top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

C Tcarmen toma
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

Sunt FOARTE AGRESIVI !!!

Sunt FOARTE AGRESIVI !!!! NU este posibil ca o "intarziere de plata de 5 zile "sa te sune si sa te ameninte, sa iti ceara sa spui de ce ai intarziat si toate astea pe un ton AGRESIV, IMPULSIV,AROGANT, sa fi tratat ca un infractor !!!!!

15-09-2017

G GGheorghe-Alexandru Gheorghiescu
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Va salut ! De doua sapt.

Va salut ! De doua sapt.am aplicat pentru un credit de nevoi personale. La sucursala CEC bank unde s-a intocmit dosarul doamna a fost foarte amabila, si procedura de intocmire a dosarului a decurs excelent. Insa problema este cu BIROUL DE ANALIZA(Dambovita), unde imi tine dosarul de mai bine de doua sapt. fara sa-mi dea un rasp daca sunt, sau nu eligibil pentru un credit de nevoi personale.

11-09-2017

D Adaniel alecsandru
Credite bunuri in magazine de la Cetelem

in urma unui mesaj primi

in urma unui mesaj primit de catre cetelem ca trebuie sa platesc suma minima de plata de 25 lei pentru intarziere am sunat sa verific de ce aceasta intarziere(avand in vedere ca deja am platit rata pentru luna pentru care mi sa spus ca am intarziat). Domnisoara de la callcenter imi spune ca rata platita de mine catre condul BRDE(la care am mai platit 5 rate care sunt inregistrate in sistem) nu a fost inregistrata din cauza ca acel cont la brd nu a fost niciodata detinut de Cetelem, incercand sa ii explic ca am mai platit alte rate la acel cont ea imi comunica ca nu este posibil, si am puso sa imi explice cum arata platita ultima rata platita de mine acum 2 luni, si nu a stiut sa imi explice. am explicat ca datele de la acel cont brd le-am obtinut tot apeland la ei pe data de 30.11.2016 pentru ca nu aveam posibilitatea sa ma duc la dedeman sa platesc cash. am facut poze la toate ratele platite de mine prin online banking catre acel cont brd si le-am trimis catre ei. Sun din nou pentru verificare acelui mail trimis cu pozele, si alta domnisoara imi explica aceiasi chestie ca acel cont brd nu exista(dar daca il verifici pe net pe un site de veificare cont iban rezulta activ la banca brd). Prin urmare si cu aceasta domnisoara neputand sa imi explice cum rezulta ca a fost platita ultima rata inregistrata, imi comunica ca nu poate sa ma contrazica si ca va trimite mailul catre contabili. Deci o mare cacanarie la cetelem... Am intarziat cu ratele de 3 sau 4 ori maxim, si intreb de ce mai am de platit 600 de lei avand in vedere ca pe ultimul lor extras de cont rezulta ca mai am de platit 183.20 lei pentru 1/13 rate ramase. Si imi explica ca acea suma este dobanda creata intarzierilor mele. Stie cineva unde ma pot adresa pentru a clarifica situatia? Multumesc.

08-09-2017

C Rcalin radu
Credit nevoi personale de la Piraeus Bank

Dezastru! Banca de evita

Dezastru! Banca de evitat! Sunt un fost client cu un credit de aprox 7000 euro achitat integral la aceasta banca , actualmente solicitant normal pentru un alt credit în conditiile în care nu am alte credite, datorii si nu sunt în baza de date a datornicilor. Angajat al firmei al carei asociat unic si sunt.Pentru aceasta banca e o problema sa ai o firma, sa fi la început si sa ai un venit de 1000 lei ca salariat într-o afacere mica. Dupa aprox 2 saptamani vine raspunsul - credit NU, hai cu salariul la noi dar overdraft ai dreptul la doar un salariu, card de credit pe care altii te roaga sa-l faci la ei ..tot un salariu. Aloooo la voi pe site scrie clar altceva! Minciuni si praf în ochii fraierilor!

07-09-2017

I MIoana Mihailescu
Card de credit de la Idea Bank

Am un card de credit fac

Am un card de credit facut acum un an. Cand l-am luat platile facute se imparteau in 12 rate. Am fost informata ca de la 31 decembrie platile se vor impartii in 4 rate. Am fost am marit limita de suma si dupa ce am facut platile am aflat ca de la 1 septembrie se reduc ratele la 4 . Deci imi mareste limita de suma creditata, micsoreaza numarul de rate la i/3 si imi pune dobanda de 28% daca nu sunt bani in cont. Cum se cheama aceasta strategie ? HOTIE LA DRUMUL MARE.

05-09-2017

O SOANA SIRBU
Credit Prima casa de la CEC Bank

Tot incerc sa achizition

Tot incerc sa achizitionez o casa inca din februarie prin cec bank. in prima situatia m-am izbit de evaziunea fiscala pe care vroiau sa o fac dezvolatatorii asa ca dosarul nu a mai fost trimis la bucuresti,iar in a doua situatie astept ca dosarul sa plece la bucuresti inca din 8 august 2017,cand a venit evaluatorul.fondul de garantare este rezervat,aprobat de acum cateva luni si e valabil pana in septembrie 2018,toate actele necesare sunt corecte si la zi de la A la Z.suntem in 4 septembrie si dosarul inca nu a fost trimis la bucuresti pentru analiza.antecontractul cu propietarul expira pe 15 septembrie.risc sa pierd si a doua casa,drept urmare sa caut o a 3-a casa.asta inseamna timp si bani pierduti in zadar.daca stiam ca asa stau lucrurile numai alegeam cec bank. personal nu recomand aceasta banca.

04-09-2017

M LMarius Lupu
Credit imobiliar de la BCR

In 2007 am cumparat un a

In 2007 am cumparat un apartament cu ipoteca la BCR. Din 2007 in 2011 cand am plecat la alta banca a crescut dobanda in euro de la 7% la 11% fara acte aditionale sau ceva de genul in contextul in care euriborul a scazut cu vreo 4%. Contract mai stufos si clauze contractuale abuzive, costuri ascunse nu cred ca mai este la o alta banca din Romania. M-am gandit o perioada sa-i dau in judecata dar am renuntat la idee si am facut refinantare in alta parte. Fugiti de BCR si lasatii sa falimenteze.

01-09-2017

T STELIBAN SERGIU ANDREI
Cont curent de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Anul trecut am inchis un

Anul trecut am inchis un cont RBL a lu ficamea ,ieri ce credeti mi-au tras din cont rata pt contul RBL,am trimis mail ,dar nici un raspuns.... deci parerea o stiti voi ..

30-08-2017

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

"Stimate domnule Teliban, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru feedback-ul transmis. Am verificat situatia dvs. si intelegem ca v-a fost returnata suma. Va rugam verificati si daca doriti mai multe informatii legate de contul dvs. de economisire-creditare va rugam sa reveniti pe adresa de e-mail info@railoc.ro. In ceea ce priveste serviciul de Fix-Pay, pentru informatii suplimentare si reziliere, va rugam sa va adresati bancii la care respectivul cont curent este deschis. Mentionam ca Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) si Raiffeisen Bank Romania S.A. sunt entitati diferite, iar RBL nu are acces la datele si conturile clientilor Raiffeisen Bank. Multumim, Echipa RBL"

C BClaudian Baciu
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Am incheiat un contract

Am incheiat un contract de economisire in nov 2013 si abia prin anul 2015 am cerut si eu un extras de cont si am avut surpriza sa obsev ca nu s-a virat prima de la stat decat partial pt anul 2014. Am cerut lamuriri la o agentie Raiffeisen la o domana de la ghiseu si mi-a zis sa sun la numarul asta de telefon si sa cer lamuriri. Binenteles era numarul de la call center. Am sunat si dupa vreo 10 minute mi-a raspuns cineva care mi-a spus ca prima s-a virat aproximativ 70 % pentru anul 2014 in anul 2015 ca sunt ceva probleme cu un control de la curtea de conturi si ca sa stau linistit ca o sa se rezolve. Au trecut mai bine de 4 ani si nici pana acum nu s-au virat primele de la stat invocand motivul ca sunt in judecata cu statul si ca ar fi castigat in prima instanta dar s-a facut apel si se asteapta. Le-am spuis ca la Bcr s-au acordat primele chiar daca sunt in proces dar banca Raiffeisien continua sa ne minta in continuare si mai ales ca au schimbat regulile jocului in timpul jocului. Mai nou am mers la o agentie si le-am spus ca vreau sa imi retrag banii prin repartizare ( adica pot ridica banii dupa aprox 30 zile fara comision dar cu obligatia de a aduce chitante si facturi pentru suma retrasa si abia dupa ce aduc chitantele poate o sa primesc si prima daca se rezolva cu procesul. Niste neseriosi din punctul meu de vedere. Astept sa vad daca o sa primesc banii si cati o sa primesc. Sper sa nu am vreo surpriza neplacuta. Oricum intentionez sa ii dau in judecata chiar daca ei spun ca nu e vina lor. Eu am incheiat contract cu banca Raiffeisen si nu cu staul roman chiar daca prima vine de la stat. E problema bancii ca a intrat in impas si sa si-o rezolve singura nu pe spatele nostru. Comisioanele si le-au luat anticipat la fiecare 01 ale lunii ianuarie dar cand vine vorba de dobanzi si prime ... zero. Haideti sa ne unim si sa- dam in judecata si sa le cerem daune de nu mai pot sa le duca. Prea isi bat joc de noi. Apropo eu am toate adresele si scrisorile de la ei prin care imi spuneau sa vin sa depun peste 4.500 lei ca voi primi 250 euro si imi tot faceau ei calcule..... totul era o reclama micinoasa si trebuie sa plateasca pentru asta. Haideti sa incercam si poate un judecator cerebral va judeca si ne va da dreptate, ca ne-am saturat sa tot fim furati cu tot felul de comisioane. Nu mai spun ca esti purtat de la un ghiseu la altul si la call center unul iti spune ceva altul altceva, asta daca reusesti sa vorbesti cacicred ca au doar un telefon pt toata tara si sunt fff ocupati.

23-08-2017

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Baciu, Regretam foarte mult experienta neplacuta si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de activitatea RBL, care s-a desfasurat permanent cu respectarea prevederilor legale aplicabile. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma, atat cu legislatia romana aplicabila sistemului de economisire creditare, cat si cu principiile europene. Va asiguram ca Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Asociatia Bancilor pentru Domeniul Locativ din Romania (ABDLR) depun constant toate eforturile necesare pentru respectarea drepturilor legitime ale clientilor sai si speram ca toate aceste aspecte se vor clarifica cat mai curand. In urma repartizarii contractului de economisire-creditare, sumele economisite au fost virate in contul dvs.curent conform conditiilor contractuale si a legislatiei in vigoare. Pentru mai multe informatii legate de contractul dvs. de economisire-creditare, ne puteti contacta la adresa de mail info@railoc.ro Multumim, Echipa RBL

I PIon Marin Pascu
Card de credit de la BRD Finance

In Septembrie 2015 am cu

In Septembrie 2015 am cump?rat dintr-un magazin specializat in electrocasnice, un telefon a c?rui valoare era de 3199 lei , beneficiind de fidelitate am putut sa il achizi?ionez in rate egale fara dobânda . La în?elegerea dintre angajatul magazinului si o d-soara "ambulant?" credite mi-au facut contract prin BRD , de?i ni vroiam . Ok , toate bune si frumoase s-a scurs 22 de luni din cele 24 de contract , suma pe care o datoram sa terminat si am zis sa iau legatura cu cei de la BRD FINANCE sa anunt , încheierea pl??ii si închiderea contractului. Am sunat azi ,22.08.2017 in jurul orelor 11 si dupa numai 24 de minute si 17 secunde am reu?it prin perseverenta sa intru in legatura cu o operatoare , putin cam nervoasa si foarte plictisita, care-ia i-am expus situa?ia , iar dumneaei dupa cateva încerc?ri de a ma convinge sa p?strez cardul pe care nu l-am folosit nici macar nu l-am desf?cut din plic, ma trimite într-un magazin Carrefour sau Dedeman sa completez o cerere . Bun dar eu locuiesc inAlexandria si nu avem astfel de magazine ce sa fac nu exista alte variante care sa mu implice costuri de deplasare si timp pierdut, iar creditul mi sa acordat in Alexandria nu in Carrefour sau Dedeman . Scurt numai acolo se poate si convorbirea sa încheiat aici , in era super tehnologiei de comunicare email, fax ,twitter, Skype , Facebook etc .noi trebuie sa ne deplasam km pt a completa o cerere. Ce are de spus BRD GroupSocieteGeneral?!!!

22-08-2017

Răspuns BRD Finance

Va multumim pentru timpul acordat in cadrul discutiei de vineri si ne bucuram ca am gasit impreuna solutia optima pentru solicitarea transmisa. Pentru a proceda la inchiderea contractului, asteptam formularul de reziliere card (model de formular transmis catre dumneavoastra pe e-mail), completat si semnat de dumneavoastra. Pentru depunerea acestui formular nu este nevoie sa va deplasati in unul din punctele noastre de lucru, fiind suficient sa ne transmiteti documentul mai sus mentionat pe adresa de e-mail contact.brdf@brd.ro. Ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice detalii suplimentare.

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie