top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 210 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A GAdeliana GRIGOROAEA
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Cea mai horor experienta.

    Cea mai horor experienta. Angajații Băncii Transilvania, cu call center la Cluj,sunt de o nesimțire ieșită din comun. Banii proprii nu îi regăsești pe card in zile nelucrătoare,dar în aceste zile,dacă ai credit îți ia dobândă. Se folosesc de banii poporului român, pentru că mai marii țării au subjugat poporul și l-au pus în slujba băncilor și a străinilor. Nu mai avem bănci, BCR nu mai este o bancă românească, dar vă sfătuiesc, dacă tot trebuie să aveți un card,indiferent de care OCOLIȚI BANCA TRANSILVANIA!!!!!!!!!

    16-08-2022

    D TDaniel Tincescu
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Probleme card BT

    Am constatat,nu o data, in extrasul de cont tranzactii dubioase,pe care nu le recunosc si le consider furt,cel mai probabil facute de catre angajatii bancii.Tranzactii facute la diferenta de o ora in 2 locatii din Romania aflate la citeva sute de km distanta intre ele. Reclamatiile se rezolva,normal,in favoarea bancii. Intentionez,desi sunt client de foarte multi ani,sa renunt total la serviciile acestei banci

    12-08-2022

    I AIon Anisia
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Nu stiu cat conteaza recenziile pentru e

    Nu stiu cat conteaza recenziile pentru ei, dar ar trebui sa mearga sa vada toti cum functioneaza un banking in afara!

    24-06-2022

    F TFlorin Tutulea
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Numai probleme. Incepand cu aplicatia ca

    Numai probleme. Incepand cu aplicatia care da crash pana la lacomia celor de la banca care imi luau cimision de 2 ori pe luna iar cand ii intrebam mancau c*cat ca nu au nicio legatura cu asta, dar era evident si aveau comision pentru orce. Am m-ai avut probleme cu unele plate dar le lasam pe astea

    07-06-2022

    P Dpostovan dumitru
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Extrem nesatisfacut de s

    Extrem nesatisfacut de serviciile NeoBT, de un an de zile incercam sa activam acest serviciu, locuind de 9 ani in strainatate, nu am reusit sa ajungem in Romania, fiindca avand si un copil cu nevoi speciale grave noi nu putem calatori. Sute de incercari online esuate de a activa neobt, nu putem trece peste un simplu pas de a face poza la CI, de fiecare data acelasi mesaj de eroare: poza neclara, va asteptam in orice unitate bt pentru a finaliza cererea. Sute de apeluri la servicii clienti, care de fiecare data ofera solutii inutile cum ar fi: stergeti istoricul din browser, folositi alt browser, sau aveti grija sa nu fie umbre, fundal neutru etc. Credeti-ma inainte de a suna prima data deja facusem toate aceste lucruri, am ajuns sa folosesc si telefonul care are 40mp camera, mai clar de atat doar cu Cannon se poate. Am incercat sa folosesc si VPN, ca sa ma asigur ca nu e o problema de geo locatie. NIMIC NU A FUNCTIONAT. Am sunat iar la servicii clienti , unde inca o data am primit raspunsul: NU VA PUTEM AJUTA. V-a trebui sa veniti la un sediu BT. In ultima instanta va trebui sa ajung la ambasada si sa fac o procura pentru ca cineva sa ajunga la ei la sediu si sa imi retraga toti banii + inchidere la toate conturile lei si valuta fiindca este deja inadmisibil. Va multumesc pentru nimic

    01-03-2022

    P PPaul Pacurar
    Cont curent de la Banca Transilvania

    ca de obicei, BT e banca

    ca de obicei, BT e banca la care mergi si stai la cozi de 20m groase de 3persoane. Toata lumea e frustrata si ar vrea sa ajunga la vreun ghiseu. Citesc pe usa ca se pot face si programari..neah, asta arata doar faptul ca fara programare o dai rau in bara. Bun, am si eu nevoia sa-mi ridic cardul de SRL. Nevoia, daca mi l-au oferit gratis am zis a sa-l comand si ca sa economisesc 30 de lei sau cat era taxa de livrare, am zis ca sa-l iau de la banca. Am stat linistit pana am primit mesaj 'hadeti la banca, cardul va asteapta'. Cand intr-un final ajung la un ghiseu, o domnita imi cere buletinul si incepe sa butoneze la calculator; ma intreaba 'dvs v-ati deschis contul online'? zic da (incercasem si la banca, dar din nou, la banca ar fi fost un comision pt operatiunea asta, mai mare decat online, si mi-am zis bine, online fac). Mai tasteaza fatutza vreo 5 minute, apoi ma intreaba iar, v-ati deschis online? da zic... dupa vreun minut doua, 'e vreo problema?' la care imi zice ca nu poate sa-mi dea cardul ca nu are documentele fizice. Rusine, banca de cacao ati ramas si in anul 2022

    27-01-2022

    S GSimina Gruie
    Call Center de la Banca Transilvania

    De luni bune de zile Cal

    De luni bune de zile Call Centerul de la Banca Transilvania a devenit un serviciu adeloc neorganizat. Daca vrei sa-ti raspuna robotul cu cateva informatii automate, e ok, dar daca vrei sa ajungi sa vorbesti cu un agent despre un produs pe care il ai, sa zicem un card si/sau informatii utile de ce mai multe ori nu raspund intr-un interval de timp acceptabil. De obicei astept aproape 20 de minute sa imi raspunda si dupa mai petrecet inca 20 de minute. Din pacate nu este prima data cand patesc acest lucru, cateodata renunt la apeluri dupa asteptari interminabile in telefon. In rest, pentru ce o folosesc eu momentan consider ca e bine pentru ca am nevoie doar de un card si de lucrurile care se invart in jurul lui, sunt partial multumita, iar daca e cazul o sa schimb.

    11-11-2021

    C PConstantin Popa
    Cont curent de la Banca Transilvania

    In data de 12.08.20121

    In data de 12.08.20121, in jurul orei 10.30, pe seama unei tentative de frauda cibernetica la contul subsemnatului deschis la banca Transilvania-sucursala Brasov, am dorit sa sesizez starea de fapt conducerii societatii bancare, respectiv punctului de lucru situat pe b-dul Eroilor din Brasov, prilej cu care am remarcat prezenta unei dominisoare in incinta locatiei , despre care ulterior am dedus faptul ca era insarcinata cu intampinarea clientilor. In calitate de persoana juridica, am patruns in locatie, insa pe seama faptului ca aveam doar adresat o sesizare de neglijat , desi am patruns fara ca domnisoara in cauza sa-mi acorde atentie, am obordat-o din proprie initiativa, pentru a fi indrumat sa ma adresez unei persoane indreptatite in acest sens.Avand in vedere starea de disconfort din interiorul locatiei, prin aceea ca in spatiul respectiv este sufocant, am incunostintat reprezentata societatii bancare cu privire la frauda bancara, iar ca raspuns am fost indrumat sa raman in asteptare pana in momentul in care voi avea cale libera la un ghiseu unde serviciile sunt oferite atat persoanelor fizice , cat si persoanelor juridice.Pentru faptul ca mi-am exprimat nemultumirea vis -a - vis de organizarea serviciilor in sensul departajarii persoanelor juridice de persoanele fizice, functionara respectiva a apreciat ca dau dovada de lipsa de respect in raport cu aceasta.Pe considerente expuse, precizez ca am parasit societatea bancara fara a avea sprijinul necesar sa sesisez tentativa de frauda bancara.

    12-08-2021

    E Remanuel rata
    Cont curent de la Banca Transilvania

    nu pot sa ma loghez de v

    nu pot sa ma loghez de vre-o cateva zile si ei nu iau nici o masura..stati departe de ei..fugiti..!

    18-07-2021

    M MManole Madalina
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Imposibil de lucrat cu e

    Imposibil de lucrat cu echipa BT. Angajatii din promenada mall sunt peste asteptari de neprofesionisti. Au facut tot felul de greseli, m-au pus sa revin in nenumarate randuri sa refac cererea de credit , iar a 4 oara am renuntat eu:))) . Nu recomand aceasta banca.

    20-05-2021

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie