top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

V SValerica Stana
Credite bunuri in magazine de la Cetelem

Buna ziua, Ma numesc St

Buna ziua, Ma numesc Stana Valerica,din jud.Dambovita. Povestire pe scurt:Am luat un tel de la e mag cu creditare online. Produsul a ajuns la mine impreuna cu contractul de creditare am semnat contactul am luat tel. Am tot platit si recunosc ca am avut o intarziere de peste 30 de zile,fara sa fiu notificat inprealabil ma_m trezit rau platnica la biroul de credite. Tin sa mentionez ca nu am fost notificat asa cum spune legea. Tot legea spune ca pt a putea pune pe cineva ca rau platnic la biroul de credit trebuie sa aiba o intarziere mai mare de 180 de zile. Suma datorata celor de la Cetelem este de 300 de lei. Am vb cu ei la tel le am spus ca achit toata suma si sa ma stearga de la biroul de credit. Ce ma sfatuiti. Nr meu este 07603*45*5

13-12-2017

N GNicoleta Gherghina
Credit Prima casa de la BCR

Serviciile BCR, competen

Serviciile BCR, competenta si profesionalismul angajatiolor sai de o extrem de proasta calitate. Asemenea erori si lipsa de rigoare si seriozitatea - rar am intalnit. Am depus prima data dosarul prima Casa in luna mai 2017. Dupa ce am fost amanata 4 luni din fel si fel de lipsuri ale dosarului; caci ma anuntau la fiecare 2-3 saptamani ca mai lipseste ceva; apoi 3 saptamani stagna, ulterior isi mai aminteau ca iar mai lipseste ceva; Dupa ce a fost complet la finaul celor 4 luni de asteptare, s-a trimis la Fond, trecand iarasi prin filtrele Centralei bancii...unde a fost returnat de 11 ori, motivele nu mi-au fost comunicate si nu tineau de mine. A fost returnat de inca 4 ori si de catre fond pe fel si fel de gaselnite, si cand in sfarsit s-a aprobat dupa alte 3 luni; am constat ca suma creditata era gresita.!!!! Este inadmisibil! In urma reclamatiilor pe care le-am facut in call center mi s-a spus ca asa e procedura si ca s-a intarziat din cauza mea, caci dosarul avea nevoie de completari. Asadar, clientul era de vina; Eu nu am contestat acest fapt, ci doar neglijenta, amanarea si lipsa de interes fata de a-mi rezolva problema. Cum e posibil sa depun dosarul, sa-l verific impreuna cu d-soara de la front office si sa incuviinteze ca este in regula...iar apoi din 3 in 3 saptamani sa-si dea seama ca tot mai trebuie ceva. Evitati Sucrsala Afi Cotroceni;

07-12-2017

I PIoana Popescu
Card de debit de la BRD

Oameni incompetenti cu s

Oameni incompetenti cu servicii lente si de tot cacatul! Alegeti alta banca! A trebuit sa discut in 7 zile la rand cu toti salariatii din banca pentru a-mi rezolva o problema( greseala de a lor)+ COMISIOANE IMENSE PENTRU NISTE SERVICII ABSOLUT SIMPLE (LA DISTANTA DE UN CLICK) penibil. Atat am de spus PENIBIL HUOOOOO

06-12-2017

G GGHEORGHE GARTU
Card de credit de la ING

In luna Decembrie 2015 m

In luna Decembrie 2015 mi s-a sustras de pe card contravaloarea a 30 $. La acea vreme nu aveam activat serviciul SMS alert.Am observat frauda dupa 3 zile,am facut sesizare si dupa 20-30 zile am primit suma înapoi.Pe 30 Noiembrie anul curent mi s-a sustras de pe card suma de 412.12 ron insa având activat serviciul SMS alert am primit SMS ca as fi aprobat o tranzactie de 670 yeni chinezesti.Pe data de 04.12.2017 banca m-a instiintat ca a facut plata pe care eu am reclamat-o ca fiind frauduloasa.Din punctul meu de vedere este o banca total nesigura si nu recomand!!!!!!!!

04-12-2017

N Dnicusor danica
Card de credit de la Credit Europe Bank

Nu recomand nimanui....e

Nu recomand nimanui....elibereaza cardul si promit ca iti vireaza banii in 48 de ore dar dupa o saptamana nu ai un raspuns....nici macar telefonic nu pot fi contactati...iar cand isi aduc aminte iti trimit un mesaj ca nu a fost aprobat...asta suna un pic a bataie de joc

01-12-2017

M TMihaela Tabacu
Transfer international de la Raiffeisen Bank

Raiifeisen e o mizerie d

Raiifeisen e o mizerie de banca! Pentru acelasi transfer international pe care l-am facut regulat de 10 luni, au decis brusc sa-mi schimbe IBAN-ul fara sa ma anunte, si sa-mi deschida un cont de leasing fara acordul meu, in conditiile in care eu nu am nicicun contract in Romania si nu mai sunt in tara de 2 ani. La cererea de inapoiere a sumei transferate mi s-a mentionat ca sunt in contul de leasing si ca nu prea se poate face nimic decat sa cer o a 2-a solicitare. Serviciul de clienti este o gluma. Nu dau doi bani pe problemele clientilor. Majoritatea sunt incompententi. Nu stiu ce sa faca si dau din umeri fara sa le pese de consecinte sau de efectele avute asupra clientilor. Sunt absolut dezgustata de serviciile oferite. Este inadmisibil sa nu se poata trimite un mail clientului in anul 2017. Ma bucur ca este imaginea situatiei politice din Romania. O institutie corupta, proasta si fara pic de profesionalism. Daca vreti sa va pierdeti banii, investiti in Raiffeisen. Sigur au grija de bani dumneavoastra! Au grija sa nu ii mai vedeti vreodata...

30-11-2017

C CCiprian Cotoranu
Credite bunuri in magazine de la Cetelem

Mama mea Calin Paraschiv

Mama mea Calin Paraschiva a achizitionat luni 20 Noiembrie de la Flanco Galati 2 produse in valoare de 1724.94 lei printr-un contract de credit Cetelem pe 2 ani. Contractul de credit are nr 32401300 / 20.11.2017 titular Contract Calin Paraschiva . Mama mea sa razgandit si numai doreste acest credit pe 2 ani si doreste sa ramburseze imediat valoarea creditului de 1724.94 lei . Ea sa deplasat la magazinul Flanco Galati si a discutat cu Consilierul care ia facut acest credit deasemenea a sunat si la numarul Dvs de Telefon (Call center) dar a fost refuzata spunandui-se ca nu se poate achita / rambursa creditul si ca trebuie sa astepte cel putin 1 luna de zile pana i se va emite cardul Cetelem . Va rog pe aceasta cale sa o ajutati pe mama mea pentru a putea achita imediat creditul facut in urma cu 5 zile.

25-11-2017

Răspuns Cetelem

Buna, Ciprian, Multumim pentru mesajul tau! Am preluat solicitarea ta si te asiguram ca tratam situatia contului cu prioritate. In acest moment facem toate demersurile necesare pentru a verifica situatia mentionata si a reveni catre tine cu un raspuns in cel mai scurt timp. Intre timp, pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim!

I Lirina lungu
Card de credit de la Cetelem

cat de tampiti pot sa fi

cat de tampiti pot sa fie angajatii..care isi bat joc de clienti intr-un mare fel...astepti 45 zile dupa un card ..te cheama ..apoi cand suni sa il activezi spun ca au trimis cardul gresit...ce inseamna asta...chiar si pentru romania este prea mult...si cu scola profesionala se descurcau mai bine...rusineeeeeee

24-11-2017

A AAlina Avram
Cont curent de la Raiffeisen Bank

Complet nemultumita! Cus

Complet nemultumita! Customer service aproape inexistent, orientarea catre client este o gluma buna, transparenta, flexibilitate, ascultare proactiva un vis frumos! Dupa un an s-au trezit ca aveam un comision restant pe un cont INACTIV, comision de care nu m-au anuntat niciodata si l-au retras haiduceste, fara vreo notificare, imediat ce au prins niste bani in cont. M-am trezit ca nu mai sunt...La momentul depunerii banilor in cont nimeni nu s-a deranjat sa ma anunte de vreun comision. Pentru orice informatie, in era digitalului, ei te trimit in agentie...nimic nu se poate pe e-mail.

21-11-2017

V Mvasile munteanu
Credit nevoi personale de la Cetelem

prezentare de informatii

prezentare de informatii false despre client pentru a obtine dobanda nejustificat de mare pentru creditul solicitat.dupa prezenterea dovezilor ca iterlocutoarea incearca manipularea clientului,convorbirea nu a mai fost necesara sa continue.

21-11-2017

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie