top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

Scor: 2 | 181 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V TVIOREL TRAISTA
    Mesaje pentru alti utilizatori de la Raiffeisen Bank

    Sunt mandatarul fiice

    Sunt mandatarul fiicei mele pe un PFA finantat de APIA si pentru finantarea pe anul acesta am cerut stampila de confirmare a existentei contului pe formularul cerut de APIA si nu au vrut sa mi-o puna. Toate celelalte banci o pun fara probleme, stiu de la alte persoane. Am facut cerere de inchidere a contului pentru a putea deschide la alta banca, si sau legat de procura desi pe ea scrie clar ca sunt mandatat in vederea atingerii scopului sa dispun si sa semnez ORICE documente. Sau jucat cu nervii si sanatatea mea fiindca voi pierde finantarea pe acest an si urmatorii daca nu depun la timp dosarul, fapt ce ma va obliga sa-i dau in judecata. DECI NU DESCHIDETI CONTURI PFA PE FINANTARI APIA CA VETI PATI CA MINE. MERGETI LA ALTA BANCA. PACAT CA A FOST DESEMNATA BANCA ANULUI.

    01-08-2014

    C SCarmen Sirbu
    Credit auto de la Raiffeisen Bank

    O banca cu angajati inco

    O banca cu angajati incompetenti! Am accesat un credit auto, la sfarsitul perioadei de creditare am solicitat returnarea cartii de identitate a masinii. Surpriza! Dupa 4 luni de asteptare am fost anuntata ca s-a pierdut documentul!

    03-07-2014

    P SP Sebastian
    Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

    Am avut experiente nepla

    Am avut experiente neplacute la Raiffeisen. Una din ele a fost la Agentia Delfinului din Sos. Pantelimon. nr.254. Mama mea avea un cont la termen la Raiffeisen iar eu eram imputernicit sa fac orice operatiuni in contul mamei mele. Am fost astazi 18 mai 2014 la Raiffeisen Delfinului in jurul orei 16:00, cu intentia de a imi schimba datele de identitate in acel cont unde sunt imputernicit, deoarece actul de identitate pe care il aveau in sistem era expirat si am facut unul nou. Aceasta procedura trebuia sa dureze mai putin de 5 minute. M-am dus la ghiseu unde dna Izabela, asa s-a recomandat cand I-am cerut numele si din pacate nici unul din angajati nu poarta ecuson cu numele lor, dupa mari eforturi la computer datorate cred crasei incompetente, m-a anuntat la inceput ca nu poate gasi contul, cu toate ca ii dadusem si o factura primita de la banca cu toate informatiile necesare. Dupa mari eforturi a reusit performanta de a gasi contul respectiv dar ajuns la concluzia ca habar nu avea cum sa schimbe datele mele de identitate si atunci am inceput sa ma intreb daca era asa de neinstruita, de ce lucra la acel ghiseu. Pe un ton rastit si obraznic mi-a spus ca trebuie sa astept la colega ei de la unul din cele doua birouri. In timp ce asteptam la acel birou, am constatat ca dna Izabela trata cam toti clientii cu aceeasi obraznicie si lipsa de profesionalism. Clientul pe care l-a servit imediat dupa mine a plecat pe usa bancii bombanind: Ce banca de...La urmatorul client a ridicat vocea si i-a tras un perdaf de nu se mai oprea. Am ramas socat vazand ca asa un comportament este aceptabil la Raiffeisen Bank, unde aptitudinile de customer service se pare ca nu exista. Dupa ce am mers la colega ei la care fusesem trimis, am asteptat in total 35-40 minute, cand mi s-a comunicat de la acel birou ca va mai dura destul de mult pana voi putea efectua banala operatiune de a da bancii informatiile noului meu act de identitate care ar fi trebuit sa ia doar 5 minute. Dezamagit si satul de atitudinea si ineficienta celor de la Raiffeisen am plecat fara a rezolva nimic. M-am oprit la Pireus Bank, chiar alaturi, unde trebuia sa fac aceeasi modificare de date de identitate si unde am rezolvat in 5 minute. Vreau sa mai adaug ca nimeni din cadrul acelei filiale nu si-a cerut scuze nici macar o data pentru ca nu au reusit sa ma ajute sau pentru timpul lung de asteptare. Atata lipsa de respect si de instruire relatii client este ceva de neimaginat intr-o tara civilizata e clar ca managerii si trainerii de la biroul central nu isi faci datoria de a instrui angajatii de la filiale. Am mers acasa unde am trimis prim email or reclamatie la biroul central Raiffeisen. Dupa vreo saptamana, nu primisem un raspuns la sesizarea facuta. Am mai trimis un email reamintindu-le ca asteptam un raspuns. Abia pe 6 iunie, deci cam 18 zile dupa ce facusem sesizarea am primit un raspuns de la cineva pe nume Valentina Mirea de la departamentul Complaints Management Raiffeisen. Erau niste scuze penibile in ceea ce priveste timpul lung de asteptare pe care l-am intampinat la filiala Delfinului. Nu era nici o mentiune despre vreo masura pe care o vor lua pentru a scurta timpul de asteptare la acea filiala. Nu era nici o mentiune despre obraznicia angajatei de la Delfinului, desi au camere de luat vederi in acea filiala si puteau cerceta arhiva pentru a se face o investigatie si a o sanctiona si reinstrui. In consecinta am trimis inca un email Valentinei Mirea de la Complaints Management Raiffeisen rugand-o sa adreseze profesional sesizarile mele sa investigheze ce s-a intamplat si sa ofere solutii nu doar o simpla scuza, pentru ca altfel problemele se vor repeta. Bineinteles ca de atunci nu am mai primit nici un raspuns de la ei. Asta denota or crasa incompetenta si o totala lipsa de interes chiar la nivelul biroului central Raiffeisen. Nu au nici un respect pentru clienti si nici o dorinta de a rezolva problemele clientilor. De atunci mama mea si-a inchis toate conturile avut la aceasta banca, transferand banii la o alta banca competitoare, care ne trateaza cu respect. Nici eu nici familia mea nu vom mai apela la serviciile acestei banci care isi trateaza clientii cu nesimtire si nepasare.

    27-06-2014

    I TIonut Toia
    Credit imobiliar de la Raiffeisen Bank

    Am fost sa ma interesez

    Am fost sa ma interesez de un credit imobiliar si de situatia cardului meu de salariu,fiind client vechi ce oferte mai au pentru mine ca si client fidel la o sucursala Raiffeisen din orasul Moinesti;prima intrebare a fost despre avansul la un credit imobiliar ptr un apartament la care am ramas masca cand mi s-a spus ca de fapt nu e de 15% cum scrie pe site-ul lor(in prealabil vorbisem si cu un operator online caruia ii spusesem salariu meu care era bun si care mi a spus ca sunt eligibil si ptr Prima Casa si ptr credit ipotecar dar m-a dirijat spre aceasta sucursala unde am contul de salariu,si care mi-a spus ca avansul este de 15%)ci de 25% ptr ca vorba aia suntem in Moinesti unde sunt alte proceduri;apoi am intrebat de Prima Casa moment in care am ramas iar masca avand varsta de 40 de ani nu sunt eligibil cu toate ca altceva scrie pe site si altceva imi spusese operatorul cu care discutasem;si anume citez de pe site:"1)Perioada de creditare: intre 3 si 30 de ani.2)Varsta solicitantului: intre 21 si 70 ani (la terminarea creditului).''ori eu vroiam un credit pe maxim 10-15 ani deci eram eligibil;ce sa mai spun de overdraft si daca sunt ceva oferte ptr clientii fideli,doamna cu care discutam mai mi a dat de inteles ca daca nu imi convine sa plec de la ei cu salariu cu tot,ca asta e ei au destui clienti mai vin si eu cu "'figurile mele'';CEEA CE AM SI FACUT!Iar la 1 saptamana m-a sunat un operator culmea de la Bucuresti de la Centru cum se spune, sa ma abureasca ptr un credit de nevoi personale,pe care l-am expediat undeva,ptr ca bineinteles ma trimitea la sucursala Moinesti(mi-a spus si ca sunt un client ffff important ptr ei si de aceea imi fac o oferta de creditare foarte avantajoasa,ori eu aproape ma milogisem ptr un credit de zeci mii euro si d na in speta de la Moinesti facea misto de mine); Concluzia:Raiffeisen datorita noua CLIENTILOR PROSTI care nu citesc atenti ce comisioane MARI au, fac misto de noi pe banii nostri si isi permit sa isi aleaga clientii cu tupeu maxim!!!!Deci deschideti bine ochii cand deschideti conturi,credite si alte cele ca veti pati ca mine!!Faceti comparatii permanent intre ei si altii si veti intelege ca nu sunt ingerasi!!

    08-04-2014

    F MFelix Mircea
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Am facut de curand un cr

    Am facut de curand un credit Prima Casa, prin Raiffeisen, agentia Compozitorilor din Bucuresti, si pot spune ca am fost placut surprins de cat de repede s-au miscat lucrurile. In cazul meu, procesul a fost cam asa: - avizare financiara (preaprobare): 2 zile - verificare acte inainte de a face antecontractul: 1 zi, dar in cazul meu am mai avut nevoie de cateva acte din istoric pe care le-am obtinut cateva zile mai tarziu, deci OK-ul final l-am primit dupa aproximativ o saptamana - am facut antecontractul si am dus un exemplar la banca, in ziua urmatoare a venit evaluatorul, si o zi mai tarziu dosarul a fost trimis la fondul de garantare - fix 2 saptamani mai tarziu am primit ok-ul de la fondul de garantare, asa ca 2 zile mai tarziu am semnat contractul de credit, si in ziua urmatoare contractul de vanzare-cumparare - transferul banilor s-a facut abia cand a iesit intabularea pe numele meu, care ar fi trebuit sa iasa la 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de vanzare-cumparare, dar in cazul meu a fost o intarziere, asa ca actele finale si transferul s-au facut dupa fix o saptamana de la semnarea actelor de vanzare-cumparare. Tot procesul de la antecontract la transferul banilor a durat fix 4 saptamani si 3 zile. Trebuie mentionat ca am salvat destul de multe drumuri la banca si timp prin faptul ca am putut sa trimit actele scanate pe mail pentru a trece la etapa urmatoare, urmand sa duc originalele in zilele urmatoare, cand aveam timp. Referitor la costuri, in principiu aveam temele facute cand am aplicat pentru credit, deci stiam cat costa evaluator / fond de garantare / depozit colateral / asigurare.

    29-03-2014

    A CAdriana Chivoiu
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Am cumaparat online cate

    Am cumaparat online cateva cadouri de Craciun cu cardul de credit de la Raiffesen, produse de la o firma din Italia. Produsele au venit, numai ca din doua colete comandate in una era alt produs fata de cel ce am bifat initial. Le-am trimis mail, am returnat produsu,l in doua saptamani mi-au returnat banii pe card. Numai ca dupa sarbatori am vrut sa acoper toata suma care mi-a fost alocata de catre banca si...SURPRIZA...mi se spune ca ca trebuie sa mai pun inca odata suma care mi-a fost returnata, ca sa nu platesc penalitati. Si acum urmeaza motivul ..."banii s-au returnat direct pe card si nu in cont"....WHAT? Dar acum opt ani cand mi-am facut cardul a specificat cineva in contract asa ceva? Mi-a spus cineva ca exista o diferenta dintre contul bancii si contul cardului? Cum adica sa pun suma returnata din Italia inca odata si apoi urmatoarele cheltuieli pe care le voi face se vor lua din suma ce va fi in plus pe card. Nu inteleg. Functiionarii lor s-au cam balbait in explicatii. Pana la urma, cand returnez banii pe cheltuielile care le fac , unde se duc, in contul bancii sau a cardului. Care este diferenta? De-abia acum am realizat ca am platit penalitati fara sa stiu.98% din cumparaturile care le fac cu cardul sunt online, deci, la toate produsele care le-am returnat mi-au facut aceasi faza fara sa stiu. Voi renunta la serviciile acestei banci in cateva zile, dupa ce voi depune toata suma care le-o datorez, apoi ma gandesc si la protectia consumatorului. De opt ani le folosesc cardul, le-am platit dobanzi, au castigat de pe urma mea iar institutia nu a fost in stare sa creeze niste avantaje ptr. clientii fideli? Nu recomand nimanui aceasta banca.

    22-02-2014

    F Pflorin preda
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Am un credit de nevoi pe

    Am un credit de nevoi personale 10 000 euro,dobanda variabila,fara ipoteca . Am platit la zi , fara intarzieri. Creditul expira in conditii normale la 01-03-2017. Bulversat de faptul ca acum doua saptamani am primit o hartie prin cara ma anunta ca dobanda a crescut datorita euriborului,am cerut un grafic de rambursare actualizat.Comform acestui grafic ,mai am de plata credit la rubrica "plata capital " 3270 euro.Am anuntat intentia de a plati anticipat,in intregime aceasta suma ramasa din credit pentru a scapa de dobanda impovaratoare care creste periodic. M-a imformat "politicos" ca daca vreau sa platesc "azi" anticipat pt a scapa de credit , am de plata , de fapt si de drept , suma de aproximativ 4250 euro , adica si dobanda la zi , aferenta sumei care a mai ramas de plata din creditul contractat de mine . Fiind constient din start ca banca nu este Biserica , precum si faptul ca nu este normal , cu respect va intreb : este legal ca in cazul platii anticipate a creditului sa platesc , tot anticipat si dobanzile,taxele,etc ? Daca platesc cat a mai ramas din banii pe care i-am luat credit , la ce suma mai platesc dobanzi , la ce suma , defapt ? Comform caror legi camataresti imi percep ei , ma obliga , sa dau aceste sume ? Multumesc anticipat , Florin Preda , Rm-Valcea

    09-02-2014

    D CDOCHIA CRISAN
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Raiffeisen Bank

    In 2008 m-am legat pe vi

    In 2008 m-am legat pe viata cu un credit pe 24 ani (CHF) cu dobanfa fixa pentru primul an, urmatorii fiind cu dobnda aniversara avand posibilitatea de alegere a acesteia, dar n-a fost asa. Dupa primul am fost instiintata ca dobanda creste cu 1 p.p. Desi n-am fost de acord si n-am semnat vreun act aditional aceasta a fost majorata der banca. Ulterior, la vreo 3 luni am fost anuntata de un functionar al bancii ca banca poate renunta la comisionul de administare de 0,15 % pentru un an. Am fost de acord si am avut supriza sa constat ca nu numai formal a renuntat la acest comision intrucat acum am o dobanda de 8,98 (SAE 12%) si creditul in loc sa scada a crescut pt. urmatorii 23 ani de la 670 CHF la 750 CHF. Asta da banca, m-a adus la sapa de lemn.

    10-01-2014

    N BNARCIZ BEJINARIU
    Prima casa de la Raiffeisen Bank

    Foarte transparenti si p

    Foarte transparenti si profesionesti.

    01-01-2014

    N Unemultumit un client
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Dupa cum multa lume stie

    Dupa cum multa lume stie, Raiffeisen Bank a preluat cardurile de credit de la Citibank. Toate bune si frumoase intre cele doua banci. Am fost rugat sa contactez o sucursala pentru semnarea noului contract. In momentul semnarii contractului, cei de la Raiffesein mi-au spus ca vor ramane aceleasi beneficii si clauze ca cele de la Citi. Mai exact, punctele Vodafone acordate pentru sumele cheltuite. Surpriza insa la primirea extrasului..punctele acordate sunt la jumatate celor de la Citibank. Extrasul mi-a venit dupa data scadenta de plata. A fost emis pe data de 15 , aveam scadenta pe data de 9 a lunii urmatoare , iar plicul l-am primit pe data de 10. Nu poti vedea prin internet banking situatia tranzactiilor efectuate cu cardul de credit decat daca iti deschizi un cont curent la ei bineinteles cu comisioanele de rigoare. La Citi Bank nu era nevoie de asa ceva. Telefonic , daca incerci sa afli detalii seara dupa ora 19.00 sau sambata -duminica risti sa stai si cate o ora pina iti raspunde un operator. Si ar mai fi de spus multe despre aceasta banca..dar ma opresc deocamdata aici.

    19-12-2013

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie