E MELENA SORINA MAGDALENA IONELA MOROMETE
Probleme diverse de la CEC Bank
Suntem mostenitoare, eu
Suntem mostenitoare, eu impreuna cu sora mea, pe conturile avute de tatal nostru la CEC Bank. In baza hotararii judecatoresti de partaj succesoral, am ridicat sumele cuvenite fiecareia, conform acestei hotarari, si am solicitat emiterea unor extrase de cont pentru a vedea desfasuratorul operatiunilor efectuate pe aceste conturi, pe o perioada de 12 luni anterioare decesului si pana in prezent. Ni s-au comunicat - dupa 2 saptamani, pe mail, exact in ziua in care anuntasem ca vin sa ridic si originalele- extrase de cont doar pentru perioada ulterioara decesului (produs pe 08.02.2015), dar incepand astfel:din 13.02.2015, din16.02.2015, respectiv din 10.04.2015 (sunt 3 conturi). Am sesizat acest aspect directorului sucursalei, care a motivat ca numai astfel ni se pot da relatii, adica "Numai dupa data decesului". Am rugat-o pe d-na director sa ne precizeze acest aspect in scris, astfel ca mi-a motivat in scris cererea si am raspunsul oficial scris de dansa: "Informatiile referitoare la conturile defunctului se pot furniza mostenitorilor doar de la data decesului". Consultand Conditiile de afaceri ale CEC Bank la titlul Succesorii legali,
art.12 stipuleaza: "In cazul decesului Clientului, persoana fizica sau administrator-asociat unic, drepturile si obligatiile acestuia nascute din calitatea de Client, titular de cont, se transmit odata cu activul si
pasivul succesoral, succesorilor legali si/sau
legatarilor acestuia. Banca este indreptatita sa solicite succesorilor legali/
testamentari certificatul de mostenitor (original sau copie legalizata) emis in conditiile
legii, care atesta aceasta calitate.". Noi am indeplinit conditiile acestea -am prezentat hoararea judecatoreasca in original si am atasat-o in copie, odata cu copii dupa CI noastre, la cerere, si totusi - dupa 2 saptamani!- nu ni s-a oferit serviciul solicitat, ba din contra am fost tratate ca niste infractoare, desi solicitam un serviciu indreptatit. Daca tatal nostru era dator la banca, in loc sa aiba depozite consistente, nu ne-ar fi dat nici atunci aceste extrase ca sa vedem ce a platit pana a murit, ca sa ne convingem de ce a mai ramas datorie? Ni se pare suspecta atitudinea angajatilor, faptul ca nu ni s-au respectat drepturile si in consecinta voi depune si sesizare scrisa la Sucursala Centrala CEC Bank din Bucuresti. Chiar daca suntem din provincie, nu suntem toti prosti sa nu stim sa citim o hartie si sa ne cerem drepturile, stipulate chiar de CEC Bank! Suntem aici la mana unor angajati care ne trateaza dupa cum vor ei, ne umilesc, ne trateaza de sus, ne incalca drepturile, bazandu-se pe faptul ca poate nu ni le cunoastem si ca pentru ei nu exista ierarhii institutionale. Sunt stapani pe CEC-ul orasenesc! Atata vreme cat legea mi-a dat banii mosteniti legal, nu concep ca un angajat nu vrea sa imi elibereze o hartie, fara valoare in sine, ca sa vad cum au fost rulati, desi e tot dreptul nostru legal sa o cerem? Nu se poate asa ceva! Astept raspunsul dvs. si indiferent de situatie -repet- voi face si sesizare scrisa! Va multumesc anticipat!
03-10-2016
Stimata Doamna,
Referitor la revenirea dumneavoastra pe site-ul conso.ro, revenire raportata la raspunsul primit din partea Agentiei Gaesti – Sucursala Targoviste, inregistrata sub nr. 6046/03.10.2016, va comunicam faptul ca in conformitate cu prevederile legale in materie, in vigoare, atat dvs cat si sora dumneavoastra – in calitate de mostenitoare dupa defunctul dumneavoastra tata Velea Constantin, puteti primi informatiile solicitate respectiv extrasele de cont aferente perioadei de 12 luni anterioare decesului.
Astfel va rugam sa aveti amabilitatea de a va prezenta la sediul Agentiei Gaesti pentru a va fi inmanate aceste extrase.
Regretam neplacerile aparute si va asiguram de intreaga noastra consideratie.
Cu multumiri,
Ileana Carmen Gurgu
Ofiter Marketing, Directia Marketing si Comunicare