top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

I CIulian Cojanu
Probleme diverse de la GarantiBank

Extrasul de cont livrat

Extrasul de cont livrat de firma de curierat Pink Post ajunge foarte tirziu iar in legatura cu aceeasta firma la fel lucreaza si cu Engie facind livrarea in doua saptamini de la data prezentare pe plic mai exact pe plicul meu scrie 08.08.2017 iar eu l-am primit in data de 21.08.2017 cu toate eu verific cutia postala zilnic.va inteleg ca poate costurile cu aceasta firma va convin, dar nu si noua clientilor deservirea lor.

22-08-2017

Răspuns GarantiBank

Stimate domnule Cojanu, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, va rugam sa ne trimiteti un mail care sa contina datele dumneavoastra de identificare pe adresa contact@garantibank.ro, pentru a putea investiga situatia semnalata. Puteti, de asemenea, opta pentru optiunea livrarii extrasului prin email. Printre avantajele acestei optiuni se numara si faptul ca acesta ar ajunge la dumneavoastra chiar în ziua emiterii si v-ar oferi mai mult control asupra operatiunilor financiare. Pentru setarea acestei optiuni, puteti apela oricand la colegii nostri din orice agentie Garanti Bank sau puteti suna in Call Center. O zi buna, Echipa Garanti Bank

V SViorel Susnea
Card de credit de la Credit Europe Bank

Cei mai neseriosi. Dupa

Cei mai neseriosi. Dupa ce am aplicat pentru card avantaj, sunt sunat si chemat in Pallas Mall. Acolo dupa ce am semnat un teanc de hartii cu date personale, inclusiv contractul, operatoarea imi spune ca din cauza ca numarul de telefon a fost inregistrat gresit de consiliera lor, trebuie sa mai bat si alte drumuri. A refuzat sa elibereze cardul si un exemplar din actele semnate. De atunci nici o veste, desi ma asigura ca se va rezolva chiar in acea zi!! La numarul de telefon prezentat pe site pt contact, raspunde un robot cu informatii generale, este imposibil sa poti sta de vorba cu o presoana umana. Nu recomand nimanui, este un fiasco!!

18-08-2017

A DAmarioare Dragos
Credit Prima casa de la BCR

Neseriozitate, incompete

Neseriozitate, incompetenta, minciuna...La inceputul negocierilor se vorbea de un maxim o luna jumate ,dosar aplicat în data de 10 iulie , în ziua de azi 18 august nu se stie în ce stadiu se afla..necomunicarea cu clientul produce multa tensiune..nu am cuvinte despre aceasta experienta negativa..si se pare ca sunt unul din miile de clienti nemultumiti..... BCR=neprofesionisti

18-08-2017

M SMonica Surdeanu
Credit imobiliar de la ING

Am cumparat un imobil ca

Am cumparat un imobil care are facut un open space. Dupa ce Brd ne-a tinut cu vorba vreo 5 sapt, dosarul ne-a fost respins,pt acest motiv,desi initial ne spusesera ca nu e nicio problema. Riscam sa pierdem apartamentul ideal pt nevoile noatre,situat intr-o zona f buna. Am avut noroc ca fostii proprietari au decis sa ne astepte. Am luat de la capat toata procedura,de data aceasta,cu ING BANK. F prompti,corecti fata de noi,f rapizi. In 2 sapt am avut creditul aprobat. Banii virati a 3 a zi lucratoare dupa semnarea contractului de v-c. Recomand cu incredere!

16-08-2017

A SAlin Stanciu
Probleme diverse de la Alpha Bank

O experienta foarte urat

O experienta foarte urata la Sucursala Ploiesti cu o doamna foarte ciufuta!Salariatii bancii nu inteleg ca de fapt clientul este cel mai important din moment ce tin banii in depozit si practic din banii nostri sunt platiti.Asa ca doamna inalta (nu i-am retinut numele, nu purta ecuson)ar trebui sa lase locul tinerilor daca e plictisita de meserie.Vroia sa scape cat mai repede de mine, in conditiile in care nu era foarte aglomerat.

16-08-2017

P APetru Adrian
Probleme diverse de la BCR

E o nesimtire mare de to

E o nesimtire mare de tot în cadrul BCR Botosani. Functionarii se misca in reluare sfidând orice regula de bun simt. Exemplu casa 4 si casa 6

14-08-2017

B Fbogdan fuiorea
Depozit la termen de la ING

hotie maxima la depozitu

hotie maxima la depozitul la termen valuta Exemplu : depozit la termen valuta 1 an 10 000 euro ,dobanda 0.1 % = 10 euro administrare cont euro = 2 euro /luna , la un an = 24 euro La implinirea unui an dobanda de 10 euro se impozeaza cu 16% mai ramin 8.4 euro si uite asa ptr ca am tinut banii la ING bank am cheltuit 15.6 euro daca mai punem la socoteala ca daca vrem sa ne scoatem banii mai cheltuim 100 euro, ajungem la o paguba de 115.6 euro dupa un an de zile

12-08-2017

R NRaluca Nastasa
Card de debit de la GarantiBank

Am fost in agentia din C

Am fost in agentia din Cta, de pe strada Cuza Voda, pentru a face un card de debit suplimentar. Domnisoara /doamna de la ghiseu, o moscaita, fandosita si mironosita, pentru ca era cu altcineva, m-am lasat sa astept o ora în agentie, in loc sa îmi dea formular sa completez, urmând ca ulterior, când se elibera de clientul care era înaintea mea, sa înregistreze cererea mea in sistem. Nu mi se pare normal sa tii un client al b?ncii atâta timp sa astepte. Nu voi recomanda nimanui serviciile acestei banci. Se pare ca sunt niste incompetenti in acea agentie, la fel ca cei de la call centre,serviciul clienti.

10-08-2017

Răspuns GarantiBank

„Stimata doamna Nastasa, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Va asteptam in continuare in Agentia Constanta Tomis, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti Bank”

I BIoana Brinzi
Credit Prima casa de la BCR

Am incheiat in anul 2015

Am incheiat in anul 2015 un contract de credit Prima Casa cu BCR Brasov, credit unde eram co-debitor. In 2016 am iesit din acest contract, cedand jumatate din imobil catre titularul de credit, care a ramas singurul platitor. De un si un pic eu inca figurez ca si co-debitor la acest credit, desi detin acte doveditoare de la banca si notariat care atesta faptul ca eu nu mai am absolut nicio obligatie financiara. De curand am contractat un credit de nevoi personale la o alta institutie bancara si, daca nu prezentam aceste documente, nu mi se acorda creditul respectiv. Mi se pare absolut aberant ca dupa un an de zile sa mai figurez ca parte a creditului de Prima Casa. Functionarii BCR nu isi fac datoria. Anul trecut am fost asigurata de catre consultanta lor care s-a ocupat de dosar ca nu voi avea nicio problema. Acum trebuie sa merg din nou la BCR pentru a pune capat acestei probleme unde eu nu am nicio vina. Ce s-ar intampla daca titularul nu si-ar plati ratele? Ar veni BCR sa ma traga de maneca, sa ma oblige pe mine sa platesc, iar eu sa umblu cu hartoagele dupa mine de fiecare data? Ca mai apoi sa isi ceara scuze ca ma pune intr-o situatie penibila? Rusine BCR!

10-08-2017

G CGheorghe Canache
Restructurare credit de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Am depus pe data de 14 i

Am depus pe data de 14 iulie 2017 cererea de reziliere contract atat pentru creditul ce il am spre a fi achitat integral cat si pentru banii depusi spre a se plati o cota parte din el. in concluzie mai am de achitat si rog banca sa imi spuna cat spre a incheia acest contract. Tacere si doar tacere! Intreb ingrijorat eventualele dobanzi si penalitati cine le suporta? Chiar si clientii de buna credinta daca sunt tratati asa atunci ce-i de facut?

07-08-2017

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Canache, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si va multumim pentru feedback-ul transmis. Am verificat problema sesizata si va comunicam ca in data de 22.08.2017 s-a transmis un raspuns catre dvs pe adresa comuncata in relatia cu banca. In cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la adresa de mail info@railoc.ro. Multumim, Echipa RBL

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie