top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

V MVintila Madalin
Internet banking de la GarantiBank

Am schimbat in urma cu c

Am schimbat in urma cu cateva zile parola la internet banking. Din pacate am uitat-o si am incercat sa o recuperez. Iarasi din pacate eu sunt in afara tarii pentru o perioada mai lunga. Am aflat cu surprindere (ca sa nu spun cu stupoare) ca desi cei din Turcia ofera o posibilitate de schimbare a parolei in cateva minute pe internet cei din Romania vor sa te prezinti in persoana la una din agentiile din tara. Am incercat sa obtin o alta optiune (sa merg la ambasada Romaniei pentru identificare, sau la vreo banca partenera). Din pacate, pe scurt, asta este procedura... Nu cred ca voi obtine vreun ajutor de la ei. Cam asta este..

11-12-2015

M MMihai Mihai
Cont curent de la OTP Bank

Salut, Sunt fost clie

Salut, Sunt fost client Millennium Bank, actualmente preluat de catre OTP. Astazi am fost sa imi inchid relatia cu banca Millennium devenita intre timp OTP si procedura a durat 1 ora si 40 minute dupa cum urmeaza: 1. Ca sa virez banii din OTP a trebuit sa mai depun 4 RON 2. Ca sa depun cei 4 RON mi s-a cerut sa-mi actualizez datele - desi erau neschimbate (doar varsta era ceva mai inaintata!). 3. Procedura de actualizare a datelor mele personale a durat 1,5 ore. Printre altele am aflat ca eram declarat client inactiv, desi acum 2 luni folosisem cardul Millennium si in ultimele 2 zile folosisem Internet Banking-ul. Dupa 1,5 ore de stat in picioare la ghiseu mi-au fost incasati cei 4 ron necesari pt a se transfera banii din banca. Bravo OTP. Sunteti incredibil de ineficienti! Ati tinut un client in picioare 1,5 ore si a fost nevoie de 4 angajati (foarte politicosi, ce-i drept!), coduri de autorizare peste coduri de autorizare pt a se aduce la zi datele mele care erau aceleasi :P, plus personalul de la HelpDesk, toate acestea in vederea permiterii de catre sistem sa-mi incaseze cei 4 RON! Doamne, iarta-ma, dar banca mai ineficienta ca OTP nu am vazut! Costurile cu cei 4 oameni blocati pt banala operatiune de actualizare a datelor sunt imense fata de comisionul de transfer platit de catre mine! Si doi la mana: eu vroiam sa inchid contul! Vorba bunicului: cineva nu are toate tiglele pe casa! :)))))) Rezultatul: 3-4 clienti au fost trimisii la o alta sucursala pe motiv ca nu le merge sistemul!!! Comentariile clientilor au fost nepretuite: "daca Dvs nu va merge, la cealalta de ce ar merge?" Raspuns: "pentru ca dincolo este OTP, noi suntem fost Millennium" :))))))))))) Alti 2-3 clienti s-au saturat de asteptat la coada si au plecat. Personalul agentiei (foarte politicos!) a fost pus intr-o situatie de-a dreptul imposibila: orice incercau nu reuseau sa-mi incaseze cei 4 RON :)))) Imi pare sincer rau pentru ei: angajati de la Millennium, cu foarte mult bun simt, rabdatori, care s-au trezit peste noapte la OTP, cu proceduri imposibile, sisteme care nu merg, si cu fosti clienti Millennium care isi inchid conturile. Imi cer scuze personalului, si sper ca OTP sa faca pt ei si pentru clientii care le-au mai ramas! Mihai

08-12-2015

G Mgabriel matache
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Buna ziua. Experienta a

Buna ziua. Experienta avuta????....hm,greu Domne',greu. Frecventez unitatile CEC din Braila,mai precis unitatea CEC Vidin,Unitatea CEC Republicii si unitatea mare de pe Bulevardul Independentei...de fiecare data cand vin la CEC ma inzestrez cu o doza necesara de rabdare,mananc bine ca sa rezist stresului de acolo.Ma intrebati ce stres?...pai da,pentru o tranzactie de primire bani din strainatate rareori scap doar cu 1/2 H.E normal,ati redus numarul angajatilor sau ce ati facut iar acestia nu pot face fata.Va rog D-nule Director sa veniti intr-o zi obisnuita sa "luati loc" la coada,sa asteptati pana va vine randul 1 H apoi sa mai asteptati inca 10-15 min procesarea tranzactiei!Pai e posibil ca asa o banca mare sa nu fluidizeze tranzitul clientilor?Cand intri intri dar cand iesi,iesi pachet de nervi!Aproximativ 300.000 de braileni dintre care o buna parte folosesc serviciile CEC Bank si dumneavoastra deserviti personal in numar de 6 ofiteri de cont sau cum se numesc in 3 locatii????(cele pe care le stiu eu) 1 ofiter Vidin,1 casiera si o sefa la Republicii 2 ofiteri si o casiera iar la "ditamai" CEC-ul pe Bulevard 3 ofiteri!?Luati si D-voastra in calcul cele de mai sus,analizati-le,testaile apoi sunt sigur ca o sa luati o decizie corecta pentru rezolvarea situatiei,nu de alta dar "151 de ani de stat la cozi" ar fi o reclama negativa,cu respect un client!

02-12-2015

E AElena Alexe
Prima casa de la Raiffeisen Bank

In urma cu 2 luni, am in

In urma cu 2 luni, am inceput demersurile pentru un credit Prima casa, la Raiffeisen Bank. Inca de la inceput, de la 2 zile cat ar fi trebuit sa dureze pre-aprobarea, a durat 2 saptamani, si tot asa. Analiza juridica a fost una complexa, fiind nevoie de foarte multe acte, nimic deranjant. Dupa ce a fost data si aprobarea juridica, a venit evaluatorul, a fost ok, urmând ca eu sa aduc extrasele de carte funciar?, recente. De 3 saptamani, dosarul este in analiza, final?, deoarece, sunt foarte multe dosare. Acum eu nu inteleg, cum se face selectia dosarelor care sunt pentru aprobarea finala, ulterior pentru a fi trimise la fond? Am facut o sesizare, in acest sens, nu ma astept sa fie un raspuns curand. Insa mi se pare deranjant, ca persoana de la agentie, sa imi spun? c? am avut ghinionul s? ajung in aceast? perioad?, de sfârsit de an, unde, sunt foarte multe dosare? Sa fie asa?Cand ar fi trebuit s? depun dosarul, ca totul s? mearga ok? Alexe Elena Bucuresti

25-11-2015

T HTheodor-Flavian Hanu
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Am depus actele pentru p

Am depus actele pentru prima casa la Raiffeisen in urma cu 3 saptamani. Doamna de la ghiseu mi-a recomandat sa merg in paralel cu dosarul la juridic si preaprobarea pentru a scurta durata de acordare a creditului. Zis si facut, depun toate actele si astept. Pe parcursul celor 3 saptamani am tot primit raspunsuri de la cei de la juridic cum ca trebuie sa fie clarificate unele puncte in actele casei. Problema este la preaprobare, unde lucrurile par sa se miste EXTREM DE GREU, in conditiile in care am fost informat ca ar dura undeva la 2-3 zile. Am primit primul feedback abia dupa o saptamana jumatate, moment in care mi s-a cerut diploma de licenta pentru a justifica o crestere salariala(am depus adeverinta pentru ca inca nu mi s-a eliberat diploma), in rest nimic. Am tot sunat-o pe doamna de la ghiseu aproape in fiecare zi sa mai intreb despre preaprobare si raspunsul era ca dosarul este in analiza. Astazi nici nu mi-a mai raspuns. Probabil s-a saturat si dumneaei sa imi tot spuna acelasi lucru. Este vreo posibilitate sa grabesc resolutia preaprobarii? Ca deja a trecut destul de mult timp si de cand am depus si adeverinta de licenta

25-11-2015

C MCristina Molnar
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Buna ziua, Am dorit

Buna ziua, Am dorit sa achit o instiintare de plata la BT. Experienta extrem de neplacuta a fost ca: d-na de la casierie mi-a zis ca la dansa nu se mai poate achita ,desi d-na statea doar, iar la "Facturel" era coada.

24-11-2015

C Pctin petrea
Pensii facultative de la ING Pensii

doresc si eu sa aflu des

doresc si eu sa aflu despre fondul meu de pensii dela ing si nu stiu unde sa intru mai exact,mar interesa sa stiu daca mai sunt activ si cat e fondul total pana in acest moment?

23-11-2015

E Delena dumitrescu
Pensii facultative de la Bancpost

Buna ziua, am solicitat

Buna ziua, am solicitat un card pt.primirea pensiei mamei.DIMA PAULINA in urma cu 5 ani cred....CNP. 2281106390010 cu un commission de 3 lei lunar plus 2,5 lei pt.utilizare serv.fastbanking de care nu am stiut sau nu am fost informata la acel moment. Dupa aflarea acestor retineri.....am decis sa ne mutam la alta banca,inclusiv eu cu depozite,pensii etc. din luna iun.2015.La acel moment au ramas in cont 5 lei,eu fiind imputernicita pe cardul mamei primesc sms pt.a face plati in continuare pt.administr.cont. La alte banci imputernicitul are aceleasi drepturi cu proprietarul cardului.La dvs de ce nu pot eu sa-i inchid contul??????ea fiind in varsta de 87 de ani si greu transportabila la banca??????????????????????si datoare ??????

17-11-2015

A BAlexandra Bordas
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, Totul dep

Buna ziua, Totul depinde de cosilierul pe care il aveti. Si cel mai bine e sa mergeti directe la agentiile BCR Banca pentru locuinte pentru detalii si explicarea produsului. Eu sunt consilier financiar la BCR BPL din 2013 si inca nu am avut probleme cu clientii care si-au deschis cont la mine, totul tine de transparenta si de explicat functionarea acestui produs. Am vazut mai jos cazul domnului cu creditul, va spun eu ca nu aveti suma aceea de platit la dobanda si comision, costul total al creditului la suma de 230.000 lei este de 61.052( pe toata perioada de 11 ani). Diferenta dintre tipul acesta de credit si altul gen prima casa este: 1.Perioada 2.Dobanda fixa 3.Este in lei 4.Rambursarea creditului 5.Analiza dosar 0-normal analiza dosar la un credt prima casa este de aproape 4500 lei 6.Rambursare anticipata 0 7.Din prima luna se plateste la credit si din principal nu doar dobanda si administrare cont ca si la celelalte credite.Asta ce in seamana ca se da un credit cu o suma de X se vine cu avansul 10-12% iar clientul primeste valoarea creditului, avansul se duce intr-un depozit colateral la care el( in prima perioada a creditului clientul plateste 2 rate:una de econmisire, alta de creditare) plateste acea rata de economisire care o are paralel cu rata de creditare in primele maxim 48 de luni iar la acei bani primeste prima de stat si dobanda care sunt scazute apoi din costul creditului. La creditele pe 30 de ani in primii 10 ani nu platesti deloc din principal ci doar dobanda si adm cont, pt ca daca faceti un calcul pe conso.ro la prima casa, uitati.va la suma rambursat, care este cand da aproape dublu la suma scoasa si in plus dob variabila, adica dob fixa este doar in primii 5 ani. Sper sa ma fi facut cat mai explicita.

13-11-2015

V HViorica Hadareanu
Cont curent de la BCR

Stiind doar CNP benefic

Stiind doar CNP beneficiarului, nu se poate depune de catre alta persoana bani in contul beneficiarului. La Brasov asa este. Lucru de neacceptat atata timp cat la alte banci se poate si este logic asa sa fie. Nu umbla nimeni cu contul bancar la el scris sau.....memorat.

13-11-2015

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie