top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

B Pbogdan pop
Cont curent de la BRD

mam prezentat la brd pen

mam prezentat la brd pentru o oferta pentru un pachet de servicii pentru persone juridice am avut o experienta foarte placuta cu cosilierul de la brd domnul stefan schlosser care sa stiut perfect sa imi explice beneficile chiar si dezavantajele . a avut o atitudine de profesionist adevarat . brd kaufland baia mare

30-12-2016

D ADiana Ardelean
Card de credit de la Bancpost

daca vrei sa inchizi un

daca vrei sa inchizi un card bancar esti amanat cu 7 zile si pe urma inca 14 zile cum ca nu ai facut cererea de lichidare card decat dupa ce astepti 7 zile lucratoare

29-12-2016

A Aasrian adrian
Card de credit de la Credit Europe Bank

De evitat. Timp pierdut.

De evitat. Timp pierdut....ceva de genul: Stimate client cardul va asteapta in sucursala....urmarea...drum in sucursala...acte de semnat....informatii personale furnizate...primit cardul....setat codul pin prin confirmarea numarului de telefon....dupa 24 de ore....ne pare rau....nu ari atins punctajul minim....cardul e anulat.

29-12-2016

R HRomel Habasescu
Cont curent de la BRD

In anul 2007,CICIU,direc

In anul 2007,CICIU,directorul sucursalei Navodari,mi.a scos din cont,fara semnatura, 1.419,28 USD.In 2013,casiera VOICU mi.a furat din cont 1500 euro iar procuratura caseaza dosarul pe motiv de abuz de incredere.Sant raportat eronat la Biroul de credite ca Dator,fara sa se tina cont de aceste Fraude Bancare.

29-12-2016

A MAna Maria Munteanu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am incheiat in 2014 un c

Am incheiat in 2014 un contract pentru BCR banca pentru locuinte si evident ca m-am.desteptat in 2016 ca aceasta banca este o mare teapa in frunte cu personalul de la ghiseu, care sustine ca de vina e curtea de conturi, daca ati pomenit asa ceva. Parca eu am achizitionat produsul si am.platit an de an la curtea de conturi. Cei mai mari hoti de piata la ora actuala dar situatia nu ramane asa. O sa fac plangere penala pentru inselaciune inclusiv persoanei care mi-a vandut proiectul. Mi-am.alarmat toti prietenii sa-si retraga conturile de la BCR

28-12-2016

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

BCR Banca pentru Locuinte apara interesele clientilor sai Bancile pentru Locuinte (Sistemul Bauspar) reprezinta o institutie europeana de traditie de peste 100 de ani. Sistemul Bauspar din Romania, introdus in anul 2002, urmareste intocmai filozofia si practica Sistemului Bauspar european de a stimula atat economisirea cat si creditarea persoanelor fizice pentru case mai bune, mai sigure, mai sanatoase pentru cei care le locuiesc. Legislatia nationala care reglementeaza acest sistem este in perfecta armonie cu legislatia si practica europene. Situatia creata este generata de o decizie a Curtii de Conturi in baza unei interpretari proprii pe care o consideram neconforma cu legea sistemului de economisire creditare actuala. Decizia Curtii de Conturi itereaza faptul ca pentru a incasa prima de stat (datorata conform prevederilor legale in vigoare, daca este indeplinita perioada de economisire de 5 ani fara niciun fel de justificare suplimentara) intreaga suma acumulata trebuie sa fie utilizata de catre clienti in scop locativ. Curtea de Conturi, a dispus in mod discriminatoriu ca in cazul clientilor persoane in varsta (peste 65 de ani), dar si a minorilor, sa nu mai fie acordate primele de stat si dobanzile aferente. BCR Banca pentru Locuinte considera ca situatia creata de Curtea de Conturi se datoreaza unei interpretari proprii a legislatiei aplicabile si nu este in linie cu prevederile legale si practica bancara din ultimii 10 ani. BCR Banca pentru Locuinte va apara interesele clientilor sai de efectele negative ale deciziei Curtii de Conturi. Drept urmare, am contestat in justitie decizia emisa de Curtea de Conturi a Romaniei, considerand-o neconforma atat cu principiile europene, cat si cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare. De asemenea, BCR Banca pentru Locuinte incearca sa gaseasca solutii financiare pentru toti clientii sai in vederea reducerii impactului generat de decizia Curtii de Conturi, astfel incat impactul generat sa fie minim. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru ca relatia de buna colaborare in spiritul bunei-credinte, manifestate pana acum atat de clientii nostri, cat si de BCR Banca pentru Locuinte sa nu fie influentata negativ de catre o decizie neconforma cu legislatia aplicabila sistemului de economisire creditare a Curtii de Conturi bazata pe o interpretare pe care o consideram nelegala. Ne cerem scuze clientilor pentru neplacerile create si reiteram faptul ca situatia creata este independenta de vointa noastra. Ii asiguram pe clientii nostri ca BCR - Banca pentru Locuinte a depus si va depune toate eforturile pentru respectarea intocmai a obligatiilor contractuale, in conditiile legislative existente.

I AIulian Anton
Card de credit de la Alpha Bank

Am închis în urma cu apr

Am închis în urma cu aproximativ 6 luni un card de credit pe care îl aveam la Alpha Bank. Dup? ce cardul a fost închis, acum la aproape 6 luni, sunt sunat de Alpha Bank s?-mi spun? ca am de plata 183 RON deoarece a avut loc o tranzac?ie pe cardul de credit, card de credit închis acum aproximativ 6 luni de zile. Am întrebat cum este posibil ca un comerciant sa extrag? bani de pe un card inexistent ?i banca sa aprobe decontul, iar r?spunsul a fost "noi nu verificam existen?a cardului, decontam imediat orice plat? ". Asta înseamn? c? în orice moment dup? închiderea cardului, orice comerciant poate sa efectueze tranzac?ii de pe cardul închis f?r? nici o problem?, iar fostul client al b?ncii este bun de plat?. Din cauza ca nu mai exista acel card de credit, cei de la Alpha Bank a deschis un cont în numele meu (f?r? acceptul meu) cu soldul 0 RON pe care l-au debitat cu suma respectiva, astfel încât în momentul de fa?? am un cont deschis pe numele meu, f?r? voia mea, cu soldul de -183RON. Mai mult decât atât, banca nu mi-a eliberat decizia de închidere a cardului nici acum, dup? 6 luni de la depunerea cererii de închidere. Feri?i-v? de Alpha Bank!

28-12-2016

A FAdrian Funariu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am un contract la scaden

Am un contract la scadenta cu bcr banca pentru locuinte am solicitat un extras de cont am constatat ca nu sint virate toate primele .Sa adresat cineva la protectia consumatorului ? Ce avem de facut aceptam teapa?

28-12-2016

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

Stimate Domnule Funariu, In primul rand dorim sa va informam ca regretam situatia creata si totodata sa va aducem la cunostinta ca BCR Banca pentru Locuinte vireaza in conturile clientilor contravaloarea primei de stat in masura in care, la randul ei, primeste de la stat sumele respective. In situatia in care contravaloarea primei de stat va intra in conturile bancii, aceasta le transfera in cel mai scurt timp in conturile clientilor sai. Multumim pentru intelegere

V TVALENTINA TANASE
Refinantare credit de la Cetelem

Am solicitat o refinanta

Am solicitat o refinantare online in data de 15.12.2016, refinantare ce a fost aprobata. In data de 20.12.2016 mi s-a trimis prin curierat contractul de credit semnat de cetelem si pe care in prezenta reprezentantului de la firma de curierat l-am semnat si eu, un exemplar ramanand la mine, unul s-a intors la cetelem. SI SURPRIZA!!!!!! in data de 22.12.2016 am primis un mesaj de la cetelem ca, cererea mea de credit A FOST RESPINSA deoaece nu ma incadrez in normele lor de eligibilitate. ADICA EU AM CONTRACTUL IN ORIGINAL SEMNAT DE EI. Despre ce cerere de credit mai vorbim???

22-12-2016

Răspuns Cetelem

Va multumim pentru mesaj. Am contactat-o pe Dna Tanase pentru a clarifica neclaritatile si a gasi o solutie pentru solicitarea realizata. Din pacate analiza documentatiei puse la dispozitie a relevat faptul ca nu se incadreaza conditiilor de eligibilitate. Regretam neintelegerile create.

L PLarisa Pirvulescu
Credit imobiliar de la OTP Bank

O experienta umilitoare!

O experienta umilitoare! Dobanda prezentata initial s-a marit ulterior cu 0,3pp, pe motive ce puteau fi combatute prin documente, care insa nu au fost acceptate sau solicitate. Marirea dobanzii nu a fost anuntata, a fost pur si simplu notata in "aprobare". Aici se poate ca doamna din sucursala sa nu fi verificat documentele primite de la "aprobari" si sa nu fi avut habar, insa raspunsurile evazive si nedocumentate nu au justificare. Dupa ce am insistat aprox 2 saptamani sa refaca evaluarea, ni s-a spus ca nu se poate si putem sa mergem inainte sau sa renuntam. La capitolul instruirea personalului, intrebarile cu privire la proceduri, mod de lucru, clauze contractuale au primit raspunsuri fara consistenta, ce au venit dupa zile de asteptare, "de la juridic". In ziua programata pentru semnare, ajunsi mai devreme in locatie, suntem intampinati cu ridicare din umeri, ni se spune ca nu putem semna ca nu sunt documentele pregatite, vina fiind a noastra: "de ce am solicitat modificari sau am pus intrebari pe contract?". Am fost nevoiti sa ii intoarcem din drum pe notar si vanzator, sa amanam semnarea cu 2 zile, sa inghitim conditile prezentate si sa nu mai punem intrebari!

20-12-2016

G AGabriela Anca
Credit imobiliar de la CEC Bank

Contractarea creditului

Contractarea creditului ipotecar la CEC Bank a fost o experienta foarte placuta si eficienta. Intre depunerea initiala a actelor si semnarea actelor de vanzare/cumparare au fost 14 zile lucratoare. Va recomand cu incredere colaborarea cu agentia CEC Bank Dristor, Bucuresti.

20-12-2016

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie