top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

M IMARTINA IONESCU
Fond de investitii de la Raiffeisen Asset Management

Numele meu este Ionescu

Numele meu este Ionescu Martina. Din pacate experienta mea cu Raiffeisen Bank Ag. Calea Mosilor. In data de 28 Aprilie 2010 ora 09:06:13 am depus cererea de rascumpararea de unitati ale fondului nr.R0000039974; plata s-a stabilit ca se va face prin virament intr-un cont deschis tot la aceasta agentie. i s-a comunicat ca transferul, respectiv rascumpararea dureaza 2 zile - deci rugamintea mea ca Vineri 30 Aprilie ora 9:30 era foarte posibila daca angajatii si-ar fi facut datoria. Astfel ca ma invoiesc din nou si la ora stiuta merg sa imi ridic banii; dupa ce astept circa trei sferturi de ora sunt informata ca transferul nu a avut inca loc si sa vin mai tarziu - in jur de 12:30. Am replicat ca nu pot sda intarzii atat la serviciu si ca voi reveni Luni dimineata la prima ora - 9:00, ceea ce am si facut. Din pacate nici acum nu am putut sa imi ridic banii pe motiv ca nu functioneaza sistemul si sa revin - iarasi - peste o ora, doua. Imi pun nedumerita intrebarea - cine este in slujba cui, si pe banii mei! Cum este posibil sa fiu nevoita sa ma invoiesc de 4 ori de la serviciu ca sa primesc ceea ce este al meu? Oare pe dumnealor ii controleaza cineva? Exista cineva care sa raspunda pentru timpul meu pierdut, ca sa nu mai spun, ce dobanda/daune primesc eu pentru ceea ce am patit? Va rog frumos sa imi indicati autoritatea careia sa ma adresez pentru a mi se face dreptate si aceste lucruri sa nu se mai intample. Va multumesc,

03-05-2010

D PDaria Pruteanu
Probleme diverse de la CEC Bank

Buna ziua, sunt o client

Buna ziua, sunt o clienta destul de fidela cec bank, in sensul ca am si un credit, imi platesc facturile avon si de curand achit si rata la cetelem...nemultumirea mea este de mai mult timp asupra bancii cec, intrucat mai ales in agentia sectorului 5(Rahova) mereu am avut neplaceri, toate functionarele inclusiv directoarea acestei agentii sunt nesuferite, nu stiu sa vorbeasca frumos,needucate si rigide....tot timpul trebuie sa te trateze ca si cum esti lipsit de inteligenta, ultimul incident l-am avut astazi(03.05.2010), am ajuns la 17:00 fara 5 minute, usa inca mai era deschisa, iar functionara de la casierie imi spune k altadata sa vin mai devreme ca s-a inchis si tre sa il serveasca pe alt domn care era inaintea mea, i-am explicat ca nu stiam ca s-a schimbat programul si mai ales ca usa era deschisa...eu aveam de achitat o rata la cetelem, mai devreme fusesem la posta sa o achit dar nu le functiona programul si m-au trimis la cec...ma respinge functionara ca nu pot achita rata ca nu este pe numele meu, dar de vreo 4-5 luni tot o achit asa,pentru ca persoana respectiva este plecata din tara...si vine si directoare ca nu se mai poate,culmea coincidentei" de astazi le-am zis fetelor sa nu mai accepte daca nu este titularul"...nici nu m-a lasat sa ii explic ca am cnp-ul persoanei, ca are aceeasi adresa de corespondenta ca si a mea...ca nu este prima oara cand ii achit un credit, si la alte banci ma duc si este totul in regula....ideea este ca as vrea sa se ia masuri asupra comportamentului acestor angajate, intrucat aceasta institutie s-a transformat in banca trebuie sa poarte ca atare, se pare ca tot ce tine de stat ( posta, cec, administratie publica, electricitate)personalul lasa de dorit.Si nu mai zic, ca m-au scos aproape cu forta din banca pentru ca eram revoltata si nu au vrut sa se calmeze, si eu lucrez cu publicul dar niciodata nu m-am comportat asa urat si mai ales ca orice client are dreptate.Va multumesc si sper sa se faca ceva in privinta asta.

03-05-2010

P Mpop marilena
Cont de economii de la Bancpost

Buna ziua, am solicit

Buna ziua, am solicitat contractul pentru a deschide un cont de economii sau/si un depozit. mi s-a refuzat inamnarea lui inainte pentru a-l citi. d-ra de la ghiseu a insistat ca mi-l da DOAR in momentul cand deschid contul/depozitul. nu mi se pare corect..eu vreau sa-l citesc inainte, mai ales ca am insistat, Plus ca nu mi s-a prezentat transparenta costurilor de administrare si altele care ar mai fi posibile! Va atentionez si pe ceilalti utilizatori cu cont curent la acesta banca..ca se percepe un comision de 10 Ron/luna pentru conturile Inactive..adica daca nu ai niciun fel de activitate in acea luna. Eu nu am fost anuntat in niciun fel de introducerea acestui comision. ANPC?

30-04-2010

D BDenes Balinth
Credit nevoi personale cu ipoteca de la CEC Bank

Acum un an am contractat

Acum un an am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca...pe vremea aceea CEC Bank era pe pozitie fruntasa in privinta costurilor. Am optat pentru acest credit cu dobanda variabila in speranta ca daca dobanzile interbancare vor scadea, vor scadea si in cazul meu. Insa nu este tot asa. Banca calculeaza dobanda variabil dupa "pr", pe care il defineste cum ii place. Normal ar fi fost ca odata cu scaderea celorlalti indici interbancari ca ROBOR, si acest "pr" sa scada. Si chiar a scazut....ROBOR cu 50%, "pr" 5%. Dupa parerea mea ar trebui interzisa bancilor folosirea indicilor de referinta de tipul "pr", "dobanda interna a bancii" etc. Dupa parerea mea dobanda variabila ar trebui sa insemne ca solicitantul de credit sa poata obtine nivelul dobanzii proprii din valoarea indicilor interbancari. Adica ar trebui sa stim si noi, cei care platim ratele, cum calculeaza banca CEC Bank acest "pr"(prime rate) si sa fixeze perioada dupa care il revizuieste..lunar, bilunar etc.

29-04-2010

Răspuns CEC Bank

Va comunicam faptul ca, potrivit prevederilor OUG 174/2008, art.9 lit.g, bancile au posibilitatea de a practica o dobanda care sa varieze in functie de un indice de referinta public sau in functie de dobanda de referinta a bancii. Dobanda de baza a bancii este Prime Rate (PR). PR-ul practicat de CEC Bank este in scadere, avand urmatoarea evolutie: - lei: 11.50%, incepand cu 22.04.2009; 11.25% incepand cu 26.10.2009; 9.90% incepand cu 1.04.2010; - EUR: 7.75%, incepand cu 20.08.2008; 7.25% incepand cu 3.08.2009; 6.90% incepand cu 1.04.2010. Conform prevederilor OUG 174/2008, in noul model de contract de credit se regaseste modul de calcul al PR, precum si perioada de revizuire. Ii multumim domnului Balinth Denes Istvan pentru interesul acordat produselor si serviciilor CEC Bank si ii adresam invitatia de a ne contacta, pentru orice informatii suplimentare, la adresa de e-mail: office@cec.ro. Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank

A Malexandru marinescu
Credit nevoi personale cu ipoteca de la CEC Bank

La CEC Bank Lipscani am

La CEC Bank Lipscani am fost consiliat \"transparent\" in privinta costurilor si a pasilor de urmat pentru obtinerea finantarii. Discutia nu a durat mult si am obtinut toate informatiile de care aveam nevoie. Din pacate dobanzile prea mari la lei nu m-au convins dar mi-ar fi placut sa lucrez cu aceasta banca.

27-04-2010

M Pmagdalena petre
Internet banking de la CEC Bank

sunt clienta a bancii di

sunt clienta a bancii din 2008 si utilizator al produsului de internet banking din aceeasi perioada. sunt foarte multumita de acest produs si prin comparatie cu cele similare oferite de alpha bank si unicredit tiriac.

27-04-2010

B Kbarna kajan
Credit auto de la BRD

am un credit auto din 20

am un credit auto din 2006. Am inceput rambursarea cu 320 ron acum platesc 380 ron dupa 4 ani si banca nu m-a anuntat despre majorarea dobanzilor. e corect asa ceva sau nu?

27-04-2010

C Rconstantin radulescu
Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

Mă numesc RĂDULESCU CO

Mă numesc RĂDULESCU CONSTANTIN din Bucureşti şi am urmatoarea nemultumire: in septembrie 2008 am contractat un MAXICREDIT cu ipoteca pentru nevoi personale in valoare de 87.000 euro de la B.C.R. sucursala Prelungirea Ghencea. In iunie si august 2009 am rambursat anticipat din credit sumele 5.000 si respectiv 3.200 EURO. Dupa aceste rambursari anticipate nu am beneficiat decat de reducerea costului cu dobanda, comisionul de administrare in valoare de 43.50 euro (calculat in procent de 0,05% din suma contractata initial si nu la soldul creditului) ramanand neschimbat contrar prevederilor Legii nr.289 din 2004, art.11, alin.2. In momentul de fata am un sold credit de 77.851 euro la care platesc comision de administrare lunar in valoare de 43.50 euro acelasi ca-n septembrie 2008 cand soldul era 87.000 euro. In speranta rezolvarii acestei situatii si reglementarii ei conform cu legislatia in vigoare, va multumesc anticipat.

27-04-2010

M AMIRELA ANTON
Card de debit de la ING

Incredibil..dar se intam

Incredibil..dar se intampla in Romania,la ING BANK. Mi-am schimbat recent locul d munca si...a trebuit sa imi fac un card de dbit la ING pentru virare salariu.Foarte simplu la prima vedere, mi s-a spus ca dureaza maxim 5 zile, dar a durat o luna si tot nu l-am primit, dau telefoane la My Line, habar nu aveau ce se intamplase cu PIN ul meu, din sucursala la fel nu stia nici macar cu ce firma de curierat lucreaza, ...in fine dupa 2 saptamani de asteptare mi s-a recomandat de ING sa fac o cerere de reemitere cod PIN (k poate s o fi ratacit prin Buc saracul PiN...) Am facut cererea, am trimis-o..., acum urma sa imi trimita pin ul in Baneasa, nu mai vroiau sa l trimita acasa, dar surpriza dupa 3 saptamani apare plicul acasa cu Pin ul care deja fusese anulat...Degeaba ca eu facusem reemitere la sfatul lor, m-am umplut iar de nervi.DEJA E CULMEA DISPERARII PE BUNE...acum nu stiu ce va mai urma,pt ca nu m-au mai anuntat daca mi-au trimis acel nou PIN si cat tb sa mai astept...IDEEA E K E BATAIE DE JOC pe bune , pt un card amarat sa te stresezi o luna..si inca nu s-a terminat...

27-04-2010

B Kbarna kajan
Credit nevoi personale de la BCR

de ce nu scad dobanzile

de ce nu scad dobanzile la creditele vechi

27-04-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie