banca este si ultima. Angajata bancii se afla intr-o stare vizibila de nervozitate inca din momentul in care mi-a raspuns la salut. Toate intrebarile mi-au fost adresate pe un ton rastit, nu mi-a raspuns clar la nicio intrebare, mi-a oferit consultanta un alt client care statea la rand. Doamna de la ghiseu mi-a spus, tipand, ca nu stiu ce vreau. Este vorba de sucursala CEC BANK Theodor Pallady.

    24-07-2013

    Răspuns CEC Bank

    Ii multumim clientei pentru mesajul transmis si dorim sa o asiguram ca tratam cu seriozitate toate sesizarile cu privire la activitatea salariatilor nostri. Mesaje de acest gen ne ajuta sa imbunatatim serviciile oferite si sa venim in intampinarea clientilor nostri cu solutii eficiente si accesibile. Suntem preocupati in permanenta de o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a CEC Bank.

    I MIonut Marcu
    Prima casa de la CEC Bank

    Incerc sa ma informez as

    Incerc sa ma informez asupra unui credit Prima Casa. Mi s-a explicat, la o sucursala CEC Bank, ca Dobanda anuala efectiva (DAE) se calculeaza adunand Euribor (astazi 0,22%) si dobanda (4%). S-a facut o simulare de rembursare a creditului, dar acolo DAE este de 4,3%. Apare o diferenta de 0,08% pe care doamana de la ghiseu nu a reusit sa mi-o explice. Ce e drept diferenta nu e mare, dar in timp poate banca decide sa o schimbe (mareasca). Doresc sa aflu doua lucruri: 1.Cum se calculeaza DAE. 2. Cum se poate face o plangere impotriva unui angajat CEC Bank, pentru ca "doamna" de la ghiseu s-a comportat execrabil cu mine desi i-am spus ca ma face sa ma simt prost. Mi-a zis ca daca doresc sa aflu cum se calculeaza DAE sa fac o cerere la director. I-am spus ca nu stiu cum se face asta si as dori sa-mi explice cum se face (daca exista formular tipizat, daca trebuie alte documente, etc.). A raspuns tipand in gura mare ca are clienti care asteapta la coada. Apoi nu se mai putea opri din invocat Divinitatea in gura mare("Doamne ferste, da' cum sa nu stiti sa faceti adresa?", Doamne .... asa ceva nu am mai auzit etc."). Va sfatuiesc pe toti sa evitati aceasta banca deoarece serviciile sun similare cu cele din anii dinaintea revolutiei.

    15-07-2013

    Răspuns CEC Bank

    Referitor la mesajul domnului Ionut Marcu din Bucuresti, va comunicam faptul ca salariata bancii i-a oferit clientului toate informatiile referitoare la credit si a efectuat calculul DAE in mod corect. Conform ofertei de creditare pusa la dispozitia clientului cu titlu informativ, pentru un credit "Prima noastra casa" in valoare de 50.000 euro, acordat pe o perioada de 360 luni, cu dobanda de 4,22% (in vigoare la aceasta data), valoarea DAE este de 4,30%. Avand in vedere ca banca noastra nu percepe comisioane pentru acest produs, in calculul DAE nu intra decat dobanda anuala, respectiv 4,22%. Diferenta dintre valoarea dobanzii anuale (4,22%) si valoarea DAE reiesita in urma calculului (4,30%) este datorata formulei de calcul a dobanzii DAE prevazuta de reglementarile cuprinse in Anexa 1 la OUG 50/2010 publicata in MO 0389/11.06.2010 si impusa prin cadrul legal in cazul tuturor institutiilor bancare, care a fost implementata in sistemul informatic al bancii si aplicata in consecinta. Conform prevederilor mentionate, DAE nu reprezinta direct dobanda ci este rezultatul unei formule mai complexe, care depinde pe langa dobanda si de durata de creditare, data ultimei rambursari s.a.

    M PMARIAN POSTELNICU
    Cont curent de la CEC Bank

    Buna seara, Ma numesc

    Buna seara, Ma numesc Postelnicu Marian domiciliat in Braila str. Rahova nr.451, am contract un credit ipotecar in anul 2011 la CEC Bank judetul Braila nr.CL00410111092661/28.10.2011. Cand am luat creditul au fost deschise doua conturi curente unul in RON si unul in EURO. In fiecare luna contul de RON trebuie alimentat pentru comisionul lunar. De ce trebuie sa tin doua conturi? La contractul de creditul am comision lunar de administrare. Am fost la ghiseu sa platesc luna aceasta si am intrebat la casierie de ce trebuie sa platesc acest comision si functionara de acolo mi-a raspuns ca daca nu depun RON se incaseaza automat din contul de EURO comisionul. Eu doresc inchiderea contului in RON deoarece nu fac tranzactii pe acest cont si polita de asigurare o pot intocmi eu la societatile agreate de CEC BANK la data scadentei. Mentionez ca nu am bani sa sustin veniturile banci din buzunarul meu, fiind banca de stat functionari nu sunt bine pregatiti sa informeze clientul deoarece cand intrebi habar nu au ce sa raspunda intreaba alt coleg si nu capat un raspuns corect. Doresc stornarea comisionului de admnistrare cont retinut abuziv de la inceputul perioadei. Contul detinut la CEC BANK in RON este RO16CECEBR0108RON0583440. Astept raspunsul dvs., in caz contrar ma adresez si la ANPC pentru a depune o sesizare referitor la comisionul care se incaseaza abuziv. Multumesc.

    22-05-2013

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns domnului Postelnicu Marian in mod direct

    V AVulpe Alexandru
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Fiindca aveam nevoie sa

    Fiindca aveam nevoie sa schimb ceva valuta, m-am orientat spre cec bank. Avea unul dintre cele mai bune cursuri (mai bun chiar si decat casele de schimb valutar). In februarie cand leul ajunsese la minimul ultimelor luni (4,33), la cec schimbai cu 4,35. Boierie. La ghiseu in schimb, groooaznic de incet. Cucoana, desi avea aparatul de numarat bani langa ea, mi-a numarat leii cu mana (!?). Am stat o vesnicie. Noroc ca era dimineata, nu prea era lume. Rasf?t. A doua oara nu am mai fost asa norocos. E si vina mea pt ca m-am nimerit aproape de ora inchiderii. Dupa ce am stat cred ca circa 20 min cu un singur client in fata mea (ce spuneam mai sus de rapiditatea functionarilor), bineinteles ca nu mai aveau valuta, ca se vanduse toata la cursul bun pe care-l aveau. Noroc ca am gasit la o casa de schimb valutar din zona si cu 0,5 lei mai mic cursul. Insa daca vreti o alternativa la casele de schimb valutar, daca nu aveti incredere in ele (desi multe opereaza ok) cec bank chiar ofera un curs bun.

    15-05-2013

    B FBeniamin Florea
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Desi salariul este depus

    Desi salariul este depus in contul meu, tranzactionarea catre bancomat se face mult mai tarziu,dureaza cel putin 24 de ore, datorita acestui fapt ma gindesc sa schimb banca,si nu sint singurul client,cred ca ar fi cazul sa luati masuri,,,

    15-03-2013

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns domnului Beniamin Florea in mod direct

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie