B BBeatrice Beatrice
Prima casa de la CEC Bank
Buna ziua,
Se poate aplica pentru programul Prima Casa avand venituri din strainatate? Mentionez ca salariul meu este de 1000 de euro pe luna, iar in mai implinesc un an de vechime. Voi avea nevoie de giranti? De asemenea, vreau sa stiu ce conditii speciale trebuie sa indeplinesc, spre deosebire de cei care realizeaza venituri in tara. Multumesc mult!
Stimata doamna,
Va multumim pentru mesajul transmis si pentru interesul manifestat fata de produsele CEC Bank. Ne bucura faptul ca oferta Bancii de produse si servicii bancare este apreciata de clientii nostri, printre cele mai avantajoase si solicitate produse regasindu-se si creditul Prima Noastra Casa. Tocmai pentru a veni in intampinarea solicitarile clientilor nostri, Banca face demersuri in vederea obtinerii fondurilor necesare finantarii clientilor sai. In prezent Banca detine fonduri pentru creditul prima casa pentru persoane care obtin venituri in strainatate.
In acest sens, va informam ca veniturile realizate in strainatate se pot accepta in conditiile in care veti depune la Banca urmatoarele documente care stau la baza certificarii realizarii unor astfel de venituri:
-adeverinta de salariu (formularul Bancii gasit pe site www.cec.ro sau un document emis de angajator care sa cuprinda cel putin informatiile inscrise pe formularul Bancii referitoare la datele de identificare a angajatorului si angajatului si la veniturile realizate), originalul si forma tradusa si legalizata la Consulatul Roman/misiunea diplomatica a Romaniei/un notar public din Romania/un notar public din tara in care sunt realizate veniturile (in acest caz purtand si apostila/ supralegalizarea, dupa caz) - toate documentele cu parafa originala de legalizare;
-contractul/contractele de munca si dupa caz actele aditionale aferente acestora, traduse si legalizate conform celor de mai sus. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca persoanele in cauza au o vechime in munca de cel putin 12 luni si o vechime la locul de munca actual de cel putin 3
luni, fiind acceptate si situatiile in care in ultimele 12 luni exista intreruperi de cel mult 3 luni (cumulat);
• - dovada privind luarea in evidenta de catre autoritatea fiscala a tarii in care sunt realizate veniturile, tradusa si legalizata conform celor de mai sus;
• un document din care rezulta resedinta sau permisul de sedere sau permisul de munca, dupa caz, emise de autoritatile din tara in care sunt realizate
veniturile, traduse si legalizate conform celor de mai sus;
• -copia pasaportului, certificata pentru conformitate conform prevederilor prezentei proceduri sau legalizata conform celor de mai sus, in cazul in care
veniturile sunt realizate intr-o tara din afara Uniunii Europene;
-o declaratie data pe proprie raspundere, inscrisa pe cererea de credit sau pe formularul de declaratie, din care sa rezulte: adresa de corespondenta (adresa completa a locatiei si numarul de telefon sau adresa de e-mail) la care dvs puteti fi contactata in Romania sau in tara in care sunt realizate veniturile, precum si acordul privind suportarea de catre client a cheltuielilor efectuate de Banca in acest scop in cazul in care adresa de corespondenta nu este in Romania. Transmiterea corespondentei utilizand aceste cai este recunoscuta de client ca instiintare valabila si presupune ca a luat cunostinta de mesajul transmis (clauza este inscrisa si in contractul de credit);
• -adresa de corespondenta (adresa completa a locatiei si numarul de telefon sau adresa de e-mail) la care poate fi contactata in Romania
persoana mandatata, precum si recunoasterea de catre client a faptului ca intreaga corespondenta efectuata cu mandatarul ii este opozabila, in
cazul in care clientul este reprezentat in relatia cu Banca de o persoana mandatata in acest scop prin procura autentificata de notarul public.
Transmiterea corespondentei utilizand aceste cai este recunoscuta de client ca instiintare valabila si presupune ca a luat cunostinta de mesajul
transmis (clauza este inscrisa si in contractul de credit). In aceste cazuri nu se solicita o adresa de corespondenta la care sa poata fi contactat
clientul;
• - acordul privind comunicarea de catre client/mandatar a oricarei modificari intervenite pe parcursul duratei de creditare in ceea ce priveste
adresele de corespondenta declarate (clauza este inscrisa si in contractul de credit);
• -cel putin o persoana de contact din Romania, alta decat membrii familiei si mandatarul, pentru eventuale referinte, mentionandu-se numele,
prenumele, domiciliul, numarul de telefon sau adresa de e-mail, precum si calitatea acesteia (administrator asociatie de proprietari, vecin, coleg
de serviciu, etc.).
In situatia in care puteti indeplini conditiile de mai sus, va asteptam sa depuneti dosarul de credit la orice unitate a Bancii. Pentru mai multe informatii si consiliere va recomandam sa folosi adresa office@cec.ro.
Directia Marketing si Comunicare CEC Bank