top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

Scor: 2 | 181 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    B RBianca Ruse
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Vreau sa va spun ca am a

    Vreau sa va spun ca am avut surpriza neplacuta sa constat ca Raiffeisen Bank nu mai este ce era odata ,am avut o colaborare frumoasa pana la un moment dat cand am avut unele probleme financiare ,situatia mea a trecut la un incompetent si un prost crescut cum rar intalnesti in viata ,care el vorbeste el raspunde si il voi da in judecata ,nu este ok ca viata unor oameni sa depinda de niste mitocani ..incompetenti....prost crescuti ....si lista poate continua

    26-03-2015

    M HMadalina Huzuneanu
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    In data de 24 februarie

    In data de 24 februarie 2015, am vrut sa retrag suma de 400 lei de la un bancomat ce apartine Bancii Transilvania, de pe un card Raiffeisen. Tranzactia a esuat, suma de bani nu a fost eliberata de aparat, insa banii mi-au fost retrasi din cont. Desi, am sesizat imediat Banca Raiffeisen cu privire la evenimentul neplacut si m-am plans de faptul ca am fost prejudiciata, singurul lucru pe care l-am obtinut a fost numarul sesizarii. Dupa o luna, am primit un mesaj pe telefonul mobil, prin care banca, al carei client sunt de cativa ani, ma anunta ca solicitarea mea necesita timp suplimentar de analiza. I-am contactat la nr. de telefon 021 306 3002, iar raspunsul a fost : Trebuie sa asteptati 45 zile, pentru ca Banca Transilvania, cea care are bancomatul buclucas, nu ne-a oferit niciun raspuns. Concluzie: Din cauza unui bancomat posibil defect, eu am ramas fara 400 lei si astept, in continuare, rezultatul celebrei investigatii, de 30 zile... Si atunci ma intreb: "Unde este siguranta banilor mei ?"...

    25-03-2015

    A PAdelin Placintaru
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Am acesat un credit Prim

    Am acesat un credit Prima Casa in octombrie 2014. Sunt foarte multumit de colaborarea cu Raiffeisen, in special datorita Dnei Elena Nagy de la agentia Decebal. Este o persoana foarte serioasa si profesionista. A fost nevoie sa ajung doar de doua ori la banca, deci un efort minim din partea mea. Restul s-a desfasurat via email si telefonic si in aproximativ trei saptamani creditul era deja aprobat. Anterior am incercat sa obtin acelasi credit la BCR agentia Plazza Romania si ING agentia 1 Decembrie unde teoretic creditele ar fi fost mai ieftine, dar am avut nesansa sa întâlnesc oameni care nu au nici o treaba in acest sens. Nu pot sa-mi exprim o parere despre respectivele banci pentru ca nu am ajuns sa lucrez cu acestea din cauza unor persoane care nu au ce cauta acolo. La Raiffeisen am ajuns aproximativ pe ultima suta de metri, dar s-a rezolvat neasteptat de repede si simplu.

    10-03-2015

    C DConstantin Dinculescu
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    am avut o experienta nep

    am avut o experienta neplacuta in sensul ca mergi sa faci un credit de refinantare la raifaisen ,duci toate actele care atesta veniturile ,dar nu ti se ia in considerare contractul de inchiriere pe motiv ca mai are o luna si expira ,desi eu am dat declaratie ca voi face contracte pe toata perioada de finantare ,pe langa acest fapt la suma care o ai de plata iti mai adauga 10 la suta pe care tii vireaza ulterior in cont dar iti ia dobinda si la acestia ,iar angajatii banci nu stiu sa lamureasca aceste aspecte motivind ca ei nu au posibilitatea sa comunice cu banca centrala

    21-02-2015

    C OCatalina Otelea
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    In octombrie 2014 m-am

    In octombrie 2014 m-am hotarat sa accesez creditul "Prima Casa". Am ales Raiffeisen fiind clienta veche si totodata gandidu-ma la serviciile bune pe care in mod normal, o banca austriaca ar fi trebuit sa le furnizeze. Dupa cum spuneam, in octombrie m-am prezentat cu actele necesare obtinerii creditului Prima Casa, aprobarile le-am primit destul de rapid, la mijlocul lui noiembrie am facut evaluarea, toate bune si frumoase pana cand primesc un telefon de la banca, in care mi se comunica faptul ca au o limita de minim 40 de mp la apartamentele de doua camere, al meu avand 39.87, urmand sa se ceara o derogare speciala(de care nu am fost informtata cand actele au fost depuse). Aceasta derogare speciala a venit dupa 3 saptamani de asteptare. Pe 15 decembrie am fost informata ca dosarul meu va pleca la fond deoarece era in regula... Ei bine, va scriu, astazi 04.02.2015, timp in care dosarul meu n-a ajuns la fond, mai mult decat atat, conform regulilor interne a celor de Raffeisen, toate documentele pe care le-am furnizat(adeverinta de salariu, declaratie notariala pe proprie raspundere ca nu detin un alt imobil, aviz financiar si juridic, etc) au expirat, deoarece au trecut 3 luni de la depunere, iar eu va trebui sa reiau intregul proces. Din cate am inteles din surse neoficiale, persoana care s-a ocupat in centrala de dosarul meu a intrat in concediu, care desigur ca nu si-a redistribuit munca asa cum era normal... In tot acest timp am scos 6 serii a cate 4 extrase de carte funciara, am prelungit antecontractul de 3 ori. Pe langa faptul ca am asteptat atat de mult, acum sunt obligata sa platesc din nou declaratia notraiala, alte extrase de carte funciara,act aditional, etc....De ce trebuie sa reiau procesul si sa platesc din vina unei angajate care nu si-a facut treaba??? Ce s-a intamplat cu dosarul de pe 15.12.2014 pana acum?? sunt intrebari pe care le-am pus intr-o reclamatie la care nu am primit raspuns. Mi-am expus experienta neplacuta pe care am avut-o cu aceasta banca in speranta ca viitorii posibili clienti, sa aiba in vedere si situatia negativa cu care ma confrunt. In concluzie, nu recomand in veci aceasta minuntata banca. va multumesc !

    04-02-2015

    C CCristian Cojocaru
    Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

    Furios pe o institute de

    Furios pe o institute de camatareala proasta ! Pentru ca ca banca considera sa angajeze oameni de cea mai slaba pregatire si calitate, poate din pricina costurilor, lacomiei actionarilor, etc.., actele generate de acestia in numele bancii sunt gresite de foarte multe ori. Chiar departamentul de legal este "populat" cu astfel de specimene, care in aceeasi fraza , in acelasi context, editeaza si intocmesc acte care ajung sa contravina legii. Aceste documente sunt mai greu de identificat de client, pentru ca nu toti avem pregatire in drept si cutuma uzantelor si a procedurilor legale.

    04-02-2015

    M BMihai Bercu
    Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

    Am cautat calificativul

    Am cautat calificativul 0 (zero - foarte slab) ca sa pot da o marime a incompetentei, indiferentei fata de client, promptitudinii nule a angajatilor din serviciul Raiffeisen Direct, insa nu l-am gasit. (din fericire pentru ei ) Mi-am dechis cont la dansii in februarie 2013, obligat fiind de angajator ca singura optiune ptr mine in ceea ce priveste Banca, pentru virament salariu lunar. M-am prezentat la Sediul din Calea 13 Septembrie, Nr. 221-225, Sector 5, pentru deschiderea unui cont de salariat/cont curent, cu precizarea repetata ca acest cont are o destinatie precisa: virare salariu iar contul ar trebui sa fie supus intelegerii dintre firma angajatoare si banca raiffeisen. Mentionez ca la data respectiva nu stiam despre ce intelegere  angajator-banca era vorba. Urma sa aflu ulterior, dupa 1 an si 10 luni, intamplator, dintr-o discutie cu colegii de serviciu care erau datele acelei intelegeri: comisioanele pentru interogare sold si extragere ATM erau zero. Insa nu si la mine. De 1 an si 10 luni am fost taxat pentru fiecare RON scos de la bancomatele bancii Raiffeisen, fara ca cineva sa sesizeze si sa indrept acest lucru (!). In schimb, eram bombardat cu telefoane despre carduri de cumparaturi, credite si alte mizerii. In Octombrie 2014, am fost la sediul Raiffeisen din 13 Septembrie pentru a incerca sa clarific care e de fapt conventia dintre Angajator si Banca si sa intreb de ce nu s-a aplicat in tot acest timp. Domnisoara de acolo (A.C.) a gasit intradevar acel agreement dintre cele 2 entitati, si, evident s-a trecut la calculul comisioanelor percepute eronat de catre banca, mai precis din februarie 2013. Am facut cerere/reclamatie pentru restituirea acestei sume dar si o cerere de schimbare de tip de abonament; de pe Eficient pe Standard. Aici a inceput distractia: domnisoara A.C. n-a stiut sa-mi dea un timp de asteptare pentru aceste 2 cereri/reclamatii; bineinteles ca dupa 4-5 zile lucratoare am inceput cu telefoanele la sediul lor, mai ales ca trecerea la tipul de abonament Standard s-a facut in 2 zile lucratoare. Dupa ce s-au plictisit si enervat pe/de mine, pentru ca simteai nervozitatea angajatul Raiffeisen de partea cealalta a firului, mi s-au dat mai multe cateva (1-2) termene de rezolvare, un 30 de zile lucratoare initial, apoi 45 de zile lucratoare. Dupa fix 40 de zile lucratoare, echivalentul a 60+ de zile calendaristice, timp in care am facut si sezizari telefonice prin Raiffeisen Direct (cu rezultate ZERO de fiecare data), am primit un telefon de la angajata G.D., cea care initial imi deschisese contul in 2013 februarie, sa-mi comunice urmatoarele: Banca nu poate face absolut NIMIC iar VINA pentru aceasta situatie este impartita. Prin urmare, si eu sunt vinovat pentru ca dansa nu si-a facut treaba. Am intrebat cum se poate rezolva sau aplana aceasta situatie pentru ca eu doresc restituirea sumei repspective iar solutia a fost: banii mi-i va da dansa din propriu buzunar la primul salariu, lucru care s-a si intamplat. Prin urmare, BANCA nu o sa va plateasca niciodata niciun ban, insa angajatii ei, DA. Lunile Octombrie si Noiembrie 2014 au fost de cosmar, in ceea ce priveste comisioanele de administrare lunara: am fost taxat si ptr internet banking, abonament standard si abonament eficicient la un loc. Ajunsesem la un comision total de 12.90 ron /luna si incepusem sa ma intreb daca nu cumva eram un client VIP al bancii. Am sunat la Raiffeisen Direct, fara niciun rezultat dupa o saptamana, m-am prezentat personal la sediul Bancii, problema s-a rezolvat in 2 minute, 2 clickuri, prin stornare comision. Asta s-a intamplat in Octombrie. In Noiembrie, aceeasi problema, suprataxare, comisionat pentru 2 tipuri de abon, am sunat la Direct intreband daca e nevoie ca pe fiecare luna de acum incolo, sa ma prezint la banca pentru aceasta stornare (?!!). Cei de la Raiffisen Direct m-au linistit, spunandu-mi ca e  vorba de o, citez, "eroare de sistem". Bineinteles ca a trecut o saptamana si problema nu a fost rezolvata, am sunat la Banca, pentru ca sa mi se comunice ca problema e inca in Centrala si se va rezolva pana la sfarsitul zilei. Bineinteles ca nu s-a rezolvat in acea zi, ci in ziua urmatoare, cand mi s-a facut stornare, insa mi s-a gresit IAR, de catre domnisoara A.C., grila de comisionare si am fost, bineinteles, taxat de la ATMuri bancii. Daca timp de 2 luni +, incerci si nu reusesti sa schimbi un nenorocit de tip de abonament sau o grila de comisionare, eu zic ca e de bun augur sa te duci acasa si te apuci de altceva. Mi s-a adus la cunostinta faptul ca domnisoara A.C. face multa munca de teren dar si de birou, insa, dupa mine, mai bine ar ramane doar la una dintre ele. E clar ca nu le poate face pe amandoua. Pe langa aceste intamplari recente nefericite care au pus capac, mai am de relatat una: in Aprilie 2014, verificand intamplator Raiffeisen Online, in sectiunea Sume retinute, imi apareau 2 tranzactii online neautorizate de mine, in valoare de 1500 de ron, catre 2 siteuri comerciale. Am blocat imedait card, am schimbat card, mi-au fost returnati banii dupa o saptamana, INSA nici pana astazi nu mi s-a spus ce s-a intamplat de fapt, nici din partea lor si nici din partea politiei (unde am facut plangere penala pentru furt). Absolut nimic. Cei de la Banca ma trimiteau catre Politie, Politie facea investigatie si tot asa. Avand aceste experiente negative la activ si satul pana peste cap de "erorile lor de sistem" (pe banii mei, nu ai lor) dar si modul indiferent si indolent cu care isi trateaza clientii, am gasit logica si cat se poate de pertinenta decizia de a-mi inchide toate conturile deschise la aceasta banca sinistra, la data de 5 Decembrie 2014. Concluzii: - Raifeissen este o banca in care TU, trebuie sa te zbati sa-ti faci dreptate singur. Daca nu trimiti emailuri cui trebuie sau insisti cu telefoanele, Banca nu-ti va rezolva nicio problema niciodata. - Serviciu Raiffeisen Direct, prin telefon este absolut degeaba. Dupa ORE INTREGI de petrecut la telefon cu ei, n-am  reusit sa rezolv niciodata nimic. Nu forwardeaza probleme, n-au habar de reclamatiile angajatilor din teren, comunicarea intre ei fiind nula. - Nimeni, niciodata, nu te va suna sa-ti confirme solutionarea vreunei reclamatii ridicate. Tu trebuie sa suni si sa suni pana cand se vor satura de tine. Problema cu returnarea comisionelor a fost clasata de doamna G.D. ca "Foarte Satisfacut" (de fapt, cred ca acest calificativ conteaza cel mai mult pentru ei) - Oameni incompetenti si nepregatiti profesional - Indolenta si lene duse la extrem; probleme de 2 clickuri si jumatate sunt rezolvate in saptamani intregi. - Gust amar dupa experienta aceasta; Nu recomand aceasta banca nimanui.

    16-12-2014

    O Govidiu grindean
    Descoperit cont de la Raiffeisen Bank

    Am si eu o mare problema

    Am si eu o mare problema, legata de incopetenta crasa de care dau dovada functionarii Raiffeisen cand e vorba despre o combinatie de servicii - in cazul meu un credit platit lunar din contul de debit si un overdraft pe acelasi cont. Pe scurt, mi-am schimbat angajatorul in luna Octombrie. De aici a inceput toata distractia cu banca, de parca ei ar trebui sa fie cei care iau astfel de decizii nu eu...Problema mea este ca noul angajator are sediul social in strainatate, si nu imi poate elibera tampenia de adeverinta tip pe care o cer "incuiatii" de la Raiffeisen. Eu am optat pentru un cont nou in EUR tot la ei, pentru a putea sa imi gestionez toate conturile (salariu in EUR, rate in Lei, Card Credit...) fara comisioane de transfer intre banci. A fost greseala vietii mele! Ca un om serios, aveam banii de rata in contul curent. Cu o zi inainte de plata automata a ratei din cont, contul mi-a fost blocat din cauza overdraft-ului, si suma pentru rata au retinut-o in contul datoriei pe overdraft. A doua zi, pe 21.10, data scadenta a ratei, m-am prezentat la ghiseu sa achit rata CASH (contul fiindu-mi blocat). Acolo am fost informat cu seninatate ca nu pot! Daca bag CASH in cont vor fi luati tot pe datoria de overdraft si rata tot nu va fi platita. Dupa 20 min. in care functionara habar nu avea ce sa imi spuna, m-a indrumat spre magnificul birou de colectari. De 1 saptamana stau intre telefoane care nu le primesc de la acest birou si penalitatile care se aduna pentru neplata ratei - ma repet, rata e neplatita din cauza incompetentei bancii de a ajunge la o intelegere cu mine, eu avand banii de rata oricand doresc ei. Nu vad vreo rezolvare, cu toata abureala lor de reesalonare, deorece nimeni din aceasta banca nu stie ce sa faca in momentul in care 2-3 servicii bancare stau unul in fata altuia. Sfatul meu: cand va mai suna cineva de la Raiffeisen sa va propuna vreo "afacere" incercati sa nu va lasati pacaliti asa cum am facut eu, si cu banii in mana la ghiseu sa te trezesti dator la banca... Am sunat si eu la biroul colectari dar mi s-a spus ca nu eu trebuie sa sun, ci ei pe mine, iar pana ce se vor hotari sa faca acest lucru eu voi plati penalitati! Sunt doar niste servicii bine gandite, care se bazeaza pe faptul ca oricine la un moment dat va face o schimbare in viata sa, si atunci banca te asteapta la colt sa te bage in faliment! E ca la poker - banca e tot timpul in castig!

    26-10-2014

    B BBogdan Buzatu
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Astept de 6 Zile sa-mi m

    Astept de 6 Zile sa-mi mareasca suma de pe Cardul de credit de la 1640 Ron la 3500 Ron Binenteeles cu adeverinte de salariat atat de la mine cat si de la sotie. In conditiile in care la BRD in 3 zile s-au aprobat 30000 Ron. Foarte Slabi!!!

    23-10-2014

    E MElena Alexandra Mihalache
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, Sunt clien

    Buna ziua, Sunt client al acestei banci si am considerat de cuviita sa aplic la un credit Prima Casa oferit ce RBRO. In momentul de fata au trecut 4 luni de cand am semnat un antecontract si am dus actele necesare. Primul impas a fost numarul de telefon pe care l-am furnizat, un abonament pe care il folosesc de 11 ani, dar care era pe numele mamei mele. Am fost nevoita sa cumpar o cartela prepay, pentru a continua procesul. Din lista de eveluatori care mi-a fost pusa la dispozitie, am ales la intamplare un nume. Aici probabil nu este vina bancii, ci a colaboratorilor, dar mi se pare inadmisibil sa platesc 100 euro, pentru o evaluare gresita (a fost gresit numele blocului). Pe scurt, in aceste 4 luni am prelungit antecontractul de 2 ori, am dat 2 declaratii pe proprie raspundere la notar si am cerut de nenumarate ori extrasele de carte funciara. Ultima problema aparuta a fost cu extrasele de carte funciara, pe care scrie "Copie conform cu originalul". Am fost anuntata ca nu sunt corecte aceste extrase, din cauza acelei mentiuni. In complexul in care doresc sa cumpar apartamentul, s-au mutat destule familii si imi e greu sa cred ca extrasele lor de carte funciara au fost corecte si ale mele au fost gresite. In concluzie, nu recomand acesta banca. In afara de amabilitatea consilierului, nu am gasit altceva decat bataie de joc si nervi. Multumesc!

    21-10-2014

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie