top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

V Dviorica dorobantu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

as dori o explicatie mai

as dori o explicatie mai plazibila in cazul cand ai o neintelegere

28-10-2017

G EGeorgiana Enache
Cont curent de la GarantiBank

Buna ziua! O experienta

Buna ziua! O experienta total neplacuta cu Garanti Bank. La data de 22.09.2017 am depus o contestatie la plata pentru 2 tranzitii respinse. Precizez ca am incercat de 2 ori sa platesc un serviciu, iar cu ambele ocazii am primit raspuns ca plata a fost refuzata, fiindu-mi blocata suma respectiva. Mentionez faptul ca am depus contestatia in aceeasi zi in care au fost facute si tranzactiile in cauza, la agentia Baneasa, anexand si bonurile justificative care atesta eroarea la POS-ul comerciantului. Desi am contactat de nenumarate ori atât agentia Baneasa, cat si serviciul de relatii cu clienti al bancii, si desi au trecut mai mult de 30 de zile de la sesizarea bancii, nimeni nu imi poate rezolva problema. De asemenea, precizez ca reprezentantii bancii in cauza mi-au comunicat faptul ca termenul de solutionare a astfel de solicitari este de 30 de zile. Ma declar total nemultumita de modul in care decurg lucrurile, iar banca da dovada de o totala lipsa de respect fata de clientii sai.

25-10-2017

Răspuns GarantiBank

Stimata doamna Enache, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Pe aceasta cale, mentionam faptul ca inca de la receptionarea solicitarii dumneavoastra initiale am intreprins demersurile necesare in vederea verificarii si solutionarii situatiei semnalate, iar sumele mentionate au fost deblocate. Reprezentantii nostri vin intotdeauna in sprijinul clientilor Garanti Bank, cu scopul solutionarii favorabile si cat mai rapide a tuturor solicitarilor primite, respectand totodata normele si procedurile de lucru in vigoare. Va asteptam in continuare in Agentia Bucuresti Pipera, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti

R ARODICA ANTOANETA ANGHEL
Transfer international de la CEC Bank

AM TRIMIS BANI DIN ITALI

AM TRIMIS BANI DIN ITALIA PRIN MERIDIANA ATLASSIB SURORII MELE SI FUNCTIONARA DE LA CEC BANK NU I-A DAT PE MOTIV CA NU ERA CODUL BUN.SE COMPORTA CA SI CAND NU A AUZIT IN VIATA EI DE MERIDIANA .S-A INTAMPLAT LA SUCURSALA OLTENITA CALARASI

21-10-2017

A Faurelian Fitoiu
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

buna ziua .am avut la ac

buna ziua .am avut la acesti camatari legali doua produse un card de cumparaturi si un credit de nevoi personale cu dobanzi de apoximativ 80% .pe perioada derularii lor am avut si intarzieri ca tot omul intr-un final am reusit sa le achit ANTICIPAT dupa acsest efort financiar am apelat si eu ca omul cinstit la ei sa ma scoata din biroul de credit sa pot lua un imprumut pentru o casa.... refuz total ei nu ma pot scoate din birou .. exita o lege care sa ii pedepseasca pe acesti camatari deoarece mie i-mi este ingradit dreptul de a mai contracta un imprumut in tara mea din cauza lor cu toate ca am platit niste sume astronomice pentru un nimic.

17-10-2017

I PIonela Popescu
Cont curent de la Raiffeisen Bank

Logica si actiune Raiffe

Logica si actiune Raiffeisen Bank:''Modificam conditiile de cost in afara pachetelor dvs de cont curent, dar daca nu treceti la noile tipuri de pachete de cont curent si ramaneti cu ce aveati dumneavoastra inainte, o sa va coste suplimentar (adica mai ''avantajos'' daca treci la cele noi). Conditiile se aplica de la sine putere din 5 decembrie. Puteti sa denuntati contractul,dar by default legea noua tot se aplica''....VIVA DEMOCRATIA! (si am doar debit,nu vreau sa stiu ce primesc oamenii cu cont de credit) Ca o sinteza, eu am facut o intelegere cu banca,am agreat unele conditii foarte bune si in prezent,am contract valid, dar ea de la sine putere face in afara acestui ''agreement'' alt set de reguli (practic incalca intelegerea noastra luand-o pe ocolite),ma obliga sa depun lunar o anume suma pentru a avea aceleasi beneficii pe care inca le mai am pana pe 5.12, altfel ma taxeaza pentru conturi si cardurile avute lunar cu pana la 150%. Intrebarea e,care mai e diferenta daca ai credit sau doar debit? ca tot esti taxat cu dobanda. In afara de lichidarea oricaror relatii cu banca,sa stau cu cash-ul la purtator,alta solutie nu exista.

13-10-2017

L CLuminita Cismasu
Credit nevoi personale de la Cetelem

Acum 10 ani am luat de l

Acum 10 ani am luat de la Cetelem un credit de nevoi personale care ar fi trebuit sa aiba ultima rata in decembrie 2017.Consultand online contul personal constat ca m-au incarcat cu rate in plus pana in august 2018.Am facut sesizare si nu mi-au dat nici un raspuns.Sunt aproape imposibil de contactat iar cand reusesti sa vorbesti nu stie nimeni nimic.Nu mai spun de a lungul timpului daca intarziam cu vreo rata ce telefoane primeam ce insistenti si agresivi verbal erau.Nu as mai sfatui pe nimeni sa faca credit la ei.Cum se procedeaza cand o banca inseala clientul!?

12-10-2017

Răspuns Cetelem

Buna, Luminita! Multumim pentru comentariul tau. Am analizat intern situatia mentionata, iar colegii nostri au incercat sa te contacteze pentru a-ti oferi mai multe detalii referitor la extinderea perioadei contractuale, insa nu ai raspuns apelurilor. In baza noastra de date, am putut observa ca ultima data de plata este 01/01/2018, nu 01/08/2018. Ultima zi de plata este 1 ianuarie 2018 ca urmare a platilor facute cu intarziere de pana la 3 luni. Te rugam sa ne trimiti un mail cu datele tale de contact pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro si noi vom reveni catre tine in cel mai scurt timp catre tine cu detalii suplimentare. O zi frumoasa!

L ALaura Andrei
Credit imobiliar de la Raiffeisen Bank

Buna ziua, in urma cu u

Buna ziua, in urma cu un an am incheiat un contract pentru un credit ipotecar cu Banca Raiffeisen. Am cerut modificarea datei de scadenta din 25 ale lunii in 07. Conform contractului acest lucru este posibili fara costuri, mie mi s-au retinut 98 de lei fara ca sa fiu informata in avans. In luna octombrie, anul acesta, am dorit sa fac inca o rambursare anticipata. In contract se precizeaza ca exista posibilitatea de reducere a perioadei de creditare. Am mers la sediul central din Brasov unde mi s-a spus ca nici un imprumutat nu a mai solicitat asa ceva - reducere perioada de creditare la imprumut ipotecar si ca trebuie sa intrebe la Bucuresti, sa revin in cateva zile. Atunci am mers la agentia prin care am obtinut creditul si, surpriza (!), mi s-a spus ca exista o posibilitate de reducere a perioadei de creditare asa cum se stipuleaza in contractul cu banca dar...depinde daca se va si aproba?! Am facut cererea de rambursare anticipata datata cu 06.10 (precizez ca data scadentei mele este 07.10) insa mi s-a spus ca nu trebuie sa trec si optiunea mea de reducere a perioadei de creditare..."sa vedem daca se aproba rambursarea anticipata" mi s-a spus...Oare acesta nu este un abuz fata de consumatorul roman de credite? Cum este posibil sa fiu refuzata sa platesc anticipat,sa fiu amanata cu cateva zile ceea ce va genera costuri suplimentare pentru mine? In contract se stipuleaza clar - in orice zi lucratoare se pot face rambursari anticipate. Sincer, ma gandesc sa imi rezolv situatia pe cale legala cu un avocat, in cazul in care Raiffesen continua acest abuz clar.

07-10-2017

D GDESTRO GIANNI
Card de credit de la UniCredit Bank

sunt in posesia de o car

sunt in posesia de o carte de credit UNICREDIT . Am avut nevoia sa maresc plafonul dar procedura este lenta , complicata,lunga si mai departe. Daca t-aduci la o filiala iti spune ca trebuie sa suni la call center si invers. Nici uno nu stie sa iti da o explicatia corecta. O nebunie completa pe cine nu are timp sa umble pentru ca are serviciu . De 3 ori m-am dus pana acuma si anca nu am rezolvat

06-10-2017

F PFlorin Postovei
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Dezastru !!! Am depus to

Dezastru !!! Am depus toate actele solicitate pentru credit in luna mai si mi s-a garantat verbal ca voi obtine imprumutul in maxim o luna si jumatate.. au trecut cinci luni si raspunsul lor este ca dosarul se afla in analiza la fondul de garantare..Aloo Raiffeisen, nu am solicitat un imprumut nerambursabil. Pentru sanatatea dumneavoastra NU CONSUMATI RAIFFEISEN!

04-10-2017

M BMargareta Bandea
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Azi am inchis contul des

Azi am inchis contul deschis in decembrie 2015. Am fost dezamagita sa aflu ca mi s-au retinut bani pentru analiza dosar, penalizare 1% pentru taxa de urgenta. Adica s-au folosit de banii mei si acum sunt penalizata ca-i vreau repede, dar faptul ca nu mi s-a virat prima asa cum mi s-a promis cine raspunde. O hotie pe fata. Daca se infiinteaza o asociatie sa ii dam in judecata eu subscriu. Am fost mintita cu prima, cu faptul ca pot sa ii retrag dupa 18 luni fara nici o problema si nu mi s-a spus de banii pentru deschiderea contului, de ce oare ca nu s-a facut nici o operatiune pe toata perioada. In concluzie atentie sa nu va lasati pacaliti.

03-10-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie