top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

C CConstantin Cornea
Probleme diverse de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Extrem de proasta.Nu ras

Extrem de proasta.Nu raspund la e-mail absolut de loc.Nu comunica.Nu dau relatii decit prin filialele Raiffeisen Bank , dar nici atunci problemele sesizate nu se rezolva cautind mereu sa amine plata datorata.Nu ti se spune un termen clar cind vor face plata.Intr-un cuvint neseriosi !

05-08-2017

C BCornel Bucur
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Functionarii de la Banca

Functionarii de la Banca pentru Locuinte nu va vor spune niciodata toate dedesupturile deoarece au planuri de indeplinit pentru a-si lua salariile.Oricum daca ve-ti avea mai multa rabdare si le ve-ti pune intrebari incomode, dar utile dumneavoastra , o sa vedeti ca veti fi , candva, fericitul posesor al unui credit finantat din banii depusi. Banca nu-si asuma nici un risc si face bani pe banii depusi de dumneavoastra. Oricum sistemul bancar este o camatarie legela. Ramane sa ne mai spuna verde in fata ca daca suntem prosti trebuie sa platim pentru aceasta.

05-08-2017

L Zlucian zsiga
Probleme diverse de la BCR

Cea mai proasta experien

Cea mai proasta experienta din viata mea cu un serviciu de relatii clienti... incerc de 3 zile! de la 9 dimineata sa dau de cineva de la Leasing BCR sa imi raspunda la 2 intrebari simple, nimeni nu raspunde nicaieri, am incercat 4 numere, aceasi chestie, "toti consilierii sunt in alte conversatii, asteapta"... 25-30 de minute, de vreo 6 ori pe zi, cand in sfarsit, a doua zi de incercari, imi raspunde o doamna, ii spun ce vreau, imi face legatura in alta parte, suna 2 minute, se intrerupe legatura... de la capat... ce trebuie sa fac? sa vin la bucuresti? sa sun la alt numar? sau sa imi dau banii altor banci? plus... nu mai recomand nimanui sa intre sau sa se gandeasca sa mai lucreze cu BCR slab, slab, slab serviciu

03-08-2017

I OIonescu Ondina
Credit nevoi personale de la Cetelem

In urma cu doi ani am ac

In urma cu doi ani am achizitionat cateva electrocasnice in valoare de 5000 RON pe numele mamei, care este pensionara, crezand in facilitatile pe care spune Cetelem-ul ca le ofera acestora, adica dobanda zero. Rata a fost stabilita la 170 RON/luna timp de trei ani. Dupa 12 luni am stabilit cu sotul meu sa acceleram achitarea creditului datorita faptului ca mama mea incepuse sa primeasca lunar mesaje gen "rest de plata restant 25-28 RON", asa ca am inceput sa depunem cate 200RON/luna, cu toate acestea mesajele au continuat in acelasi ritm, motiv pentru care dupa 24 de luni am luat decizia sa facem un efort si sa achitam tot creditul.Ne simteam hartuiti pentru ca mesajele trimise mamei daca intarziam cu plata nu erau dintre cele mai ortodoxe.( De mentionat este faptul ca dupa aproape 24 de luni platite la un credit de 5000 RON cu dobanda zero, restul de plata a fost de 2700 RON) Ni s-a dat un nr de telefon la care sa sunam pentru a inchide contul si cardul. Pentru ca la acel moment mama locuia intr-o zona fara semnal am sunat eu. Modul in care mi s-a vorbit la telefon a fost execrabil in contextul in care am dat o data eronata fiind ecuzata de frauda. De retinut nu am cerut credit ci inchiderea lui, unde este frauda ma intreb. Mare grija la Cetelem...nu este ceea ce pare.

01-08-2017

I IIliescu Ileana
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

M-am interesat astazi de

M-am interesat astazi despre situatia conturilor bpl. Am primit prima de stat doar pt anul 2014,urmatorii ani este sigur ca nu vom primi nimic ,in schimb functionarul ma ametea cu dobanda uriasa de 2% pe care ne o acorda banca si din care comisioanele si impozitul reprezinta jumatate din aceasta dobanda(asta nu a specificat!) . Cel mai enervant este faptul ca nu imi pot retrage banii decat cu comision de retragere anticipata de 1% din suma!!!! Asta in conditiile in care banca isi permite sa spuna ca nu poate respecta contractul,ca nu e vina ei,ca de unde sa stie la ce sa se astepte din partea statului,etc. Rusine!

01-08-2017

E SEduard STANESCU
Card de credit de la BCR

Justificarea notelor: 1

Justificarea notelor: 1 la transparenta costurilor deoarece BCR a eliminat rambursarea 1% si 2% (datorita careia se numea Bun De Plata) fara notificare, chiar consultantii nu ofereau explicatii; deoarece calculul dobanzii in situatia intarzierii rambursarii nu este explicat clar, incat chiar si functionarii confirma calculul gresit al clientului; vezi si ultimul paragraf 1 la timpul de asteptare deoarece semnarea contractului de catre titularul cardului auxiliar a durat 2 ore fiinds aplicatia IT functiona absurd; la orice petitie astepti cel putin 28 zile raspunsul, iar daca nu este la obiect sau este absurd, faci revenire si astepti alte 28 zile, iar raspunsurile sunt identice, incat nu stii cu care reclamatie corespund 1 la functionari deoarece fiecare iti da alta informatie (unitati si Call Center); de asemenea, in unitati isi declara disponibilitatea pe un subiect, te pun sa astepti la rand, ca apoi sa-si decline competenta pe acelasi subiect, deci ai asteptat degeaba 1 la procedura, deoarece exista o campanie concertata de dezinformare a clientului prin toate mijloacele: consultanti din unitati si Call Center, miniextras ATM (schimbare de semnificatie a rubricilor neexplicata clientului, si necunoscuta de catre consultanti, chiar valori numerice eronate, etc.), internet banking (soldul de rambursat sistematic eronat, sistematic indicate rambursari false), incat si cel mai vigilent client (capabil de reverse-engineering pe extrase) ajunge sa plateasca dobanzi/comosionane/etc. neprevazute, deoarece a fost indus in eroare Revin cu detalii

01-08-2017

E SEduard STANESCU
Probleme diverse de la BCR Banca pentru Locuinte

Justificarea notelor (pe

Justificarea notelor (pentru postarea din 17.07): 1 la transparenta costurilor deoarece faci calculul cu o prima pe care ulterior nu o mai primesti conform contractului 3 la timpul de asteptare deoarece desi creditul a ajuns la scadenta, nu poti dispune de bani conform contractului, iar privitor la clarificari, au trecut 14 zile si nu am primit raspuns, trebuie sa treaca minim 28 zile pentru un raspuns eventual inconsistent, dupa care astepti din nou 3 la functionari deoarece fiecare spune altceva (v. post 17.07) 3 la procedura, deoarece nu se respecta un contract incheiat, se propune semnarea unei Conventii cu termeni ambigui, etc.

01-08-2017

E SEduard STANESCU
Credit nevoi personale de la BCR

Justificarea notelor: 3

Justificarea notelor: 3 la transparenta costurilor deoarece din neglijen?a functionarilor sunt pus in situatia de a plati simultan 2 dobanzi si deoarece ma astept si la alte surprize, stil BCR (vezi postarea urmatoare) 3 la timpul de asteptare deoarece desi creditul a fost aprobat si mi s-a calculat dobanda, banii nu mi-au fost pusi la dispozitie si nici rambursarile nu au fost efectuate 3 la functionari deoarece nu isi fac treaba conform contractului (as vrea sa pot insa acorda nota 6 personal-banker-ului) 3 la procedura, deoarece nu se respecta un contract incheiat Experienta: Conform postarii din 17 iulie, nu am curaj sa semnez Conventia cu BCR BpL, doarece chiar 2 salariati BCR confirma ca risc sa pierd primele de stat nevirate inca (peste 2000 EUR!). De aceea am contractat un credit de nevoi personale la BCR. Deoarece suma minima era 40000 si depaseam gradul admis de indatorare, am convenit sa fie refinantate creditele la BT (datorie 12600) si ING (datorie 4200), conditia a fost sa se realizeze acest lucru inainte de 25.07, scadenta la BT si totodata aveam nevoie de bani pentru cardul de credit BCR, cu aceeasi scadenta. Vineri 21.07 am primit sms ca mi s-a aprobat creditul, am trecut personal la unitatea BCR si am fost asigurat ca se vor face rambursarile la BT si ING. In cont nu am primit insa decat 8000, deoarece mi-au fost blocate limitele de credit 22000, respectiv 10000, desi comunicasem prin extrase de cont debitele de 12600, respectiv 4200. Nici macar luni 24.07 nu fusesera platite datoriile totalizand 16800, desi din suma contractata imi fusesera blocati 32000 (aproape dublu!), eu fiind in situatia de a plati in continuare dobanda la ING, in conditiile in care deja mi se calculase dobanda la sumele care NU mi-au fost puse la dispozitie, dar NICI virate pentru refinantare! A trebuit sa ma duc personal la BCR si sa AMENINT cu aplicarea clauzei care permite rezilierea contractului in primele 14 zile de la semnare, pentru ca in final sa primesc in cont diferenta de la 8000 pana la 23200 si sa fie facute in timp util rambursarile la BT si ING, dar NUMAI DATORITA PERSONAL-BANKER-ULUI CARE S-A RUGAT DE COLEGI SA-SI FACA TREABA! Cat timp am incheiat contractul, la fel se rugase de colegi sa faca platile intarziate (conform contractului!) pentru alti clienti, deoarece ei aveau neaparata nevoie de bani sau de viramentele respective. Deci BCR este o banca la care faci un contract, dar banii nu ii primesti si viramentele nu se efectueaza decat daca ai un personal-banker care sa se "milogeasca" de functionari sa-si faca treaba (nu e vorba de operatiuni anticipate, ci care trebuiau efectuate de cateva zile!).

01-08-2017

E MEmilia Mandalac
Internet banking de la BRD

Pe 12 iulie a.c. am prog

Pe 12 iulie a.c. am programat doua plati, cum de altfel fac in mod obisnuit. Una din plati catre Enel, care ar fi trebuit procesata de BRD in 21 iulie si una catre RCS, platibila in 31 iulie a.c. Pe 22 iulie cand am verificat plata catre Enel am observat ca aceasta plata nu fusese efectuata. Am scris catre mybrd cerand lamuriri, insa nu am primit niciun raspuns. Am incercat vreo 3 zile sa intru in legatura cu un reprezentant al BRD-ului prin intermediul telefonului, insa abia in 25 iulie mi-a raspuns cineva, dupa mai bine de 40 de minute de asteptare la telefon, ca vor investiga si ma vor contacta a doua zi, pe 26 iulie, la pranz. Intre timp, am scris si catre cei de la sucursala de unde apartin, de la Universitate, care mi-au raspuns printr-un mesaj sec ca au avut probleme si platile nu se vor efectua, in consecinta: mergi si plateste in alta parte. Am solicitat sa se stearga din sistem programarile platilor, urmand a le achita in alta banca. Mi-am platit facturile de electricitate si RCS, insa am constatat cu stupoare ca desi fusesem asigurata ca platile nu se vor procesa, mi s-au retras banii din cont, in consecinta am platit facturile de doua ori!!! In continuare, cei de la BRD fac cercetari, investigatii, iar eu, ca un bun cetatean, stau si astept!!! Oare cand vor intelege ca au gresit si normal ar fi sa-si ceara scuze, sa-mi returneze banii in cont si eventual sa nu se mai repete o astfel de experienta niciodata?!

31-07-2017

S ISilvia Ionela
Cont curent de la UniCredit Bank

Am solicitat in data de

Am solicitat in data de 20.07.2017 prin intermediul online banking deschiderea unui cont de depozit si a unui cont curent in EUR, fiind deja clienta a bancii cu un cont in RON. Vineri in 28.07.2017 am sunat si mi s-a spus ca se vor crea in cursul zilei. Nici pana acum 31.07.2017 nu sunt deschise.

31-07-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie