M PMihai Penescu
Credit imobiliar de la BCR
Buna ziua,
Sunt clien
Buna ziua,
Sunt client BCR One, incasez salariul la ei, am de asemenea cateva produse bancare si vreau sa va aduc la cunostinta experinta mea total neplacuta cu doamna Alina Visan de la BCR, Agentia Victoriei.
Nu este o chestiune personala dar trebuie sa va aduc la cunostinta si dvs aceste lucruri pentru a nu va lovi de aceleasi probleme/persoane.
Pe scurt am luat initial un credit de nevoie personale de la BCR de aprox 12K euro ce urma sa fie o parte din avans pentru un credit ipotecar pentru o casa pentru care urma sa fac un credit de 116 000 euro.
Si acum incep problemele cu aceasta domana Visan de la agentia Victoriei;
La accesarea creditului de nevoi personale, desi am specificat ca nu doresc asigurare de viata, doamna Visan a introdus-o totusi in credit. In fine, dupa ce am luat creditul acesta am facut o cerere de renuntare la aceasta asigurare. Insa, dupa cateva zile cand am ajuns la banca (pt creditul ipotecar) cererea de renuntare la asigurare zacea pe birou si nu fusese trimisa catre colegii doamnei Visan. Acesta este doar un aspect minor.
Inca de la primul contact cu aceasta doamna Visan, mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si anume cand am sunat-o pentru prima oara (s-o intreb ce documente imi trebuiesc de la angajator) mi-a raspuns rastit ca ea are treaba si sa nu o mai stresez...asta in conditiile in care era printre primele interactiuni. De altfel cand eram la ea la birou spune ca "toti clientii o streseaza ..mai are sa le repare caloriferele ca in rest le face pe toate" citand-o pe dansa :)
De fiecare data cand o sunam pe doamna Visan nu raspundea, la email daca raspundea dupa 1-2 zile era ok. De altfel m-a chemat la banca de 2 ori si stabilisem ora exacta, insa cand am ajuns acolo doamna Visan nu era, am incercat sa o sun, imi inchidea telefonul si bineinteles ca nu mai revenea inapoi. Am spus ok, merg mai departe chiar daca se comporta nepoliticos si neprofesional.
Revenind la creditul ipotecar pt casa, doamna Visan mi-a spus ca cei din centrala sunt dispusi sa finateze doar 109 000 euro; am spus ok, voi rambursao parte din creditul de nevoi personale pentru a putea lua suma necesara creditului cum de altfel am si procedat. Am asteptat si dupa 4 zile revine doamna Alina Visan spunandu-mi ca de fapt s-a aprobat 59 000 euro din cei 116 000... O intreb cum e posibil ca acum o saptamana sa dea ok-ul pentru 109 000 euro, sa fac rambursare anticipata si acum sa primesc mult mai putin, domna Visan imi tipa in telefon spunand "Te rog sa taci cand vorbesc eu..." si ca ea nu a spus niciodata asa ceva. Aceasta a fost ultima discutie cu doamna Alina Visan fiind momentul in care mi-am dat seama ca nu mai pot continua colaborarea cu dansa.
Este pacat pentru BCR ca are asemenea angajati si marturisesc ca nu am fost abordat in asemenea mod niciodata, la nicio banca. Desi imi place BCR, primesc salariul la ei in cont si folosesc serviciile lor aceasta experinata mi-a lasat un gust amar. Poate ca doamna Visan este obosita, are multi clienti inteleg asta, dar daca nu poate duce cat si-a asumat mai bine nu ma lua ca si client si nu era nicio problema. Felul in care comunica cu clientii, nepasarea, neprofesionalismul si dezinteresul dansei este peste orice prag suportabil.
Va multumesc pentru timpul alocat citirii acestei sesizarii, nu este o chestiune personala, este doar experinta mea de colaborare cu doamna Alina Visan, BCR Victoriei.
O zi buna va doresc, numai bine!
25-02-2019