top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

R IRaluca Izabella
Cont curent de la Banca Transilvania

Rude employees!

RUDE EMPLOYEES!! Just to make it clear! Once you’re not a client anymore they treat you like s**t! I misplaced an order, because I was not informed that our contract has ended, (actually we still paying taxes to them because of their lack of information) ,one of the agents called me, to let me know in a very RUDE way, that we have to speak to our bank regarding the order. So, after a very long time being their client and paying lots of maintenance taxes just because I was wrong once they treated me so badly! I will let everyone know about this experience and I will go forward with complaints! I’m glad we ended this contract RUDE EMPLOYEES!! Just to make it clear! Once you’re not a client anymore they treat you like s**t! I misplaced an order, because I was not informed that our contract has ended, (actually we still paying taxes to them because of their lack of information) ,one of the agents called me, to let me know in a very RUDE way, that we have to speak to our bank regarding the order. So, after a very long time being their client and paying lots of maintenance taxes just because I was wrong once they treated me so badly! I will let everyone know about this experience and I will go forward with complaints! I’m glad we ended this contract!

31-05-2023

A AAndrei Andrei
Card de credit de la BCR

Banca care acorda credite la cine vor..

Banca care acorda credite ...la cine vor ei..,sau caută motive sa nu acorde..nu recomand BCR

22-05-2023

S Csimona ciurdas
Cont curent de la BCR

Frauda

Buna ziua! Am avut o experinta foarte neplacuta cu banca BCR , sunt client al bancii din 2014 , am cont la ei in care imi intra salariul in fiecare luna. In data de 11.03.2023 primesc un mesaj pe telefon ca am efectuat o tranzactie in valoare de 400 de euro la ora 7.40 , moment in care eu ma aflam in masina mergeam la Cluj. In mesaj era specificat daca nu sunt eu sa sun la nr de telefon *2227, bineinteles nefacand eu tranzactia am sunat pe loc. La apelul meu a raspuns o doamna /domnisoara care saraca nu stia nici pe ce planeta se afla. Dupa o serie de intrebari constata duduia ca eu am autorizat tranzactia , lucru total gresit. Cica tranzactia s-a facut prin nu stiu ce portofel virtual etc , specific ca eu nu mi-am inrolat cardul in nici un portofel virtual , am pe telefon doar aplicatia George. Imi recomanda respectiva sa ma duc la politie sa depun plangere , bineinteles inainte fac un refuz la tranzactie , dupa care primesc un raspuns de la banca in care mi se spune ca eu am autorizat tranzactia. De la politie nu am mai primit nici un raspuns . Dupa 2 zile de la tranzactie imi apare in aplicatia George ca suma de 400 euro a fost transferata pe un card REVOLUT. Eu cred ca este implivat ceva angajat al bancii de aceea banca este foarte sigura ca eu am facut tranzactia , deoarece angajatii au acces la toate datele clientilor. RUSINE SA LE FIE , Bineinteles m-am mutat la alta Banca , nu mai vreau sa aud de BCR cat traiesc. O mare dezamagire

26-04-2023

C CCrina Coandrasi
Banca pentru locuinte de la BCR

Dezamagitor,au intrat 3 O.P .cu nsuma de

Dezamagitor,au intrat 3 O.P .cu suma de 1.125 lei ,din prima de la stat,in 11-12 aprilie 2023.a primit cineva toata suma ?

20-04-2023

A VAlexandru Vasincu
Prima de la stat de la BCR Banca pentru Locuinte

Prima de stat platita

Mi-au intrat ieri banii din prima de stat! Am primit mesaj de la BCR Banca pentru Locuinte, cum ca Ministerul Dezvoltarii a virat Primele de Stat pentru perioada 2014 – 2022!!! Dupa ani si ani :))) Din nov 2021 am depus dosarul de justificare cu toate bonurile vizand cheltuieli cu materiale de constructii pentru toata suma, inclusiv si prima de stat!

13-04-2023

S BSUSAN BENSON
Credit rapid de la Credit Europe Bank

împrumuturi

BUNA ZIUA; Eu sunt Susan Benson. Sunt creditor și, de asemenea, consultant financiar. AI NEVOIE DE UN IMPRUMAT? Oferim împrumuturi pentru persoane fizice: împrumut personal de consum, împrumut pentru locuință, răscumpărare credit, răscumpărare datorii pentru a vă încasa toate datoriile într-un singur credit, împrumut student, împrumut pentru finanțarea achiziției mașinii dumneavoastră. AI NEVOIE DE SPRIJIN FINANCIAR? Va putem sprijini finantarea proiectelor dumneavoastra precum: constructia caselor, birourilor, fermelor dumneavoastra, finantam proiectele dumneavoastra de calatorie, compania dumneavoastra, sau un proiect pentru care aveti nevoie de finantare externa. AI NEVOIE DE INVESTITOR? Putem investi în proiectele dumneavoastră mari. Acesta este rezervat companiilor care caută investitori pentru a-și finanța proiectele de cercetare, proiecte imobiliare, preluări și alte nevoi de afaceri. ALEGEȚI CELE MAI BUNE OPȚIUNI DE împrumut. APLICA ACUM!!! E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com Ne puteți trimite un mesaj pe WhatsApp prin: +447360502110 și primiți un răspuns într-o clipă CEEA CE OFERIM Oferim tot felul de împrumuturi, atât împrumuturi garantate, cât și negarantate, consolidare departament și multe altele. SUNSHINE FINANCIAL GROUP este subsidiara unuia dintre cele mai puternice grupuri din Europa și din întreaga lume. Urmăm o strategie de a fi prezenți acolo unde se găsește creșterea, conectând clienții la oportunitățile pe care le generează, ajutând afacerile să se dezvolte, economiile să prospere și indivizii să-și realizeze ambițiile.

12-04-2023

A VALEXANDRU VASILATEANU
Card de debit de la CEC Bank

raspuns gresit,e vina bancii

Buna ziua, Imi mentin parerea ca sunteti incompetenti.Dovezile mele sunt:raspunsul dat e gresit,pentru ca nu eu am cerut schimbarea cardului,faceti un abuz si il imbracati astfel incat sa dati vina pe client,am procedat cum am fost invatat de fetele centrului CEC,am asteptat mai multe zile,am facut cumparaturi de la magazine,care au acceptat cardul,am incercat si la alte filiale CEC,acolo nu primea cardul.Nu sunt bancomatele dvs. de vina,pt ca si angajatele recunosteau asta si sugerau sa folosesc un anume aparat din cele doua? Am o intrebare simpla,acest raspuns putea dat pe platforma Conso,sau o vedeau si alte persoane si se lamureau de competenta dvs si onestitatea bancii CEC? Alta intrebare:de ce a venit acest raspuns pe 24 mart.2023? DE FAPT va descalificati prin acest raspuns,ca si prin limba de lemn aplicata,prin indemnul de a cauta rezolvarea litigiului,in cazul acesta,dreptul de a utiliza modalitatile de solutionare pe cale amiabila a litigiilor prevazute de dispozitiile legale in vigoare, respectiv modalitati de rezolvare alternativa a conflictelor. SA VA FIE RUSINE!

26-03-2023

O ROana Radu
Cont curent de la Banca Transilvania

Sunt foarte dezamagita de faptul ca au s

Sunt foarte, dar foarte dezamagita de faptul ca au schimbat modul in care poți intra cu cineva din call-center( acum îți trimit un mesaj și descurcate ca de ei nu mai dai). Dacă ai o urgentă trebuie sa aștepți foarte mult sa iei legătura cu un consultant și dacă dai de el tot nu te rezolva. Cardul Star Forte este cea mai mare prostie, dacă puteți sa nu il faci este cel mai bine. De exemplu la alte bănci cardul de cumpărături nu percepe comisioane, la BT te taxează și dacă îți transferi bani in contul tău propriu. Eu am depus intr-o seara niște bani in contul personal și aceștia sau dus direct in Contul Star Forte, dacă vreau sa ii transfer in contul in care am nevoi îmi ia un comision colosal, am sunat in call-center și au zis ca ei nu au vina și aia e. Deci ca sa nu îmi perceapă un comision destul de măricel pentru suna respectiva trebuie sa ii las acolo și sa depun iar alta suma dacă am nevoie de bani in cont. Deci au blocat niște bani deși eu pentru cardul respectiv am făcut tranzacția la termen.

01-03-2023

I IIon Ion
Card de credit de la Banca Transilvania

Banca Tembela

Cele mai stupide si absurde relatii cu tot staff-ul BT . Am avut un card de credit cu o suma relativ mica . Dupa aprobarea creditului mi s-a deschis automat suplimentar un cont de debit desigur cu toate platile aferente . Dupa expirarea cardului , noul card mi s-a trimis prin Pink Post care este o gluma proasta . Am fost contactat si intrebat daca sunt acasa si ... nimic . Timp de 2 saptamani am tot negociat prin mail si telefoane pentru redirectionare la agentia din localitatea de resedinta . A ajuns cu chiu cu vai , l-am ridicat si activat . Dupa alta saptamana sunt sunat de BT si intrebat de ce nu am ridicat cardul !? Era vorba de celalat card prin Pink Post ...Deci habar nu au de capul lor , e o harababura totala acolo . Am facut in scurt timp un efort financiar sa achit creditul si stupoare ! Pe langa toate cererile si aprobarile trebuie sa astept telefon de confirmare si sa merg iar la agentia X sa inchid si contul de debit aferent . A durat alte 2 saptamani si nervi , cu telefoane si alte cereri de inchidere conturi . Peste toate acestea sunt sunat de mai multe ori de cei de la Cluj pentru subiecte puerile abordate intr-un mod foarte agresiv . Nu vreau sa mai aud de BT , dobanzi mari , abuzuri , relatii de forta cu clientii , costuri si comisioane mari .

23-02-2023

A VALEXANDRU VASILATEANU
Card de debit de la CEC Bank

Au dreptate cei care va critica

Au dreptate cei care va declara incompetenti. Ce vina au clientii ca se demagneizeaza cardurile,de ii puneti sa le plateasca la inlocuire,de ce trebuie sa stea fara card o saptamana si de ce magazinele pot face recunoasterea,iar bancomatele nici macar nu primesc cardurile in locasul lor?Nu sunt bancomatele de vina? E al doilea card cu care am problema asta.Acum mai era valabil 1 an si 9 luni,data trecuta,numai cateva luni.O sa ma puneti sa-l platesc si pe asta?O sa ma mut la o banca straina,serioasa.CEC-ul nu mai stia cum sa ne atraga pe noi pensionarii,ca acum sa fim tratati astfel!Singura banca romaneasca,atata poate,sa va fie rusine! Acum doamnele de la ag.PALLADY nr.9 spun ca am destui bani pe card,ca e deblocat si nu inteleg de ce nu merge,am sunat la nr dat de dumnealor si un alt incompetent nu stie sa raspunda la intrebari. Asa e normal si civilizat,asa atrageti clientii? Nu are banca suficient profit sa plateasca ea telefonul catre reclamatii?Daca sunt in incinta bancii,de ce nu o face un angajat PE BANII BANCII?De ce puneti doar informatii ajutatoare bancii,nu clientilor?Nu are banca suficient profit sa plateasca ea cardul ca e vina ei?Nu are banca suficient profit sa puna un om pregatit la raspunsuri?Au trecut 33 de ani si-mi aduc aminte ce personal pregatit si amabil era.NU SUNT NOSTALGIC,dar ma intreb cat de jos puteti cobori nivelul. Multumesc.Alexandru Vasilateanu 21 feb.2023

21-02-2023

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie