top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

D Pdan p
Card de credit de la Raiffeisen Bank

Intreaga dezamagire este

Intreaga dezamagire este descrisa aici: http://dobanda.home.blog/ Share pe Facebook !!!!!!!

20-04-2019

I NIon Neculcea
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Buna ziua Revin ca urma

Buna ziua Revin ca urmare a raspunsului bancii de a nu face nimic timp de mai bine de un an,. Am deschis un cont pe facebook pentru a vedea cat de multi putem sa ne adunam https://www.facebook.com/Reiffeisen-Banca-Pentru-Locuinte-Actiune-Tribunal-817303431981096/?modal=admin_todo_tour Acest coment se adreseaze celor care au patit acelasi lucru ca mine, impreuna poate reusim sa facem ceva

18-03-2019

A DAdrian Emil Danaila
Cont curent de la ING

Bun? ziua, Am sunat la

Bun? ziua, Am sunat la banca ING sa întreb ce face un client care nu este familiarizat cu aplica?ii online sau nu dore?te s? instaleze pe telefon aceste aplica?ii pentru a face tranzac?ii fara numerar. Nu au avut r?spuns.Aproape toate sediile unde existau m?su?e pentru tranzac?ii f?r? numerar au disp?rut f?r? o informare individuala prealabil?. A? vrea s? ?tiu cum fac o tranzac?ie fara numerar în cadrul b?ncii fara a apela la mediul online? Poate renun?ând la serviciile b?ncii?

27-02-2019

M PMihai Penescu
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua, Sunt clien

Buna ziua, Sunt client BCR One, incasez salariul la ei, am de asemenea cateva produse bancare si vreau sa va aduc la cunostinta experinta mea total neplacuta cu doamna Alina Visan de la BCR, Agentia Victoriei. Nu este o chestiune personala dar trebuie sa va aduc la cunostinta si dvs aceste lucruri pentru a nu va lovi de aceleasi probleme/persoane. Pe scurt am luat initial un credit de nevoie personale de la BCR de aprox 12K euro ce urma sa fie o parte din avans pentru un credit ipotecar pentru o casa pentru care urma sa fac un credit de 116 000 euro. Si acum incep problemele cu aceasta domana Visan de la agentia Victoriei; La accesarea creditului de nevoi personale, desi am specificat ca nu doresc asigurare de viata, doamna Visan a introdus-o totusi in credit. In fine, dupa ce am luat creditul acesta am facut o cerere de renuntare la aceasta asigurare. Insa, dupa cateva zile cand am ajuns la banca (pt creditul ipotecar) cererea de renuntare la asigurare zacea pe birou si nu fusese trimisa catre colegii doamnei Visan. Acesta este doar un aspect minor. Inca de la primul contact cu aceasta doamna Visan, mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si anume cand am sunat-o pentru prima oara (s-o intreb ce documente imi trebuiesc de la angajator) mi-a raspuns rastit ca ea are treaba si sa nu o mai stresez...asta in conditiile in care era printre primele interactiuni. De altfel cand eram la ea la birou spune ca "toti clientii o streseaza ..mai are sa le repare caloriferele ca in rest le face pe toate" citand-o pe dansa :) De fiecare data cand o sunam pe doamna Visan nu raspundea, la email daca raspundea dupa 1-2 zile era ok. De altfel m-a chemat la banca de 2 ori si stabilisem ora exacta, insa cand am ajuns acolo doamna Visan nu era, am incercat sa o sun, imi inchidea telefonul si bineinteles ca nu mai revenea inapoi. Am spus ok, merg mai departe chiar daca se comporta nepoliticos si neprofesional. Revenind la creditul ipotecar pt casa, doamna Visan mi-a spus ca cei din centrala sunt dispusi sa finateze doar 109 000 euro; am spus ok, voi rambursao parte din creditul de nevoi personale pentru a putea lua suma necesara creditului cum de altfel am si procedat. Am asteptat si dupa 4 zile revine doamna Alina Visan spunandu-mi ca de fapt s-a aprobat 59 000 euro din cei 116 000... O intreb cum e posibil ca acum o saptamana sa dea ok-ul pentru 109 000 euro, sa fac rambursare anticipata si acum sa primesc mult mai putin, domna Visan imi tipa in telefon spunand "Te rog sa taci cand vorbesc eu..." si ca ea nu a spus niciodata asa ceva. Aceasta a fost ultima discutie cu doamna Alina Visan fiind momentul in care mi-am dat seama ca nu mai pot continua colaborarea cu dansa. Este pacat pentru BCR ca are asemenea angajati si marturisesc ca nu am fost abordat in asemenea mod niciodata, la nicio banca. Desi imi place BCR, primesc salariul la ei in cont si folosesc serviciile lor aceasta experinata mi-a lasat un gust amar. Poate ca doamna Visan este obosita, are multi clienti inteleg asta, dar daca nu poate duce cat si-a asumat mai bine nu ma lua ca si client si nu era nicio problema. Felul in care comunica cu clientii, nepasarea, neprofesionalismul si dezinteresul dansei este peste orice prag suportabil. Va multumesc pentru timpul alocat citirii acestei sesizarii, nu este o chestiune personala, este doar experinta mea de colaborare cu doamna Alina Visan, BCR Victoriei. O zi buna va doresc, numai bine!

25-02-2019

R GRODICA GAVRILA
Card de credit de la Banca Transilvania

Vreau sa spun ca sunt cl

Vreau sa spun ca sunt client al B?ncii Transilvania din 2008 si întotdeauna m-am simtit respectata ,ajutata si inteleasa. Dar voiam sa va povestesc ultima experien??. Dat fiind faptul ca am sms alert activat si care acum imi dau seama cat merita, la ora la care va scriu,deci 1.30 noaptea,am primit 5 sms alert cu suspect frauda, ca ar fi avut loc tentative de tranzactie pe internet. Am sunat imediat la nr din sms ,call center Banca Transilvania si mi-a raspuns imediat un tip gentil si foarte prompt in informatiile date. Nu ma asteptam ca la o ora din noapte sa imi raspunda cineva. Sincer am avut experien?e si cu alte banci....nu exista termen de compara?ie. De la o simpla plata sau o informatie ceruta,nu ai aceeasi satisfac?ie ca la Banca Transilvania. Daca as cauta un sinonim pt ei ,acela e siguran??. Eu m-am sim?it mereu in siguran?? cu ei. Mul?umesc !

05-01-2019

B SBogdan cristian Stamate
Credit nevoi personale de la Cetelem

Cea mai mare lipsa de pr

Cea mai mare lipsa de profesionalism si seriozitate. Pe data de 18.12.2019 am accesat online un credit de nevoi personale în valoare de 30.000 de lei la CETELEM. Pe data de 19.12.2018 am fost contactat de c?tre un reprezentant al acestora pt a ajunge într-o sucursal? a dansilor din cora lujerului pentru a semna contractul de credit si a duce restul de documente. Toate bune si frumoase deoarece pe data de 20.12.2018 am fost contactat din nou de c?tre acela?i reprezentant daca am reusit si ajung sa semnez contractul. De pe data de 20.12.2018 pana pe data de 28.12.2018 a trebuit s? sun aproape zilnic la dân?ii pentru a afla situa?ia exact? a contractului. Îns? pe data de 27.12.2018 am aflat ca la sediu central al acestora nu a ajuns contractul de credit semnat si cu toate datele personale si ca nu este de g?sit. Dup? multe insisten?e la dân?ii am fost sf?tuit s? m? întorc la locatia unde am semnat dosarul sa vad daca este acolo dosarul. Inca un drum in plus . Ajuns la sucursal? dansilor din cora lujerului angajata acestora imi spune ca este la ei dosarul si ca nu este vinovat? ea ci curierul ca nu a venit sa ridice documentele pe motivul c? firmele de curierat nu au lucrat în perioada 19.12.2018 -27.12. 2018 ( ceea ce este total fals- lucrez in curierat) si imi promite c? va trimite actele urgent. Pe data de 28.12.2018 dimineata - documentele înc? nu ajunseser? . La prânz nu ajunseser?. La 17:30 seara aflu ca dosarul de credit a fost respins pe motiv de eligibilitate. Mentionez ca voi face plângere la anpc cu probe audio ( ce credeti si apelurile mele telefonice sunt înregistrate datorit? locului de munca) si unde voi mai fi îndrumat de ace?tia. Asa ca feritiva de ace?tia

28-12-2018

D MDiana Muntean
Card de credit de la Cetelem

Bun? ziua!În urm? cu un

Bun? ziua!În urm? cu un an luasem un credit de la Cetelem,pe care am vrut s?-l refinan?ez anul acesta la o banc?(diferen?a fiind uria??).În momentele astea mi-am dat seama c? niciodat? nu voi mai apela la cei de la Cetelem.M-au pus pe drumuri,am dat o gr?mad? de telefoane,e-mail-uri.Aveam nevoie de un ultim lucru de la ei ,dup? ce am f?cut refinan?area,?i anume de cererea de închidere a contului.Am sunat la Bucure?ti ?i mi-a spus c? mai am de pl?tit 20 ?i ceva de lei ?i apoi mi se acord? cererea respectiv?.Am ajuns la punctul de lucru Cetelem iar func?ionara de acolo mi-a zis “ la mine ap?re?i restanta cu suma de 53 de lei”.Este ceva inacceptabil.Adic?,pe lâng? faptul c? refinan?ezi creditul ?i toat? opera?iunea de achitare a sumei r?mase se desf??oar? intre cele dou? institu?ii,ei profita de tine,de faptul c? vrei s? scapi de ei ?i î?i bag? pe gât anumite “restan?e” ?i tot felul de taxe ca s? mai scoat? un ban de la tine.Al doilea lucru,sun la Bucure?ti ?i mi se spune o sum?,merg s? pl?tesc la punctul de lucru ,?i e deja dublat? suma(am merg în aceea?i zi,chiar dup? ce vorbisem cu cea de la Bucure?ti).Am pl?tit doar ca s? scap de ei,s? nu mai am nicio leg?tur?.Dup? ce am pl?tit,resun la Bucure?ti s? anun? c? am pl?tit ?i s? cer din nou “cererea de închidere a contului” .Mi s-a spus “în dou? zile lucr?toare o primi?i “.Era joi,20.12.2018,?i întreb ,pu?in ironic? ?i s?tul? de drumuri ?i telefoane “ pân? la anu’ o primesc?” . Îmi zice “ pe luni o ave?i ,domni?oar?”. Bun ,azi e miercuri ,a trecut cam o s?pt?mân? ?i tot nu am cererea.Eu m-am ?inut de cuvânt în tot ceea ce i-a implicat ,de la plata ratelor la timp ,pân? la achitarea oric?rei “restan?e” ,ei,nu prea.Nu recomand ! Încerca?i s? lua?i bani de la o alt? instituie,Cetelem-ul profit? de faptul c? lua?i bani de la ei(?tiind c? bancile nu v? acord?).Nu merit? s? mai existe aceast? institu?ie.Evita?i Cetelem!!!!

26-12-2018

D RDumitru Racoveanu
Prima de la stat de la BCR Banca pentru Locuinte

Doresc un raspuns clar d

Doresc un raspuns clar din partea BCR/BPL daca au fost virate pe catre statul roman primele pentru anii 2014/2015/2016 si 2017. Eu sunt la al 2-lea contract incheiat in 2015. NU am primit nici un desfasurator/ extras de cont cu situatia contului de la semnarea contractului, nici pe email nici postal. De ce BANCA, nu a adus la cunostinta clientului informatii despre situatia creata ? Totusi eu am incheat un contract cu Banca BCR NU cu statul roman deci in concluzie trebuie sa primesc prima de 25% din depunere in fiecare an de la banca urmand ca aceasta sa recupereze banii de la stat. Astept un raspuns !

19-12-2018

F FFocsani Florin
Credit Prima casa de la BRD

BRD refuza sa efectueze

BRD refuza sa efectueze o rambursare anticipata par?iala de 2000 Eur ptr un credit PrimaCasa . Motivul comunicat telefonic: „ Norma interna nu permite, trebuie resetat creditul actual si întocmit un alt contract ptr un alt credit”. Adica un fel de refinan?are interna….cu care nu sunt de acord. Banii i-am depus pe 19.11.18 si „trebuie sa astept 30 zile, deoarece rata scadenta este pe 15 a lunii” ( a motivat banca ). Totodata ptr acesti bani eu platesc dobanda la credit dar ptr ca stau in contul curent eu nu primesc nimic. Daca doresc sa-i retrag, mi se percepe comision de retragere…deci stau cu banii in cont, banca nu imi scade din datorie si eu achit dobanda dar nici nu ma pot folosi de bani….buna treaba, nu ? Mai mult de atat formularul lor de rambursare nu prevede si cea de a 3-a optiune din OUG52 in care poti alege atat diminuarea perioadei de creditare cat si diminuarea ratei lunare. Aceasta banca savarseste voit mai multe abuzuri impotriva clientilor iar autoritatile nu o sanctioneaza.

20-11-2018

C ICatalina Ipati Constantinescu
Credit nevoi personale de la TBI Credit

Am avut un împrumut la O

Am avut un împrumut la Onnen care s-a cesionat la cei de la Tbi Credit. În data de 5.10.2018 am achitat suma comunicata de cei de la Onnen ?i mai precis 1322 lei. În urm?toarele zile am vorbit cu cei de la Onnen care mi-au confirmat ca acest credit este închis ?i surpriza la o s?pt?mân? primesc scrisoare acas? ca am de achitat 1550 lei. Ma duc la Tbi credit le explic situa?ia ?i surpriza nu mi se închide ca mai am o restanta de 62 lei. Sunt foarte nemul?umit?, pe lâng? faptul ca stai câte 20 min pana r?spunde cineva la telefon, te mai ?i paseaz? de la unul la altul ?i nu rezolva nimic. Având în vedere ca a trecut o luna iar acest împrumut nu s-a închis eu voi face o reclama?ie ?i voi începe demersurile pentru dreptate. Sunte?i ni?te ho?i ?i nu mai ?ti?i cum sa va îmbog??i?i de pe clien?i.

07-11-2018

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie