top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A DAlexandru Don
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Prima de la stat nu se m

Prima de la stat nu se mai plateste, in schimb a trebuit sa tin banii 2 ani ptr a primi teoretic prima de la stat din primul an din cauza procedurii. Acum dupa scanadalul asta cu minorii carora li s-au contractat produse de creditare-economisire (caz penal atat ptr banca, cat si pentru beneficiarii tutori) , vin cu niste aberatii ptr ati permite sa iti scoti banii. In sinteza: odata ce ai depus banii la astia nu-ti mai returneaza nimic. Am senzatia ca vor acoperi gaura de 300 milioane lei solicitata de Curtea de conturi, din banii celor care au acum contractele de economisire in derulare. Altfel nu se justifica blocarea retragerilor de la ei. Mie mi-a fost vandut produsul pin sucursalele BCR Erste bank sub forma unui deposit pachet ce ar fi fost garantat de fondul national de garantare. Este acelasi FNI 2.0 reloaded sub alt brand.

10-11-2016

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

BCR Banca pentru Locuinte apara interesele clientilor sai Bancile pentru Locuinte (Sistemul Bauspar) reprezinta o institutie europeana de traditie de peste 100 de ani. Sistemul Bauspar din Romania, introdus in anul 2002, urmareste intocmai filozofia si practica Sistemului Bauspar european de a stimula atat economisirea cat si creditarea persoanelor fizice pentru case mai bune, mai sigure, mai sanatoase pentru cei care le locuiesc. Legislatia nationala care reglementeaza acest sistem este in perfecta armonie cu legislatia si practica europene. Situatia creata este generata de o decizie a Curtii de Conturi in baza unei interpretari proprii pe care o consideram neconforma cu legea sistemului de economisire creditare actuala. Decizia Curtii de Conturi itereaza faptul ca pentru a incasa prima de stat (datorata conform prevederilor legale in vigoare, daca este indeplinita perioada de economisire de 5 ani fara niciun fel de justificare suplimentara) intreaga suma acumulata trebuie sa fie utilizata de catre clienti in scop locativ. Curtea de Conturi, a dispus in mod discriminatoriu ca in cazul clientilor persoane in varsta (peste 65 de ani), dar si a minorilor, sa nu mai fie acordate primele de stat si dobanzile aferente. BCR Banca pentru Locuinte considera ca situatia creata de Curtea de Conturi se datoreaza unei interpretari proprii a legislatiei aplicabile si nu este in linie cu prevederile legale si practica bancara din ultimii 10 ani. BCR Banca pentru Locuinte va apara interesele clientilor sai de efectele negative ale deciziei Curtii de Conturi. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma atat cu principiile europene, cat si cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare. De asemenea, BCR Banca pentru Locuinte incearca sa gaseasca solutii financiare pentru toti clientii sai in vederea reducerii impactului generat de decizia Curtii de Conturi, astfel incat impactul generat sa fie minim. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru ca relatia de buna colaborare in spiritul bunei-credinte, manifestate pana acum atat de clientii nostri, cat si de BCR Banca pentru Locuinte sa nu fie influentata negativ de catre o decizie neconforma cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare a Curtii de Conturi bazata pe o interpretare pe care o consideram nelegala. Ne cerem scuze clientilor pentru neplacerile create si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de vointa noastra. Ii asiguram pe clientii nostri ca BCR - Banca pentru Locuinte a depus si va depune toate eforturile pentru respectarea intocmai a obligatiilor contractuale, in conditiile legislative existente.

F SFlorica Sandu
Card de credit de la Cetelem

Experienta mea in relati

Experienta mea in relatia cu Cetelem se dovedeste a fi una extrem de neplacuta, chiar dupa inchiderea cardului de credit. Dupa refinantarea cardului de credit la o alta institutie financiara , am achitat intreg plafonul de credit de la Cetelem, acest lucru inseamna ca ei trebuie sa-mi returneze suma platita in avans. In concluzie , a trecut o luna de zile de cand am inaintat cererea si inca nu mi-am primit banii, in conditiile in care am sunat la ei de 2 ori pe saptamana si am fost mintita cu nerusinare ca transferul a fost facut ca mai apoi alt operator sa ma informeze ca nu este adevarat. De evitat Cetelem!!!

02-11-2016

N VNicoleta Valea
Credit Prima casa de la Alpha Bank

Deplorabil,incerc de apr

Deplorabil,incerc de aproape 2 luni sa luam un credit pentru locuinta,am girat cu alta locuinta care acopera mult peste creditul si tot nu am reusit.in urma cu 5 zile aveam opinia juridica de la Bucuresti,iar peste alte 2 zile nu mai este OK.am platit evaluare si asteptam,asteptam

25-10-2016

I Fionut florea
Depozit la termen de la ProCredit Bank

ce se intimpla cu dumnea

ce se intimpla cu dumneavoastra? ati trecut la eliberare carduri,pt a elimina operatorul de la ghiseu.am fost azi 24.10.2016. si vreau sa aflu cateva detalii. aveam termen pe 22.10,adica sambata,adica zi nelucratoare. de ce la dorinta mea de a mai depune in contul unui depozit deja existent mi sa spus ca trebuie sa platesc comision depunere,daca in contract scria ca este gratuita depunerea?de ce la cererea mea de a scoate bani din cont mi s-a spus ca trebuie sa platesc comision? astept raspuns

24-10-2016

V VVasile Vasilache
Probleme diverse de la BRD

Stie cineva din conducer

Stie cineva din conducerea centrala BRD,ce incompetenta este la sucursala din Vaslui ? Stie cineva ca ce explica directorul,nu bate cu ce spun ofiterii de credit,si ca zambesc atunci cand aud ce a spus directorul(directoarea)?Stie cineva,ce tinute de nunta au angajatii, si ce tipete ascutite se aud de la parter ?Este incredibil ce se poate vedea aici !!!!!

20-10-2016

V RValeriu Ciprian Rateanu
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

Am o poprire pe salariu

Am o poprire pe salariu de acum 4 ani..suma totala fiind de 43.000.000 ron.De acum 4 ani m-i se vireaza de catre unitatea la care lucrez lunar..suma stabilita de catre ex.judecatoresc.Acum o saptamana am primit o actualizare la acea poprire in valoare de 64.000.000 ron.Am intrebat de ce a crescut suma asa de mult...dar..am fost pasat de la unul la altul.Am fost si la banca...dar,degeaba,au spus ca nu se ocupa ei cu asa ceva si m-au sfatuit sa vb cu ex.judecatoresc,care la randul lui..m-a sfatuit sa merg la banca.Subiectul este inca deschis,am cerut desfasurator de plata de la unitatea la care lucrez,urmand...probabil sa vb cu un avocat ptr a da banca in judecata.

11-10-2016

G CGache Balaskas Christiana
Credit nevoi personale de la ING

ING mi se pare cea mai m

ING mi se pare cea mai moderna banca. Spun asta pt ca prin Home Bank poti face orice plata,virament,vizualizare extras direct de pe telefonul mobil. Functionarii call center sunt super amabili si pregatiti. Eu am avut o poprire pe cont si in urma unei singure conversatii telefonice ei mi-au facut plata la trezoreria la care aveam datorie,fara formulare,fara vizite la banca doar cu acordul meu. Mai mult,am credit la ei si intr-adevar daca nu ai banii in cont la momentul scadentei ratei de credit ti se percep penalizari insa poti evita usor treaba asta daca data retragerii coincide cu data incasarii venitului. Ei sunt foarte corecti (nu au comisioane umflate/nejustificate) si asteapta ca si tu sa fii la fel. Creditul meu are dobanda fixa si fiecare rata retinuta de pana acum coincide cu scadentarul primit de la ei. Am optat si pt asigurare (medie 25 lei/luna) pt ca nu se stie niciodata. Mie imi place banca asta fara cozi si ghisee,cu comunicare buna si oameni de buna credinta.

06-10-2016

V IVasile Ionescu
Credit imobiliar de la CEC Bank

Buna ziua. Poate recoman

Buna ziua. Poate recomandati ofiterilor de credit sa nu isi mai bata joc de clienti si sa ii minta !...concret, desi au dosarul de credit imobiliar aprobat, clientii sunt mintiti ca nu pot semna contractul de credit si ipoteca datorita faptului ca nu s-a implementat ordonanta 52 din 2016...care de fapt a intrat in vigoare de la 30.09.2016...nu este normal asa ceva, noi nu cersim bani, platim dobanzi !...Este vorba de o sucursala CEC din Bucuresti (din nefericire nu pot preciza numele agentiei...este lesne de inteles de ce). Va rog sa luati masurile ce se impun si sa informati persoanele responsabile din sucursalele CEC ca nu procedeaza corect !...acesta este respectul dvs. fata de clienti ? Multumesc.

05-10-2016

Răspuns CEC Bank

“Stimate domnule Vasile Ionescu, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aceste aspecte si va asiguram ca acestea reprezinta principala noastra preocupare, salariatii CEC BANK S.A. avand obligatia de a-si indeplini atributiile de serviciu cu responsabilitate, competenta, eficienta, corectitudine si de a adopta in permanenta o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a Bancii. Conform instructiunilor primite pentru implementarea OUG 52 “In perioada 30.09.2016 – 05.10.2016 NU se vor perfecta noi contracte de credit si NU se vor acorda credite supuse prevederilor OUG 52/2016”. Ileana Carmen Gurgu Ofiter Marketing, Directia Marketing si Comunicare

C PCornel Parscov
Credit imobiliar de la CEC Bank

Am luat credit ipotecar

Am luat credit ipotecar pe 20 de ani. Recomand CEC sucursala Mariott 13 Septembrie. Ceva birocratie dar dobanda buna.

05-10-2016

E MELENA SORINA MAGDALENA IONELA MOROMETE
Probleme diverse de la CEC Bank

Suntem mostenitoare, eu

Suntem mostenitoare, eu impreuna cu sora mea, pe conturile avute de tatal nostru la CEC Bank. In baza hotararii judecatoresti de partaj succesoral, am ridicat sumele cuvenite fiecareia, conform acestei hotarari, si am solicitat emiterea unor extrase de cont pentru a vedea desfasuratorul operatiunilor efectuate pe aceste conturi, pe o perioada de 12 luni anterioare decesului si pana in prezent. Ni s-au comunicat - dupa 2 saptamani, pe mail, exact in ziua in care anuntasem ca vin sa ridic si originalele- extrase de cont doar pentru perioada ulterioara decesului (produs pe 08.02.2015), dar incepand astfel:din 13.02.2015, din16.02.2015, respectiv din 10.04.2015 (sunt 3 conturi). Am sesizat acest aspect directorului sucursalei, care a motivat ca numai astfel ni se pot da relatii, adica "Numai dupa data decesului". Am rugat-o pe d-na director sa ne precizeze acest aspect in scris, astfel ca mi-a motivat in scris cererea si am raspunsul oficial scris de dansa: "Informatiile referitoare la conturile defunctului se pot furniza mostenitorilor doar de la data decesului". Consultand Conditiile de afaceri ale CEC Bank la titlul Succesorii legali, art.12 stipuleaza: "In cazul decesului Clientului, persoana fizica sau administrator-asociat unic, drepturile si obligatiile acestuia nascute din calitatea de Client, titular de cont, se transmit odata cu activul si pasivul succesoral, succesorilor legali si/sau legatarilor acestuia. Banca este indreptatita sa solicite succesorilor legali/ testamentari certificatul de mostenitor (original sau copie legalizata) emis in conditiile legii, care atesta aceasta calitate.". Noi am indeplinit conditiile acestea -am prezentat hoararea judecatoreasca in original si am atasat-o in copie, odata cu copii dupa CI noastre, la cerere, si totusi - dupa 2 saptamani!- nu ni s-a oferit serviciul solicitat, ba din contra am fost tratate ca niste infractoare, desi solicitam un serviciu indreptatit. Daca tatal nostru era dator la banca, in loc sa aiba depozite consistente, nu ne-ar fi dat nici atunci aceste extrase ca sa vedem ce a platit pana a murit, ca sa ne convingem de ce a mai ramas datorie? Ni se pare suspecta atitudinea angajatilor, faptul ca nu ni s-au respectat drepturile si in consecinta voi depune si sesizare scrisa la Sucursala Centrala CEC Bank din Bucuresti. Chiar daca suntem din provincie, nu suntem toti prosti sa nu stim sa citim o hartie si sa ne cerem drepturile, stipulate chiar de CEC Bank! Suntem aici la mana unor angajati care ne trateaza dupa cum vor ei, ne umilesc, ne trateaza de sus, ne incalca drepturile, bazandu-se pe faptul ca poate nu ni le cunoastem si ca pentru ei nu exista ierarhii institutionale. Sunt stapani pe CEC-ul orasenesc! Atata vreme cat legea mi-a dat banii mosteniti legal, nu concep ca un angajat nu vrea sa imi elibereze o hartie, fara valoare in sine, ca sa vad cum au fost rulati, desi e tot dreptul nostru legal sa o cerem? Nu se poate asa ceva! Astept raspunsul dvs. si indiferent de situatie -repet- voi face si sesizare scrisa! Va multumesc anticipat!

03-10-2016

Răspuns CEC Bank

Stimata Doamna, Referitor la revenirea dumneavoastra pe site-ul conso.ro, revenire raportata la raspunsul primit din partea Agentiei Gaesti – Sucursala Targoviste, inregistrata sub nr. 6046/03.10.2016, va comunicam faptul ca in conformitate cu prevederile legale in materie, in vigoare, atat dvs cat si sora dumneavoastra – in calitate de mostenitoare dupa defunctul dumneavoastra tata Velea Constantin, puteti primi informatiile solicitate respectiv extrasele de cont aferente perioadei de 12 luni anterioare decesului. Astfel va rugam sa aveti amabilitatea de a va prezenta la sediul Agentiei Gaesti pentru a va fi inmanate aceste extrase. Regretam neplacerile aparute si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu multumiri, Ileana Carmen Gurgu Ofiter Marketing, Directia Marketing si Comunicare

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie