top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

I NIon Neculcea
Economisire Creditare de la Raiffeisen Bank

As vrea sa stiu daca mai

As vrea sa stiu daca mai este o posibila solutionare in cazul Primei de la stat, ca se pare ca Raifffeisen Bank ne-a lasat sa depenunem banii la banca timp de 4 ani de zile (2014,2015,2016,2017) fara ca sa mai primim prima de la stat, dobanda pe care ei o dau este prea mica sa acopere propriile lor comisioane, 1,5 % dobanda anualala, la care statul isi ia 16% banii inapoi din aceasta dobanda, banca are comision de administrare, plus comision de 0,2% la retragerea banilor din bancomat sau mai rau 0.5 % la ghiseu, plus comision deschidere cont RBL 200 de lei, si ca sa nu mai vorbim de functionari care te mint in legatura cu creditele, nu mi s-a spus nici o clipa ca nu mai primesc prima de la stat, decat ca nu se stie cand o sa o primesc, macar asta sa aflu.

10-01-2018

I NIon Neculcea
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Escroci, spun ca primest

Escroci, spun ca primesti o dobanda pe care de fapt ei o iau inapoi avand comisioane mai mari decat dobanda avand o carca de comisioane ascunse in tot proiectul asta, comision ca depui bani, comision administrare cont, comision ca vrei sa inchei depezitul pe care il ai, comision ca vrei sa iti retragi bani in 5 zile, culmea culmilor trebuie sa astept 3 luni ca sa imi ridic banii pe care eu i-am dat, comision ca imi intra banii in contul curent, 2 comisioane ca iti retragi banii

10-01-2018

M GMihaela GHEORGHE
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Miercuri 3 ianuarie, am

Miercuri 3 ianuarie, am contactat o agentie din oras, conform indicatiilor din scrisoarea primita in toamna, inainte de maturitatea produsului. Mare surpriza!! Doamna de la agentie s-a mirat ca nu ma gaseste in baza de date si mi-a sugerat sa sun la un numar de fix (Bucuresti). Un "operator" (al carui nume l-am notat) m-a lasat sa astept, nu prea mult, pentru a-mi promite ca ma va suna ulterior deoarece nu ma gaseste in aplicatie. Nu m-a sunat nimeni pana vineri la pranz, cand am revenit eu la acelasi numar. un alt "operator" (al carui nume nu am reusit sa-l retin) mi-a spus ca nu poate transfera apelul la o persoana la cererea mea, deci eu am fost obligata sa repet "povestea". (Atentie, exista avertizare cu privire la inregistrarea convorbirii!!) Acest operator a ingaimat ceva despre modificarea aplicatiei cu care au ceva probleme "dar speram ca saptamana viitoare se va rezolva." Azi e marti si nu m-a sunat inca nimeni!! Dorind sa ii "deranjez" cu niste mesaje electronice, am inceput sa caut pe internet. Inca o surpriza, la fel de mare, aceste comentarii cel putin ingrijoratoare. Cum adica nu ma gasesc in baza de date sau in aplicatie din moment ce eu am primit in fiecare an scrisori aniversare cu mentionarea sumei si lista platilor din anul anterior. Am de recuperat peste 6000 lei, poate nu este mult, dar nu sunt banii bancii Raiffeisen. Aceasta numai s-a folosit de ei pentru o dobanda de doi bani. Vorba romanului: "Cand ii dai, ii fata vaca. Cand ii ceri, ii moare vitelul. Sa auzim numai de bine, adica de mai bine! Mihaela - Piatra Neamt

09-01-2018

Răspuns Aedificium Banca pentru Locuinte

Stimata doamna Gheorghe, Ne pare rau de situatia creata. Pentru a intelege mai bine situatia dvs., veti fi contactata de colegii nostri in cel mai scurt timp posibil. Pentru detalii ne puteti scrie pe adresa info@railoc.ro. Va multumim, Echipa RBL

G AGabriela Andra
Prima casa de la OTP Bank

Buna seara, Va rog da

Buna seara, Va rog daca este posibil, sa ma ajutati cu cateva informatii. A obtinut cineva creditul pentru Prima Casa de la OTP BANK? As dori sa stiu daca este o banca serioasa. Am citit acel articol in care se spune ca OTP a fost implicata intr-un proces: "Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a castigat un nou proces colectiv pe clauze abuzive deschis impotriva OTP Bank. Decizia este definitiva si vizeaza contractele de credit ipotecar incheiate inainte de 2010. Autoritatea a castigat primul astfel de proces impotriva bancii in vara anului 2015. Prin decizia definitiva emisa in urma cu cateva zile, Cutea de Apel Bucuresti a hotarat sa elimine din toate contractele mentionate clauzele care acordau dreptul bancii sa modifice rata dobanzii in functie de politica proprie, ca si nivelul taxelor si comisioanelor, fara acceptul clientului. De asemenea, este eliminata si prevederea potrivit careia nerespectarea de catre client a “oricarei obligatii” asumate prin contract da dreptul bancii sa declare scadent anticipat intregul credit si sa ia orice masura pentru recuperarea pagubei. Procesul fiind unul colectiv, sentinta are efecte erga omnes, adica trebuie aplicata tuturor dosarelor de credit similare cu cel reclamat."

06-01-2018

U DUngureanu Diana
Credit Prima casa de la BCR

Mi-am recapatat increder

Mi-am recapatat increderea in BCR. In Creditul Prima Casa am avut cateva impotmoliri din care am iesit cu bine si m-am lamurit ca aceasta banca tine cont de parerile clientilor. In sucursala, doamna consilier a fost foarte draguta intampinandu- ma cu zambet chiar si in momente mai tensionate. Apreciez in mod deosebit modul profesionist si politicos in care am primit explicatii si raspunsuri la intrebarile mele. Recomand Agentia Orizont Brasov. La inceput am dat 1 steluta, acum dau 5 stelute! Multumesc!

06-01-2018

S CStefan Ciltea
Card de debit de la BRD

anstept de 20 minute in

anstept de 20 minute in telefon sa iau legatura cu un operator, de neacceptat, prostia celor de la banca in cazul retraderii unei sume de bani nejustificata de pe card, deplorabila

30-12-2017

A AAnca Anghel
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Din pacate pentru banca

Din pacate pentru banca Transilvania - serviciile de relatii cu clientii si cele de back office - mai au mult pana sa ajunga la standardele europene. Se da situatia unui IMM care isi plateste taxele la timp dar care, in luna decembrie, intarzie cu 2 zile plata acestora catre statul roman. Plata se efectueaza pe 13 dec - din contul detinut de IMM la Banca Transilvania - ANAF trimite poprire catre Banca Transilvania dar isi da seama ca plata a fost efectuata si trimite pe 18 dec cerere de ridicare a popririi catre aceeasi Banca Transilvania. Angajatii zelosi ai bancii - aplica poprirea pe conturi, imediat ce primesc de la ANAF info de setare a popririi - dar din data de 18 dec NU mai iau nici un fel de actiune, nimic. Dupa multe apeluri la call center (cu timp mediu de astepare 20 min) - tot atatea promisiuni nerespectate a agentilor "ca verificam si revenim in 10 min" - vizite in agentii - unde suntem intampinati de neputinta angajatilor din agentie de a debloca cumva situatia "stiti, numai Clujul va poate ajuta" iar Clujul... se pare ca a luat vacanta din 18 dec; nu pare ca se mai lucreaza...sau daca se lucreaza, nu au suficienti angajati sa faca acest lucru....Alte apeluri in call center - in care sunt rugati sa faca o data verificarile in cauza: se vede data platii si suma platita din contul IMM_ului catre statul roman, se vede scrisoarea de ridicare a popririii de la ANAF, toate astea se vad dar...stati un pic sa mai verificam...10 min. Din 18 dec - se tot verifica si para verifica. Ne intrebam - oare la ING la fel sunt tratate IMM-urile cu astfel de situatii? Nu stim inca dar cred ca vrem sa aflam. Pana atunci insa - mai avem de asteptat - inca 10 minute ardelenesti.....

27-12-2017

E Teugenia Tarhon
Card de credit de la CEC Bank

Am trecut cu salariul la

Am trecut cu salariul la CEC Bank in urma promisiunii ca voi putea sa fac descoperire de card pana la suma de.., in limita a ...salarii, fara impunerea unui venit minim. De asemenea mi s-a spus ca se iau in calcul si alte venituri suplimentare. In momentul in care am dorit sa beneficiez de acest lucru la un ghiseu, dupa ce ma incadram pentru suma 10.000 lei de descoperire(oricum nu doream atat) dupa doua zile de stat cate 3 ore pentru acte, suma s-a redus la 3.900. OK, era suficient, doream doar sa am posibilitatea in caz de, sa stiu ca pot lua bani in acest sistem. Pana la finalizare, dupa alte 3 ore, din cauza certificatului de casatorie, nu mi s-a mai dat nimic. Am accesat on line, unde o duduie foarte draguta m-a asigurat ca se poate. Ca se pot lua in calcul si alte venituri, inclusiv indemnizatia de persoana cu handicap. Dosarul dura pentru verificare cateva zile. Apoi, automat, mi-a replicat ca nu ma incadrez, fara nicio verificare de dosar, Problema este ca esti discriminat pentru ca esti persoana cu handicap. Am venituri totale si vechime mai mare in munca de cat alte persoane, fara probleme de sanatate, dar care au venituri mai mici si fara vechime in munca, pot beneficia si de imprumuturi si de descoperire card

20-12-2017

Răspuns CEC Bank

“Stimata doamna Eugenia Tarhon, Pentru a beneficia de facilitatea de descoperit de cont trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii : -sa detineti un card de debit VISA ELECTRON/ MASTERCARD/Visa Classic in care sa se vireze salariul/pensia -angajatorul trebuie sa aiba contract de virare salarii la CEC BANK SA sau Cerere individuala de plata a salariului in cont bancar deschis la banca noastra, semnata de angajator. -In cazul incasarii salariului in cont de card in baza Cererii individuale de plata a salariului in cont bancar, banca acorda aceasta facilitate de descoperit de cont dupa cel putin doua luni de executare a instructiunilor de plata de catre angajator. -vechimea la locul de munca trebuie sa fie minim 3 luni, pentru persoane angajate pe perioada nedeterminata, iar pentru persoanele angajate pe perioada determinata vechimea la actualul loc de munca trebuie sa fie de minim 3 luni dar nu mai putin de 6 luni pana la expirarea contractului de munca. Pentru facilitatea de descoperit in cont, pentru persoanele care incaseaza salariul/pensia in cont de card, la calculul bonitatii se iau in considerare doar veniturile realizate si incasate din salariu/pensie. Cu stima ,”

L ALucian Andrei
Card de credit de la Raiffeisen Bank

Buna ziua,termenul de in

Buna ziua,termenul de incompetenta este prea putin pentru ei,am cumparat de Black Friday cateva produse electrice si electronice ,online cu cardul de cumparaturi in 60 de rate,surpriza a venit cand am constatat ca banca imi ia toti banii odata in extrasul de cont,am sunat in fiecare zi(este adevarat)am facut sesizari,nu stiau de capul lor ,ma pasau de la unul la altul,imi inchideau telefonul in timp ce se faceau verificari,sesizari online,in banci,telefonic,uitau sa imi dea nr.de inregistrare,imi ziceau ca sa rezolvat,pe aplicatia lor de internet nu era rezolvat nimic,nu sa rezolvat nici dupa o luna,de pe 17 noiembrie....mai astept pina atunci nu platesc nimic,am uitat sa va zic ca trebuie sa platesc 9000 de lei(nouamii de lei)????

20-12-2017

M IMaria Ionita
Card de credit de la BRD Finance

Am deschis doua conturi

Am deschis doua conturi BRD Finance,iar cand am dorit sa le reziliez am fost plimbata de la un ghiseu la celalalt.Am depus 4 cereri de reziliere la post de lucru BRD din Dedeman Sos. Giurgiului si nu au ajuns niciuna la sediul principal,mai mult,dupa 3 luni am primit mesaj pe telefon ca mi s-au mai adaugat 18 lei de plata.Am sunat si am discutat cu 3 persoane diferite si am primit tot timpul alt raspuns si alti pasi de urmat.Vreau o decizie in care sa imi spuna ca s-au incheiat contractele pentru ca nu mai am incredere in companie si ma astept ca peste ceva timp sa mai primesc alte sume de plata.

19-12-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie