top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

D IDragos Ionut
Credite bunuri in magazine de la TBI Credit

Buna ziua,din pacate am

Buna ziua,din pacate am aflat tarziu despre reputatia acestui FIN numit TBI CREDIT,desigur dupa ce am patit-o destul de rau.experienta mea ce nu credeam ca va fi una nefasta a inceput in urma cu aproximativ 9 luni când am avut proasta inspiratie sa ma decid sa achuzitionez un produs in rate de la Altex.rusine Altex pt colaborarea cu acesti nemernici!!!bun,achizitionez produsul,dupa patru luni il achit complet,toate bune pana zilele trecute cand sunt nevoit sa fac un credit nevoi personale.nu pot face acest lucru deoarece aflu ca nici pana astazi,dupa 4 luni,creditul la TBI nu a fost radiat din Biroul credit si figurez cu o rata de 700 ron,suma pe care o mai aveam de plata in momentul rambursarii creditului.am crezut ca este o greseala,motiv pt care am apelat la 3 banci diferite pt a compara raspunsurile care au fost aceleasi:cei de la TBI nu au facut demersurile ceva radia creditul,desi sunt mintit de fiecare data ca au facut-o.nu raspund la telefon sau email,singura metoda este sa te duci la ei la sediu,care este plin cu persoane de varsta a 3a ce fac diverse reclamatii.eu m-am pacalit rau,evitati TBI ,evitati!

20-02-2018

Răspuns TBI Credit

Buna ziua, Multumim ca ne-ati adus la cunostinta situatia dvs. Comentariul dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile. Am fost informati ca totul s-a rezolvat. Ne pare rau pentru situatia creata si va stam la dispozitie la nr. de telefon 021 529 86 00 , adresa de email: office@tbicredit.ro sau pe https://www.facebook.com/tbicredit/

G MGabriela Maier
Credite bunuri in magazine de la Cetelem

Buna ziua, doresc sa inc

Buna ziua, doresc sa inchid un contract cu Cetelem ca urmare a achitarii integrale a ratelor. De 2 zile stau in asteptare la telefon pentru a intra in legatura cu serviciul clienti, interior 331, fara nici un raspuns.

20-02-2018

D SDaniel Stanciu
Credit Prima casa de la BCR

Buna ziua, Am luat un c

Buna ziua, Am luat un credit pentru Prima Casa de la BCR. Pe langa timpul mare de asteptare pana la finalizare, m-am trezit ca mi s-au bagat pe gat si 2 asigurari de-ale lor. Fara sa mi se zica nimic mi s-au pus la plata. Mi se pare penibil ca in secolul 21 sa se mai faca astfel de gainarii intr-o banca ca asta. RUSINE BCR. Va bateti joc de clientii vostri. incet dar sigur va duceti in jos. Oare dna Demetrian stie ce se intampla in ograda dansei? BCR - o banca care nu face cinste ROMANIEI. vorbeste de incredere, dar ce incredere sa ai intr-o banca ca asta care se preteaza la gainarii. RUSINE. Mesaj pentru BCR: reteta falimentului sigur e ceea ce faceti voi (adica va bateti joc de clienti). tineti-o tot asa. RUSINE RUSINE RUSINE.

19-02-2018

L Nlaurentiu nita
Credite bunuri in magazine de la Cetelem

Doresc sa iau legatura c

Doresc sa iau legatura cu oricine in cadrul institutiei care ma poate ajuta referitor la stadiul creditului acordat la cumpararea unui produs de la emag.Nu am restante si platile au fost mai mari decat rata aferenta de-a lungul celor aproape doi ani de derulare.N u stiu ce program au operatorii dar nu raspunde nimeni la mai multe numere de telefon nici dupa 15 minute de apelare.Poate acum...

19-02-2018

Răspuns Cetelem

Buna, Laurentiu! Multumim pentru comentariul tau si dorim sa te informam ca am incercat sa te contactam pentru a discuta cu tine referitor la situatia contului tau, insa nu ai raspuns. Iti stam la dispozitie si te rugam sa iei legatura cu noi utilizand una dintre aceste modalitati de contact: telefon - 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau e-mail - relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

M GMarilena Grigore
Credit imobiliar de la Alpha Bank

Au un credit ipotecar la

Au un credit ipotecar la aceasta banca. Primesc tot felul de informatii de la dumnealor, dar informatiile ce imi sunt necesare nu mi sunt furnizate. Am avut surpriza neplacuta sa merg sa-mi platesc rata si desi am avut cu 20 lei mai mult decat in luna anterioara, nu mi-au ajuns banii. Propunere: daca tot imi trimiteti mesaje cu fluctuatiile indicelui ROBOR, va rog, ori transmiteti suma exacta de plata a ratei ori formula de calcul a acesteia... In afara acestei situatii, m-am mai confruntat si cu o alta situatie neplacuta: tot prin mesaj, am primit instiintatea platii politei de asigurare, fiind mentionat in mesaj o anumita suma. Am platit-o si dupa nici 6 luni, am fost instiintata ca am de platit alta polita de asigurare.... N-ar fi mai normal sa-mi comunicati ce am platit si pentru cat timp este valabila aceasta polita? Eu stiam ca polita de asigurare are valabilitate un an... Sper sa fiu vreodata lamurita de cineva... Multumesc anticipat!

17-02-2018

G DGABRIEL DUMITRIU
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Pe 06.02.2013 am incheia

Pe 06.02.2013 am incheiat un contract cu Raiffeisen Banca pentru locuinte pe o perioada de 5 ani. Au trecut anii, am incheiat contractul si am ramas in asteptarea banilor. Mi s-a comunicat la inceput ca suma oprita de banca drept comision, in valoare de 736.8 lei mi se va restitui la incheierea contractului. Pe hartiile ce le-am primit de la banca cu ocazia incheierii contractului, imi apare acel comision cu minus, deci nu mi-l va restitui nimeni. La intrebarea mea de ce acest fapt, mi s-a raspuns cu o ridicare din umeri, lucratorul de la banca nestiind cauza si motivand ca este alta aplicatie la care nu are acces. Prima de la stat este pe hartie numai pe 2 ani si astept in continuare virarea banilor in contul meu. Astazi am fost din nou la banca si lucratorul a trimis un mail cu doleantele mele. Cum pot intra in posesia banilor mei?

13-02-2018

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimate domnule Dumitriu, Ne pare rau pentru situatia creata. Intelegem ca intre timp ati primit un raspuns din partea colegilor nostri pe adresa de corespondenta inregistrata in relatia cu banca. Pentru orice detalii va stam la dispozitie pe adresa info@railoc.ro. Multumim, Echipa RBL

P NPrenume Nume
Credit nevoi personale de la BCR

Acum 10 ani, solicitam u

Acum 10 ani, solicitam un credit de 10000 de euro. Am primit 4000, mai precis 3925 fiindca s-a luat comision de acordare , si asta dupa 2 luni. In tot acest timp, relatia cu banca a fost absolut greoaie si nu numai. Protectia datelor personale e zero barat la BCR, pana la incalcarea legii. De exemplu, iti dau datele la recuperatori, desi nu trec 30 de zile de la scadenta, ti se scaneaza buletinul absolut nejustificat, la fiecare incasare de rata, desi au sistemul informatic vai de mama lui... si tot asa. Peste cateva luni, cand termin ratele, le zic Adio (desi stiu ca datele mele personale le vor pastra si vinde mai departe)

12-02-2018

F RFlorin Pavel Rachiteanu
Card de credit de la Cetelem

Am cumparat de pe Emag u

Am cumparat de pe Emag un produs finantat cu cardul de cumparaturi Cetelem.Din motive personale am returnat produsul iar Emag mi-a returnat suma de bani in contul cu care am facut achizitia,astept de 2 saptamani ca aceasta suma sa apara in cont dar nimic.Mentionez ca Emag mi-a trimis dovada prin care sau returnat suma de bani in cont iar eu am trimis-o mai departe la Cetelem.Am sunat de nenumarate ori dar nu mi se spune decât ca se va rezolva aceasta problema.Sunt dus cu vorba iar ei isi vad mai departe de treaba fara a se rezolva ceva in acest sens

09-02-2018

Răspuns Cetelem

Buna, Florin! Multumim pentru comentariul tau. Am primit informarea ca situatia ta a fost deja preluata si ti s-au oferit toate informatiile necesare in vederea solutionarii. Iti stam la dispozitie in cazul in care vor mai aparea intrebari. Intre timp, pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

R IR?zvan Iordache
Credit nevoi personale de la Cetelem

Am contractat un credit

Am contractat un credit in 2015 iar atunci cand am dorit sa rambursez anticipat am constatat ca nu se poate. Cu banii virati in cont la Cetelem am depus cererea la unul din punctele de lucru pe data de 29 ianuarie si nu a fost operata nici pana in prezent, cu toate ca am trimis mail dupa copia cererii, ea inevitabil nu se proceseaza. Recomand pe aceasta cale amatorilor de imprumuturi sa ocoleasca aceasta "firma ".

07-02-2018

Răspuns Cetelem

Buna, Razvan! Am verificat intern situatia mentionata, iar colegii nostri ne-au informat ca au discutat deja cu tine si ti-au oferit toate detaliile despre situatia restituirilor acestor sume. Iti stam la dispozitie pentru orice solicitari legate de contul tau la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

D PDumitru Priguza
Card de credit de la BRD Finance

Buna ziua, Institutie c

Buna ziua, Institutie ca BRD Finance, nu veti mai gasi nicaieri in tara asta! O banca pe care o cauti cu politia si nu o gasesti, care nu raspunde niciodata la telefon! Este inadmisibil sa vrei sa afli cateva date de doi lei despre un card la fel de doi lei si el si sa nu poti sa prinzi o legatira!! Stai cu oerele pe fir si cand ai prins in sfarsit legatura te loveste-n cap incompetenta!! Sunt clientul lor de cativa ani si isi bat pur si simplu joc de banii nostri! NU MAI APELATI LA EI OAMENI BUNI, FERITI-VA DE BRD FINANCE!!! Dau tepe si apoi sunt de negasit, duduile nesimtite din Dedeman SI Carefour te iau peste picior... banuiesc ca au angajat cei mai ieftini oameni din moment ce nu stiu sa de o informatie!

06-02-2018

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie