top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A BAlex Barbu
Card de credit de la Raiffeisen Bank

In data de 27 decembrie

In data de 27 decembrie 2016 am solicitat la Raiffeisen Bank reducerea limitei de credit la cardul de cumparaturi. Am procedat la aceasta operatie deoarece am aplicat la Programul Prima Casa. Mi s-a comunicat ca la sfarsitul lunii se va face transmiterea la Biroul de Credit.\r\nIn data de 17 ianuarie banca la care am aplicat a obtinut formularul Detalii Conturi. Acest document certifica faptul ca nu mi-au fost actualizate datele de la 01 august 2016, inclusiv faptul ca nu s-a transmis reducerea limitei de credit. Mentionez ca banca mi-a eliberat chiar un document care certifica ca operatia a fost facuta. Deasemenea Raportul de activitate emis in luna ianuarie arata acelasi lucru: limita de 4.000 lei. Si uite asa, Raiffeisen Bank imi pune in pericol acordarea Creditului Prima Casa, implicit pierderea unui avans consistent, practic imi "darama" un proiect foarte important pentru mine.

23-01-2017

S SSilviu Samoila
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Curtea de conturi greses

Curtea de conturi greseste sa nu mai acorde prima de la stat pe prezumtia ca nu au cumparat clientii de-ale locuintei.La asa bani nu ai cum.Trebuie toata familia. Si noi contribuabilii ii platim pe ei ca prostii. Ar trebui dati afara incompetentii. Eu unul as da lege sa platim fiecare pe cine dorim sau macar sa dam penalizari celor ce ne iau si cu nerusinare au doar pretentii de la mana ce le da sa manance. Lasati legile asa cum au fost scrise . E LEGAL. IN EUROPA mai evoluata decat in tara asta de mafioti spagari si fisc infometat. Schimbati legea dar nu o modificati in timpul in care ea este ACTIVA. Dati timp celor afectati sa-si regleze / organizeze economiile. Pai pe ce planeta traiti voi astia de la Curtea de conturi ? Vedeti ca aveti obrazul cam GROS !!!

21-01-2017

C CCristian Cristian
Prima casa de la Eximbank

Este o experienta petrec

Este o experienta petrecuta anul trecut, am decis sa o impartasesc tocmai acum pt a nu pati si alti ca noi! Eu l-am ajutat pe fratele meu sa aplice la prima casa ,deoarece nu avea experienta, fiind primul sau credit si nici timp liber de la serviciu. Mai exact a inceput in luna mai 2016, cand a depus cererea de credit, si ulterior dosarul complet , inclusiv ante-contractul cu proprietarul ap., la Banca Româneasc?,Sucursala Mihai Bravu,pt ca celelalte b?nci nu mai aveau fonduri, ei sus?ineau ca mai au suficiente! Am urmat toate procedurile, s-a facut evaluarea, si timp de 2 luni nu am primit nici un raspuns , nici m?car de la evaluarea care am platit-o degeaba, dupa mai multe telefoane si drumuri pe la sucursala,au binevoit sa ne scoata raportul de evaluare din sertar care era gata de mai mult de o luna. Am fost nevoiti sa prelungim termenul ante-contractului, si sa tot cerem detalii referitoare la stadiu dosarului timp de 5 luni, au fost multe alte detalii si nepl?ceri în tot acest interval. La sfarsitul luni septembrie 2016 s-a suplimentat fondul pt prima casa de la Guvern , iar dupa publicarea in Monitorul Oficial am mers in suc. sa cerem informatii suplimentare, iar doamnele de acolo nici m?car nu stiau de suplimentarea de fonduri care fusese anuntata pe toate posturile in urma cu 2 sapt. Dupa acest episod am decis sa mutam dosarul( cu documente pierdute de Banca Rom.) la BRD si sa refacem evaluarea si celelalte documente unde in aprox 1 luna si putin a semnat actele finale! Mentionez ca am si am avut in total 5 credite nevoi pers, over draft, carduri cump?r?turi, prima casa la Raiffaisen in 2012 (excelet) si pana la aceasta experienta cu BANCA ROMANEASCA, Sucursala MIHAI BRAVU, eu nu am mai întâlnit atata incopetenta, si lipsa de profesionalizm!

21-01-2017

A AAaaa Aaa
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Am o cerere de refinanta

Am o cerere de refinantare credit din 28 decembrie 2016 si nici in data de azi 20.01.17 nu am semnat contractul pe motiv ca inca nu a fost semnat dosarul de catre Directorul Departamentului de Credite(si la care nimeni nu poate suna sa nu deranieze),cu mentiunea ca intrunesc toate conditiile de acordare,am refacut adeverintele de venit deoarece au expirat cele initiale.Din cauza acestei intarzieri am pierdut in alta parte un avans de 4500 ron deoarece nu m-am incadrat in termenii contractuali,de doua ori cand am sunat sa aflu stadiul creditului,persoana care se ocupa de credit era in concediu,Intrebarea mea este cat trebuie sa mai astept pana se semneaza acest contract?Personal daca pana in data de 25 luna aceasta nu semnez contsractul,imi retrag cererea si contactez televiziunile,facand public bataia de joc cu care am fost tratata!

20-01-2017

M BMarie-Anne Budur
Credit imobiliar de la GarantiBank

În luna septembrie anul

În luna septembrie anul 2015 am f?cut demersurile pentru un credit ipotecar la Garanti Bank. De?i sunt cu cardul de salariu la dân?ii de circa 7 ani , ma încadrez cu salariul, nu am fost b?gat? în vreo baza de date ca ?i client cu probleme nici pana la ora actuala 19 ianuarie 2017 nu am ob?inut acest împrumut. Cauza este probabil , incompetenta angaja?ilor... cel pu?in de la agen?ia la care am depus documenta?ia 3 persoane s-au ocupat de dosarul meu! Prima a avansat, a l?sat locul alteia care era în preaviz! Aceasta fiind probabil suparata pe faptul ca va fi data afara nu s-a mai ocupat de dosare. Înainte de s?rb?tori a plecat ?i i-a preluat locul o alta angajata la fel de priceputa ca ?i a doua. În alta ordine de idei toate cele 3 angajate nu au actualizat datele in sistem.De?i am dat aceste date de la bun inceput de-abia acum 3-4 zile au reusit sa faca aceasta actualizare.Sunt pusa în situa?ia de a ac?iona în judecata banca! Este inadmisibil sa a?tept atât pentru un credit de 73.000 lei. În alta ordine de idei dezvoltatorul cat mai poate a?tepta? Probabil cat de curând îmi va spune sa eliberez locuin?a ?i probabil ma va ac?iona în instanta pentru ca au trecut deja 5 luni de zile, am intrat în 6 ?i înc? nu a primit banii. Este normal sa se întâmple asa ceva? Sunt curioasa dac? angaja?ii acestei b?nci ar fi fost în locul meu cum ar fi procedat?Am ajuns cu nervii la pamant, sunând, ducandu-ma personal de zeci de ori la agen?ie sa aud acelea?i vorbe. Se va rezolva, sta?i lini?tit?!

19-01-2017

Răspuns GarantiBank

Stimata Doamna Budur, Dorim sa va comunicam si pe aceasta cale ca intre timp am intreprins toate demersurile pentru ca dumneavoastra sa puteti utiliza creditul, fapt ce s-a si intamplat. Colegii nostri v-au oferit deja toate informatiile necesare. Ne bucuram ca ati ales serviciile noastre si va invitam, ori de cate ori aveti nevoie de informatii, sa ne contactati pe adresa contact@garantibank.ro. Va multumim, Echipa Garanti Bank

A BAdina Basca
Cont de economii de la CEC Bank

Buna ziua.problema mea e

Buna ziua.problema mea este si a altor sute de romani.banii furati de pe cec.urile de 5000 de lei pe care bunicii sau parintii nostri i.au depus pentru noi la aceasta institutie care chiar daca a devenit comerciala atunci era institutie a statului fapt care ne garanta sumele depuse.carnetul meu cec spre exemplu are si dobanda calculata si trecuta pana in anul 1994 ajungand astfel la valoarea de 8266 lei.intrebarea mea este unde au disparut acesti bani?

15-01-2017

M GMaria Gornea
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Am incheiat la inceputul

Am incheiat la inceputul anului 2013 un contract de economisire pentru 5 ani.Pana la acesta data nu am primit niciun extras de cont ,ca sa vad situatia ,fapt pentru care am mers la un oficiu al Raiffeisen sa ma informez.Din martie 2015 nu s-a mai virat prima de 25%de la stat.Ce se intampla,nu se mai acorda?Din cate am citit pa acest site se pare ca este pacalaeala!Pt afla mai multe detalii?

14-01-2017

M RMarin Rodica
Credit rapid de la Ferratum

Sunt client fidel Ferrat

Sunt client fidel Ferratum, am avut deja 5 credite de la ei, iar acum ma incadrez la credit in rate de pana la 5000 RON. Sunt foarte profesionisti si m-au ajutat de fiecare data cand am avut nevoie. Banii intra in aceeasi zi, e totul foarte rapid si simplu. Am sa apelez la ei de fiecare data cand voi avea o urgenta financiara

13-01-2017

S HSTEFAN HEREA
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

RETRAGETI-VA BANI CARE

RETRAGETI-VA BANI CARE I-ATI DEPUS.NU SE MAI ACORDA DOBANDA DE LA STAT(200 EURO)

12-01-2017

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

BCR Banca pentru Locuinte apara interesele clientilor sai Bancile pentru Locuinte (Sistemul Bauspar) reprezinta o institutie europeana de traditie de peste 100 de ani. Sistemul Bauspar din Romania, introdus in anul 2002, urmareste intocmai filozofia si practica Sistemului Bauspar european de a stimula atat economisirea cat si creditarea persoanelor fizice pentru case mai bune, mai sigure, mai sanatoase pentru cei care le locuiesc. Legislatia nationala care reglementeaza acest sistem este in perfecta armonie cu legislatia si practica europene. Situatia creata este generata de o decizie a Curtii de Conturi in baza unei interpretari proprii pe care o consideram neconforma cu legea sistemului de economisire creditare actuala. Decizia Curtii de Conturi itereaza faptul ca pentru a incasa prima de stat (datorata conform prevederilor legale in vigoare, daca este indeplinita perioada de economisire de 5 ani fara niciun fel de justificare suplimentara) intreaga suma acumulata trebuie sa fie utilizata de catre clienti in scop locativ. Curtea de Conturi, a dispus in mod discriminatoriu ca in cazul clientilor persoane in varsta (peste 65 de ani), dar si a minorilor, sa nu mai fie acordate primele de stat si dobanzile aferente. BCR Banca pentru Locuinte considera ca situatia creata de Curtea de Conturi se datoreaza unei interpretari proprii a legislatiei aplicabile si nu este in linie cu prevederile legale si practica bancara din ultimii 10 ani. BCR Banca pentru Locuinte va apara interesele clientilor sai de efectele negative ale deciziei Curtii de Conturi. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma atat cu principiile europene, cat si cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare. BCR Banca pentru Locuinte a luat decizia pentru moment, pana la finalizarea litigiilor impotriva Curtii de Conturi, de a plati, din resurse financiare ale bancii fondurile echivalente primei de stat cuvenite clientilor. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru ca relatia de buna colaborare in spiritul bunei-credinte, manifestate pana acum atat de clientii nostri, cat si de BCR Banca pentru Locuinte sa nu fie influentata negativ de catre o decizie neconforma cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare a Curtii de Conturi bazata pe o interpretare pe care o consideram nelegala. Ne cerem scuze clientilor pentru neplacerile create si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de vointa noastra. Ii asiguram pe clientii nostri ca BCR - Banca pentru Locuinte a depus si va depune toate eforturile pentru respectarea intocmai a obligatiilor contractuale, in conditiile legislative existente.

I DIrina Deleanu
Economisire Creditare de la BCR

Am facut in martie 2015

Am facut in martie 2015 (la indemnul unui angajat al bancii BCR) un contract de economisire-creditare pe numele meu si unul pe numele copilului meu in varsta de 14 ani. Desi am intrebat de cateva ori, daca este posibil contractul cu un minor, am fost asigurata ca nu este nicio problema. Am achitat luna de luna sumele stabilite pentru ambele contracte. Acum vad ca situatia este foarte incalcita si ca am luat teapa ca si voi. Intrebarea mea este ce vom face de aici inainte... adica incercam sa ne adunam toti cei pagubiti si sa-i actionam in judecata sau merge fiecare pe drumul sau incercand sa mai recupereze....nimic.

12-01-2017

Răspuns BCR

BCR Banca pentru Locuinte apara interesele clientilor sai Bancile pentru Locuinte (Sistemul Bauspar) reprezinta o institutie europeana de traditie de peste 100 de ani. Sistemul Bauspar din Romania, introdus in anul 2002, urmareste intocmai filozofia si practica Sistemului Bauspar european de a stimula atat economisirea cat si creditarea persoanelor fizice pentru case mai bune, mai sigure, mai sanatoase pentru cei care le locuiesc. Legislatia nationala care reglementeaza acest sistem este in perfecta armonie cu legislatia si practica europene. Situatia creata este generata de o decizie a Curtii de Conturi in baza unei interpretari proprii pe care o consideram neconforma cu legea sistemului de economisire creditare actuala. Decizia Curtii de Conturi itereaza faptul ca pentru a incasa prima de stat (datorata conform prevederilor legale in vigoare, daca este indeplinita perioada de economisire de 5 ani fara niciun fel de justificare suplimentara) intreaga suma acumulata trebuie sa fie utilizata de catre clienti in scop locativ. Curtea de Conturi, a dispus in mod discriminatoriu ca in cazul clientilor persoane in varsta (peste 65 de ani), dar si a minorilor, sa nu mai fie acordate primele de stat si dobanzile aferente. BCR Banca pentru Locuinte considera ca situatia creata de Curtea de Conturi se datoreaza unei interpretari proprii a legislatiei aplicabile si nu este in linie cu prevederile legale si practica bancara din ultimii 10 ani. BCR Banca pentru Locuinte va apara interesele clientilor sai de efectele negative ale deciziei Curtii de Conturi. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma atat cu principiile europene, cat si cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare. BCR Banca pentru Locuinte a luat decizia pentru moment, pana la finalizarea litigiilor impotriva Curtii de Conturi, de a plati, din resurse financiare ale bancii fondurile echivalente primei de stat cuvenite clientilor. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru ca relatia de buna colaborare in spiritul bunei-credinte, manifestate pana acum atat de clientii nostri, cat si de BCR Banca pentru Locuinte sa nu fie influentata negativ de catre o decizie neconforma cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare a Curtii de Conturi bazata pe o interpretare pe care o consideram nelegala. Ne cerem scuze clientilor pentru neplacerile create si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de vointa noastra. Ii asiguram pe clientii nostri ca BCR - Banca pentru Locuinte a depus si va depune toate eforturile pentru respectarea intocmai a obligatiilor contractuale, in conditiile legislative existente.

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie