top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A BANA-MARIA BADALUTA
Credit Prima casa de la Eximbank

Inselaciune!!! M-am prez

Inselaciune!!! M-am prezentat la Banca Romaneasca undeva la finalul lunii mai, incepatul lunii iunie solicitand acordarea unui credit prima casa si completand formularele solicitate. Imedia dupa aceea, am fost sunata comunicandu-mi-se faptul ca mi-a fost preaprobat creditul si ca primesc suma maxima de 300.000 lei. Drept urmare, am cautat apartamentul, l-am gasit, si am procedat la comunicarea tuturor documentelor catre Brom. Inainte de a semna antecontractul la notar, m-am prezentat la banca cu draftul acestui antecontract, intreband daca voi primi creditul pana in data de 01.09.2016, dat fiind faptul ca promitentul-vanzator a inserat aceasta cluaza: Contractul autentic va fi semnat pana cel tarziu la data de 01.09.2016. Am fost asigurata ca pana cel tarziu in data de 01.08.2016, maxim 03.08.2016 voi avea creditul, fiind astfel informata ca evaluarea va dura doua saptamani, iar la Fondul de Garantare, dosarul va mai sta cam doua saptamani. Drept urmare, in data de 30.06.2016 m-am prezentat la notar unde am incheiat antecontractul, am dat avans 7.500 lei, am platit si intocmit pentru dosar declaratia TVA 5%, declaratia prima casa si opinia juridica. In acceasi data, 30.06.2016, am dus toate aceste documente la banca, si, am platit evaluarea. In data de 04.07.2016 a fost intocmit raportul de evaluare, dupa care, in data de 18.07.2016 am fost sunata si mi s-a spus ca momentan nu mai sunt fonduri, si ca dosarul este sistat pana la noi vesti. In 19.07.2016 m-am prezentat la sediul bancii si am intrebat daca au facut cerere de suplimentare fonduri la Fondul de Garantare, iar Domnul Director al Sucursalei, m-a informat ca cererea lor a fost respinsa. Nu inseamna asta oare ca tu vinzi un produs pe care nu il detii. Bineinteles, din marea bunavointa, mi s/au facut calculatii pentru un eventual credit ipotecar cu avans de 35%, si, si de nevoi personale, unde deja nu ma mai incadram nicicum, dar se rezolva. Solutii: Proces colectiv, plangeri penale. Telefon: 0799.861.550

10-08-2016

M Mmarina marina radu
Probleme diverse de la Bancpost

Daca exista nota o,acest

Daca exista nota o,acesta este calificativul!!!! O pentru toate serviciile:procedura de lucru,salariati depasiti si lipsiti de responsabilitate si respect fata de client,Atm ,fastbanking lasa de dorit,call center clienti Am asteptat 10 ani sa scap de aceasta banca!!!!! Ura! NU VREAU SA MA DERANJEZE ACEASTA INSTITUTIE !!!

04-08-2016

N SNicolae Dan Sporis
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Teapa ambalata in contra

Teapa ambalata in contracte aparent avantjoase pentru client. totul e frumos pana te duci sa irti ridici banii. Si atunci surpriza. poti ridica mai putini bani decat ai depus. Si asta doar peste cateva luni. Sa va fie rusine ca furati cu buna stiinta! Si noua sa ne fie ca ne-am lasat pacaliti. Ti s-a intamplat vreodata sa ti se fure portmoneul, ceasul, bicicleta, floarea de pe casa scarii? Ai sentimentul ala de revolta, umilinta, neputinta amestecata cu ura. Asa m.am simit azi cand am fost la BCR sa imi iau banii ca tocmai vreau sa cumpar un apartament. Si nici macar cat am depus nu mai pot ridica. si nu acum ci altadata. nu se stie cand. Cam asta e povestea.

30-07-2016

D PDaniela Parmac
Credit nevoi personale de la BRD Finance

Am facut un credit la br

Am facut un credit la brd finance si cand am cerut o adresa de refinantare mi-au cerut 200 lei, desi in contract scria 30 lei.Dupa multe discutii am fost la sediu si am primit adresa achitand 30 lei. Au zis ca a fost o greseala. Apoi am cerut o hartie de inchidere cont..ei mi - au trimis una in care scrie ca s-au onorat obligatiile conform contract, nimic de inchidere contract de credit.Cand i-am sunat au zis ca asa e politica firmei..de unde stiu eu ca mi-au inchis contractul?..apropo sotului i-au dat hartia in care sevspecifica inchidere credit. Au zis ca la mine nu se poate.Cred ca o sa-i dau in judecata. Rusine Brd finance! Evitat-i!

28-07-2016

A CAna-Simona Clocotici
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am incheiat un contract

Am incheiat un contract cu BCR-BPL si am avut surpriza ca la expirarea termenului sa nu pot beneficia de prima de la stat.Am reclamat la ANPC,dar si-au declinat competenta.Intamplator am auzit de existenta Centrului Pentru Solutionarea Alternativa a Litigiilor Bancare la care vom apela.Sunt disponibila pentru asocierea in vederea unui proces impotriva bancii

28-07-2016

A GALINA GLIGA
Card de credit de la Credit Europe Bank

Nu va pierdeti vremea cu

Nu va pierdeti vremea cu aceasta banca!!!!!!!!!!!!!! Dupa ce am fost chemata la banca pentru a intra in posesia cardului solicitat... dupa ce am semnat un teanc de hartii si reprezentantul bancii mi-a aratata si documentul emis de ANAF care atesta ca cele declarate de mine corespund cu realitatea, si totul este ok...........dupa cateva zile ma duc eu la banca sa vad de ce nu ma pot folosi de card.....surpriza!!!!!! cererea a fost respinsa!!!!!! desi eu aveam cardul activat si in portofel!!!! SUNT NISTE INCOMPETENTI SI NEPROFESIONISTI!!!!!!!

26-07-2016

E SEugenia Maria Svoboda
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

La sfatul unui lucrator

La sfatul unui lucrator BCR am desfiintat depozitul de USD facand contract pe 5 ani cu banca pentru locuinte,Astazi la expirarea contractului am ajuns sa ridic de la banca mai putini bani dacat am depus.Aceasta se numeste excrocherie, cei ce o infaptuiesc sunt excroci, ir faptul ca capitalui bancii este strain, se numesc excroci internationali.Eu nu am facut speculatii valutare, nu am jucat la bursa, nu am cautat sa ma imbogatesc rapid peste noapte, dar nici sa fiu terfelita, umilita si furata.Incerc sa ma consolez cu gandul ca la viata mea am pierdut mai mult decat atat, dar de banii furati sa-si ia lumanari si vata de pus in nas .Imi inchid toate conturile din BCR si cate zile mai am nu mai vreau sa am de a face cu voi!

25-07-2016

E DEugenia Dani
Credit nevoi personale de la Cetelem

Am solicitat un credit d

Am solicitat un credit de nevoi personale ,dupa verificari,inclusiv la Biroul de Credite,am primit ok-ul si documentele aferente creditului pe care l-am semnat,l-am expediat iar dupa 2 zile am primit un sms in care mi se comunica ca nu ma incadrez conditiilor interne Cetelem de eligibilitate!Am contactat un operator de credite care mi-a spus ca sistemul mi-a respins cererea-ori eu ma gandesc ca prosta si ma intreb :la inceput nu tot acelasi sistem m-a verificat?Eu voi solicita in scris un raspuns pertinent din partea lor si de asemenea inapoierea documentelor semnate!DE EVITAT CETELEM!!!!!!!!!

23-07-2016

I MIuliana Matei
Card de credit de la BRD

La relatii clienti astep

La relatii clienti astept de fiecare data cand sun cel putin o ora, functionarii institutiei nu sunt cei mai politicosi oameni, mi-au inchis de multe ori cand inca le puneam intrebati, am sunat timp de 3 saptamani in fiiecare zi de cateva ori pe zi in vederea solutionarii unei probleme. Incerc de aproape o luna sa inchid un cont. de fiecare data cand sunam o luam de la capat cu situatia mea, nu au comunicare intre ei si nici intre departamente sau pur si simplu se prefac. Le-am platit intreaga suma datorata- pentru inchiderea contractului si de 3 luni imi spun ba ca nu se vede plata, ba ca nu s-a facut, ba ca s-a returnat, ceea ce nu este adevarat. Le-am trimis ordinul de plata de cateva ori -pe email in primele saptamani imi spuneau ca nu au primit sau ca nu am trimis la adresa corecta, dupa cateva saptamani mi-au spus ca l-au primit, din nou alti agenti mji-au spus ca nu se mai vede, aveam nevoie urgenta de adeverinta de inchidere, le-am spus de la inceput acest lucru. mai mult, ma mai suna si d ela biroul de recuperari sa imi spuna ca apar cu datorie, in conditiile in care le-am platit intreaga suma. Banii sunt blocati la ei momentan si imi mai cer si dobanda, in plus mi-au cerut 120 de lei, pe langa un comision de 200 de lei sa imi dea un alt cont nin care s atransfer banii.

22-07-2016

M RMaria Radu
Prima casa de la GarantiBank

Buna ziua, Subscriu s

Buna ziua, Subscriu spuselor unui "antevorbitor" referitor la LIPSA TOTALA DE TRANSPARENTA a serviilor furnizate de Garanti Bank- ma refer la creditul pentru prima casa. Noi am fost prima data la banca pe data de 8 iunie pentru a ne interesa de credit iar pe data de 10 iunie deja dusesem dosarul complet la banca. Initial ni s-a spus ca rezolvarea unui dosar de prima casa dureaza in jur de 2-3 sapatamani, motiv pentru care am fost foarte incantati fiindca - credeam noi la ora respectiva - nimerisem in sfarsit la o institutie la care profesionalismul si eficienta sunt la cote maxime. Doar ca NE-AM INSELAT AMARNIC.... Dosarul nostru nu este trimis la fond nici la ora actuala - desi noi am primit, potrivit spuselor dnei functionare de la banca unde am depus dosarul (fiindca de aratat nu ni s-a arata nici o dovada), acceptul bancii centrale pe data de 6 iulie. Ni s-a spus ca, potrivit procedurii, trebuie sa depunem in cont o suma echivalenta cu primele trei rate, ceea ce am si facut, in aceeasi zi (6 iulie) - desi ni s-a parut suspect acest lucru dat fiind faptul ca dosarul nu fusese trimis la fond si nu garanta nimeni ca fondul va da un raspuns afirmativ; insa am vrut in continuare sa fim de buna credinta, ca sa nu spun NAIVI, fiindca era in interesul nostru ca lucrurile sa se rezolve mai repede. Ni s-a mai spus de asemenea ca dosarul va fi trimis la fond in MAXIM 3 ZILE. Astazi suntem in data de 19 iulie (deci au trecut 2 SAPTAMANI) si cererea noastra tot nu apare inregistrata pe site-ul fondului de garantare. Am incercat sa primim un raspuns de la banca, am sunat chiar la Bucuresti, la sediul central, doar ca mi-a raspuns un functionar de la call center care nu a stiut sa imi spuna decat ca in contul meu apare suma aferenta celor 3 rate depuse - NIMIC DESPRE SITUATIA DOSARULUI. Cei din teritoriu (am uitat sa spun ca suntem din Bacau) dau vina pe cei de la centru iar cei de la centru nu spun nimic. Si stam si asteptam - suntem deja la a doua prelungire a antecontractului de vanzare-cumparare (care a-propos va expira pe 26 august) in conditiile in care dosarul nostru A FOST APROBAT DE BANCA CENTRALA (desi, uneori ma gandesc daca intr-adevar a fost aprobat sau sta si zace prin vreun ungher al bancii). NU AM INTALNIT NICAIERI, LA NICI O INSTITUTIE CU CARE AM INTRAT IN CONTACT PANA LA ORA ACTUALA, ATATA LIPSA DE PROFESIONALISM SI ETICA PANA LA URMA, CA LA ACEASTA BANCA. EFECTIV ISI BAT JOC DE CLIENTI!!!!!! Am inteles ca nu suntem noi singurii clienti ai bancii, am inteles ca aceasta banca este printre putinele care mai acorda credite prin programul prima casa si sunt destul de aglomerati, dar sa iti ia 2 saptamani ca sa incarci o aplicatie la fond... asa ceva nu este posibil. Ceea ce deranjeaza foarte mult este LIPSA TOTALA DE DIALOG, LIPSA TOTALA A UNOR EXPLICATII PERTINENTE PENTRU STAREA DE FAPT. Nimeni nu iti spune nimic iar timpul trece, antecontractele expira si te trezesti, dupa 2-3 luni, ca dosarul nu este acceptat la fond - in cazul in care si ajunge acolo intr-un sfarsit - iar tu ai pierdut atata timp pe care il puteai folosi cautand solutii la alte banci (solutii care probabil in acest moment tind catre zero daca luam in calcul faptul ca banii alocati pentru programul prima casa s-au cam epuizat).

19-07-2016

Răspuns GarantiBank

Stimata doamna Radu, Creditul ipotecar este o investitie importanta si va garantam ca beneficiati de toata atentia noastra. Dosarul dumneavoastra a necesitat cateva completari pentru a ne asigura ca intregul proces se va derula in conditii cat mai optime. Aplicatia a intrat intr-o prima analiza financiara, iar aprobarea bancii si a FNGCIMM vor veni ulterior. Va vom tine la curent cu stadiul dosarului dumneavoastra in perioada imediat urmatoare. Va multumim! Echipa Garanti Bank

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie