top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

V BVali Berbeci
Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

Buna ziua, Am in deru

Buna ziua, Am in derulare de doi ani un credit de nevoi personale cu ipoteca in ron la BCR si dobanda administrata. Acum, pentru ca au aparut si alte produse financiare tot de acest tip dar, cu dobanda variabila semnificativ mai mica, intentionez sa realizez un credit de refinantare tot in cadrul BCR. Am inteles ca se achita comision de analiza,de acordare, insa nelamurirea mea este de ce trebuie sa se incheie o alta ipoteca, in conditiile in care pe extrasul de carte funciara de informare de la cadastru apare clar ca apartamentul este ipotecat in favoarea BCR, si, mai mult, valoarea noului credit nu depaseste valoarea celui initial. In speranta unui raspuns, va multumesc!

21-03-2010

O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
Credit imobiliar de la CEC Bank

Referitor la sesizarea d

Referitor la sesizarea dlui Adrian Minea, va comunicam faptul ca imobilul propus nu poate fi luat in garantie deoarece nu beneficiaza de cale de acces separata, accesul facandu-se prin curtea imobilului detinut de parinti. Din punct de vedere juridic si din punct de vedere al evaluarii, imobilul propus nu poate fi luat in garantie decat impreuna cu cel detinut de solicitant.

19-03-2010

O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
Probleme diverse de la CEC Bank

Referitor la sesizarea d

Referitor la sesizarea doamnei Elena Stefan, va comunicam faptul ca aspectele prezentate vin in intampinarea preocuparilor noastre permanente de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor CEC Bank. Mentionam ca in toate unitatile bancii, activitatea din front-office este sustinuta in principal de ofiteri de cont si casieri, conform atributiilor specifice. Astfel, daca un client doreste sa plateasca taxe, impozite, amenzi, rate la credite sau facturi, sa retraga numerar de pe card prin EPOS sau sa solicite schimb valutar, se adreseaza direct casierilor. Celelalte operatiuni pe produse specifice Bancii sunt initiate de ofiterii de cont si apoi finalizate de casieri. Personalul unitatilor este in masura sa ofere cu promptitudine si competenta orice informatii utile clientului, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare.

19-03-2010

R MRamona Moldovan
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Si mie mi-a fost prezent

Si mie mi-a fost prezentat un produs de conomisire creditare de la BCR BpL in felul urmator: inchei de exemplu un contract tip economii plus cu o valoare de 100.000 Ron care presupunea ca in minim 18 luni si maxim 5 ani eu sa economisesc 40% din valoarea contractata (chiar daca cerintele acestui produs impun o suma economisita de 50% din suma contractata) adica aproximativ 40.000 aceasta suma incluzand si prima de la stat, nefiind nevoita insa, sa depun bani in fiecare luna, avand posibilitatea sa depun o suma mai mare odata la cateva luni. Prima de de la stat se calculeaza o singura data pe an in baza economiilor mele din anul respectiv iar dobanda bancii este de 3%. Daca de exemplu au trecut 18 luni si eu am economisit deja 40% din suma contractata pot sa trec la produsul locuinta plus si voi beneficia de un credit de 60% din suma contractata pe care il voi putea restitui in 7 ani si 4 luni (88luni) cu o dobanda de 5% (cerintele acestui tip de produs impunand restituirea banilor in 5 ani adica 60 de luni) As dori sa stiu daca informatiile care mi-au fost furnizate sunt corecte si eventual sa imi fie furnizate si alte informati de care ar trebui sa stiu.

19-03-2010

Răspuns BCR Banca pentru Locuinte

Timpul de asteptare pana la repartizarea contractului (momentul in care clientul poate dispune de suma economisita si are posibilitatea sa solicite creditul pentru domeniul locativ, adica diferenta dintre suma economisita si valoarea contractului) este influentat de comportamentul clientului in faza de economisire, respectiv de ritmicitatea si valoarea depunerilor sale. Daca clientul este orientat spre un plasament foarte avantajos, perioada optima de economisire recomandata este de 5 ani. In plus, dupa 5 ani clientul nu mai este obligat sa faca dovada investitiilor locative, daca nu solicita creditul pentru domeniul locativ. Daca un client alege sa depuna ratele minime lunare stabilite prin contract atunci timpul de asteptare pana la repartizare este de 5 ani. Clientii pot obtine de la consilierii BCR sau consilierii din sediile regionale BCR BPL o simulare a evolutiei contului de economii. Avand in vedere ca sistemul de economisire si creditare este unul colectiv, constand din acceptarea de depozite de la clienti in favoarea colectivului si acordarea ulterioara de credite, banca calculeaza pentru fiecare contract in parte Cifra de evaluare. Cifra de evaluare este un indicator calculat in baza unei formule matematice si care stabileste ordinea de repartizare a contractelor. Factorul principal care influenteza valoarea indicatorului este "aportul clientului", respectiv contributia sa baneasca in cadrul colectivului. Astfel daca clientul alege sa faca depuneri mai mari, peste valoarea ratelor de economisire el poate influenta cifra de evaluare si respectiv poate scurta timpul de asteptare, deoarece clientii cu o cifra de evaluare mai mare vor fi repartizati cu prioritate. Prin urmare, pentru ca un contract sa poata fi repartizat trebuie indeplinite cumulativ urmatoarele conditii: timp minim de asteptare de 18 luni, sold minim economisit (in functie de tipul de contract 40% sau 50% din valoarea contractului) si cifra de evaluare minim 0,6. Detalii cu privire la Cifra de evaluare sunt prezentate in CGC, cap. 4 - Repartizarea contractelor. La solicitarea clientului, banca poate acorda o finantare anticipata sau intermediara. Finantarea intermediara se acorda in cazul in care soldul minim de economisit a fost acumulat fara a fi indeplinite insa celelalte conditii de repartizare, iar finantarea anticipata se acorda in cazul in care nu s-a acumulat soldul minim de economisit, ci doar echivalentul a 12 rate lunare de economisire. Oana Folcic, Ofiter bancar, Directia Clienti,

M GMihai Glodici
Credit imobiliar de la UniCredit Bank

Am contractat un credit

Am contractat un credit ipotecar in anul 2007 care contine si asigurare de viata obligatorie in favoarea bancii.Asigurarea e facuta de UNICREDIT la ASigurari Tiriac in numele meu. In urma discutiilor purtate cu directoarea bancii (in Baia Mare) am intrebat daca la sfarsitul perioadei eu beneficiez de aceasta asigurare si mi-a raspuns ca nu . Poate cineva sa-mi si mie de ce nu se poate,deoarece consider ca aceasta asigurare apare in credit si corect ar fi ca dupa rambursarea creditului sa pot beneficia de aceasta asigurare. Va multumesc!

18-03-2010

G PGabriela Patroiu
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

<p>Subsemnata Patroiu Va

<p>Subsemnata Patroiu Vasilica Gabriela fosta Dinca, cu domiciliul in Pitesti, str. C***, bl. **, sc. *, ap. *, jud. A*ges,va aduc la cunostinta urmatoarele : la data de 12.09.2006 mi-a fost acordat de catre banca Raiffeissen un credit in valoare de 3500 euro pentru nevoi personale nenominalizate. In urma divortului din anul 2007, avand si copil in intretinere, m-am aflat in imposibilitate de a mai respecta contractul chiar daca pana la acea data a divortului platile au fost facute la timp, drept urmare in baza adresei nr. 1568/05.11.2008 executorul bancar Albu Cornel Leonard mi-a facut somatie in sensul de a achita suma de 4250 euro - echivalentul a 15.800 Ron reprezentand credit restant precum si dobanzi si penalitati calculate pana la acea data de 05.11.2008 plus cheltuieli de executare silita.<br /> La data de 14.11.2008 am depus personal suma de 262 Ron dupa care in fiecare luna, Grupul Scolar Constructii de Masini Colibasi, prin ordin de plata, a achitat bancii &frac12; din salariul meu conform popririi primite, inclusiv februarie 2010.<br /> La data de 01.03.2010, interesandu-ma la banca, la executorul bancar, cat mi s-a retinut si cat mai este de restituit, am fost instiintata de catre acesta ca in perioada noiembrie 2008 &ndash; februarie 2010 a fost retinuta suma de 1211 euro ramanand o restanta de 4055 euro &ndash; echivalentul transformat in lei la 16.666 Ron, toate acestea fiind scrise pe un biletel de mana, neexistand in acest sens vreun document legal.<br /> Fata de aceasta situatie constat ca de la echivalentul a 15.800 Ron restant (la data somatiei) a crescut intr-un an si trei luni la 16.666 Ron, deci prin sumele depuse de instutie nu s-a recuperat niciun credit, insemnand ca intotdeauna mi se va mari creditul restant si niciodata nu se va mai recupera eu platind doar dobanzi, penalitati si comisioane, total diferit fata de ceea ce mi-a fost adus la cunostinta prin acea somatie si implicit suma restanta modificandu-se ulterior fara explicatii.<br /> Va rugam a se analiza situatia de fata si a se lua masuri pentru care motiv acest credit restant in loc sa scada el creste luna de luna neexistant nicio cale de scadere, ci doar de crestere. De asemenea, executorul bancar in persoana sus-numitului a tinut sa adauge ca eu platesc doar dobanzi, penalitati si cheltuielile de deplasare (comision) ale dumnealui asta doar datorita faptului ca suma poprita din salariul meu, in viziunea bancii si a executorului este mult prea mica pentru a achita si din credit.<br /> Tineti cont ca nu am primit niciun desfasurator (document din care sa reiasa dobanzile, penalitatile si comisionul executorului bancar de deplasare avand in vedere ca doar o singura data a luat legatura cu mine, domiciliul meu fiind in acelasi bloc cu mama dumnealui), deasemenea ratele ramase (perioada de timp) raportata la suma poprita din salariu, deci inseamna ca acest credit nu va mai fi recuperat niciodata ??<br /> In speranta ca se va lamuri situatia de fata, va multumesc anticipat pentru sprijinul acordat avand in vedere ca la ora actuala nu stiu cui as mai putea sa ma adresez in afara institutiei d-voastra.<br /> Mentionez ca pe data de 08.03.2010 a fost trimisa o a doua somatie, somatie ce de aceasta data, cuprindea o alta suma datorata bancii, mult mai explicita, somatie care se adresa doar institutiei la care lucrez, eu nestiind absolut nimic. Tot in aceasta somatie, in afara de cei 1/2 din salariu se cere o suplimentare a popririi la mai mult de 1/2 din salariu, fiind si singura intretinatoare de familie - avand un copil minor spre crestere si ingrijire. Nu stiu daca e normal, dar in plicul trimis de executorul bancar pe adresa institutiei mele, s-au gasit:prima somatie de executare silita care difera fata de ceea ce am primit eu la acea data de noiembrie 2008, este mult mai explicita, o a doua somatie ce prevede suplimentarea popririi si o copie a contractului de imprumut.<br /> O alta anomalie a fost si inlesnirea acestui imprumut la care, de ce sa nu recunosc, am avut incredere deoarece persoana care ne-a indrumat este o alta angajata a bancii Raiffeisen Bank, si anume Tudor Mihaela, angajata ce il stia pe fostul meu sot de ani de zile, la randu-mi si eu&hellip; In baza adeverintei de salariu eu nu ma incadram la aceasta suma de 3500 euro, dar impreuna cu adeverinta de venit a ex-sotului meu , am intrunit toate conditiile. Din pacate, avand incredere in sus-numita Tudor Mihaela, am luat de bun cele spuse de dumneai ca, in eventualitatea unei neintelegeri intre soti - ambii sunt co-debitori, dar dumneai nu l-a pus ex-sotul sa semneze pe contractul de imprumut, tocmai pentru a fi ferit de orice responsabilitati.<br /> La data de 23.05.2008, am depus o sesizare la Raiffeisen Bank in vederea clarificarii situatiei deoarece divortasem de sot - Dinca Eduard Alexandru, in vederea stabilirii sumelor poprite nu doar la mine, ci si la ex-sot. Cererea a fost inregistrata cu nr. de intrare 2505/23.05.2008 dar, din pacate nici in ziua de azi nu am fost contactata sau sa fi primit raspuns. Posed copiile, si cele trimise catre &ldquo;mama&rdquo; Raiffeisen Bank Bucuresti, deci oricand vi le pot pune la dispozitie.</p> <p>Multumesc anticipat!</p>

17-03-2010

N Aneculai andone
Credit auto de la BRD

in 2008 cand dobanda a s

in 2008 cand dobanda a scazut s-au facut ca ploua,dar in 2009 cand a inceput criza au si sarit cu dobanda la creditul pe care il aveam.intr-un cuvant sant niste JIGODII ORDINARE,au motivat ca au crescut cheltuielile dar au mai deschis citeva zeci de filiale

17-03-2010

L VLaurentiu -Adrian Voiculescu
Prima casa de la BRD

Am avut o intarziere de

Am avut o intarziere de 1 zi la plata ratei lunare catre BRD si mi-a fost luata o penalizare de 10 euro.Intarzierea s-a produs din cauza faptului ca ziua de plata a fost duminica iar eu am fost luni la prima ora, dar pt. ei nu a contat.Oricum, mi-a fost dat de inteles ca o intarziere de o zi sau una de 30 de zile tot cu eceeasi suma se "taxeaza".Se pare ca in relatia banca-client numai ei au dreptate. Apoi modificarea ratei s-a produs fara ca eu sa fiu anuntat in prealabil. Mi s-a comunicat in momentul in care am platit ca s-a schimbat EURIBOR-ul. Intreband de ce nu m-au anuntat, mi s-a raspuns ca acest lucru a fost anuntat pe canalele media si ca ei nu pot informa fiecare client in parte de modificarile survenite la plata ratelor. Simt ca cineva imi baga mana in buzunar,fara sa intrebe, considerandu-se perfect indreptatit sa faca asta...doar pe spatele lor mi-am cumparat casa, asa cum mi s-a comunicata de la sucursala la care am fost sa platesc.Va multumesc,

17-03-2010

M Aminea adrian
Credit imobiliar de la CEC Bank

am incercat sa fac un cr

am incercat sa fac un credit de nevoi personale cu ipoteca dar am fost refuzat pe baza faptului ca imobilul- proprietate personale- este construit in aceiasi curte cu imobilul parintilor. cec bank mi-a conditionat acordarea creditului de ipotecarea ambelor imobile din curte.

16-03-2010

Răspuns CEC Bank

Va comunicam faptul ca imobilul propus nu poate fi luat in garantie deoarece nu beneficiaza de cale de acces separata, accesul facandu-se prin curtea imobilului detinut de parinti. Din punct de vedere juridic si din punct de vedere al evaluarii, imobilul propus nu poate fi luat in garantie decat impreuna cu cel detinut de solicitant. Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank

Z KZOLTAN KIS
Card de debit de la BRD

fiind angajat la o firma

fiind angajat la o firma am fost obligat fara sa vreau sa deschid cont la brd,anultrecut mai precis aprox.15 dec.2009 am depus o reclamatie privind nemultumirile pe care le am fata de banca,dar nici in acest moment nu am primit raspuns,implicit nu pot depune reclamatie la OPC. in data de 15 03 2010 am solicitat inchiderea contului si rezilierea tuturor clauzelor contractuale ,dar abia peste 1 luna voi afla daca se va aproba probabil pentru amai ciupi ceva (ESTE CEA MAI MIZERABILA BANCA EXISTENTA PE PIATA ROMANEASCA)

16-03-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie