top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

G PGabriel Pop
Credit nevoi personale de la CEC Bank

In sucursala din Baia Ma

In sucursala din Baia Mare parca dosarul e blestemat pentru un credit de 10000 de lei . E deja la director de 2 saptamani , imediat 3 , dar nu este capabil sa il verifice , sa vada daca e aprobat sau nu . Mimozele din sucursala sunt deja trecute de a treia varsta , cand mi-am facut dosarul a trebuit sa imi modifice de 2 ori numele in sistem , ca e greu sa tasteze numele corect , nu isi dau deloc interesul . Acum , regret cu desavarsire ca am ales Cec Bank .

21-11-2017

D SDragos Stanca
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Nu recomand nimanui acea

Nu recomand nimanui aceasta gluma de institutie financiara. Am avut un cont de economisire creditare la ei si dupa cei 5 ani am vrut sa retrag suma de bani adunata. Am facut o cerere de restituire la sfarsitul lunii octombrie cu confirmarea ca banii imi vor intra in saptamana 6-10 noiembrie. In data de 9 am fost din nou la Raiffeisen ca sa vad de ce nu au intrat banii. Doamna de la Raiffeisen a trebuit sa sune la RBL, la un telefon intern si sa astepte 15 minute ca cineva sa ii raspunda. Dupa ce a reusit sa discute cu un agajat RBL, acesta i-a spus ca termenul de restituire a fondurilor este la inceputul lunii decembrie si ca termenul 6-10 noiembrie este gresit. Avand nevoie urgenta de bani am intrebat ce alta solutie mai am pentru a retrage banii. Raspunsul a fost o cerere de mana prin care cer anularea cererii de restituire si completarea unei noi cereri, de aceasta data de reziliere prin care RBL imi retine 1% comision din suma si banii imi vor fi transferati in 3 zile lucratoare. Am facut procedura recomandata de angajatul RBL si am trimis cererea in data de 9 noiembrie. Dupa alte 2 vizite la banca in care nu au stiut sa imi mentioneze de ce nu mi-au intrat banii, am mers si azi 21 noiembrie din nou. De aceasta data mi s-a spus ca eu am avut un cont HVB Banca pentru Locuinte si nu RBL termenul de restituire a banilor este de 4 luni de zile. Am ramas socat la un asemenea raspuns. Lipsa totala de profesionalism si implicare din partea angajatilor RBL. Am cerut un numar de telefon al unui superior RBL, dar ce sa vezi...ei nu au telefoane directe doare interne si nu au nici un sediu unde sa ma duc sa fac o sesizare. Ca urmare singura autoritate competenta in a ma ajuta in acest caz este ANPC la care am apelat azi.

21-11-2017

A BAndreea Buruiana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Din pacate prin experien

Din pacate prin experienta celor de mai jos am trecut si eu... mi-au cerut o copie dupa CI veche, pe care o aveam cand am semnat cu ei in 2012..?!?Am intrebat reprezentantul bancii si mi-au zis ca asa li se cere; am raspuns ca oricum ei au anexata la contract copia dupa CI de atunci, ca altfel nu puteam sa inchei contract, fara un act de indetitate; raspuns angajat BCR: sigur, inteleg, doar ca asa ni se cere...din nou ?!?! Apoi m-a pus sa semnez o cerere de reziliere a contractului de economisire, desi i-am explicat ca dpdv legal acest contract este terminat de drept/expirat, ca au trecut 5 ani, in nici un caz nu reziliat (sunt 2 notiuni juridice foarte diferite, cu consecinte juridice extrem de diferite). Evident ca am refuzat sa semnez aceasta " reziliere", i-am explicat ca eu nu reziliez nimic, contractul nostru este terminat de plin drept, adica a expirat. Raspuns angajat BCR: asa ni se cere! Apoi mi-a explicat ca trebuie sa semnez o " Conventie", pe care dupa ce am citit-o integral, evident ca am refuzat sa o semnez, caci acolo scrie ca noi, ca si clienti, renuntam la orice drept de a-i actiona in instanta in cazul in care ei pierd definitiv procesul cu Curtea de Conturi. Acest lucru mi se pare abuziv, intrucat eu am semnat contract cu BCR si in acest contract Curtea de Conturi nu e parte, asadar e un contract bilateral si atata timp cat eu mi-am respectat obligatiile contractuale, astept fix acelasi lucru si de la banca. Plus ca in procesul dintre ei si CC eu nu sunt parte, asa ca nu vad relevanta introducerii CC in aceasta " Conventie". Apoi mi s-a spus ca daca nu voi semna aceasta conventie nu voi primi niciun ban !?!? Moment in care evident am evidentiat faptul ca asta mi se pare santaj din partea bancii si ca refuz sa semnez orice document si ca ma voi adresa ANPC. Asadar, dragi colegi de suferinta, va incurajez sa le trimiteti in scris o adresa ca doriti va va vireze sumele intergrale (adica primele de la stat integrale), veti primi clar un refuz. Cu acest refuz sa mergeti mai departe si sa le faceti plangere la ANPC, care sigur va vor trimite un punct de vedere. Fie asteapta tot poporul roman sa se finalizeze acest proces intre BCR si CC ca sa ne luam cu totii primele la care avem legal dreptul, fie obligam banca (prin ANPC) sa isi respecte obligatiile contractuale. Cam asta e tara in care traim... din pacate... trebuie sa lupti ca sa iti obtii niste drepturi!!!

17-11-2017

M FMihaila Finel
Cont curent de la Libra Bank

Banca ce solicita comisi

Banca ce solicita comisioane putine si de putin simt.Pentru un cont curent in Ron chiar nu are costuri.Au clienti putini si ii apreciaza. Bancile mari au prea multi clienti si fac ce doresc ele.Cat timp banii sunt garantati la Libra nu am motiv sa merg la alte banci.

16-11-2017

S CSylva Carmen
Card de credit de la Credit Europe Bank

Buna ziua! Va scriu in s

Buna ziua! Va scriu in speranta de a va mai gandi inca o data atunci cand vreti sa aplicati pentru un card de credit de la CEB. In urma unei cereri aplicate online, am fost contactata de un operator si mi s-a spus ca intrunesc toate conditiile pentru aprobarea cardului si sa ma prezint in sucursala pentru ridicarea acestuia. Am insistat pe aflarea sumei aprobate, mi-a zis la ce suma ma pot astepta (in jur de 10 000 lei). Am promis ca merg in sucursala cea mai apropiata de localitatea mea (135 km), pentru a semna documentele si ridica cardul, insa, trebuie sa stiu suma pentru care merg. M-a mai linistit inca o data si mi-a precizat ca trebuie sa ajung in sediu. Dupa doua ore de condus dupa orele de program, ma lasa sa astept inca o ora, pentru ca documentele nu erau gata, intr-un final, dupa ce semnez, imi spune sa astept ca voi primi sms cu suma aprobata. Am insistat asupra sumei, fara succes. A doua zi, imi spune ca suma aprobata este mai mica decat salariul meu pe luna. Doamnele la tel mi-au zis ca pot anula cardul in 10 zile, si acum imi spuneau ca procedura este de 30 zile, documentele nu pot fi trimise prin posta electronica, ci numai prin posta, doar ca sa tergiverseze si ca sa incurce clientul. Cand m-au chemat, s-a putut in aceeasi zi, cand VREAU SA SCAP DE EI, nu se poate, decat in 30 zile. Rusine! O sa fac remarci negative oriunde o sa am ocazia. Nu merita nici timpul si nici banii nostri. Imi pare rau ca am fost naiva, este vina mea, imi asum, insa o institutie care se respecta (bancara sau nu), nu prezinta credibilitate daca procedeaza in astfel de moduri. Asa procedeaza IFN -urile.

15-11-2017

R CRoxana Costea
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am acordat nota 1 pt.ca

Am acordat nota 1 pt.ca nu exista 0. Am incheiat in 2012 in contract de economisire-creditare cu BCR-BPL. In anul 2017, cand am solicitat ridicarea economiilor si a primei de la stat, functionarii BCR m-au umplut de tot felul de formulare pe care sa le semnez si explicatii pe care nu le-am inteles desi am studii economice! Pe scurt, mi s-a scus ca nu pot primi nici banii mei daca nu semnez celebra Concentie care contine un text ambiguu si care, se pare ca nu este decat o excrocherie bancara prin care noi am renuntat la primele de la stat din 2014-2016. Si fara ca cineva macar sa ma intrebe daca detin facturi cu cheltuieli pt.constructii. Orice explicatie suplimentara am solicitat functionarilor BCR nu a facut decat sa imi raspunda impertinent ca si cum eu sunt incapabila sa inteleg niste fapte atat de clare! Deci o institutie de excroci si functionari impertinenti!

14-11-2017

D VDumitru Vicol
Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

Am apelat in mai multe r

Am apelat in mai multe randuri la functionarii unei sucursale din Iasi si de fiecare data am primit lamuriri pertinente si informatii utile si sunt placut impresionat de profesionalismul dumnealor (abordare,dialog si un climat ospitalier)

13-11-2017

D UDiana Maria Ungureanu
Credit Prima casa de la BCR

Am ramas profund dezamag

Am ramas profund dezamagita de BCR. Avand incredere ca BCR este o companie serioasa cu angajati seriosi, am asteptat rabdatoare vesti privind parcursul dosarului de credit Prima Casa. In mai 2017 am depus la banca toata documentatia, insa dosarul a fost trimis catre Fond pe 7 noiembrie. Au fost necesare 6 luni pentru completarea, analizarea dosarului de catre banca. Insa nu va ganditi ca am fost sunata si anuntata de banca, nici vorba – consiliera din sucursala nu mai raspundea la telefon. Cand cei de la Fond mi-au spus ca ei de fapt nu au primit dosarul, am realizat ca am fost mintita de cate ori mi se spunea sa nu-mi fac griji pt ca totul este in regula – la Fond dureaza foarte mult, angajatii de acolo sunt foarte inceti. Angajatii nepasatori erau de fapt cei ai BCR-ului. Trebuia sa merg in sucursala, sa ma milogesc, abia atunci a fost trimis dosarul catre Fond. Acum astept iar, cu speranta ca dosarul a fost completat corect. Serviciile bancii sunt taxate, mi se pare penibil sa insist prin telefoane si rugaminti, deseori trebuie sa apelam la reclamatii, sesizari si chiar la instrumente juridice. Din pacate nu mai pot schimba banca pentru acest credit insa recomand o banca mai mica, care isi respecta clientii, este atenta la nevoile lor. Se pare ca o banca mare nu mai are aceste griji, ba chiar mai mult: este deranjata de clienti.

12-11-2017

A MAntoneta Marmandiu
Cont curent de la Raiffeisen Bank

Sunt foarte multumita de

Sunt foarte multumita de tot ce tine de aceasta banca. Sper ca pe viitor sa am o colaborare la fel de buna cu banca. Salariatii fac totul pt a fi clientul multumit. Pana acum :jos palaria in fata tuturor. Tineti.o tot asa !

11-11-2017

A PAndreia Pachita
Credit nevoi personale cu ipoteca de la Raiffeisen Bank

Doresc sa schimb titular

Doresc sa schimb titularul unui contract de credit in care fostul meu sot este titularul contractului iar eu sunt codebitorul.În urma divortului din 21.08.2015 eu am ramas sa platesc ratele in urma negocierii amiabile cu fostul sot.Acum suntem de acord ca eu sa preiau creditul respectiv in totalitate.Banca trebuie sa ne dea acceptul in urma caruia putem face partajul dar acest lucru nu îl face.Ca si garantii imobiliare este ipotecat apartamentul mamei mele care ar ramane în continuare ca si garantie a bancii iar venitul meu lunar net este de 3300 ron.Cei de la banca de unde am luat creditul tot taraganeazi spunand ca nu au primit raspuns, ba ca mai trebuie sa faca o alta cerere in acest sens ,etc.Avocatul meu mi-a spus ca este un caz in instanta cu castig de cauza si intenitonez sa ma adresez instantei în vederea solutionarii.Experienta cu banca Raifeissen este de ultimul nivel.Cea mai proasta posibila.Sunt un client vechi care nu a întarziat cu ratele, iar cei de la banca îsi bat joc.

10-11-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie