top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 356 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V DVIRGIL DRAGU
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua! Numele meu es

    Buna ziua! Numele meu este Dragu Virgil sunt din BRAILA si m-am hotarat de aceasta data sa va relatez faptul ca angajatele CEC-BANK BRAILA AGENTIA VIDIN nu respecta sub nici o forma programul de lucru afisat pe usa dand dovada de multa impertinenta in momentul in care le explici cum ca nu este ora inchiderii (vino maine! s-a inchis-si ti-a inchis gura). Incerc sa va spun ca mai suntem si angajati ca ne invoim de la program sa prindem deschis la cec sa ne platim datoriile.Vizavi de aceasta se poate verifica cu certitudine ora si minutul la care se inchide unitatea (prin sistemul video din interior) pentu public,eu intelegand prin acel orar afisat ca pot intra in unitate la 16-30 si sa ies cand isi termina treaba doamna de la ghiseu. Angajatele sunt de varsta pensionarii si probabil le este greu se tina pasul cu tehnologia sa se miste mai repede sau or fi alte motive pe care doresc sa mi le comunicati.Tare as fi vrut sa fac aceasta sesizare catre un organ competent si sa fiu pus fata in fata cu acestea-sunt tineri care doresc un asemenea loc de munca iar cei cel au s-au plictisit de bine-din cauza asta probabil ca au si clientela!

    17-04-2012

    Răspuns CEC Bank

    Referitor la mesajul domnului Virgil Dragu din Braila, precizam faptul ca in urma verificarilor efectuate, aspectele sesizate nu se confirma. In data de 17.04.2012, salariatii CEC Bank Agentia Nr. 1 din cadrul Sucursalei Braila au continuat lucrul cu publicul si dupa ora de inchidere, respectiv 16.30, deservind cu promptitudine toti clientii existenti. Mentionam ca toti salariatii CEC Bank au experienta in utilizarea aplicatiilor bancii si au urmat mai multe cursuri de perfectionare in domeniul abordarii si cunoasterii clientelei. Il invitam pe domnul Dragu la sediul unitatii CEC Bank pentru a clarifica aspectele care l-au nemultumit si pentru a efectua, pe viitor, cu incredere, operatiuni la banca noastra. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

    A PAlexandra Popa
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Referitor la sesizarea d

    Referitor la sesizarea domnului Varga Iosif din Hunedoara, va comunicam urmatoarele: Casiera a incasat taxa completa pentru un pasaport biometric, respectiv 246 lei (214 lei + 32 lei taxa consulara), intrucat clientul nu a precizat, anterior efectuarii operatiunii, faptul ca achitase deja la Trezorerie taxa de 32 lei. Conform Conventiei incheiate de banca cu RA APPS privind incasarea de sume pentru emiterea unui pasaport, din contul colector al RA APPS nu se pot face restituiri de sume, ci numai incasari. Pentru recuperarea sumei achitate in plus, domnul Varga Iosif trebuie sa se adreseze in scris la RA APPS sau la Trezorerie, in functie de chitanta pe care a folosit-o pentru eliberarea pasaportului. Oltea Belciuganu Director Marketing si Comunicare CEC Bank

    26-01-2012

    I VIOSIF VARGA
    Probleme diverse de la CEC Bank

    BUNA ...IN 20.01.2012 IN

    BUNA ...IN 20.01.2012 IN JURUL OREI 13 AM INTRAT IN UNITATEA CEC BANK ,SITUATA PE BLD.IULIU MANIU DIN MUNICIPIUL DEVA PENTRU A PLATI CONTRAVALOAREA TAXEI PENTRU ELIBERAREA UNUI NOU PASAPORT...DUPA CE AM DAT CARTEA DE IDENTITATE ,DOANMA POSTOLACHE VALERIA A INCEPUT OPERATIUNEA DE INCASARE A PLATII IAR LA FINAL MI-A CERUT O SUMA MAI MARE , EU INTREBAND-O DE CE ?DOAMNA POSTOLACHE A SPUS CUM DE CE?MI-A DAT DOUA CHITANTE ,SUMA FIIND CORECTA ,DAR EU AM PLATIT O TAXA DE 32 RON LA ADMINISTRATIA FINANCIARA ANTERIOR.IN CONCLUZIE I-AM SPUS CA EU AM O TAXA PLATITA SI RENUNT LA CHITANTA DE 32 RON.FOARTE INDIGNATA DOAMNA POSTOLACHE VALERIAM MI-A SPUS CA NU SE POATE ANULA CHITANTA ...FAPT PE CARE NU L-AM INTELES...RECOMANDAND TOTODATA SA MERG LA ADMINISTRATIA FINANCIARA SA REZOLV ACOLO CU CHITANTA PE CARE AM PLATIT-O ANTERIOR.CONSIDER ATITUDINEA NEPROFESIONALA EU ASTEPTAND SA AJUTE DANSA ,O DATA CE A GRESIT ...NU MAI ZIC ,IN TIMP CE IMI RECOMANDA TOATE ASTEA, CEL PUTIN 3 CLIENTI AU REVENIT DE LA DIRECTIA PASAPOARTE DEOARECE NU AVEAU TOATE DATELE PE CHITANTE{ MA GANDESC CA SE POATE VERIFICA}IAR IN TIMP CE CORECTA MANUAL {STERSATURI SI TAIETURI} EU ASTEPTAM...ASADAR ROG A SE LUA MASURI DE SANCTIONARE A FUNCTIONAREI SI A SEFEI DE UNITATE DEOARECE NU AU VRUT SA-MI SPUNA NUMELE DOAMNEI DECAT DUPA CE AM INCEPUT SA AMENINT VERBAL CU O SESIZARE CATRE SUPERIORII DANSEI...{MENTIONEZ CA NICI O FUNCTIONARA NU ARE ECUSON DE IDENTIFICARE}..IN SPERANTA CA CELE RELATATE DE MINE NU VOR RAMANE FARA ECOU ...O ZI BUNA ,CU STIMA VARGA

    23-01-2012

    Răspuns CEC Bank

    Referitor la sesizarea domnului Varga Iosif din Hunedoara, va comunicam urmatoarele: Casiera a incasat taxa completa pentru un pasaport biometric, respectiv 246 lei (214 lei + 32 lei taxa consulara), intrucat clientul nu a precizat, anterior efectuarii operatiunii, faptul ca achitase deja la Trezorerie taxa de 32 lei. Conform Conventiei incheiate de banca cu RA APPS privind incasarea de sume pentru emiterea unui pasaport, din contul colector al RA APPS nu se pot face restituiri de sume, ci numai incasari. Pentru recuperarea sumei achitate in plus, domnul Varga Iosif trebuie sa se adreseze in scris la RA APPS sau la Trezorerie, in functie de chitanta pe care a folosit-o pentru eliberarea pasaportului. Oltea Belciuganu Director Marketing si Comunicare CEC Bank

    I Cilie caraghiaur
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Ar fi nevoie de sucursal

    Ar fi nevoie de sucursale mai bine plasate strategic in mun iasi

    13-01-2012

    E MEmilia Mandalac
    Schimb valutar de la CEC Bank

    Am dorit sa schimb la ag

    Am dorit sa schimb la agentia Baba Novac o suma de Euro, dar acolo casiera (Paraschiv Valentina) mi-a spus ca: "A, nu pot sa schimb cat doriti dumneavoastra, ci maxim 100 de Euro, hai 200 Euro, ca nu mai am bani si azi am schimbat o gramada de Euro.." Eu zic: "Cum asa? Pai daca nu mai aveti lei de ce nu afisati un anunt ca nu mai aveti lei si deci nu mai schimbati valuta? Cum adica imi schimbati 100, hai 200 Euro? Suntem la piata?" Ma rog, nu este prima oara cand mi se intampla astfel de situatii dubioase la aceasta agentie si cu aceeasi persoana mai sus mentionata. Pe panoul electronic si pe internet, rata de schimb era de 4,33 lei la cumparare Euro. In momentul cand mi-a facut schimbul, aceeasi casiera, imi face schimbul nu cu cat era afisata in banca rata de schimb, ci cu 4,32 lei. Intreb: "Nu cumva ati gresit rata de schimb? Vad ca-i alta afisata!" Imi raspune sec: "S-a schimbat!" Eu, deja fara cuvinte, intreb: "Cum s-a schimbat? Cand s-a schimbat? De cand introduceti in calculator s-a schimbat cursul? Cum asa?" Imi raspunde: "Mda ca tot eu trebuia sa-l modific si pe afisaj, da' n-am avut timp. La 14.26 s-a modificat. Ce, nu mai vreti sa va schimb?" Eu zic: "Nu doamna, schimbati-mi asa, ca doar imi faceti o favoare! Dar va rog sa-mi spuneti cum va numiti!" Nu are rost sa intru in amanunte referitoare la comportamentul "profesional" al angajatilor acestei agentii...Va rog sa luati toate masurile necesare ca astfel de incidente sa nu se mai repete. Citez din replica casierei: "Oricine poate face rau, da' bine nu oricine." Asta argumenteaza de fapt decizia solitara a casierei de a hotari cat si cum isi indeplineste sarcinile de serviciu in cadrul CEC Bank - Baba Novac...

    12-01-2012

    A PAurora Patrascu
    Depozit la termen de la CEC Bank

    Este posibil ca o suma d

    Este posibil ca o suma de 25.000,00 depusa in anul 1993, in prezent sa aiba valoare0 (zero)?Suma aceasta a fost depusa la CEC BANK , iar anul acesta era termenul scadent cand puteam sa intru in posesia banilor iar raspunsul a fost ca acel carnet cec de fapt era cu valoare 0(zero).

    25-11-2011

    A Dalina dobre
    Leasing auto de la CEC Bank

    am facut o cerere la age

    am facut o cerere la agentia Peri(cec bank) acum o saptamana pt niste bonuri care ami trebuiau la lizingul unei masini. Nu miau venit nici la ora actuala iar dnade la cec habar nu are sa ma informeze despre aceasta problema. Va rog ajutatima ajutatima cu aceasta informatie. Multumesc

    04-07-2011

    O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
    Card de credit de la CEC Bank

    Referitor la sesizarea d

    Referitor la sesizarea domnului Ene Ionut Adrian, facem urmatoarele precizari: Incepand cu data de 21.06.2010, cand au intrat in vigoare prevederile OUG nr.50/09.06.2010, tuturor creditelor persoanelor fizice din portofoliul CEC Bank aflate in derulare li s-a aplicat noua formula de dobanda compusa din ROBOR si marja. CEC Bank utilizeaza ca indice de referinta ROBOR 3M, modificabil trimestrial. In luna iunie 2010, marja fixa a fost stabilita conform ROBOR 3M utilizat de Banca pentru trimestrul II, respectiv ROBOR la 01.04.2010. Aplicarea prevederilor OUG nr.50/2010 nu a influentat nivelul ratei dobanzii in trimestrul al II-lea al anului 2010. Astfel, conform prevederilor art. 37 din ordonanta mentionata, dobanda la creditul contractat de domnul Ene Ionut Adrian, care in iunie 2010 era 16,95%, a ramas tot 16.95% (compusa din ROBOR 3M/trim. II de 5.68% + marja de 11,27 p.p.). Ca urmare a precizarilor A.N.P.C, transmise Bancii in data de 24.08.2010, cu privire la implementarea prevederilor art. 37, lit. a din OUG nr.50/2010, Banca a procedat la recalcularea dobanzii creditului in functie de cotatia ROBOR din data de 21.06.2010 si a stabilit, pentru creditul domnului Ene Ionut Adrian, o marja de 10,11 p.p. Diferenta rezultata in urma recalcularii a fost virata in contul clientului.

    10-06-2011

    I EIonut Ene
    Card de credit de la CEC Bank

    Experienta CEC Bank pers

    Experienta CEC Bank personala. In cautarile mele in 2009 pentru un card de credit am ajuns la un produs foarte bun la momentul respectiv din mai multe puncte de vedere: DAE, valoarea creditului etc. Toate bune si frumoase, aprobare etc, pana la momentul OUG 50/2010. SI AICI a inceput dispretul fata de client a carui valoare a cardului de creditului este mic si nu miliarde, al meu e in jur de 80 milioane lei. Am fost la banca sa cer informatii referitoare la aceasta OUG 50/2010. Daca nu mergeam se considera acceptare tacita. Inca nu erau pregatiti cu actele aditionale era la inceput nu incepuse tam tam la tv. Am revenit dupa o perioada si am studiat actul aditional - pe primul - ca dupa a inceput cu modificari, vrajeli. Pentru inceput precizez modul de calcul inainte si dupa OUG 50/2010. Inainte dobanda era = Prime rate in jur 11% (care continea Robor + ceva procente max 7% adaos :) ) + Mr marja de risc care era 7% in cazul meu. Asadar in jur 18-19 % dobanda standard la care se mai adauga alte comisioane si ajungem la DAE sa fie la 22 %. In actul aditional OUG 50/2010 dobanda = Robor + Mr marja de risc. Dispare termenul de prime rate si nu mai pot adauga decat Robor care la momentul respectiv era numai 6% si normal lor nu le-a placut ca de la 11% cat era prime rate sa scada la 6% nu e bine si atunci vine socul: MAJORAM MARJA DE RISC. (ILEGAL FIINDCA IN CONTRACT DE EMITERE SI CHIAR IN ACTUL ADITIONAL SECTIUNEA 2 ART. 1B) SE PRECIZEAZA CLAR: Marja de risc pentru fiecare client se stabileste individual de catre banca functie de bonitate finaciara categoria de risc in care este incadrat clientul ca urmare a evaluarii de risc de tip soio-demografic. MARJA RAMANE FIXA PE PERIOADA VALABILITATII CONTRACTULUI IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE IN VIGOARE. I-AM PRECIZAT FUNCTIONAREI DE ACEASTA SITUATIE in act aditional era dobanda = robor care era in jur de 6% atunci (PUTEA SA FIE SI 11% SI 12% VARIAZA) + marja de risc care trebuia sa ramana 7% dar au majorat-o la 11,5% CA SA LE IASA LOR 18 % DOBANDA TOTALA. Dupa sesizare au mai venit cu alt acte in care era 11% si tot asa ca sa vezi dobanda totala e mai mica si tot asa, si-a chemat si sefa si aici SOC RASPUNS SUNTETI PREA MIC SA VA MICSORAM DOBANDA, SUNT ALTII CU VALORI MARI :) La intrebarea cum fac sa scriu o reclamatie, raspuns: pai tot la mine vine :) Intrebare pentru CEC Bank: ATI MAJORAT MARJA DE RISC, ATI INCALCAT PREVEDERILE CONTRACTULUI DE CREDIT DE LA 7 % LA 11 %. RASPUNS : DATI-NE IN JUDECATA DACA NU VA CONVINE. PRECIZEZ CA ROBOR OSCILEAZA SI NU TINE DE NIMENI, POATE SA FIE 6%, 7%, 8%, 9% ETC, DAR MARJA RE RISC RAMANE FIXA. DAE REZULTA DIN DOBANDA + COMISIOANE ATENTIE CLIENTI VECHI SI NOI LA MARJA. IN CONCLUZIE DOAR CU JUDECATA IN ROMANIA, IN TRIBUNAL, SE RESPECTA O CLAUZA CONTRACTUALA.

    30-05-2011

    Răspuns CEC Bank

    Referitor la sesizarea domnului Ene Ionut Adrian, facem urmatoarele precizari: Incepand cu data de 21.06.2010, cand au intrat in vigoare prevederile OUG nr.50/09.06.2010, tuturor creditelor persoanelor fizice din portofoliul CEC Bank aflate in derulare li s-a aplicat noua formula de dobanda compusa din ROBOR si marja. CEC Bank utilizeaza ca indice de referinta ROBOR 3M, modificabil trimestrial. In luna iunie 2010, marja fixa a fost stabilita conform ROBOR 3M utilizat de Banca pentru trimestrul II, respectiv ROBOR la 01.04.2010. Aplicarea prevederilor OUG nr.50/2010 nu a influentat nivelul ratei dobanzii in trimestrul al II-lea al anului 2010. Astfel, conform prevederilor art. 37 din ordonanta mentionata, dobanda la creditul contractat de domnul Ene Ionut Adrian, care in iunie 2010 era 16,95%, a ramas tot 16.95% (compusa din ROBOR 3M/trim. II de 5.68% + marja de 11,27 p.p.). Ca urmare a precizarilor A.N.P.C, transmise Bancii in data de 24.08.2010, cu privire la implementarea prevederilor art. 37, lit. a din OUG nr.50/2010, Banca a procedat la recalcularea dobanzii creditului in functie de cotatia ROBOR din data de 21.06.2010 si a stabilit, pentru creditul domnului Ene Ionut Adrian, o marja de 10,11 p.p. Diferenta rezultata in urma recalcularii a fost virata in contul clientului. Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank

    S RStanica R.
    Credit nevoi personale de la CEC Bank

    Mama mea are un credit d

    Mama mea are un credit de nevoi personale la CEC Bank deschis in Braila si vrea sa plateasca anticipat o anumita suma. S-a dus la o agentie CEC (in Bucuresti) sa afle ce trebuie sa faca in acest sens, care sunt conditiile, ce comisioane sunt etc. I s-a dat o cerere in care trebuia sa specifice suma care urmeaza sa fie platita anticipat si trebuia sa bifeze una din cele 2 variante de rambursare: Una in care se micsora rata si termenul de rambursare ramanea acelasi (fara comision de rambursare). A doua varianta era ca rata sa ramana la fel, dar cu micsorarea termenului si se specifica un anumit comision de rambursare (a carui valoare operatoarea nu o stia ) Daca tot i s-a oferit "sansa" de a alege , a cerut o simulare pentru fiecare varianta. Raspunsul a venit prompt "Nu se poate." "Calculatorul nu da asa ceva!" Doar dupa ce alimentati contul cu suma respectiva si dupa ce depuneti cererea va putem da alte informatii." Ce ar trebui totusi sa faca ? Sa dea cu banul? Este o cerere iesita din comun?

    13-12-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie